The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 27-01-2008

Een vent van 29 die een kind van 14 doable vindt? ](*,)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 27-01-2008

Jaja... we snappen het nu wel :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 27-01-2008

ik niet?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 27-01-2008

Koeman heeft weer eens verloren. De achterstand op Real Madrid is nu 26 punten en hij heeft nog 5 puntjes meer dan de nummer 18. Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 27-01-2008

Koeman denkt niet aan opstappen
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 27 januari om 21:33

Of ze het nou willen of niet; de fans van Valencia zijn voorlopig nog niet af van Ronald Koeman. Ondanks dat de ploeg onder zijn bewind niet aanwijsbaar beter is gaan presteren denkt de coach nog niet aan opgeven. “Het is nu niet het moment om schuldigen aan te wijzen,” zei hij na afloop van het met 0-1 verloren duel tegen Almería.

Voor een deel van de aanhang van Los Che is het inmiddels genoeg geweest, zo bleek na afloop in en rondom het Mestalla Stadion. Zij schreeuwden om het ontslag van de oefenmeester, die afgelopen oktober overkwam van PSV en meteen al resoluut het mes in de selectie zette.

Koeman is dan ook geenszins van plan het schip nu al te verlaten en het karwei half afgemaakt achter te laten. “Ik ren niet na een paar maanden al weg. De club verkeert in een crisis, maar het is nu niet het moment de tijd om schuldigen aan te wijzen. Als je een thuiswedstrijd verliest, weet je dat je als trainer kritiek krijgt. Dat accepteer ik, maar ik blijf hard werken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 28-01-2008

Politie: geen staking bij Ajax-PSV
Maandag 28 januari 2008
Politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust.
Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP zei maandag dat geen stakingsacties zijn voorzien tijdens de duels Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, die op 15 december in verband met politiestakingen werden afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden.
Later in de week wil de politievakbond wel weer actievoeren bij wedstrijden uit de eerste en eredivisie in het voetbal. Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties eruit gaan zien.

-
Ajax-Feyenoord op de tocht?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 28-01-2008

Net bij Holland Sport:

Fraai doelpuntje:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=tSaGmlWuxmA">http://www.youtube.com/watch?v=tSaGmlWuxmA</a><!-- m -->
En daarna legt hij op het trainingveld uit hoe het ongeveer ging en lukt het nog een keer:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=ZHA4d-lscIc&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=ZHA4d-ls ... re=related</a><!-- m -->

=D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-01-2008

Is het vandaag open-deurtjes-dag?

Sollicitanten niet altijd eerlijk
Uitgegeven: 29 januari 2008 10:51

DEN HAAG - Ruim een op de vijf werknemers in Nederland geeft toe het tijdens sollicitatiegesprekken en in hun cv niet zo nauw te nemen met de waarheid. Met name als het gaat om negatieve details uit hun verleden of het salaris dat zij verdienen, geven zij geen eerlijke informatie.

Dat blijkt uit wereldwijd onderzoek van wervinsgbureau Kelly Services. Ruim een kwart van de ondervraagden maakt zich zorgen over de eigen prestaties tijdens een sollicitatiegesprek. Mannen hebben wat dit betreft meer vertrouwen in eigen kunnen dan vrouwen.

Vervelend
Het wachten op een reactie vindt de helft van de ondervraagden het vervelendste van de hele sollicitatieprocedure. Een op de vijf noemde het zoeken naar een baan het vervelendste en voor 17 procent was dat het sollicitatiegesprek. Aan het onderzoek deden 115.000 mensen mee in 33 landen.

Welke sjukkel vertelt nou eerlijk wat hij verdient bij zijn huidige/vorige baan? Als je bij de overheid ingeschaald bent valt er niet zoveel te liegen, maar in het bedrijfsleven weten de meeste mensen niet wat hun collega precies verdient, lijkt mij.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 29-01-2008

een op de vijf? het lijkt me dat niet iedereen dat onderzoek eerlijk heeft ingevuld...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 29-01-2008

In spanje mag je gewoon netjes je salarisstrookje van je huidge / laatste baan meenemen bij een sollicitatie :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-01-2008

Ekslem Wrote:In spanje mag je gewoon netjes je salarisstrookje van je huidge / laatste baan meenemen bij een sollicitatie :lol:

mag of moet?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 29-01-2008

Wa denk je?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-01-2008

Ekslem Wrote:Wa denk je?

Het gaat niet om wat ik denk. Het gaat om wat jij intikt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 29-01-2008

In welke context lees je 'mag' in dezen dan?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 29-01-2008

Ekslem Wrote:In welke context lees je 'mag' in dezen dan?

