The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Assistent - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Assistent (/showthread.php?tid=1994) Pages:
1
2
|
Assistent - T00L - 14-03-2007 Maar ff een apart topic We hebben in FS de mogelijkheid om een assistent aan te trekken. (heb je wel FS zilver voor nodig) Ik kan de AM de volgende taken toekennen: - Contractbeheer - Opstellingen + wissels - Teamtalks (volgens mij nog niet ingevoerd) - Beheer teamtraining - Regelen oefenwedstrijden - Forum moderator (op ons FS forum) Contractbeheer wil ik niet 'uitbesteden', de rest lijkt me geen probleem om toe te kennen aan de AM. Zie je dit zitten, reageer dan ff in dit topic. Geinteresseerden: Mukkus - Mukkus - 14-03-2007 Hoe zit het met het wijzigen van de shirtjes? Kan de AM dat ook? Allemaal leuk en aardig, maar ik voel me of ik in een tweedehands wibra-tenuetje rondloop, als ik naar die andere teams kijk. En ik wil gouden rugnummers. :wink: - T00L - 14-03-2007 je loopt rond in het shirt van Kameroen joh :p vind ik persoonlijk 1 van de mooiste shirts die ik ken, maar goed.. doe es een suggestie? - Forever - 14-03-2007 om ff verder off topic te gaan. Ik zie dat er nu ook hogere rugnummers mogelijk zijn. Ik zou graag mijn vertrouwde nummer 64 willen krijgen. :razz: - T00L - 14-03-2007 ok, en dan gaan we nu weer on-topic ![]() - Forever - 14-03-2007 Misschien kan de nieuwe assistent ook af en toe een "sappig" persbericht schrijven. Want ik vind het wel stoer dat mijn naam al bijna een maandje of 4 op onze hoofdpagina staat. Maar het klopt niet helemaal meer. - Nr. 12 - 14-03-2007 Mukkus krijgt mijn stem, aangezien hij de enige is die heeft aangegeven dat hij dit wil doen. OFF TOPIC. Daarnaast vind ik dat we ook wat aan het tenue kunnen doen. Maar dat komt ook door de kleuren. Wat weer een smaken verschillen disscussie is. Dus nu eerst ON TOPIC babbelen. - Legion - 14-03-2007 Lijkt me een mooie taak voor Milad. - Mukkus - 14-03-2007 Het forum waarop we ons begeven heeft de kleuren groen en wit. Een 'celtic'-achtig shirt oid, lijkt me wel iets. Met zo'n 'cirkelrugnummer' en gouden rugnummers. Meer eisen stel ik niet. :wink: - Legion - 14-03-2007 Dat ligt aan je instellingen Muk. Je kan dit forum zelf een kleur geven die je wil. Verder is groen/wit al de kleur van HT utd - Nr. 12 - 14-03-2007 Ik vind het ouwe shirt van Fullham wel mooi. Wit. waarvan 1 mouw en schouder partij zwart was. Die kun je in verschillende kleuren maken, natuurlijk. - Mukkus - 14-03-2007 Legion Wrote:Dat ligt aan je instellingen Muk. Je kan dit forum zelf een kleur geven die je wil. Nee, ga maar eens naar <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl">http://www.competitieteam.nl</a><!-- w -->, die hoofdpagina is hoofdzakelijk groen. het forum is daar een afgeleide van en die kun je elke gewenste kleur geven idd. Dat van HT Utd is idd waar. Een roze Palermo-shirt dan maar? Boeit me eigenlijk ook niet. Wat mij betreft mag het wat 'professioneler', als er maar gouden rugnummer op komen. Ten teken dat we vorig jaar kampioen zijn geworden.... - Legion - 14-03-2007 Een gouden vlampijp op het shirt dan? - T00L - 14-03-2007 dames, on topic svp... @Nr 12: er waren vorige week ofzo meer geinteresseerden (o.a. Mac), maar aangezien er na de vraag van mij weinig meer gebeurd is heb ik ff een apart topic gemaakt.. we gaan nu dus nog niet stemmen, maar eerst maar eens kijken wie er interesse hebben - Nr. 12 - 14-03-2007 @Tool Oke dan zie ik het lijstje tegemoet. @Mukkus Zolang er maar geen 1 op de stropdas wordt geplaatst. Dat brengt geen geluk weet iedereen uit ervaring. : ![]() - Adder - 14-03-2007 Ik vind wel dat we ook voor de assistent moeten lappen. Dus wij met z'n allen. De nieuwen hebben dan de mats dat ze niet voor de coach hoefden te dokken, ze hebben als nadeel dat ze iets minder spelen En dan volgend jaar de kosten weer door iedereen delen. - Mac - 16-03-2007 gaat muk het nou doen of niet? - T00L - 16-03-2007 Tot nu toe zijn er schijnbaar geen andere geinteresseerden, als dat zo blijft gaat Muk het idd doen... - Mac - 16-03-2007 ok zoals gezegd stel ik mezelf ook wel beschikbaar maar muk is zeker een betere kandidaat dus ik vind het goed - Fred Naaigaren - 16-03-2007 Mij maakt het niet uit of Mac of Muk of Adder het gaat doen, als die persoon het maar met hart en ziel doet. Zelf ben ik niet geïnteresseerd, puur vanwege het feit dat ik op zaterdag nauwelijks online ben voor een wedstrijd en dat andere mensen dat ook beter kunnen dan ik. - Adder - 16-03-2007 ik ben niet beschikbaar als ass. Alleen als de nood hoog is (dwz als Tool door omstandigheden niet kan inloggen), kan ik evt. wat doen. Maar ik speel al een aantal mangerspellen, dus ook dit er bij doen.....nee, ff niet. - Box Brother - 17-03-2007 Mij om het even wie de vacature krijgt. Al lijkt Muk mij meer met het spelletje bezig te zijn, ook iets andere tijden online dan Mac.... - Mukkus - 17-03-2007 Ik ben nu ook online! Mac, mac, waar ben je? - Mac - 17-03-2007 das niet eerlijk! hij moet de koeien melken! - Bocaloca - 17-03-2007 :lol: :lol: :lol: - Mukkus - 17-03-2007 ![]() - Adder - 23-03-2007 Van de week al een keer gevraagd en vorige week een voorstel gedaan. Op beide geen reactie, dus nog maar een keer: 1. Gaan we allemaal lappen voor de assistent? 2. Wanneer gaat de assistent ( Mukkus?) beginnen? GAARNE IEDEREEN REAGEREN, DUS NIET ALLEEN LEZEN!!!! Met name op punt 1 of je wel of niet bereid bent te dokken. - Mac - 23-03-2007 ik ben best bereid te dokken maar eerlijk gezegd vind ik t ook wat overdreven om allemaal 40 cent over te gaan maken ofzo (silver is 6 euro toch ofzo?) - Adder - 24-03-2007 Mac Wrote:ik ben best bereid te dokken maar eerlijk gezegd vind ik t ook wat overdreven om allemaal 40 cent over te gaan maken ofzo (silver is 6 euro toch ofzo?) Silver Packet, 12 maand(en) ââ¬22,9 - Depor - 24-03-2007 Ik wil best dokken... |