The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Bor de Wolf - 22-06-2007

Ekslem Wrote::eeeek: wat is het toch een scheef land!

Quote:Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar

In Engeland geldt seks met een dronken vrouw binnenkort wellicht als verkrachting. Deze week wordt hierover een wetsvoorstel gepresenteerd.

Het wetsvoorstel verklaart vrouwen in dronken toestand ontoerekeningsvatbaar. Mannen lopen hierdoor de kans aangeklaagd te worden voor verkrachting, ook al had de vrouw op dat moment ingestemd met seks.

Wanneer de wet wordt aangenomen, is de man verantwoordelijk om vast te stellen of een vrouw nuchter is. Alleen dan kan hij achteraf niet veroordeeld worden voor verkrachting.

De voorzitter van het UK Men’s Movement raadt mannen aan om instemming met seks vast te leggen met een mobieltje. Dit voorkomt veel gedonder achteraf.


Paniek. Als ze dat hier invoeren, is mijn seksleven voorbij.


- Treesong - 22-06-2007

goa Wrote:Gelukkig gelden er daar andere normen voor wat doorgaat voor dronkenschap.

[Image: The%20Office%20S2%20-%20Gareth%20(250w).jpg]

Just the eight pints for me last night, then. Oh, no! "Team leader and boss in drunken night out." Shock! horror! Going out with Oggy tomorrow night, then. That'll be be a quiet night in at the library... not!


- Mukkus - 22-06-2007

Bor de Wolf Wrote:
Ekslem Wrote::eeeek: wat is het toch een scheef land!

Quote:Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar

In Engeland geldt seks met een dronken vrouw binnenkort wellicht als verkrachting. Deze week wordt hierover een wetsvoorstel gepresenteerd.

Het wetsvoorstel verklaart vrouwen in dronken toestand ontoerekeningsvatbaar. Mannen lopen hierdoor de kans aangeklaagd te worden voor verkrachting, ook al had de vrouw op dat moment ingestemd met seks.

Wanneer de wet wordt aangenomen, is de man verantwoordelijk om vast te stellen of een vrouw nuchter is. Alleen dan kan hij achteraf niet veroordeeld worden voor verkrachting.

De voorzitter van het UK Men’s Movement raadt mannen aan om instemming met seks vast te leggen met een mobieltje. Dit voorkomt veel gedonder achteraf.

Paniek. Als ze dat hier invoeren, is mijn seksleven voorbij.

Die Isabella Paradijsvogel zit toch altijd smoorbezopen in dat praathuis? Dat wordt een probleem inderdaad.


- Berend Botje - 22-06-2007

Treesong Wrote:
goa Wrote:een uit de hand gelopen ruzie over een bril

Kijk, dat vind ik dan weer intrigerend :-k

[Image: 200px-Decorative_toilet_seat.jpg]


- Treesong - 22-06-2007

Ik stel me meer een dialoog voor a la:

Kapper: Nieuwe bril gekocht!
Klant: Dat werd hoog tijd, want deze is niet zo goed meer geloof ik
Kapper: Dit IS mijn nieuwe bril!


- Peter - 24-06-2007

Opzet Champions League tot 2012 ongewijzigd
Uitgegeven: 24 juni 2007 17:01

HEERENVEEN - De formule van de Champions League blijft in elk geval tot 2012 ongewijzigd. Dat maakte voorzitter Michel Platini van de UEFA in het weekeinde bekend na afloop van een bijeenkomst van de Europese voetbalbond in Heerenveen.

"Het format zal in grote lijnen hetzelfde blijven", aldus Platini. "Tot 2012 spelen we met acht groepen van vier teams, waarvan de eerste twee zich plaatsen voor de volgende ronde. Alleen willen we wat kleine veranderingen doorvoeren, in het kwalificatiesysteem bijvoorbeeld."