Mukkus interpreretreerde het als volgt:
"Je 'mag' je salarisstrookje meenemen, maar het hoeft niet."


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 29-01-2008

harry_bierdop Wrote:Opmerkelijk bericht:

Harry Bierdop zal vanaf ergens in de 1e week februari eens een keer echt wat moeten gaan doen en iets minder moeten gaan pokeren. Er gaat afgestudeerd worden.

Nu is mij een opdracht aangeboden bij Wiltec BV in de Uden. Iemand opmerkingen oid van dit bedrijf? Moet volgende week op gesprek namelijk.

Er zijn 2 opdrachten:
1. Efficiency, veel handmatige taken worden geautomatiseerd (is pakket voor aangekocht). bedoeling is dat deze werkzaamheden moeten geïnventariseerd en vervolgens moeten er definities gemaakt worden waarmee deze taken voortaan automatisch verlopen en daarmee de organisatie ontlast wordt.
2. Gezien de sterk toenemende complexiteit van de organisatie en de stijgende grootte van het personeelsbestand, willen we een praktisch bruikbaar digitaal handboek maken op het intranet, waarmee alle mensen op eenvoudige wijze werkinstructies, procedures etc. kunnen vinden. Daarnaast is het de bedoeling dat dit boek geïntroduceerd wordt op de betreffende afdelingen (Wiltec PBM en Beroepskleding Uden, Wiltec Spijkenisse, Neskrid Kaatsheuvel) en dat mensen hiermee bekend raken / gaan werken (implementatie).

Tips altijd welkom! 1 geluk, eigelijk begint het afstuderen 4 feb maar ik denk dat in Uden de boel wel platligt met carnaval en het dus een weekie later is :wink:

Er is nog een opdracht bij gekomen waaruit ik kan kiezen (morgen gesprek):

Binnen Wiltec bestaat de behoefte aan een nieuw ERP pakket, waarmee 185 mensen werken en wat integraal door de organisatie loopt (van productie, t/m verschillende vestigingen en in de toekomst winkels). De wensen en eisen moeten geïnventariseerd worden o.b.v. huidige behoeftes; maar ook op basis van te verwachten toekomstige behoeftes. Daarna moet een selectie gemaakt worden uit de beschikbare pakketten en tenslotte (eventueel een vervolgafstudeeropdracht danwel dienstverband) moet de implementatie voorbereid, begeleid en verzorgd worden. Eventueel aanvullen met jouw suggestie tot het opzetten van een business case!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-01-2008

harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:Opmerkelijk bericht:

Harry Bierdop zal vanaf ergens in de 1e week februari eens een keer echt wat moeten gaan doen en iets minder moeten gaan pokeren. Er gaat afgestudeerd worden.

Nu is mij een opdracht aangeboden bij Wiltec BV in de Uden. Iemand opmerkingen oid van dit bedrijf? Moet volgende week op gesprek namelijk.

Er zijn 2 opdrachten:
1. Efficiency, veel handmatige taken worden geautomatiseerd (is pakket voor aangekocht). bedoeling is dat deze werkzaamheden moeten geïnventariseerd en vervolgens moeten er definities gemaakt worden waarmee deze taken voortaan automatisch verlopen en daarmee de organisatie ontlast wordt.
2. Gezien de sterk toenemende complexiteit van de organisatie en de stijgende grootte van het personeelsbestand, willen we een praktisch bruikbaar digitaal handboek maken op het intranet, waarmee alle mensen op eenvoudige wijze werkinstructies, procedures etc. kunnen vinden. Daarnaast is het de bedoeling dat dit boek geïntroduceerd wordt op de betreffende afdelingen (Wiltec PBM en Beroepskleding Uden, Wiltec Spijkenisse, Neskrid Kaatsheuvel) en dat mensen hiermee bekend raken / gaan werken (implementatie).

Tips altijd welkom! 1 geluk, eigelijk begint het afstuderen 4 feb maar ik denk dat in Uden de boel wel platligt met carnaval en het dus een weekie later is :wink:

Er is nog een opdracht bij gekomen waaruit ik kan kiezen (morgen gesprek):

Binnen Wiltec bestaat de behoefte aan een nieuw ERP pakket, waarmee 185 mensen werken en wat integraal door de organisatie loopt (van productie, t/m verschillende vestigingen en in de toekomst winkels). De wensen en eisen moeten geïnventariseerd worden o.b.v. huidige behoeftes; maar ook op basis van te verwachten toekomstige behoeftes. Daarna moet een selectie gemaakt worden uit de beschikbare pakketten en tenslotte (eventueel een vervolgafstudeeropdracht danwel dienstverband) moet de implementatie voorbereid, begeleid en verzorgd worden. Eventueel aanvullen met jouw suggestie tot het opzetten van een business case!

ik vind het allemaal kutopdrachten. ik zou ze lekker de pleuris toewensen en in de kroeg gaan zitten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 29-01-2008

Ik zou ze SAP aanbevelen... klaar :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 29-01-2008

harry_bierdop Wrote:
harry_bierdop Wrote:Opmerkelijk bericht:

Harry Bierdop zal vanaf ergens in de 1e week februari eens een keer echt wat moeten gaan doen en iets minder moeten gaan pokeren. Er gaat afgestudeerd worden.

