The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Flixieluv - 21-11-2007

gittermaster Wrote:Past wel weer bij PSV Smile

PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18

EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.

Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.

Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.

Wist niet dat Peter bedrijfsjurist bij psv is... Icon_twisted


- Frits - 21-11-2007

Ekslem Wrote:Ik vind het echt een belachelijk idee. Dat ze zich daar maar eens bezig houden met belangrijke zaken ipv met zulke nutteloze onzin te komen.

ik vind het belachelijk dat men hier over gaat zeiken. er zijn al genoeg belangrijkere zaken, laat ze maar wat meer bezighouden met dit soort dingen.... maakt het voor ons allemaal een stuk leuker!


- Frits - 21-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:VVD wil nummerbord met eigen tekst
219-11-2007 | Door: ANP
DEN HAAG (ANP) - Automobilisten moeten kunnen kiezen voor een kentekenplaat met een eigen tekst. VVD-Tweede Kamerlid Paul de Krom gaat dat bij de behandeling van de begroting van Verkeer en Waterstaat voorstellen aan minister Camiel Eurlings.

De Krom heeft dat maandag gezegd in het NOS Journaal. Hij kwam op het idee tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten, waar automoblisten al langer een eigen tekst mogen voeren op hun nummerbord, bijvoorbeeld hun naam. Dat komt omdat de kentekenplaat daar aan de persoon is gekoppeld en niet aan het voertuig, zoals in ons land.
Het lijkt de De Krom gewoon een leuk idee om met een eigen tekst op de nummerplaat rond te rijden in een tijd waarin we ,,bijna niks meer mogen van het kabinet''.

Slecht idee. Nederlandse nummerborden zijn duidelijk (XX-XX-XX of XX-XXX-X) en er zijn bewust bepaalde letters niet gebruikt om verwarring te voorkomen. Als je dit 'Amerikaanse' plan zou doorvoeren zal er weer een dure, breedgedragen commissie ingesteld worden die bij elk dubieus voorstel moet vergaderen of het wel of niet door de beugel kan, omdat we natuurlijk niet willen dat mensen KU7H03R, N1KK3R of 31K3L als nummerbord nemen. :roll:

lijkt me dat er iemand voor gaat zorgen dat dit soort nummerborden niet kunnen, in de VS zijn ook geen platen met nigger er op


- goa - 21-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:KU7H03R, N1KK3R of 31K3L als nummerbord

:lol: (zag het wat laat ja)


- Gerben Zonderland - 22-11-2007

Quote:Dokters halen haarbal uit maag vrouw
Uitgegeven: 22 november 2007 11:58
Laatst gewijzigd: 22 november 2007 12:49

WASHINGTON - Een 18-jarige vrouw die bij de dokter kwam met ernstige buikpijn, bleek een haarbal van 5 kilo in haar maag te hebben. Dat berichtte het vakblad The New England Journal of Medicine donderdag.

De jonge vrouw had al vijf maanden last van haar buik. Ze kon haar eten niet binnenhouden, waardoor ze 20 kilo was afgevallen. Bij een scan zagen de artsen een "grote haarbal die de hele maag vulde", die een omvang had van 40 bij 20 centimeter.

Massa
De patiënte bekende dat ze al jaren de gewoonte had haar haar op te eten, een aandoening die bekendstaat als trichophagia. De vrouw moest een operatie ondergaan waarbij dokters de massa van zwart krullend haar verwijderden.

Vijf dagen daarna at ze weer normaal en kon ze naar huis. Een jaar na de operatie was ze 10 kilo aangekomen en had ze haar gewoonte afgeleerd.

Furball!!!!!

[Image: 436.jpg]

Wel oud nieuws trouwens als het al een jaar na die operatie was.... :roll:


- Berend Botje - 22-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:Wel oud nieuws trouwens als het al een jaar na die operatie was.... :roll:

Dat vind ik nu haarkloverij.