Een van de mogelijke wijzigingen is dat de winnaar van de Champions League het seizoen daarop automatisch mag meedoen aan de grootste Europese clubcompetitie. Ook speelt Platini met de gedachte het maximum aantal deelnemers uit één land terug te brengen van vier tot drie.
--

Die laatste zin staat mij wel aan. Terug naar 2 rechtstreekse Nederlandse deelnemers en 1'tje evt. via de voorronde. Kunnen meteen de play-offs op de schop.


- Bocaloca - 25-06-2007

Serie A-clubs blijven in de rode cijfers
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 25 juni om 10:22

Het Italiaanse voetbal verkeert grotendeels in de rode cijfers. Een berekening over het voorbije seizoen toont aan dat een meerderheid van de clubs aan de verkeerde kant van de financiële balans is geëindigd. In totaal komt de schuldenlast neer op zo’n 380 miljoen euro.

Volgens het dagblad Il Sore 24 Ore moet de penningmeester van Internazionale zich heeft meeste zorgen maken. De landskampioen kampt met een negatieve balans van ruim 181 miljoen euro, waarmee het bijna de helft van alle verliezen van de Serie A-clubs voor zijn rekening neemt. Juventus kende, niet geheel onverwacht na een seizoen in de Serie B, ook tegenvallende financiën en sloot af met 36,5 miljoen euro negatief.

AC Milan was een van de positieve uitzonderingen. De winnaar van de Champions League maakte, mede door de verkoop van Andrei Shevchenko voor 42 miljoen euro, een bescheiden winst van 2,4 miljoen euro. Ook Udinese beschikt over groene cijfers; de club eindigde 6.5 miljoen in de plus.

De uitkomsten staat synchroon voor een trend dat zich de afgelopen tien jaar voordoet. Een decennia lang kampen de Italiaanse clubs al met grote verliezen. Enige positieve noot is dat het totale verlies met 27 miljoen euro is teruggelopen ten opzichte van vorig jaar


En maar blijven kopen met zn allen =D>


- Depor - 25-06-2007

Bocaloca Wrote:Serie A-clubs blijven in de rode cijfers
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 25 juni om 10:22

Het Italiaanse voetbal verkeert grotendeels in de rode cijfers. Een berekening over het voorbije seizoen toont aan dat een meerderheid van de clubs aan de verkeerde kant van de financiële balans is geëindigd. In totaal komt de schuldenlast neer op zo’n 380 miljoen euro.

Volgens het dagblad Il Sore 24 Ore moet de penningmeester van Internazionale zich heeft meeste zorgen maken. De landskampioen kampt met een negatieve balans van ruim 181 miljoen euro, waarmee het bijna de helft van alle verliezen van de Serie A-clubs voor zijn rekening neemt. Juventus kende, niet geheel onverwacht na een seizoen in de Serie B, ook tegenvallende financiën en sloot af met 36,5 miljoen euro negatief.

AC Milan was een van de positieve uitzonderingen. De winnaar van de Champions League maakte, mede door de verkoop van Andrei Shevchenko voor 42 miljoen euro, een bescheiden winst van 2,4 miljoen euro. Ook Udinese beschikt over groene cijfers; de club eindigde 6.5 miljoen in de plus.

De uitkomsten staat synchroon voor een trend dat zich de afgelopen tien jaar voordoet. Een decennia lang kampen de Italiaanse clubs al met grote verliezen. Enige positieve noot is dat het totale verlies met 27 miljoen euro is teruggelopen ten opzichte van vorig jaar


En maar blijven kopen met zn allen =D>

Ach 380 miljoen schuld, over 20 clubs en Inter die de helft heeft...maakt 200 over 19 clubs is 10.52 miljoen schuld per club...poe poe das 3,75x de Cler.
En als Inter Adriano Zlatan etc verkoopt hebben ze die 180 miljoen er ook zo uit.