Nu is mij een opdracht aangeboden bij Wiltec BV in de Uden. Iemand opmerkingen oid van dit bedrijf? Moet volgende week op gesprek namelijk.

Er zijn 2 opdrachten:
1. Efficiency, veel handmatige taken worden geautomatiseerd (is pakket voor aangekocht). bedoeling is dat deze werkzaamheden moeten geïnventariseerd en vervolgens moeten er definities gemaakt worden waarmee deze taken voortaan automatisch verlopen en daarmee de organisatie ontlast wordt.
2. Gezien de sterk toenemende complexiteit van de organisatie en de stijgende grootte van het personeelsbestand, willen we een praktisch bruikbaar digitaal handboek maken op het intranet, waarmee alle mensen op eenvoudige wijze werkinstructies, procedures etc. kunnen vinden. Daarnaast is het de bedoeling dat dit boek geïntroduceerd wordt op de betreffende afdelingen (Wiltec PBM en Beroepskleding Uden, Wiltec Spijkenisse, Neskrid Kaatsheuvel) en dat mensen hiermee bekend raken / gaan werken (implementatie).

Tips altijd welkom! 1 geluk, eigelijk begint het afstuderen 4 feb maar ik denk dat in Uden de boel wel platligt met carnaval en het dus een weekie later is :wink:

Er is nog een opdracht bij gekomen waaruit ik kan kiezen (morgen gesprek):

Binnen Wiltec bestaat de behoefte aan een nieuw ERP pakket, waarmee 185 mensen werken en wat integraal door de organisatie loopt (van productie, t/m verschillende vestigingen en in de toekomst winkels). De wensen en eisen moeten geïnventariseerd worden o.b.v. huidige behoeftes; maar ook op basis van te verwachten toekomstige behoeftes. Daarna moet een selectie gemaakt worden uit de beschikbare pakketten en tenslotte (eventueel een vervolgafstudeeropdracht danwel dienstverband) moet de implementatie voorbereid, begeleid en verzorgd worden. Eventueel aanvullen met jouw suggestie tot het opzetten van een business case!

Persoonlijk zou ik kiezen voor die laatste opdracht.
Ik vind "pakketkeuze" een leuke en interessante opdracht. Wanneer je wensen en eisen gaat inventariseren ga je fijn alle processen bestuderen, veel gesprekken met medewerkers voeren en daarna documenteren (documentatie voor het afstudeerverslag heb je dan al voor een 50%). Met deze info kun je een "long-list" opstellen van pakketten en na evaluatie een "short-list". Beargumenteer jouw bevindingen en je zit al op 90% van je afstudeerverslag. Uiteindelijk is jouw advies een pakket of misschien wel meerdere en je laat de keuze aan de directie over, dus je beschrijft even jouw conclusies en aanbevelingen en jouw verslag is klaar.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 29-01-2008

Op zich niet zo moeilijk idd..... heb dat hier helemaal in het begin ook eens gedaan voor een CRM pakket


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 29-01-2008

Studeert hier eigenlijk wel iemand iets NUTTIGS? Banketbakker? Loodgieter? Aannemer? Marskramer? :|


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-01-2008

Treesong Wrote:Studeert hier eigenlijk wel iemand iets NUTTIGS? Banketbakker? Loodgieter? Aannemer? Marskramer? :|

Die hebben het te druk met 'werkend leren', denk ik.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 29-01-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Studeert hier eigenlijk wel iemand iets NUTTIGS? Banketbakker? Loodgieter? Aannemer? Marskramer? :|

Die hebben het te druk met 'werkend leren', denk ik.

Met beunen, omdat ze anders niet rond kunnen komen :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 30-01-2008

Duitse nudisten mogen eerder uit de kleding
Uitgegeven: 30 januari 2008 14:41
Laatst gewijzigd: 30 januari 2008 14:56

AMSTERDAM - Duitse vakantiegangers die op vakantie gaan naar een nudistenoord in eigen land, kunnen hun kleding voortaan eerder uittrekken. Bij reisbureau OssiUrlaub.de is vanaf vrijdag een naaktvlucht te boeken.
ANP

Het reisbureau is benieuwd of er animo is voor de naaktvluchten, die de vakantieganger van het Duitse Erfurt naar de Oostzee brengt. De vlucht staat gepland voor 5 juli en kost de naaktrecreant 499 euro.