- Berend Botje - 22-11-2007

Over Manon Thomas gesproken: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=LY7QPTP-PBo&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=LY7QPTP- ... re=related</a><!-- m -->


- Treesong - 23-11-2007

Pfff, alsof mevrouw Kluivert nou zo'n expert is Dead


- Peter - 23-11-2007

PSV heeft laten weten dat het de kaartverkoop voor Ajax-PSV nergens promoot omdat het duel toch altijd wel uitverkocht raakt. cry

Het klopt idd dat trein 1 (800 man) altijd stijf uitverkocht is, maar ze zijn gewoon te lam om een 2e trein in te zetten als daar maar een mannetje of 300 inzitten en dus promoten ze lekker niks en nemen ze genoegen met precies 1 trein aan uit-supporters ipv op zn minst een berichtje op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl">http://www.psv.nl</a><!-- w --> dat de kaartverkoop gestart is. Icon_evil


- Frits - 24-11-2007

'Slip of the tongue' inspireert Kroaten
Uitgegeven: 23 november 2007 21:55
Laatst gewijzigd: 23 november 2007 21:56

LONDEN - De BBC vrijdag heeft ontdekt waarom de Kroatische voetballers, al geplaatst voor de eindronde van het EK, woensdag zo goed voetbalden op Wembley en Engeland eronder kregen (2-3).
ANP

Het nationale volkslied, voor aanvang ten gehore gebracht door de Britse operazanger Tony Henry, inspireerde en ontspande de Kroaten en toverde een grijns op hun gezichten.

Een 'slip of the tongue' was de reden. Henry had ter ere van het geliefde vaderland van de Kroaten moeten zingen 'Mila kuda si planina', wat zoveel betekent als 'Je weet mijn liefste hoe wij houden van je bergen".

De zin kwam er evenwel uit als 'Mila kura si planina'. Dat is vrij vertaald: "Liefste, mijn pik is als een berg."



En daarom gaan de engelsen dus niet naar het EK Smile


- Treesong - 24-11-2007

De eerste kogelbrief is al onderweg naar Henry =D>


- Mukkus - 26-11-2007

Opmerkelijk scoreverloop:

Quote:Jong Heerenveen heeft vanavond de uitwedstrijd tegen Ajax gewonnen. De toeschouwers op Sportpark De Toekomst zagen een boeiend duel waarin alle zeven (!) treffers na rust vielen. Heerenveen stond elf minuten voor tijd nog met 3-1 achter, maar toonde karakter en sleepte in de slotfase een 3-4 overwinning uit het vuur.



- Berend Botje - 26-11-2007

Is al eerder vertoond, zie bijvoorbeeld de legendarische wedstrijd
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.envb.nl/wedstrijd_heerenveen-ajax.htm">http://www.envb.nl/wedstrijd_heerenveen-ajax.htm</a><!-- m -->


- Bocaloca - 27-11-2007

Makaay in beeld bij Olympisch team
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 26 november om 20:52

Roy Makaay lijkt een goede kans te maken op een ticket voor de Olympische Spelen. De spits van Feyenoord, die door bondscoach Marco van Basten al een tijdje wordt genegeerd, werd vanavond in de uitzending verrast met een telefoontje van Foppe de Haan. De oefenmeester gaf te kennen dat Makaay 'zeker in beeld was'.

Presentatoren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong probeerden de coach van het Olympisch Elftal al tot een officiële uitnodiging te verleiden, maar de Fries hield een slag om de arm. "Het is zo dat wij een spits nodig hebben en Makaay is iemand die de ballen er makkelijk inlegt. Dat is een grote kwaliteit, dus ik hoop dat hij in deze vorm blijft. Dan kan ik hem goed gebruiken."

Jong Oranje plaatste zich deze zomer voor de Olympische Spelen dankzij een goede prestatie op het EK voor spelers onder 21 jaar. De deelnemende voetbalteams in Peking mogen drie dispensatiespelers in de selectie opnemen. Diverse spelers lieten al weten dat zij graag mee zouden willen. Makaay was geen uitzondering.

Zijn werkgever Feyenoord kan echter roet in het eten gooien. Wanneer de Rotterdammers zich namelijk weten te plaatsen voor de voorronde van de Champions League, zal De Haan geen beroep doen op spelers van de Rotterdamse club. "Dat is een afspraak die we hebben gemaakt en daar zal ik me aan houden", aldus De Haan.

Feyenoord zal in de voorronde van de Champions League uitkomen wanneer het de play-offs winnend afsluit. Van Makaay hoeft dit niet zonodig. Lachend: "Feyenoord moet maar gewoon kampioen worden."


- Ekslem - 27-11-2007

Was wel lachen idd... HS die Foppe belt en Foppe komt nog in de uitzending ook :razz: . Makaay voelde zich er maar ongemakkelijk mee :lol:


- Gerben Zonderland - 27-11-2007

Speciaal voor Mukkus:

Quote:Woede om geverfde schapen Madonna
Uitgegeven: 27 november 2007 07:58
Laatst gewijzigd: 27 november 2007 08:08

AMSTERDAM - Madonna heeft zich de woede van dierenrechtenactivisten op de hals gehaald door haar schapen een kleurtje te geven voor een fotoshoot.

