The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- goa - 08-05-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Postcode Loterij doet aan emotionele chantage'
Uitgegeven: 7 mei 2007 15:54

AMSTERDAM - De Nationale Postcode Loterij doet aan emotionele chantage. Door reclameslogans als 'Staat u straks met lege handen uw buren die wel meespelen te feliciteren', bezorgt ze mensen die niet meedoen aan het spel angst om spijt te krijgen.

Dat stelde maandag Monique Ennenking, advocaat van Helene de Gier, voor de rechter in Amsterdam. De Gier viel op 1 januari 2006 samen met haar partner buiten de prijzen toen de Postcode Kanjer van 13,9 miljoen euro in de Hoogstraat in het Brabantse Heusden terechtkwam. Aangezien zij geen loten had, ging het geld aan haar neus voorbij.

Inbreuk
Volgens haar raadsvrouw had haar cliënt er bewust voor gekozen niet mee te doen met het spel, maar is ze er door de "onrechtmatige" werkwijze van de loterij volop in betrokken. Hierdoor is inbreuk gemaakt op het privéleven van De Gier, stelde Ennenking.

Ik dacht dat het een foutje was en dat ze dit bericht per ongeluk nog een keer geplaatst hadden na afgelopen kerst, maar het blijkt dus echt 4 maanden geduurd te hebben voordat ze dit bij de rechtbank heeft gekregen. :lol:

Toen ik tijdens mijn studententijd telefonisch loten verkocht voor de NPL heb ik mijn status als topverkoper geheel te danken gehad aan mijn genadeloze geanticipeerde spijtstrategie: "Ja maar meneer, straks rijdt de hele straat in nieuwe Porsche's en heeft u nog steeds die Daihatsu Cuore"

Hakkuh


- Treesong - 08-05-2007

Vade retro satanas! =D>


- Gerben Zonderland - 08-05-2007

Quote:Puber door het lint om afwas
Uitgegeven: 8 mei 2007 16:13

AMSTERDAM - Een 15-jarige jongen uit Oud-Beijerland is maandagavond volledig door het lint gegaan omdat zijn moeder hem enkele huishoudelijke klusjes wilde laten doen.

Hij gooide met borden, schopte zijn moeder tegen haar benen en smeet ander huisraad rond. Daarna sloot hij zich op in zijn kamer. De politie moest eraan te pas komen om hem 'met gepast geweld' aan te houden.

De agenten die rond 18.30 uur op de schermutselingen aan de Molenwerf afkwamen, kregen van de puber de nodige verwensingen naar hun hoofd, maar slaagden erin hem op te pakken, meldt de politie dinsdag.

Hij is in een politiecel gezet. De politie laat weten dat voor de jongen een hulpverleningstraject wordt gestart.

Hee, El Parasito! Je moet je broertje niet meer van die rare pilletjes voeren! :lol:


- Treesong - 08-05-2007

Slappe hap. Had ik vroeger thuis niet moeten flikken

[Image: Broekriem%20%20heren_tcm345-135282.jpg]


- Dugarry - 08-05-2007

Zelfs jij kwam er dan nog bekaait vanaf Treesong.


- Gerben Zonderland - 08-05-2007

Dugarry Wrote:Zelfs jij kwam er dan nog bekaaid vanaf Treesong.

Ze hadden jou vroeger ook wel wat meer op je donder mogen geven... :wink:


- Treesong - 08-05-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Zelfs jij kwam er dan nog bekaaid vanaf Treesong.

Ze hadden jou vroeger ook wel wat meer op je donder mogen geven... :wink:

Dugarrie's pa probeerde in zijn lijfstraffen teveel een spelelement in te bouwen, ben ik bang.

Pa: Zeg het maar, Dugarrie!
Dugarrie: Ehhh, de loden pijp in de eetzaal?
Pa: Fout, het wordt vandaag de steeksleutel in de serre!