- T00L - 25-06-2007

Volgens mij bedoelen ze 380 miljoen verlies..
Vorig jaar dus ook al 400 miljoen (20miljoen per team), de jaren ervoor is er ook geen winst gemaakt.. 't is dus echt wel wat schokkender dan jij wil doen geloven Depor...

En dan kunnen ze Zlatan en Adriano etc wel verkopen, maar wie zetten ze dan in de spits? Om in de top van de Serie A mee te kunnen doen zullen ze dan gewoon weer een berg knaken uit moeten geven...


- Depor - 25-06-2007

T00L Wrote:Volgens mij bedoelen ze 380 miljoen verlies..
Vorig jaar dus ook al 400 miljoen (20miljoen per team), de jaren ervoor is er ook geen winst gemaakt.. 't is dus echt wel wat schokkender dan jij wil doen geloven Depor...

En dan kunnen ze Zlatan en Adriano etc wel verkopen, maar wie zetten ze dan in de spits? Om in de top van de Serie A mee te kunnen doen zullen ze dan gewoon weer een berg knaken uit moeten geven...

Ja had het gepost en toen las ik ook het woordje verkeerde kant van de balans. 180 miljoen verlies is op zich nog wel op te vangen...maar het lijkt me wel dat de Italiaanse bond en de UEFA wat mag gaan doen aan deze vorm van competitie vervalsing, want met 180 miljoen kan je hier in Nederland 10 jaar op rij kampioen worden.


- Ricochan - 27-06-2007

Gezellig he frits :wink: daar in UTRECHT

Tienerterreur in Utrechtse wijk

UTRECHT - In de Utrechtse probleemwijk Overvecht speelt zich onder de ogen van gemeente en politie een drama af tussen kinderen van overwegend Marokkaanse afkomst. Tientallen jongens en meisjes worden al bijna een jaar lang stelselmatig mishandeld, geïntimideerd en aangerand door een groepje iets oudere jongens.



Burgemeester Brouwer-Korf zit met de handen in het haar omdat de ouders weigeren aangifte te doen. Volgens PvdA-gemeenteraadslid Bouchra Dibi, zelf van Marokkaanse afkomst, weten de hulpverleners, de politie en de gemeente niet hoe ze de ouders moeten bereiken. "Binnen de Marokkaanse gemeenschap zijn dit soort dingen heel erg taboe."

Dibi heeft de afgelopen tijd onderzoek gedaan naar de wantoestanden op de speelplek bij de Neckardreef in Overvecht. Daaruit komt een ontluisterend beeld naar voren van kinderen van 8, 9, 10 jaar die de bosjes in worden getrokken om seksuele handelingen te verrichten bij jongens die maar een paar jaar ouder zijn. Verder wordt er geschopt en geslagen en worden kleine kinderen geïntimideerd.


IJsberg

Het PvdA-raadslid luidt de noodklok omdat volgens haar niemand wat doet. "Dit is nu al bijna een jaar aan de gang. Men praat en praat en praat. Ondertussen gebeurt er niets." Dibi vermoedt dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. "Vooral op seksueel gebied is er meer", zegt ze. "Ouders laten het achterste van hun tong niet zien omdat ze bang zijn voor de daders. Er is heel veel angst. Daarom doen ze ook niet altijd aangifte." Dit leidt tot spanningen binnenshuis en soms ook daarbuiten, weet Dibi. Onlangs nog zou een vader een van de daders op school hebben opgezocht en hem finaal in elkaar hebben geslagen, onder de ogen van klasgenoten en leraren. Zowel de slachtoffertjes als de daders zijn overwegend van Marokkaanse afkomst zegt Dibi. "Ik vind dat wel een signaal. Ik vind dat er ook wat moet veranderen in de Marokkaanse gemeenschap. Er is niemand die zich met die kinderen bemoeit."

Burgemeester Brouwer-Korf, die zowel namens gemeente als politie reageert, geeft toe dat er sinds eind vorig jaar problemen zijn tussen kinderen. " Intimidatie, bedreigingen en vechtpartijen, en vanaf begin dit jaar krijgen we ook signalen over seksuele misdragingen. Een aangifte van een seksueel vergrijp tussen kinderen ligt nu bij het OM."