De 49-jarige popster verfde de vachten van de schapen bij haar landhuis blauw, roze, geel en groen voor een fotoreportage van het tijdschrift Vogue.

Verschillende organisaties zijn nu boos op Madonna, omdat het een "onverantwoordelijke publiciteitsstunt" zou zijn. De organisaties zijn bang dat andere mensen het gaan nadoen, zo schrijft de Britse krant The Sun.

Boodschap
"Madonna stuurt de verkeerde boodschap de wereld in", aldus de organisaties. "Dieren horen niet gebruikt te worden voor dit soort doeleinden."

De fotoshoot komt in het boek 'Vogue Living: Houses, Gardens, People' te staan. Ook andere huizen en tuinen van beroemdheden zullen in het boek te bewonderen zijn.

[Image: 473793415_38772a71ed.jpg]

De ram kijkt in ieder geval nog vrolijk, maar Madonna is wel kleurenblind...


- gittermaster - 27-11-2007

Arme Vreven Smile

'Mentaal wrak' Vreven eist maatregelen
27/11/2007 09:59

Sint-Truiden stelt teleur met als voorlopig dieptepunt de bekernederlaag tegen derdeklasser Eendracht Aalst 2002. Stijn Vreven vreest een 'ramp'.

'We hadden geen recht op een vrije dag. Die is er om rust te nemen', vertelde Vreven in Het Laatste Nieuws. 'Wij hebben al genoeg gerust in de wedstrijden. Verliezen van een derdeklasser is een afgang.'

Vreven wil harde maatregelen om het tij te keren. 'Heel Sint-Truiden moet nu zeggen: tot hier en niet verder. We moeten schoon schip maken en doorgaan met jongens die echt in de Eerste Klasse willen blijven spelen. Een paar spelers buitengooien kan de oplossing zijn, ja. Iedereen die naar de trainingen komt kijken weet genoeg.'

De teleurstellende resultaten raken Vreven ook persoonlijk. 'Mentaal ben ik een wrak. Dit is het zwaarste seizoen uit mijn carrière. Ik geef me helemaal voor mijn club. Als we verliezen, dan lijd ik ook echt van binnen.'

'Als ik volgend seizoen, na zeventien jaar op het hoogste niveau, voor het eerst in de tweede klasse moet spelen, is dat een ramp. Dat ik in maart te horen kreeg dat ik een type diabetes heb dat normaal alleen kindjes van zeven jaar krijgen, kan volgens de dokters te maken hebben met de jarenlange stress. Ik denk de gevolgen bij degradatie nog erger zullen zijn voor mij. Al geloof ik voorlopig nog dat we ons redden.'


- Berend Botje - 27-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:[Image: 473793415_38772a71ed.jpg]

Ik zou zeggen, zie hier onze nieuwe bondscoach.


- Bumme - 27-11-2007

'Real wil in winterstop van Drenthe af'
Uitgegeven: 27 november 2007 12:04

AMSTERDAM - Royston Drenthe mag al in de winterstop vertrekken bij Real Madrid. De Nederlandse jeugdinternational, die afgelopen zomer, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke, meldt de Spaanse krant El Mundo Deportivo.

Met name het optreden van Drenthe tijdens de wedstrijd tegen Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe in zijn straatkleren op de bank bij Real terwijl hij luisterde naar zijn iPod.

Trainer Bernd Schuster neemt Drenthe dan ook niet mee naar Duitsland, waar Real woensdagavond in de Champions League speelt tegen Werder Bremen. Volgens de officiële lezing heeft Drenthe last van de griep.

Wesley Sneijder is in Duitsland ook niet van de partij. De middenvelder kampt met een blessure. Ruud van Nistelrooij en Arjan Robben zijn wel van de partij bij de Spanjaarden.


- Ekslem - 27-11-2007

Dat menneke heeft het idd al te hoog in zijn bol.

Heeft iemand hem toevallig bij Jenssen gezien toen #-o


- Winstonicus - 27-11-2007

was wel te verwachten, maar hij speelde de eerste 2 a 3 wedstrijden toch best goed,

Ik ben Dom Jong an Famous ................. #-o


- Kleine Jan - 27-11-2007

Ik denk dat Royston gewoon lekker in Madrid blijft... werken aan het 2de deel van "Deze neger buigt voor niemand"


- Ad Wim - 27-11-2007

Mooi, heb ik toch gelijk gekregen en hoef ik mijn schoen niet op te eten :razz:


- Flixieluv - 27-11-2007

gittermaster Wrote:Arme Vreven Smile

'Mentaal wrak' Vreven eist maatregelen
27/11/2007 09:59

Sint-Truiden stelt teleur met als voorlopig dieptepunt de bekernederlaag tegen derdeklasser Eendracht Aalst 2002. Stijn Vreven vreest een 'ramp'.