- Bor de Wolf - 08-05-2007

Treesong Wrote:Slappe hap. Had ik vroeger thuis niet moeten flikken

[Image: Broekriem%20%20heren_tcm345-135282.jpg]

Wel een moderne riem die je vader gebruikte... Ik had gehoopt op een stevige gesp met wat meer uitsteeksels.


- Matador! - 08-05-2007

Quote:Knoflookinfuus levert Japanner schorsing op

8/5/2007 15:51

Kazuki Ganaha is voor zes wedstrijden geschorst. De 26-jarige aanvaller van Kawasaki Frontale heeft geen verboden middelen gebruikt maar heeft wel een toegestaan middel op een illegale wijze tot zich genomen.
Ganaha kampte met een flinke griep, waarna de clubarts besloot hem per infuus knoflook toe te dienen om sneller te herstellen. En dat mag volgens het dopingreglement van de Japanse en de wereldvoetbalbond niet.

Toen Frontale hoorde van de verboden procedure, schorste het de speler, waardoor hij al vier wedstrijden moest toekijken. Nu komen daar nog eens zes duels bij. Bovendien is Ganaha veroordeeld tot een boete van 56 duizend euro.

Ganaha is geen kleine speler in de J-League. In 2006 scoorde hij achttien keer in 32 competitiewedstrijden. Inmiddels heeft hij er ook al vijf interlands opzitten, waarin hij drie doelpunten maakte.

Dure grap, 56000 euro om van een griepje af te komen... :roll:


- Treesong - 08-05-2007

Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Slappe hap. Had ik vroeger thuis niet moeten flikken

[Image: Broekriem%20%20heren_tcm345-135282.jpg]

Wel een moderne riem die je vader gebruikte... Ik had gehoopt op een stevige gesp met wat meer uitsteeksels.

Die riem gebruikte me moeder. Mijn vader was meer van dit werk

[Image: streetfighter%20boksbeugel.gif]

en deze op zon-en feestdagen

[Image: dale_holman_bat.jpg]


- Bor de Wolf - 09-05-2007

Ik begin een sterke voorkeur te ontwikkelen voor de herinvoering van lijfstraffen:

Quote:9-5-2007
Mohammed B. heeft woensdag in de bunker in Osdorp de strafzaak tegen de Hofstadgroep een tijdje getraineerd door te weigeren de eed af te leggen.
De moordenaar van Van Gogh weigerde te beloven of te zweren dat hij niets dan de waarheid zou verklaren, zoals de wet voorschrijft. Het OM en de advocaten dachten hardop met het hof mee, op zoek naar een oplossing.
Na zo'n twintig minuten zei B. , duidelijk geamuseerd, dat hij het toch zou beloven. Vervolgens zat hij volop op de praatstoel. B. droeg in plaats van zijn gebruikelijke traditionele kledij een trainingspak met gympen.



- Bor de Wolf - 09-05-2007

Treesong heeft "het vrouwtje" niet meer onder controle:



Quote:9-5-2007
Woensdag rond 01.00 uur is een vrouw op een bromfiets opgepakt omdat ze zonder licht op de Prinsengracht reed.
Ter controle werd bij de vrouw een blaastest afgenomen. Na enkele pogingen bleek echter dat de vrouw niet meewerkte, door niet of nauwelijks in de blaasapparatuur te blazen.
De vrouw werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. Op het bureau werd nogmaals een blaastest afgenomen. Hieruit bleek dat de vrouw bijna drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol had genuttigd. Het rijbewijs is ingevorderd en de vrouw heeft een rijverbod van zeven uur.




--------------------------------------------------------------------------------



- Treesong - 09-05-2007

Obviously you don't know my girlfriend :lol:


- Bredanaar - 09-05-2007

[Image: 180px-Fomfr_morning_star.jpg]

Vroeger wisten ze het wel met de morgenster :razz:


- Treesong - 09-05-2007

Iemand moet even bij die poepzak op bezoek en mijn onderschrift onder z'n baard houden

[Image: tintin_lao-tseu.gif]


- Berend Botje - 09-05-2007

[Image: kuifje.jpg]


- Gerben Zonderland - 09-05-2007

Woensdag gehaktdag?