Strafrecht
Volgens Brouwer is het lastig om het probleem in kaart te brengen. ,,We zitten er bovenop, maar we snakken naar concrete informatie over verdachten, slachtoffers en exacte locaties. We moeten het vertrouwen van ouders winnen, zodat ze aangifte doen. Al kan de politie in geval van seksueel misbruik ook actie ondernemen na een concreet signaal. Jongeren onder de twaalf jaar vallen weliswaar niet onder het strafrecht, maar kunnen wel gestraft worden, door ze bijvoorbeeld uit huis te plaatsen


- Frits - 27-06-2007

pffff, de oplossing is zo makkelijk.....


- Vret Mien Gras - 27-06-2007

Frits Wrote:pffff, de oplossing is zo makkelijk.....

Verhuizen naar het altijd zo fijne oosten?


- Frits - 27-06-2007

Vret Mien Gras Wrote:
Frits Wrote:pffff, de oplossing is zo makkelijk.....

Verhuizen naar het altijd zo fijne oosten?

neh..., al die gasten het land uit natuurlijk!!


- Bocaloca - 27-06-2007

Wie moeten er dan schoonmaken later?


- Treesong - 27-06-2007

Bocaloca Wrote:Wie moeten er dan schoonmaken later?

De Turken natuurlijk!

Gister probeerde zo'n Marokkaans kutventje m'n hond te schoppen. Gelukkig voor hem miste-ie net, anders had ik echt z'n kop van z'n romp getrokken. Nu heb ik hem alleen helemaal verrot gescholden Icon_evil


- Bredanaar - 27-06-2007

Wat een agressie
:razz:


- Bocaloca - 27-06-2007

niet meer dan terrecht natuurlijk.


- Bredanaar - 27-06-2007

hangt er van af, wat die hond eerst gedaan had. Misschien was trees' beffertje wel een marokkaans huis binnengeslopen en onder een boerka zijn hobby uit aan het voeren waarop hij betrapt werd door de doorgaans vriendelijke marokkaanse man..... :razz:


- Treesong - 27-06-2007

Bredanaar Wrote:hangt er van af, wat die hond eerst gedaan had. Misschien was trees' beffertje wel een marokkaans huis binnengeslopen en onder een boerka zijn hobby uit aan het voeren waarop hij betrapt werd door de doorgaans vriendelijke marokkaanse man..... :razz:

Misschien ook niet, naffervrind


- Bredanaar - 27-06-2007

Hoezo ben ik vriend van Noord-Afrikanen?
:eeeek:


- Berend Botje - 27-06-2007

Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:Wie moeten er dan schoonmaken later?

De Turken natuurlijk!

Gister probeerde zo'n Marokkaans kutventje m'n hond te schoppen. Gelukkig voor hem miste-ie net, anders had ik echt z'n kop van z'n romp getrokken. Nu heb ik hem alleen helemaal verrot gescholden Icon_evil

Wat heb je hem genoemd? Bengel? En heb je daarna gesuggereerd dat zijn moeder de liefde bedrijft voor geld? En dat zijn vader de liefde bedrijft met een geit?


- Berend Botje - 27-06-2007

Bredanaar Wrote:Hoezo ben ik vriend van Noord-Afrikanen?
:eeeek:

Misschien ken je veel Libyers? Of Egyptenaren?


- Bredanaar - 27-06-2007

nee, dat toch echt niet.


- Ad Wim - 27-06-2007

Berend Botje Wrote:Libyers?
:roll:


- Depor - 27-06-2007

Tuchtcommissie komt ADO tegemoet

27/6/2007 10:15

De tuchtcommissie heeft ADO Den Haag gestraft voor de gestaakte wedstrijd tegen FC Groningen. Een onvoorwaardelijke boete van vijftigduizend euro viel de Haagse club ten deel.