"Ik geef toe dat het een dure reis is", zegt directeur Enrico Hess tegenover Reuters. "De kosten zijn hoog omdat het om een klein vliegtuig gaat. Er is geen reden dat een vlucht voor nudisten duurder zou moeten zijn dan een normale vlucht."

Personeel
In het vliegtuig passen 55 mensen, die hun kleren aan moeten houden tot ze aan boord zijn. Voordat zij uitstappen moet de kleding weer aangetrokken zijn. Reuters meldt dat het vliegtuigpersoneel de kleren aanhoudt vanwege veiligheidsredenen.

"Het idee komt van een klant", moest Hess toegeven. "We zien het als een gat in de markt. Er zijn al hotels en restaurants voor naaktrecreanten, vliegreizen vonden nog niet plaats."

Hess hoopt niet dat zijn bedrijf imagoschade lijdt vanwege deze plannen. "We willen niet dat mensen een verkeerd idee krijgen bij dit initiatief; het wordt geen Swingersclub in de lucht. We zijn een volstrekt normale reisorganisatie."
© NU.nl/Dennis van Luling

Geschreven door Dennis van LULing.....ik kom niet meer bij. En de zin "We zien het als een gat in de markt" zal op de redactie ook wel tot enorme hilariteit hebben geleid.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 31-01-2008

Zwollenaar randt lokagente aan
Uitgegeven: 31 januari 2008 14:39
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 14:44

ZWOLLE - Een 47-jarige man uit Zwolle is donderdagochtend opgepakt nadat hij een agente had aangerand. De politiebeambte was ingezet als 'potentieel slachtoffer' om een reeks aanrandingen in de stad te stoppen. De vrouw maakte deel uit van een team van achttien personen waarbij vrouwelijke agenten in burger te fiets door de stad gingen. Beveiligers van de agente betrapten de Zwollenaar op heterdaad, meldde de politie. De agente heeft aangifte gedaan van de aanranding. De afgelopen vier maanden deden circa twintig jonge vrouwen aangifte in de stad.

Achtervolgd
Uit onderzoek bleek dat de slachtoffers meestal vanuit het centrum van de stad werden achtervolgd en belaagd door een onbekende man op een fiets. De politie vermoedt dat nog meer vrouwen het slachtoffer zijn geworden van aanranding.
Onbekend is bij hoeveel van deze gevallen de verdachte betrokken was.

Ik vraag me in hoeverre dit 'uitgelokt' is. Voor zover ik weet (en ik ben geen jurist) mag je in dit land (i.t.t. in de VS) geen
strafbare feiten uitlokken. Heeft iemand trouwens de lokhomo al gespot?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 31-01-2008

Voor uitlokking moet de politieagent degene zijn die het contact start of zodanig gedrag vertonen dat er contact wordt uitgelokt...bij fietsen door de binnenstad lijkt me dat niet echt van toepassing. Ze doen dit ook regelmatig met auto's...auto neerzetten in gebied waar veel inbraken zijn en dan maar in de gaten houden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 31-01-2008

Mac Wrote:Voor uitlokking moet de politieagent degene zijn die het contact start of zodanig gedrag vertonen dat er contact wordt uitgelokt...bij fietsen door de binnenstad lijkt me dat niet echt van toepassing. Ze doen dit ook regelmatig met auto's...auto neerzetten in gebied waar veel inbraken zijn en dan maar in de gaten houden.

Fiets niet op slot zetten op het station met een zendertje erin...word ook al gebruikt


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - BIERTEAM.NET - 31-01-2008

Mac Wrote:Voor uitlokking moet de politieagent degene zijn die het contact start of zodanig gedrag vertonen dat er contact wordt uitgelokt...bij fietsen door de binnenstad lijkt me dat niet echt van toepassing. Ze doen dit ook regelmatig met auto's...auto neerzetten in gebied waar veel inbraken zijn en dan maar in de gaten houden.

Ze maken tegenwoordig ook gebruik van 'lokvrachtwagens', vrachtwagens waarvan de lading kostbaar is en het doek makkelijk door te snijden is... Hiermee pakken ze veel criminelen die op parkeerterreinen regelmatig vrachtwagens plunderen...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 31-01-2008

Je hebt ook lokeenden, die gebruiken jagers om eenden naar andere eenden te lokken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Depor - 31-01-2008

Mukkus Wrote:Je hebt ook lokeenden, die gebruiken jagers om eenden naar andere eenden te lokken.

En lokschapen, maar daar weet Mukkus alles van