The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- de nieuwe - 03-09-2007

Gerben Zonderland Wrote:Ze zit veilig opgeborgen en vastgebonden in de kelder. :wink:
Dat zal 'r leren! :lol:


- Depor - 03-09-2007

de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ze zit veilig opgeborgen en vastgebonden in de kelder. :wink:
Dat zal 'r leren! :lol:

Moet je wel groot wonen Gerben als je haar in de kelder kwijt wil, waterbassin etc..


- Gerben Zonderland - 03-09-2007

Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ze zit veilig opgeborgen en vastgebonden in de kelder. :wink:
Dat zal 'r leren! :lol:

Moet je wel groot wonen Gerben als je haar in de kelder kwijt wil, waterbassin etc..

Wie zegt dat ze moet kunnen bewegen? Gewoon in een grote badkuip en dan af en toe afsproeien met regenwater uit de ton. Ik zie het (ruimte)probleem niet.


- Mukkus - 03-09-2007

Heb die kelder wel geluidsdicht gemaakt? Of klagen de buren nog niet dat ze de hele dag 'Oink' 'Oink' 'Oink' horen?


- Bor de Wolf - 03-09-2007

Iemand nog een drumstel kopen?

Quote: ` Na een reeks concerten in Nederland
zijn 11 Burundese muzikanten spoorloos
verdwenen.Zij gaven benefietoptredens
voor de Nijmeegse stichting Rhythm for
Revival,die jonge drummers opleidt.De
stichting weet niet waar de elf zijn.



- Gerben Zonderland - 03-09-2007

Bor de Wolf Wrote:Iemand nog een drumstel kopen?

Quote: ` Na een reeks concerten in Nederland
zijn 11 Burundese muzikanten spoorloos
verdwenen.Zij gaven benefietoptredens
voor de Nijmeegse stichting Rhythm for
Revival,die jonge drummers opleidt.De
stichting weet niet waar de elf zijn.

Ik denk dat het een (vroege) oudejaarsstunt is en ze op nieuwjaarsdag samen met een zwarte Prins Carnaval opduiken in het centrum van Elsloo, Oldeberkoop, Vledder of Tolbert...


- Gerben Zonderland - 03-09-2007

Mukkus Wrote:Heb die kelder wel geluidsdicht gemaakt? Of klagen de buren nog niet dat ze de hele dag 'Oink' 'Oink' 'Oink' horen?

Daar zijn toch genoeg andere oplossingen voor?

[Image: ballgagharness.jpg]


- Ricochan - 04-09-2007

Ik wil naar Spanje toe!!!
Dinsdag 28 augustus 12:19 - Stefan van Dijk
Wesley Sneijder loopt door Schiphol met z’n vrouw en kind. De vliegtuigen suizen voorbij en vrolijk loopt het drietal naar de goede gate. “Waar blijven ze toch?”, vraagt vrouwlief aan Wesley. Maar Wesley weet het ook niet. Hij besluit nog eventjes te wachten en praat vrolijk met de pers, die maar al te graag bekijkt hoe het drietal incheckt bij de vluchthaven. “Misschien moeten we ze even bellen, ze zouden hier al een kwartier moeten zijn!”. De-vrouw-van-Wesley-Sneijder pakt haar telefoon…

[Ondertussen in de huiskamer van huize Van der Vaart] “Ja eh, schat, ik kan er ook niks aan doen…”, zegt Rafael tegen z’n vrouw, “ik wilde niks anders, dan weet je toch?”. Silvie kijkt verdrietig en woedend tegelijk. Maar haar man bespeurt ook wat machteloosheid in haar ogen. “Schat, HSV zat gewoon zo dwars, zij hebben alles geblokkeerd, ze wilde mij niet laten gaan…”. Ook Raffie wordt nu emotioneel. Silvie zegt nog steeds niks, maar neemt twee happen adem, alsof ze iets erg duidelijk wil gaan maken. Dan doet ze haar ogen wat wijder open, kijkt haar man boos aan en schreeuwt: “IK WIL NAAR S P A N J E TOEOEOEOE!!!!”.