ADO Den Haag vreesde het eerste officiële duel in het nieuwe stadion te moeten afwerken zonder publiek. Die straf had de KNVB-aanklager immers voor ogen naar aanleiding van de wanordelijkheden.

ADO Den Haag accepteert de geldboete. 'Alhoewel het hier een fors bedrag betreft', aldus algemeen directeur Piet van der Pol, 'zijn wij van mening dat het spelen van een thuiswedstrijd zonder publiek – bovendien de eerste competitiewedstrijd in het nieuwe stadion – ADO Den Haag nog veel meer schade zou hebben berokkend.'

Op 22 april had scheidsrechter Jack van Hulten het competitieduel met FC Groningen na vier minuten in de tweede helft definitief gestaakt, nadat er in Het Zuiderpark herhaaldelijk vuurwerk op het veld was gegooid.

De wedstrijd werd uitgespeeld in Emmen, maar voor ADO Den Haag hing er nog een straf boven het hoofd. De Haagse club wees het schikkingsvoorstel - één duel zonder publiek - af.


- Ricochan - 28-06-2007

Aangifte wegens mishandeling Roda-coach

Gepubliceerd op 27 juni 2007, 09:15
Laatst bijgewerkt op 27 juni 2007, 09:29

Heerlen -
Raymond Atteveld is betrokken geweest bij een vechtpartij bij basisschool Windekind in Heerlen. De trainer van Roda JC raakte slaags met de biologische vader van zijn stiefzoon, een 52-jarige Amsterdammer. De politie bevestigt dat de schermuteseling ging over het ophalen van de jongen.




De twee mannen voerden afgelopen vrijdag op het schoolplein een verhitte discussie die bij de parkeerplaats uitliep op een handgemeen. Volgens Atteveld (40) kreeg hij als eerste een klap: ,,Daar heb ik op gereageerd door terug te slaan."

De in allerijl opgetrommelde politie nam het duo mee naar het bureau voor verhoor. Daar aangekomen deden beide aangifte van mishandeling


- Ricochan - 28-06-2007

Kampioen worden en ontslagen worden :Big Grin

Kampioenenmaker Capello ontslagen door Real

28/6/2007 13:56

De spelers van Real Madrid krijgen komend seizoen weer eens een andere coach voor hun neus. Het bestuur van De Koninklijke heeft Fabio Capello, die de club voor het eerst in vier jaar de landstitel bezorgde, ontslagen.
Capello hield het maar één jaar uit. Onder de Italiaan was het voetbal vaak niet om aan te zien, maar dankzij een indrukwekkende eindsprint (één nederlaag, twee gelijke spelen en vijftien zeges in de laatste achttien competitieduels) werd het hechte Real alsnog de beste van de Primera División.

Hoewel Capello voor het eerst in tijden een echte hardwerkende ploeg smeedde zonder verwende vedettes, is het vertoonde voetbal hem fataal geworden. Naar verluidt komt Bernd Schuster, die met Getafe resultaten boekte met leuk spel, Capello opvolgen als coach van Real Madrid.

Het Madrileense slagveld telt nu al elf gesneuvelde trainers in tien jaar. De enige die het langer dan één heel seizoen volhield, was Vicente del Bosque. Hij zat zelfs ruim 3,5 jaar op de bank. In de tien roerige jaren won Real vier landstitels, drie keer de Champions League en twee Wereldbekers.


- Depor - 28-06-2007

Meen je niet, gasten begonnen eindelijk normaal te voetballen, enne die Capello krijgt nu een gouden handdruk mee waar je eng van word.
25 miljoen oid.


- Ekslem - 28-06-2007

Depor Wrote:Meen je niet, gasten begonnen eindelijk normaal te voetballen, enne die Capello krijgt nu een gouden handdruk mee waar je eng van word.
25 miljoen oid.

5,2 ja. Iets minder, maar nog steeds veel.