The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Peter - 02-10-2007

Omdat PSV zaterdagavond al haar competitiewedstrijd van het weekend speelt, heeft AZ komende zondag voor de wedstrijd AZ-FC Groningen de gelegenheid om afscheid te nemen van Danny Koevermans. De clubtopscorer van het vorig seizoen zal dan uitgebreid in het zonnetje gezet worden door de Alkmaarders.
-
Hem zal vast eenzelfde afscheid als Perez bij Ajax wachten, zeker nu AZ in crisis verkeert omdat niemand de goals maakt.


- Berend Botje - 02-10-2007

Peter Wrote:Omdat PSV zaterdagavond al haar competitiewedstrijd van het weekend speelt, heeft AZ komende zondag voor de wedstrijd AZ-FC Groningen de gelegenheid om afscheid te nemen van Danny Koevermans. De clubtopscorer van het vorig seizoen zal dan uitgebreid in het zonnetje gezet worden door de Alkmaarders.
-
Hem zal vast eenzelfde afscheid als Perez bij Ajax wachten, zeker nu AZ in crisis verkeert omdat niemand de goals maakt.

Altijd al gedacht dat PSV een wijvenclub is.


- Peter - 02-10-2007

Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Omdat PSV zaterdagavond al haar competitiewedstrijd van het weekend speelt, heeft AZ komende zondag voor de wedstrijd AZ-FC Groningen de gelegenheid om afscheid te nemen van Danny Koevermans. De clubtopscorer van het vorig seizoen zal dan uitgebreid in het zonnetje gezet worden door de Alkmaarders.
-
Hem zal vast eenzelfde afscheid als Perez bij Ajax wachten, zeker nu AZ in crisis verkeert omdat niemand de goals maakt.

Altijd al gedacht dat PSV een wijvenclub is.

We hebben er in ieder geval weer een international bij:
Kenneth Perez terug bij Deense selectie
02/10/2007 18:25

Kenneth Perez keert terug in de selectie van Denemarken. De aanvaller van PSV maakt deel uit van de spelersgroep die door bondscoach Morten Olsen is opgeroepen voor de komende EK-kwalificatieduels met Spanje en Letland.

Perez had een jaar geleden nog Olsen laten weten niet meer voor de Deense ploeg te willen uitkomen. Hij wilde zich destijds richten op zijn loopbaan bij Ajax, bovendien was hij in de voorgaande interlands nooit echt doorgedrongen tot de basis.

'Kenneth Perez is een speler met veel internationale ervaring die hij heeft opgedaan bij Ajax en PSV', vertelde Olsen over de 32-jarige negentienvoudig international. 'Hij is een speler die goed aan de bal is, oog heeft voor medespelers en goed is in situaties waarin zijn ploeg een dominante rol speelt. En hij is in vorm.'

Naast Perez maakt Dennis Rommedahl (Ajax) deel uit van de negentienkoppige spelersgroep.Denemarken heeft nog een kleine kans zich te kwalificeren voor de eindronde van het EK van 2008. Met nog drie duels te gaan heeft het land een achterstand van vijf punten op de tweede plaats van Spanje.


- gittermaster - 04-10-2007

9-jarige Britse krijgt topbaan aangeboden

Datum: 02-10-07 @ 09:49 - Auteur: Ferry - Categorie: Opmerkelijk-(permalink)
Een 9-jarig Brits meisje heeft nu al een contract aangeboden gekregen voor een baan waarbij ze 140.000 euro per jaar kan gaan verdienen. Caroline Pearson had zelf gesolliciteerd bij modebedrijf Claire's Accessories en daar waren ze zeer van haar onder de indruk.

Het meisje zag in mei in de krant een paarse advertentie staan. Nadat ze haar moeder had gevraagd wat een cv was, stelde ze haar eigen samen met daarop onder andere haar basisschoolresultaten. Ze voegde er een handgeschreven brief bij, waarin ze schreef over haar interesse in mode.