Raffie voelt zich machteloos. Ook hij wilde niks anders dan vertrekken naar Spanje. Valencia was z’n droom. Z’n familie kwam daar zelfs vandaan, of zoiets. Wekenlang leek het erop dat hij uiteindelijk wel zou vertrekken, maar nu zit hij toch gewoon in het koude Duitsland. Hij heeft zelfs een vest aan. Silvie huilt het uit op de lederen bank van het koppel. Zij zag het wel zitten in Spanje. Eindelijk zou ze thuis zijn daar! Ze had al het kleurtje en eigenlijk droomde ze stiekem van de voetbalpers, die stervoetballers nooit met rust laat.

Dan gaat de telefoon van Silvie. Snikkend neemt ze op: “Ja, eh… allo, wie ist dahr?”. “Hey silf, met de-vrouw-van-wesley-sneijder, waar blijven jullie?”. Silvie schrikt ervan en vraagt haar man of ze een afspraak zijn vergeten. Rafael duikt z’n agenda in, maar kan alleen maar zien dat hij moet trainen, morgenmiddag. Silvie haalt haar schouders op en vraagt door de telefoon: “Ehm, sorry, maar hebben we een afspraak met jullie dan vandaag? En wat is die herrie bij jullie op de achtergrond?”.
Mevrouw Sneijder - nog steeds staande op Schiphol met man, kind en koffers – snapt er helemaal niks van: “Maar Silf, we zouden toch samen vliegen naar Spanje!”. Silvie houdt het nu helemaal niet meer. Ze barst in huilen uit. “Nee, we gaan niet, we gaan niet!! Het gaat allemaal niet door, Rafael is het niet gelukt om te tekenen bij Valencia. En nu gaan jullie naar Madrid en wij blijven hier, in het koude Duitsland!”. Even is het stil aan de andere kant van de lijn en dan klinkt het weer door de telefoon: “Ow, wat erg meid, dan zit ik daar ook maar in m’n eentje!”. Silvie kijkt bedenkelijk en schrikt dan extra hard: “En ik hier!!”.

Een kwartier later vliegen de Sneijders de lucht in. Als ze goed luisteren horen ze ergens vanuit het oosten iemand heel hard roepen: “IK WIL NAAR S P A N J E TOEOEOEOE!!!!”.


- gittermaster - 04-09-2007

zeer matig en niet grappig stukje van Stefan die probeert wel grappig te zijn


- Depor - 04-09-2007

Kon er wel om lachen eigenlijk...


- Ekslem - 04-09-2007

Vond het ook erg matig en totaal niet grappig!


- Ricochan - 04-09-2007

Was vergeten de link erbij te zetten

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sporttribune.nl/pagina/voorpagina">http://www.sporttribune.nl/pagina/voorpagina</a><!-- m -->


- Mukkus - 04-09-2007

:Big Grin


- Fabian - 04-09-2007

Moet dit nou humor voorstellen ? Guttegut wat slecht zeg....


- de nieuwe - 04-09-2007

Quote:Marco van Basten heeft Dirk Kuijt en Rafael van der Vaart niet geheel fit mogen ontvangen in aanloop naar het EK-kwalificatieduel tegen Bulgarije. Het tweetal ontbrak tijdens de eerste training van het Nederlands elftal.
Kuijt heeft last een teenblessure, terwijl Van der Vaart met een onwillige kuit :!: te maken heeft.
:lol:


- harry_bierdop - 04-09-2007

ADO Supporter overleden op beatstad door hard optreden van beveiliging medewerkers van the security company (staan ook als beveiligers in het stadion)

DEN HAAG - Vier beveiligingsmedewerkers zijn zondag aangehouden in verband met de dood van een 18-jarige bezoeker van het Beatstad Festival zaterdag in Den Haag. Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekend.
De vier beveiligers worden verdacht van medeplegen van zware mishandeling met de dood tot gevolg, dan wel dood door schuld.
Volgens het OM had in de nacht van zaterdag op zondag een incident plaats in de viptent van het Beatstad Festival. Een 18-jarige bezoeker werd door vier medewerkers van de beveiliging uit de tent verwijderd, omdat hij zich lastig gedroeg. Terwijl de beveiligers de jongen op de grond in bedwang hielden werd hij onwel. De jongen is naar een ziekenhuis vervoerd waar hij zondag later op de dag overleed.
Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) verrichtte dinsdag sectie op het lichaam van het slachtoffer. De voorlopige conclusie van het NFI is dat de jongen mogelijk door verstikking om het leven is gekomen.


- Gerben Zonderland - 05-09-2007

En waar staat dat het een ADO-supporter is? :roll:


- waf - 05-09-2007

Gerben Zonderland Wrote:En waar staat dat het een ADO-supporter is? :roll:

verbazend inderdaad.

ik denk dat het nederlands forensisch instituut dat heeft geconcludeerd omdat deze knaap iets bezocht in den haag EN zich lastig gedroeg. :roll:

en ook al is het een ado supporter is, het is volstrekt irrelevant. of gaat voortaan bij iedereen die dood is vermeld worden waar hij fan van is...


- harry_bierdop - 05-09-2007

Gerben Zonderland Wrote:En waar staat dat het een ADO-supporter is? :roll:

Komt van een ado-site, was een jongen die al lang naar ADO ging.


- waf - 05-09-2007

harry_bierdop Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En waar staat dat het een ADO-supporter is? :roll:

Komt van een ado-site, was een jongen die al lang naar ADO ging.

aha, op een ado site is het wel nuttig om te vermelden idd. wil je voortaan een bron plaatsen, dan zijn we wat minder in de war. :razz:


- Gerben Zonderland - 05-09-2007

Quote:woensdag 05 september 2007
Poolse misdaadauteur krijgt 25 jaar
WARSCHAU - Een Poolse misdaadschrijver is woensdag tot 25 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor een moord die hij in een van zijn boeken heeft beschreven. Dat heeft een woordvoerder van de rechtbank in Warschau die uitspraak heeft gedaan laten weten.
De zaak draait om de dood van een Poolse zakenman wiens lijk in 2000 werd gevonden in de rivier de Oder, in het zuidwesten van Polen. Het lichaam vertoonde sporen van marteling, de ledematen waren opgezwollen en zijn handen waren gebonden aan een strop om zijn nek.

Het onderzoek leverde niets op, tot een onbekende de politie wees op de in 2003 verschenen misdaadroman Amok van de nu 33-jarige schrijver K. B.. Daarin wordt de moord tot in detail beschreven. De rechtbank acht nu bewezen dat de schrijver de moord heeft gepleegd omdat het slachtoffer destijds een relatie met diens ex-vrouw had.

Copycat! Toevallig is het vandaag Woensdag (Gehaktdag!) :wink:


- kooltje - 07-09-2007

Speler Sparta Praag gestraft voor Hitlergroet

“Ik ben geen fascist”, verdedigde de negentienvoudig international zich. “Ik probeerde de supporters te kalmeren. Het gebaar is verkeerd geïnterpreteerd en ik heb al mijn excuses aangeboden.” Sparta ondersteunt deze verklaring en overweegt in hoger beroep te gaan.


inderdaad een zeer kalmerend middel haha


- Gerben Zonderland - 10-09-2007

Quote:Dronken man achtervolgt buurman met kettingzaag
Uitgegeven: 5 september 2007 16:45

ASSEN - De 39-jarige R.K. uit het Drentse Hoogeveen heeft op 3 juni zijn buurman achterna gezeten met een draaiende kettingzaag. De buurman had geklaagd over geluidsoverlast.

Dat bleek woensdag bij de politierechter in Assen, die de belager veroordeelde tot een celstraf van acht maanden, waarvan drie maanden voorwaardelijk.

Achtervolging

De zwaar beschonken K. maakte tijdens de achtervolging zwaaiende bewegingen met de kettingzaag, gaf voortdurend gas en riep dat hij de hals van zijn buurman zou doorsnijden.

Het slachtoffer wist ternauwernood aan zijn belager te ontsnappen door zijn huis in te vluchten en net op tijd de deur dich te trekken. De kettingzaag raakte nog wel de deur, die daardoor vernield raakte.