'We hadden geen recht op een vrije dag. Die is er om rust te nemen', vertelde Vreven in Het Laatste Nieuws. 'Wij hebben al genoeg gerust in de wedstrijden. Verliezen van een derdeklasser is een afgang.'

Vreven wil harde maatregelen om het tij te keren. 'Heel Sint-Truiden moet nu zeggen: tot hier en niet verder. We moeten schoon schip maken en doorgaan met jongens die echt in de Eerste Klasse willen blijven spelen. Een paar spelers buitengooien kan de oplossing zijn, ja. Iedereen die naar de trainingen komt kijken weet genoeg.'

De teleurstellende resultaten raken Vreven ook persoonlijk. 'Mentaal ben ik een wrak. Dit is het zwaarste seizoen uit mijn carrière. Ik geef me helemaal voor mijn club. Als we verliezen, dan lijd ik ook echt van binnen.'

'Als ik volgend seizoen, na zeventien jaar op het hoogste niveau, voor het eerst in de tweede klasse moet spelen, is dat een ramp. Dat ik in maart te horen kreeg dat ik een type diabetes heb dat normaal alleen kindjes van zeven jaar krijgen, kan volgens de dokters te maken hebben met de jarenlange stress. Ik denk de gevolgen bij degradatie nog erger zullen zijn voor mij. Al geloof ik voorlopig nog dat we ons redden.'

Vreven vind ik echt een verschrikkelijke debiel, en een speler die sinds z'n eerste jaar bij KV Mechelen nooit een ploeg heeft versterkt (OK, Utreg soms een beetje), hetgeen hem er overigens niet van weerhoudt constant te roepen dat hij zo'n positieve invloed heeft op de "teamspirit" Puke . Dit geschreeuw is ook niets nieuws onder de zon: bij KV Mechelen, Vitesse en ADO waren het ook steeds z'n medespelers die niet voldoende zouden presteren, en er zouden steeds "maatregelen" moeten volgen. Dat noem ik gewoon matennaaiergedrag, en het werkt ook nogal contraproductief, me dunkt! Vreven zelf brengt overigens met name zinloze renacties, en gele en rode kaarten in.

Feit is sowieso dat toen Vreven bij ADO speelde ADO (met een redelijke selectie) degradeerde, toen hij bij Vitesse speelde Vitesse (met een meer dan behoorlijke selectie) bijna degradeerde, en toen hij bij KV speelde KV (ook vrij OK toentertijd) degradeerde. Nu bij STVV hetzelfde: enige gewonnen competitiewedstrijd was trouwens met een geschorste Vreven... :roll:

Die gast moet gewoon z'n domme bek houden, en opbokken! Icon_evil


- Mukkus - 27-11-2007

Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:Arme Vreven Smile

'Mentaal wrak' Vreven eist maatregelen
27/11/2007 09:59

Sint-Truiden stelt teleur met als voorlopig dieptepunt de bekernederlaag tegen derdeklasser Eendracht Aalst 2002. Stijn Vreven vreest een 'ramp'.

'We hadden geen recht op een vrije dag. Die is er om rust te nemen', vertelde Vreven in Het Laatste Nieuws. 'Wij hebben al genoeg gerust in de wedstrijden. Verliezen van een derdeklasser is een afgang.'

Vreven wil harde maatregelen om het tij te keren. 'Heel Sint-Truiden moet nu zeggen: tot hier en niet verder. We moeten schoon schip maken en doorgaan met jongens die echt in de Eerste Klasse willen blijven spelen. Een paar spelers buitengooien kan de oplossing zijn, ja. Iedereen die naar de trainingen komt kijken weet genoeg.'

De teleurstellende resultaten raken Vreven ook persoonlijk. 'Mentaal ben ik een wrak. Dit is het zwaarste seizoen uit mijn carrière. Ik geef me helemaal voor mijn club. Als we verliezen, dan lijd ik ook echt van binnen.'