Ze schreef: “Ik weet dat ik waarschijnlijk te jong ben voor deze baan, maar als ik ouder ben zou ik het heel graag doen. (…) Claire's is mijn favoriete winkel. Ik koop er zo vaak als ik kan en ik ben heel erg blij dat ze een nieuwe winkel in mijn woonplaats Broadstairs hebben geopend. (…) Ik heb mijn cv bijgevoegd en mijn vader en moeder hebben gezegd dat als ik de baan krijg, we naar Birmingham kunnen verhuizen.”

De directrice van de modezaak, Nicki Crossland, nodigde Caroline uit voor een gesprek en een rondleiding op het hoofdkantoor van het bedrijf. Volgens haar was de sollicitatiebrief van Caroline een van de beste tot op dat moment. Omdat de directie zo onder de indruk was van nieuwe ideeën van Caroline voor de productlijn, boden ze haar een baan aan voor als ze klaar is met studeren.


- Flixieluv - 04-10-2007

gittermaster Wrote:9-jarige Britse krijgt topbaan aangeboden

Datum: 02-10-07 @ 09:49 - Auteur: Ferry - Categorie: Opmerkelijk-(permalink)
Een 9-jarig Brits meisje heeft nu al een contract aangeboden gekregen voor een baan waarbij ze 140.000 euro per jaar kan gaan verdienen. Caroline Pearson had zelf gesolliciteerd bij modebedrijf Claire's Accessories en daar waren ze zeer van haar onder de indruk.

Het meisje zag in mei in de krant een paarse advertentie staan. Nadat ze haar moeder had gevraagd wat een cv was, stelde ze haar eigen samen met daarop onder andere haar basisschoolresultaten. Ze voegde er een handgeschreven brief bij, waarin ze schreef over haar interesse in mode.

Ze schreef: “Ik weet dat ik waarschijnlijk te jong ben voor deze baan, maar als ik ouder ben zou ik het heel graag doen. (…) Claire's is mijn favoriete winkel. Ik koop er zo vaak als ik kan en ik ben heel erg blij dat ze een nieuwe winkel in mijn woonplaats Broadstairs hebben geopend. (…) Ik heb mijn cv bijgevoegd en mijn vader en moeder hebben gezegd dat als ik de baan krijg, we naar Birmingham kunnen verhuizen.”

De directrice van de modezaak, Nicki Crossland, nodigde Caroline uit voor een gesprek en een rondleiding op het hoofdkantoor van het bedrijf. Volgens haar was de sollicitatiebrief van Caroline een van de beste tot op dat moment. Omdat de directie zo onder de indruk was van nieuwe ideeën van Caroline voor de productlijn, boden ze haar een baan aan voor als ze klaar is met studeren.

Lekker dom! Wie doet nou weer zoiets...

Zou kunnen dat het puur vanuit publicitair oogmerk is, maar ook dan lijkt het me nogal dom om de indruk te wekken dat een negenjarige je bedrijf nog veel kan leren...


- Ronnie D. - 04-10-2007

Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:9-jarige Britse krijgt topbaan aangeboden

Datum: 02-10-07 @ 09:49 - Auteur: Ferry - Categorie: Opmerkelijk-(permalink)
Een 9-jarig Brits meisje heeft nu al een contract aangeboden gekregen voor een baan waarbij ze 140.000 euro per jaar kan gaan verdienen. Caroline Pearson had zelf gesolliciteerd bij modebedrijf Claire's Accessories en daar waren ze zeer van haar onder de indruk.

Het meisje zag in mei in de krant een paarse advertentie staan. Nadat ze haar moeder had gevraagd wat een cv was, stelde ze haar eigen samen met daarop onder andere haar basisschoolresultaten. Ze voegde er een handgeschreven brief bij, waarin ze schreef over haar interesse in mode.

Ze schreef: “Ik weet dat ik waarschijnlijk te jong ben voor deze baan, maar als ik ouder ben zou ik het heel graag doen. (…) Claire's is mijn favoriete winkel. Ik koop er zo vaak als ik kan en ik ben heel erg blij dat ze een nieuwe winkel in mijn woonplaats Broadstairs hebben geopend. (…) Ik heb mijn cv bijgevoegd en mijn vader en moeder hebben gezegd dat als ik de baan krijg, we naar Birmingham kunnen verhuizen.”