Tssssss....volgens mij moeten we een vervanger zoeken voor de ITT... :wink:


- Mac - 13-09-2007

Quote:
AMSTERDAM - De FIOD heeft invallen gedaan bij de omroepen SBS en RTL Nederland. De Fiod verdenkt de omroepen van het overtreden van de wet op de kansspelen door het op televisie uitzenden van de zogenoemde belspelletjes


De doorzoekingen vonden plaats in zes bedrijfspanden in Hilversum, Amsterdam en Den Haag.

Woordvoersters Kim Koppenol van RTL Nederland bevestigt de inval van de FIOD. „Het heeft betrekking op de wet op de kansspelen. Inderdaad, de belspellen. Wij verlenen alle medewerking, meer kan ik op dit moment niet zeggen.”

Woordvoerder Eric Eljon van SBS Broadcasting (SBS 6, NET 5 en Veronica) zegt dat ook SBS „bezoek heeft van de FIOD”.

De inval heeft te maken met een eerdere aangifte tegen twee aanbieders van belspellen door het Projectbureau Kansspelen, een onderdeel van het ministerie van Justitie. De aanbieders zouden de gedragscode overtreden. In die code is onder meer vastgelegd dat bij de deelnemers geen valse verwachtingen mogen worden gewekt.

Hakkuh


- de nieuwe - 14-09-2007

Quote:Stephen Ireland blijkt gelogen te hebben over de reden waarom hij de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Ierland en Tsjechië aan zich voorbij liet gaan. De middenvelder meldde aanvankelijk dat zijn grootmoeder overleden was, maar de Ierse voetbalbond is er achter gekomen dat oma Ireland nog wel degelijk in leven is.

De werkelijke reden dat Ireland ontbrak, was dat zijn vriendin een miskraam gehad heeft. "Zaterdag, na de wedstrijd tegen Slowakije, belde mijn vriendin met de teammanager van Ierland. Ze zei dat mijn oma overleden was. Toen ik haar even later terugbelde, zei ze echter dat ze een miskraam gehad had en graag wilde dat ik terug naar huis zou komen. Tegen de mensen van de nationale ploeg heb ik vervolgens echter volgehouden dat mijn oma overleden was, omdat mijn vriendin dacht dat ik voor zoiets eerder weg zou mogen", aldus Ireland.

In de loop van de week kwam de Ierse bond er achter dat Ireland gelogen had. "Vlak voordat ik wegging, vroegen ze me naar de naam van mijn oma. Enkele dagen later belden ze, om te zeggen dat ze er achter gekomen waren dat mijn oma nog wel degelijk leefde. Ik probeerde toen nog te zeggen dat het om mijn andere oma ging, maar ik besefte dat ik niet door kon gaan met liegen. Ik heb een enorme fout gemaakt door hierover te liegen en daar heb ik enorm veel spijt van", besluit hij.
:roll:


- Davydoff - 17-09-2007

De zeehondendribbelactie wordt niet door iedereen gewaardeerd:

http://nl.youtube.com/watch?v=XGAb2iWAyuY


- Treesong - 17-09-2007

Lekker lompe actie, haha =D>


- Ad Wim - 18-09-2007

Quote:Slachtoffer ongeluk 18-jarig meisje
Dinsdag 18 september 2007
Bij een ongeluk op de Stadhouderskade is maandagavond een 18-jarig meisje om het leven gekomen. Ze werd aangereden door een vrachtauto die wilde afslaan.
Rond 18.15 uur reed het slachtoffer net als de vrachtauto op de Stadhouderskade. Ter hoogte van de Ferdinand Bolstraat sloeg de vrachtauto rechtsaf en kwam het meisje onder het voertuig terecht.
Verschillende mensen waren getuige van het ongeluk. Het slachtoffer overleed ter plekke. Het kruispunt is enige tijd dicht geweest voor onderzoek. Bekend is dat de vrachtwagen was voorzien van een dodehoekspiegel.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29501">http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=29501</a><!-- w -->


Bij mij voor de deur en ook nog eens een phoet van onze vereniging, heftig...


- waf - 18-09-2007

als je 18 bent dan ben je toch een vrouw?


- Treesong - 18-09-2007

waf Wrote:als je 18 bent dan ben je toch een vrouw?

Ad Wim is toch ook geen man?