- Treesong - 09-05-2007

Die scene staat absoluut in mijn top 3 van meest briljante Kuifjemomenten =D>


- Gerben Zonderland - 10-05-2007

Treesong Wrote:terechte zaak

Nico is het met je eens :wink: :

http://www.nu.nl/news/1072302/1203/Zeepbel_Thijs_R%F6mer.html


- Treesong - 10-05-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:terechte zaak

Nico is het met je eens :wink: :

http://www.nu.nl/news/1072302/1203/Zeepbel_Thijs_R%F6mer.html

Heerlijke column! cry


- Berend Botje - 10-05-2007

Blijft natuurlijk de hamvraag, als die mevrouw wel een lot had gehad, zou dan ook de prijs op die postcode zijn gevallen? Dat zullen we nooit weten.


- waf - 10-05-2007

Berend Botje Wrote:Blijft natuurlijk de hamvraag, als die mevrouw wel een lot had gehad, zou dan ook de prijs op die postcode zijn gevallen? Dat zullen we nooit weten.

klopt, dat moet zeker in de schadevergoeding worden meegenomen.

ik denk dat de vordering kansloos is, maar ik vind het zeker geen onzin wat er wordt gesteld. de columnist is best geestig, maar heeft de crux van de claim duidelijk gemist.


- waf - 10-05-2007

achillespees afgescheurd?

[Image: schaap_112191h.jpg]

dit beest schijnt te mekkeren en te hijgen en de partij voor de dieren is boos. http://www.ad.nl/denhaag/delft/article1364458.ece


- Mukkus - 10-05-2007

De partij voor de dieren moet niet zo mekkeren.


- Treesong - 10-05-2007

Ik vind die partij trouwens steeds enger worden :eeeek:


- Berend Botje - 10-05-2007

Nederlandse Volkspartij tegen Enge Buren
1976
Tegen enge buren in het algemeen en tegen enge buren van de partijleden in het bijzonder. Een jonge partij die de regeringsverantwoordelijkheid niet schuwde. De eerste maatregel zou zijn: alle enge buren onderbrengen in speciale buurten voor enge buren.
http://www.stemhok.nl/artikel.php?artikel_id=188


- Gerben Zonderland - 10-05-2007

Mukkus Wrote:De partij voor de dieren moet niet zo mekkeren.

Veel geschreeuw en weinig wol en als je geschoren wordt moet je stil zitten! Dat moet die zevendedagsadventiste toch weten, maar ze zal wel nooit geschoren zijn.... :-&

[Image: SheepShave.jpg]


- Peter - 11-05-2007

KNVB introduceert kampioenssterren

ZEIST - PSV, Ajax en Feyenoord spelen komend seizoen met gouden kampioenssterren op het wedstrijdshirt. De KNVB en de Eredivisie CV hebben in navolging van de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga besloten deze eretekens ook in Nederland te introduceren.

Elke ster symboliseert tien landstitels. PSV behaalde dit seizoen het 20e kampioenschap en heeft recht op twee sterren. Ook Ajax kan met 29 landstitels aanspraak maken op twee gouden onderscheidingen.

Feyenoord was veertien keer kampioen en mag één ster dragen. Het gouden ereteken mag overigens niet groter zijn dan 2 centimeter in doorsnede en moet boven het clublogo komen.
--
Op zich wel geinig.


- kooltje - 11-05-2007

zeker iemand van psv bij de knvb dat het nu ineens moet


- gittermaster - 11-05-2007

jippie, laten we geelgoude sterren gaan dragen.
Dat ze dat bij Ajax doen a la....