De directrice van de modezaak, Nicki Crossland, nodigde Caroline uit voor een gesprek en een rondleiding op het hoofdkantoor van het bedrijf. Volgens haar was de sollicitatiebrief van Caroline een van de beste tot op dat moment. Omdat de directie zo onder de indruk was van nieuwe ideeën van Caroline voor de productlijn, boden ze haar een baan aan voor als ze klaar is met studeren.

Lekker dom! Wie doet nou weer zoiets...

Zou kunnen dat het puur vanuit publicitair oogmerk is, maar ook dan lijkt het me nogal dom om de indruk te wekken dat een negenjarige je bedrijf nog veel kan leren...

Lijkt de voetbalwereld wel waar ze kleuters al bijna contracteren :8:


- Bocaloca - 04-10-2007

Misschien kan peter de opstelling van 2008/2009 voor PSV alvast bepalen voor ze


- Mukkus - 06-10-2007

D'romheen met de lippe! Wat is er aan de hand bij Heracles? Jullie gaan toch niet op te grote voet leven of wel?

Quote: Licentiecommissie beboet Heracles
ZEIST - De licentiecommissie van de KNVB heeft Heracles Almelo een boete van 10.000 euro opgelegd. De club krijgt deze geldstraf omdat de Almeloërs zich niet aan de in het plan van aanpak gemaakte afspraken hebben gehouden.

De licentiecommissie heeft vastgesteld dat Heracles inmiddels wel aan de gestelde norm heeft voldaan. Er volgen daarom geen verdere sancties.



- D'r an met de lippe - 06-10-2007

Ik heb begrepen dat deze boete gewoon nog voor het afkeuren in eerste en tweede instantie van het kunstgras was, de boete was al langer bekend maar blijkbaar nu officieel of iets dergelijks. Hoe dan ook, Heracles leeft zeker niet op een te grote voet en zal dat ook nooit doen. De clubcultuur van Heracles is er een met een sterke eigen mening, maar wel een nuchtere mening. Doelstellingen zijn ook vrijwel altijd realistisch in mijn ogen. Heracles is Heracles en geen enkele andere club lijkt op ons. Zucht, ik word sentimenteel...

Nog een opmerkelijk bericht, als Heraclied ben ik helemaal niet verrast dat mijn cluppie hier mee komt. Een 'seizoenskaart' voor uitwedstrijden! Het betreft de volgende uitwedstrijden; Excelsior, Feyenoord, Utrecht, Vitesse, VVV, Groningen, De Graafschap, Willem II en Ajax. Dit tegen een prijs van 149 euro, ticket + busreis!

Super initiatief. En voordat de lolbroeken komen met de inkoppertjes 'reizen er anders geen Heraclieden mee ofzo', voor een relatief kleine club als Heracles reizen er altijd behoorlijk wat supporters mee.

Ik twijfel om me er voor in te schrijven. Zou dolgraag naar de wedstrijden willen maar er kleven ook een paar nadelen aan. Je hebt vooraf betaald voor de wedstrijden dus afzeggen kan in principe niet. Daarnaast zit je wel elke keer opgescheept met een buscombi. Bijkomend voordeel is weer dat je met zo'n uitwedstrijden seizoenskaart voorrang krijgt bij kaartverkoop voor fct - Heracles. Heb in ieder geval nog 2 weken bedenktijd.


- Peter - 10-10-2007

De Haan laakt instelling Aissati

In Sportweek uit Jong Oranje coach Foppe de Haan wederom kritiek op PSV-talent Ismaël Aissati. De jonge middenvelder zou te weinig energie in zijn ontwikkeling stoppen. "Ik vind: als je zó goed kunt voetballen als hij, dan moet je méér betekenen dan alleen maar een beetje meevoetballen. Er moet ook ontwikkeling in zitten", aldus De Haan.

De bondscoach vertelt dat hij in de wedstrijden tegen Macedonië en Noorwegen een slechte Aissati gezien heeft, vanwege zijn instelling. Hij vervolgt: "Daar komt nog bij dat hij afgelopen zomer een paar keer geblesseerd is geweest aan zijn knie en dat hij bij PSV weinig aan spelen toekomt. Als je dat allemaal op een rij zet, denk ik: hij moet eerst maar gewoon heel basaal trainen en zorgen dat hij weer goed gaat spelen. Zorgen dat-ie in het eerste van PSV komt, of er op z’n minst tegenaan gaan aanduwen. Dan neem ik hem er vanzelf wel weer bij".

--
Hier heeft Foppe best een punt maar waarom roept hij in vredesnaam de gebroeders Drost dan nog steeds op? Puur omdat ze van 'zijn' Heerenveen komen? Als er 2 talenten gestagneerd zijn in hun ontwikkeling en nooit spelen.. Confused


- Lamme Lennie - 10-10-2007

Aissati wil dit commentaar gaan oppakken, maar krijgt te wienig speelminuten bij PSV en beslist in de winterstop toch naar Ajax te gaan (voor 8 miljoen), waar Adriaanse inmiddels weer trainer is. Na de winterstop scoort hij de winnende tegen PSV die ook beslissend lijkt te zijn voor het kampioenschap. Met tranen in de ogen (maar met stiekeme Amsterdamse glimlach) omarmt hij na de wedstrijd zijn vriend Affelay.


- Ekslem - 10-10-2007

ff editten LL :wink:


- Peter - 10-10-2007

Lamme Lennie Wrote:Aissati wil dit commentaar gaan oppakken, maar krijgt te wienig speelminuten bij PSV en beslist in de winterstop toch naar Ajax te gaan (voor 8 miljoen), waar Adriaanse inmiddels weer trainer is. Na de winterstop scoort hij de winnende tegen Ajax die ook beslissend lijkt te zijn voor het kampioenschap. Met tranen in de ogen (maar met stiekeme Amsterdamse glimlach) omarmt hij na de wedstrijd zijn vriend Affelay.

Dus als ik het goed begrijpt scoort Aissati tijdens PSV-Ajax in het shirt van Ajax een eigen doelpunt waardoor PSV Ajax verslaat en kampioen wordt? Laten we dat dan idd maar hopen als hij bij Ajax terecht mocht komen. :8:

Het blijft trouwens frappant dat een bankzitter van PSV tegenwoordig al een versterking is voor de basis van Ajax. Ajax heeft natuurlijk nog wat tegoed van PSV omdat jullie Perez voor bijna niks naar Eindhoven hebben laten gaan en ik mag toch hopen dat je die 8 miljoen ook op een vriendprijsje doelde!

ps. wie is Affelay?


- Berend Botje - 10-10-2007

Wie ben jij?


- Peter - 10-10-2007

Berend Botje Wrote:Wie ben jij?

Goede vraag. Net als de vraag waarom Aissati op alle Ajax-sites gehyped wordt als DE aankoop dit Ajax nodig heeft. :razz:


- Lamme Lennie - 10-10-2007

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Aissati wil dit commentaar gaan oppakken, maar krijgt te wienig speelminuten bij PSV en beslist in de winterstop toch naar Ajax te gaan (voor 8 miljoen), waar Adriaanse inmiddels weer trainer is. Na de winterstop scoort hij de winnende tegen PSV!! die ook beslissend lijkt te zijn voor het kampioenschap. Met tranen in de ogen (maar met stiekeme Amsterdamse glimlach) omarmt hij na de wedstrijd zijn vriend Affelay.

Dus als ik het goed begrijpt scoort Aissati tijdens PSV-Ajax in het shirt van Ajax een eigen doelpunt waardoor PSV Ajax verslaat en kampioen wordt? Laten we dat dan idd maar hopen als hij bij Ajax terecht mocht komen. :8:

Jaja, lekker goedkoop. Het is al aangepast miereneuker :wink:

Quote:Het blijft trouwens frappant dat een bankzitter van PSV tegenwoordig al een versterking is voor de basis van Ajax. Ajax heeft natuurlijk nog wat tegoed van PSV omdat jullie Perez voor bijna niks naar Eindhoven hebben laten gaan en ik mag toch hopen dat je die 8 miljoen ook op een vriendprijsje doelde!

Met Vertonghen, Schilder en Urby op het middneveld ben je snel tevreden met een nieuwe aankoop. En sinds wanneer is een bankzitter van PSV meer dan 8 miljoen waard? Ik kan me niet voorstellen dat Culina en Mendez (die basispeler zijn) 8 miljoen waard zijn. Aissati is een geweldige voetballer, ik snap echt niet dat hij niet speelt.

Quote:ps. wie is Affelay?
Xtragaap4de


- waf - 10-10-2007

Lamme Lennie Wrote:ik snap echt niet dat hij niet speelt.

ik zal je dan maar uitleggen :razz: dat je op je vingers kon natellen dat dat zou gebeuren.

mendes en culina zijn meer controlerende middenvelders en die heb je hard nodig bij psvee als je farfan, appelvlaai, lazovic, perez en koevermans (waarvan er 1 niet speelt) op kunt stellen.

aisatti is meer van hetzelfde, maar die kun je als je gelijk staat niet inwisselen voor culina of mendes.

feyenoord doet het eigenlijk ook zo met gio en sahin die controleren en 3 aanvallende middenvelders en een spits daarvoor. aissati zou de plaats in kunnen nemen van 1 van die drie aanvallende middenvelders, maar niet voor gio of sahin.

in nederland zijn er gewoon weinig goeie verdedigende middenvelders die de rest beter laten functioneren. als davids samen met gabri het middenveld van ajakkes ter hand kan nemen, bloeit een delorge vanzelf op, als je het mij vraagt. dan is de balans al een end terug. en als je dan aisatti kan halen ipv delorge, dan is het best ok.


- Ekslem - 11-10-2007

Klopt. Ik vind het echter wel jammer dat een Aissati en Bakkal zitten te verpieteren op de bank. Alhoewel ze dat natuurlijk ook voor een gedeelte zelf in de hand hebben. Die jongens moeten voetballen om beter te worden en dat weten ze zelf ook. Ik denk ook dat PSV op deze manier gevaarlijk bezig is. Deze jongens blijven PSV niet eeuwig trouw als ze niet aan spelen toekomen. Al die aanvallende aankopen zijn dus wel leuk en sommige waren ook nodig. Ik baal er alleen van dat bij PSV de jeugd zo spaarzaam de kans krijgt.


- waf - 11-10-2007

Ekslem Wrote:Klopt. Ik vind het echter wel jammer dat een Aissati en Bakkal zitten te verpieteren op de bank. Alhoewel ze dat natuurlijk ook voor een gedeelte zelf in de hand hebben. Die jongens moeten voetballen om beter te worden en dat weten ze zelf ook. Ik denk ook dat PSV op deze manier gevaarlijk bezig is. Deze jongens blijven PSV niet eeuwig trouw als ze niet aan spelen toekomen. Al die aanvallende aankopen zijn dus wel leuk en sommige waren ook nodig. Ik baal er alleen van dat bij PSV de jeugd zo spaarzaam de kans krijgt.

het is het grote euvel van het nederlandse voetbal. we hebben alleen maar nrs 10, ook nu weer in oranje.


- Peter - 11-10-2007

We moeten ook weer niet te dramatisch gaan doen over de kansen voor Aissati bij PSV. In de voorbereiding stevende hij op een basisplek af, maar vervolgens speelde hij zelf een paar keer als een natte krant. Als je dat doet verdwijn je natuurlijk automatisch naar de bank als daarop gelijkwaardige of zelfs betere spelers zitten.
Koeman kiest gewoon per wedstrijd de spelers die in vorm zijn (en binnen de tacktiek passen) en dat was de laatste weken niet Aissati maar Bakkal en Mendez. Bakkal en Aissati zijn een beetje dezelfde types, maar Bakkal deed het gewoon beter en dus speelde hij geregeld ten koste van Aissati. In andere wedstrijden paste Mendez (ook absoluut geen geweldige meeverdediger) weer beter in de tactiek. Die kritiek van Foppe dat Aissati niet goed bezig is natuurlijk geen complete onzin en komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. Tijdens zijn invalbeurt van een half uurtje tegen Willem II heb ik voor het eerst dit seizoen de Aissati gezien waar heel Amsterdam zo mee wegloopt alszijnde wereldtalent. Als hij zo blijft spelen en trainen dwingt hij binnen no-time af dat Koeman niet om hem heen kan en 4-4-2 zal moeten gaan spelen met Aissati in de ploeg ten koste van bijvoorbeeld Mendez, Lazovic (beide drama de laatste tijd) en Koevermans.
Bovendien zitten in het rijtje Lazovic, Farfan, Koevermans, Perez, Afellay veel blessuregevoelige spelers (vooral van Farfan en Afellay weet je dat ze nooit 34 wedstrijden spelen). Bij blessures daar is Aissati meteen in beeld voor een basisplek, net als in lastigere duels waarbij PSV maar 2 spitsen opstelt. Als Aissati gewoon goed traint en speelt zie ik hem in zeker de helft van de PSV wedstrijden in de basis starten, zoals dat ook geldt voor Mendez, Culina, Bakkal, Lazovic, Koevermans en Perez. De concurrentie is gewoon moordend en je hebt in elke wedstrijd andere type spelers nodig. Aissati kan dan wel naar AZ, Ajax of Feyenoord lopen maar daar komt hij in eenzelfde situatie terecht. Je moet bij een topclub gewoon beter zijn dan je concurrenten en vergeet niet dat hij pas net 19 is.


- waf - 11-10-2007

een of andere vage site Wrote:'Ajax door omkoping tegen verkeerde tegenstander in Europa Cup 1 Finale!'


Toen Ajax in 1971, dankzij een 2-0 overwinning op Panathinaikos, in Londen de Europa Cup I won, had eigenlijk Rode Ster Belgrado de tegenstander in de finale moeten zijn. De Joegoslaven hadden zich echter laten omkopen!

Dat de amsterdammers met de geldbuidel hebben gerammeld wordt beweerd door Despina Gaspari; de vrouw van de voormalige Griekse dictator Giorgios Papadopoulos, in het Servische dagblad Politika.

Rode Ster Belgrado won in de halve finale thuis dik verdiend met 4-1. In Athene liep het fout: 3-0. Enkele Joegoslavische spelers presteerden ondermaats vanwege een voedselvergiftiging. Volgens Despina Gaspari klopt dit verhaal echter niet. Volgens haar ging het om een politiek akkoord.

"Panathinaikos was bijzonder goed bezig dat seizoen," aldus Gaspari. "Maar na de 4-1 nederlaag had ik er weinig vertrouwen in. Ik vertelde dit voor de wedstrijd aan de president. Mijn man stelde mij gerust: De wedstrijd was onderling geregeld. We laten zo'n belangrijk evenement niet aan het lot over. Rode Ster laat de bal drie keer door en wordt daarvoor rijkelijk betaald."

als ik het goed begrijp heeft die griekse club aan omkoping gedaan, ik snap niet helemaal waarom ajakkes 'met de geldbuidel' zou hebben gerammeld...
:|
maar het klopt natuurlijk wel dat ajakkes zonder trucjes, bescherming van de knjb en de ueja die bekers nooit gewonnen had. :razz:


- Treesong - 11-10-2007

waf Wrote:de vrouw van de voormalige Griekse dictator Giorgios Papadopoulos, in het Servische dagblad Politika.

Ik zie in bovengenoemde quote zo al drie redenen waarom de geloofwaardigheidsfactor van dit bericht less than zero is :roll:


- T00L - 11-10-2007

't zou je keeper maar wezen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=124">http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=124</a><!-- m -->


- Riekki - 11-10-2007

Quote:Wetzel moet zich wéér verantwoorden
11/10/2007 09:30

André Wetzel, trainer van VVV-Venlo, moet zich wederom verantwoorden voor uitspraken in de media. Dit keer nam Wetzel het woord partijdigheid in de mond.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Wetzel ook verzocht tekst en uitleg te geven over andere uitspraken die de coach van de Venlonaren na afloop van de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht deed.

Na afloop van dat duel verweet de trainer van de Venlose club een van de assistent-scheidsechters partijdigheid. FC Utrecht won in Venlo door een vermeend buitenspeldoelpunt.

Het stoorde Wetzel bovendien dat de bewuste assistent-scheidsrechter enkele keren amicaal met FC Utrecht-trainer Willem van Hanegem praatte. De trainer van de Venlonaren bestempelde dat na afloop van de wedstrijd als ongepast en onprofessioneel.

Wetzel in De Limburger: 'Ik zal de aanklager schrijven dat ik het gedrag van de grensrechter niet professioneel vond. Ik beschuldig hem nergens van.' Eerder kondigde de aanklager al een onderzoek aan naar de uitspraken die Wetzel deed over een vermeend gokschandaal bij ADO Den Haag.



- Treesong - 11-10-2007

Laat die Limburgse jankerds maar gauw weer oprotten naar de Belgiese Bierliek Xtragaap4de


- harry_bierdop - 11-10-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=JCAt9WcCFbM">http://www.youtube.com/watch?v=JCAt9WcCFbM</a><!-- m -->


- Riekki - 11-10-2007

Treesong Wrote:Laat die Limburgse jankerds maar gauw weer oprotten naar de Belgiese Bierliek Xtragaap4de

Ben blij anders had ajax dit seizoen nog geen enkele 'overtuigende' winstpartij


- Lamme Lennie - 11-10-2007

T00L Wrote:'t zou je keeper maar wezen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=124">http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=124</a><!-- m -->

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


- Ricochan - 12-10-2007

Lamme Lennie Wrote:
T00L Wrote:'t zou je keeper maar wezen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=124">http://www.fotbollsfilmer.se/film.asp?id=124</a><!-- m -->

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


was dat pieckenhagen met pruik ?


- Peter - 12-10-2007

Herfinanciering Philips Stadion in zicht
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Na een langdurige vertraging ligt de herfinanciering van het Philips Stadion binnen handbereik van PSV. Uit documenten die De Telegraaf in bezit heeft gekregen, blijkt dat de landskampioen daarvoor een lening van 95 miljoen euro wil afsluiten met Calyon Funding Company LLC, gelieerd aan de Franse bank Crédit Agricole. Het bedrijf is bezig daarvoor beleggers te werven.

PSV wilde gisteren het akkoord over de herfinanciering van het stadion bevestigen noch ontkennen. "Wij hebben afgesproken helemaal nergens op te reageren. Pas als wij het een goed moment vinden, treden we naar buiten" , aldus algemeen directeur Jan Reker. De lasten van het stadion vormen al langere tijd een blok aan het been van PSV, dat ondanks de sportieve successen van de afgelopen periode in een financieel lastige situatie verkeert. Al onder ex-voorzitter Rob Westerhof werden plannen ontwikkeld om de stadionlasten, die 11 miljoen euro per jaar bedragen, te verminderen door een lening tegen gunstigere voorwaarden af te sluiten.

De lopende hypotheek bedraagt 75 miljoen euro, terwijl de feitelijke waarde van het Philips Stadion zeker twintig miljoen euro hoger ligt. Met een nieuwe hypotheek van 95 miljoen euro komt twintig miljoen euro beschikbaar om het gebrekkige eigen vermogen van PSV aan te pakken. Het streven is bovendien om de stadionlasten met 3 à 4 miljoen euro per jaar omlaag te brengen.

Opvallend in de documenten is de bepaling dat PSV voor elke investering aan het stadion, die hoger ligt dan twee miljoen euro, toestemming nodig heeft van de financier. Bovendien wordt bepaald dat er alleen spelers aangekocht mogen worden, zolang dat niet ten koste gaat van de betaalverplichting aan de financier.

Eerder was PSV in vergevorderde onderhandeling met het Amerikaanse US Realty Advisors LLC over herfinanciering van het stadion. Westerhof hoopte die gesprekken nog voor zijn vertrek als voorzitter af te ronden, maar dat mislukte. Hoewel het afgelopen seizoen financieel geslaagd was voor PSV, bleef de urgentie bestaan om het structurele probleem van de te hoge stadionlasten aan te pakken.

--
Zou zeer goed nieuws zijn als dit eindelijk eens rondkomt (al is het eigenlijk al 5 jaar te laat en was het zelfs in de tijd van van Raay al geregeld bijna rond :roll: ). 20M cash + een structurele lastenverlichting van 3 tot 4 miljoen per jaar.