'Als ik volgend seizoen, na zeventien jaar op het hoogste niveau, voor het eerst in de tweede klasse moet spelen, is dat een ramp. Dat ik in maart te horen kreeg dat ik een type diabetes heb dat normaal alleen kindjes van zeven jaar krijgen, kan volgens de dokters te maken hebben met de jarenlange stress. Ik denk de gevolgen bij degradatie nog erger zullen zijn voor mij. Al geloof ik voorlopig nog dat we ons redden.'

Vreven vind ik echt een verschrikkelijke debiel, en een speler die sinds z'n eerste jaar bij KV Mechelen nooit een ploeg heeft versterkt (OK, Utreg soms een beetje), hetgeen hem er overigens niet van weerhoudt constant te roepen dat hij zo'n positieve invloed heeft op de "teamspirit" Puke . Dit geschreeuw is ook niets nieuws onder de zon: bij KV Mechelen, Vitesse en ADO waren het ook steeds z'n medespelers die niet voldoende zouden presteren, en er zouden steeds "maatregelen" moeten volgen. Dat noem ik gewoon matennaaiergedrag, en het werkt ook nogal contraproductief, me dunkt! Vreven zelf brengt overigens met name zinloze renacties, en gele en rode kaarten in.

Feit is sowieso dat toen Vreven bij ADO speelde ADO (met een redelijke selectie) degradeerde, toen hij bij Vitesse speelde Vitesse (met een meer dan behoorlijke selectie) bijna degradeerde, en toen hij bij KV speelde KV (ook vrij OK toentertijd) degradeerde. Nu bij STVV hetzelfde: enige gewonnen competitiewedstrijd was trouwens met een geschorste Vreven... :roll:

Die gast moet gewoon z'n domme bek houden, en opbokken! Icon_evil

Scalperen, die Vreven!


- Mukkus - 27-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:Speciaal voor Mukkus:

Quote:Woede om geverfde schapen Madonna
Uitgegeven: 27 november 2007 07:58
Laatst gewijzigd: 27 november 2007 08:08

AMSTERDAM - Madonna heeft zich de woede van dierenrechtenactivisten op de hals gehaald door haar schapen een kleurtje te geven voor een fotoshoot.

De 49-jarige popster verfde de vachten van de schapen bij haar landhuis blauw, roze, geel en groen voor een fotoreportage van het tijdschrift Vogue.

Verschillende organisaties zijn nu boos op Madonna, omdat het een "onverantwoordelijke publiciteitsstunt" zou zijn. De organisaties zijn bang dat andere mensen het gaan nadoen, zo schrijft de Britse krant The Sun.

Boodschap
"Madonna stuurt de verkeerde boodschap de wereld in", aldus de organisaties. "Dieren horen niet gebruikt te worden voor dit soort doeleinden."

De fotoshoot komt in het boek 'Vogue Living: Houses, Gardens, People' te staan. Ook andere huizen en tuinen van beroemdheden zullen in het boek te bewonderen zijn.

[Image: 473793415_38772a71ed.jpg]

De ram kijkt in ieder geval nog vrolijk, maar Madonna is wel kleurenblind...

Eeeh....Gerben? Waarom speciaal voor Mukkus? Ik hou helemaal niet Madonna.


- Gerben Zonderland - 27-11-2007

Het leek me een mooie reden voor jou om de volgende vakantie richting Engeland te gaan en deze zaak eens even 'tot op het bot' uit te pluizen... :wink:


- Mukkus - 27-11-2007

Gerben Zonderland Wrote:Het leek me een mooie reden voor jou om de volgende vakantie richting Engeland te gaan en deze zaak eens even 'tot op het bot' uit te pluizen... :wink:

Nee, dank je. Met dat oranje vachtje lijkt ie mij iets teveel op Dirk Kuyt.


- Mukkus - 28-11-2007

Speciaal voor Harry Bierdop......wat een plaatje!

[Image: tmp2_nieuwspgf1_1699.JPG]


- Peter - 29-11-2007

Tis nog 2,5 week voor Ajax-PSV, maar de kaartverkoop voor PSV-supporters is door PSV alweer stilgelegd omdat de 1e trein (800 man) is uitverkocht terwijl PSV pas 3 december wil beslissen of ze een 2e trein willen inzetten. Hulde PSV. #-o

Als ze nou gewoon door gaan met verkopen en ergens aankondingen (psv.nl, mailtje naar alle (s)cc-houders weet ik veel wat) dat de kaartverkoop is begonnen dan loopt die 2e trein ook makkelijk voor een heel eind vol. Blijkbaar is dat echter teveel geregel en gaan ze liever met 1 trein zodat de veiligheid makkelijker te waarborgen is. :roll: