The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 17-03-2008

Berend Botje Wrote:Mijn Parkerman! Ik teken nooooit!

Internationale Transporten + dartpijl blijft toch favoriet cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 17-03-2008

harry_bierdop Wrote:Doelman Heerenveen vraagt om reserverol
Uitgegeven: 13 maart 2008 16:43
Laatst gewijzigd: 13 maart 2008 16:44

HEERENVEEN - Brian Vandenbussche staat vrijdagavond niet in het doel bij SC Heerenveen in de derby tegen FC Groningen.

De Belg heeft trainer Gertjan Verbeek gevraagd om de rest van het seizoen als tweede man achter Rob van Dijk te mogen fungeren.

Vandenbussche, bezig aan zijn vierde seizoen in Friese dienst, zit naar eigen zeggen al het hele jaar niet lekker in zijn vel. "Ik haal mijn oude niveau niet. Dit is voor mij en het team het beste."
Quote:Het besluit van Brian Vandenbussche om dit seizoen niet meer onder de lat bij SC Heerenveen te willen staan was afgelopen week een opvallend bericht. Alleen bij een blessure of schorsing van Rob van Dijk wil de Belg nog bijspringen. De sluitpost zegt met een vormcrisis te kampen en haalde ook enkele privé-problemen aan.

In de maandageditie van Het Nieuwsblad geeft Vandenbussche tekst en uitleg. Een uit de hand gelopen akkefietje in een café zeven jaar geleden blijkt hem vooral in mentaal opzicht parten te spelen. “Misschien was het niet zo slim om bekend te maken dat ik op de bank wilde zitten. De mensen gissen nu. Iedereen denkt dat ik privé-problemen heb, maar dat is niet zo.”

In dienst van Club Brugge raakte hij betrokken bij een ruzie, waar hij zelf geen aandeel in had. De rechter besloot echter de gehele groep te veroordelen en legde hen een boete en een voorwaardelijke celstraf van zes maanden op. “'Ik ben in beroep gegaan en maandag weet ik meer. Of ik naar de rechtbank ga, weet ik nog niet. Dat moet ik nog overleggen met mijn advocaat.”

“Die zaak spookt al een tijdje door mijn hoofd. Stel je voor dat ik een strafblad zou krijgen. Ik heb liever dat iedereen het weet, dan dat ze andere dingen gaan denken. Het zou sowieso toch in de media terechtkomen. Het achtervolgt me nu al zeven jaar. Wat het vonnis ook is, ik zal blij zijn als ik een streep onder de zaak kan trekken”, aldus Vandenbussche.

Vandenbussche kent een ongelukkig seizoen in het doel van Heerenveen. Niet alleen kreeg hij in twintig competitieduels dertig treffers om zijn oren, ook ontving hij twee gele en een rode kaart en kampte hij met diverse blessures.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 17-03-2008

de nieuwe Wrote:
Quote:Cambuur ruilt kunstgras voor echt gras

Cambuur Leeuwarden ruilt komende zomer het kunstgrasveld weer in voor een veld van echt gras. Dat meldt Alex Pama, algemeen directeur van Cambuur, tegenover het ANP.

De Friese eerstedivisionist was zes jaar geleden een van de eerste clubs in Nederland met kunstgras. Afgelopen zomer werd het kunstgrasveld afgekeurd door de KNVB, terwijl het tien jaar mee had moeten gaan. Het veld is opgeknapt om het door de keuring te krijgen, maar de kwaliteit van de kunstgrasmat is nog steeds matig.

Daarom is besloten in de zomer het kunstgras weg te halen en te vervangen door echt gras. “Echt gras past beter bij de indentiteit van Cambuur als volksclub”, aldus Pama.
Quote:Excelsior kiest, bij handhaving, voor kunstgras

Als Excelsior volgend seizoen nog in de Eredivisie speelt, gaat het haar thuisduels afwerken op kunstgras. Aangezien de Eredivisie het voor clubs verplicht stelt om veldverwarming te hebben, hadden de Kralingers twee keuzes: veldverwarming aanleggen, of overstappen op kunstgras. Excelsior kiest voor optie twee.
Alsof alleen Heracles al niet genoeg is....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 17-03-2008

Boeiend. Die degraderen toch. :-({|=


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 18-03-2008

Briljant verhaal! =D> Ten Cate neemt zichzelf veel te serieus en breekt met traditie, dat komt natuurlijk nooit meer goed.

NIEMAND ONTKOMT AAN DE STOEL

Het is De Stoel die bij Chelsea reputaties kan maken en breken. Henk ten Cate verslikte zich in de kracht ervan en vecht nu een verbeten strijd om zijn positie te behouden.

De Stoel is een begrip in Cobham, het trainingscomplex waar een van de rijkste voetbalclubs ter wereld huist. Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj heeft honderden miljoenen euro’s aan spelers en coaches besteed, maar wie voor het eerst de kleedkamer van de Londense club binnenstapt, heeft niets aan het dikke contract in de achterzak. Iedereen komt oog in oog te staan met De Stoel.

De Stoel staat opgesteld in het midden van een cirkel, die omringd wordt met alle collega’s. Elke nieuweling moet De Stoel beklimmen en een liedje zingen. Claudio Ranieri en José Mourinho ontkwamen er niet aan, net als de duurstbetaalde aankopen Andrei Sjevtsjenko en Michael Ballack. De eerste was zo verbouwereerd toen hij van de ontgroening hoorde dat hij een dag uitstel had gevraagd om een passend liedje uit te kiezen. Dat mocht nog nét.

Brood gooien

Chelsea-ster Joe Cole geeft de mysterieuze kracht van De Stoel aan. ‘Het is verschrikkelijk zenuwslopend. Toen ik als aankoop werd gepresenteerd, moest ik op de stoel staan om een liedje te zingen voor spelers zoals Marcel Desailly, Juan Veron en Hernan Crespo. Je kijkt ze recht in de ogen aan en weet niet wat je overkomt. Als de jongens er genoeg van hebben beginnen ze met brood te gooien om je af te kappen. Het is veel enger dan je debuut op het veld van Stamford Bridge. De stoel en het liedje passen bij de geschiedenis van Chelsea. Door de jaren heen is alles veranderd, maar deze traditie zal altijd blijven.’

Cole koos voor zijn zangdebuut de gemakkelijkste weg en zong Maybe it’s Because I’m a Londoner. De Engelse spelers John Terry, Frank Lampard en Scott Parker haakten in.

Niemand moet zich vergissen in de kracht van De Stoel. Bij Chelsea wordt gefluisterd dat de tegenvallende prestaties van Shaun Wright Phillips (in 2005 voor 30 miljoen euro overgenomen van Manchester City, red.) alles te maken hebben met zijn prestaties in de cirkel. De buitenspeler was zó zenuwachtig om voor zijn medespelers op te treden dat er amper geluid uit zijn keel kwam. Wie daar niet tegen bestand is, heeft moeite te slagen bij een echte topclub, wordt er nu geoordeeld.

Dat Henk ten Cate, de voormalige Ajax-coach die afgelopen oktober naar Chelsea vertrok als assistent-trainer, nu al grote problemen heeft met spelbepalende voetballers zoals aanvoerder Terry, hangt samen met De Stoel. Een kleine maand geleden kregen speler en assistent het met elkaar aan de stok op het trainingsveld. Een fikse woordenwisseling mondde bijna uit in een ordinaire vechtpartij. Toen de ruzie uitlekte in de media was de verklaring van Terry en Ten Cate dat het meningsverschil ging over de intensiteit van de trainingen. De Nederlander wilde dat er, vlak voor de finale van het toernooi om de League Cup, harder zou worden gewerkt. Terry zou gezegd hebben dat er juist meer rust genomen moest worden. De échte reden voor de verstoorde verhouding heeft echter alles te maken met De Stoel.

Luid boegeroep

Toen Ten Cate op zijn eerste werkdag in Cobham kennis wilde maken met zijn nieuwe collega’s, stond De Stoel al klaar. De Nederlander weigerde mee te werken aan zijn ontgroening.

Hij verweet de spelers dat ze hem in de maling namen en voordat Ten Cate boos wegliep, beet hij het gezelschap toe dat hij een straatvechter was en het tegen iedereen durfde op te nemen. De groep vergezelde zijn aftocht met luid boegeroep.

Vanaf dat moment nam de harde kern van de Chelsea-selectie de Nederlander niet meer serieus en kon Ten Cate zich opmaken voor een verbeten strijd om zijn positie in de spelersgroep te verdedigen. Dat gevecht woedt nog steeds in alle hevigheid. Niet alleen de spelers, maar ook assistent-trainer Steve Clarke, opgegroeid bij Chelsea, kan moeilijk met de Nederlander overweg. De beleidsbepalers van de Londense club geven Ten Cate nog steeds het voordeel van de twijfel, maar maken zich ook serieus zorgen over zijn positie binnen de spelers- en trainersgroep.

Wie het in Cobham durft op te nemen tegen De Stoel weet bij voorbaat dat hem een harde strijd om de macht rest. Er zullen weinigen zijn die dat gevecht kunnen winnen. Straatvechter of niet. Alle nieuwkomers krijgen bij Chelsea te maken met De Stoel. Salomon Kalou kan zich zijn ontgroening nog herinneren. ‘Ik wist eerst niet wat ze bedoelden, maar begreep al snel dat ik er niet onderuit kwam. Ik moest op een stoel gaan staan en onder toeziend oog van de hele selectie en staf een liedje zingen. Ik heb maar Love Generation van Bob Sinclair gekozen dat ook altijd op het WK te horen was. Het was een beetje gênant, maar je móét het doen. Volgens mij was ik de test wel goed doorgekomen. Is het voldoende dan krijg je applaus, bak je er niets van dan krijg je van alles naar je toe geworpen. Vraag maar aan Khalid Boulahrouz.’

Boulahrouz: ‘Eigenlijk ging mijn liedje How Come, how long van Babyface best goed. Iedereen begon mee te zingen en te klappen. Maar door het geklap raakte ik de tekst kwijt en kreeg ik uiteindelijk allemaal wc-papier naar mijn hoofd.

Bron http://www.depers.nl


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 18-03-2008

hahahaha, wat een verhaal weer! Die media van tegenwoordig hebben echt niet meer te doen!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 18-03-2008

prachtig verhaal! Notworthy


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 18-03-2008

=D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 18-03-2008

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 18-03-2008

Quote:Excelsior op kunstgras bij lijfsbehoud
Auteur : André van Bochove . 18 maart 2008 07:53 . 3 Reacties

Indien Excelsior dit seizoen niet uit de Eredivisie degradeert, dan zal de club vanaf de jaargang 2008-2009 zijn thuiswedstrijden op kunstgras afwerken, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers zouden volgens de reglementen van de KNVB volgend seizoen veldverwarming moeten hebben en besloten vanwege de investering die dat vergt om meteen maar voor kunstgras te kiezen.

Excelsior staat momenteel laatste in de Eredivisie.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 18-03-2008

Echt waar?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 18-03-2008

Over ziek in je hoofd gesproken zeg ](*,) ](*,) :eeeek:

FARC-leiders veroordeeld voor inzet 'kinderlijkbom'
Uitgegeven: 18 maart 2008 06:36
Laatst gewijzigd: 18 maart 2008 06:37

BOGOTA - Een rechter in het Colombiaanse Granada heeft maandag vier leiders van de rebellenbeweging FARC bij verstek veroordeeld wegens het gebruik van een kinderlijk als bom. Ze kregen 39 jaar cel en een geldboete, aldus de autoriteiten.

De FARC-leiders doodden in 2002 een 1-jarig kind en vulden het lijkje met drie kilo explosieven. Vervolgens gaven ze de 'kinderlijkbom' aan een chauffeur die er een aanslag mee pleegde op een legerpost.

De Colombiaanse 'narcoguerrilla' FARC is een ex-communistische guerrillabeweging die zich voornamelijk met drugssmokkel en ontvoeringen bezighoudt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 18-03-2008

Ach, ze gebruiken al jaren babylijkjes om drugs mee te smokkelen dus de stap naar volproppen met buskruit is makkelijk gezet


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 19-03-2008

Nu we het toch over Potje hebben; hier nog een praatje poep:

Quote:Peking kampt met wc-pottencrisis
Uitgegeven: 19 maart 2008 13:10

PEKING - De organisatie van de Olympische Spelen in Peking worstelt met een 'pottencrisis'.

In alle olympische faciliteiten moeten duizenden westerse toiletpotten worden geïnstalleerd na klachten van bezoekers van testwedstrijden en bezoekende officials van deelnemende naties.
Zij zien de Aziatische - ook bekend als Franse - hurktoiletten niet zo zitten.

Een lid van het organisatiecomité, Yao Hui, zei woensdag tegen de Britse omroep BBC dat de meeste Chinezen gewend zijn aan hurktoiletten, maar dat hij begrijpt dat de grote schare westerse bezoekers graag op een toiletbril zit. Bij drie grote stadions is de toiletoperatie reeds begonnen. De Spelen beginnen in augustus.

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Overdune - 19-03-2008

Quote:Van Bommel gehaat in Bundesliga
Uitgegeven: 19 maart 2008 15:55
Laatst gewijzigd: 19 maart 2008 15:56

AMSTERDAM - Mark van Bommel is bij een verkiezing door boulevardkrant Bild voor meest gehate voetballer in de Bundesliga op de tweede plaats geëindigd.

De middenvelder van Bayern München moet alleen Maik Franz van Karlsruhe voor zich dulden. Teamgenoot Oliver Kahn komt op de negende plaats.

Van Bommel wordt door collega's omgeschreven als iemand die altijd vervelende gebaartjes maakt. "Wat hij doet, hoort niet op een voetbalveld", zegt Werder-middenvelder Daniel Jensen. Bayern-trainer Ottmar Hitzfeld omschrijft Van Bommel als een 'agressieve leider'.

Opvallende namen in het lijstje van Bild zijn HSV-speler David Jarolim (vierde), Oliver Kahn (negende) en Diego (tiende).

Top 10 meest gehate spelers in de Bundesliga:

1. Maik Franz (Karlsruhe)
2. Mark van Bommel (Bayern München)
3. Vragel da Silva (Energie Cottbus)
4. David Jarolom (HSV)
5. Altin Lala (Hannover '96)
6. Victor Agali (Hansa Rostock)
7. Josip Simunic (Hertha BSC)
8. Thomas Zdebel (VfL Bochum)
9. Oliver Kahn (Bayern München)
10. Diego (Werder Bremen)

Mooi dit! En met zo'n speler win je wedstrijden, dus hoe eerder hij terug is in het NL elftal, hoe beter.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Amor Fati - 19-03-2008

Overdune Wrote:
Quote:Van Bommel gehaat in Bundesliga
Uitgegeven: 19 maart 2008 15:55
Laatst gewijzigd: 19 maart 2008 15:56

AMSTERDAM - Mark van Bommel is bij een verkiezing door boulevardkrant Bild voor meest gehate voetballer in de Bundesliga op de tweede plaats geëindigd.

De middenvelder van Bayern München moet alleen Maik Franz van Karlsruhe voor zich dulden. Teamgenoot Oliver Kahn komt op de negende plaats.

Van Bommel wordt door collega's omgeschreven als iemand die altijd vervelende gebaartjes maakt. "Wat hij doet, hoort niet op een voetbalveld", zegt Werder-middenvelder Daniel Jensen. Bayern-trainer Ottmar Hitzfeld omschrijft Van Bommel als een 'agressieve leider'.


In Nederland vonden wij hem een typisch Duitse speler, maar zelfs daar wordt hij uitgekotst Smile
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien met oa van Bommel, Suarez, Robben, Lazovic (aan te vullen met nog een heel stel matennaaiers dan wel duikelaars) in 1 team. Dida mag dan op doel natuurlijk niet ontbreken


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 19-03-2008

Amor Fati Wrote:
Overdune Wrote:
Quote:Van Bommel gehaat in Bundesliga
Uitgegeven: 19 maart 2008 15:55
Laatst gewijzigd: 19 maart 2008 15:56

AMSTERDAM - Mark van Bommel is bij een verkiezing door boulevardkrant Bild voor meest gehate voetballer in de Bundesliga op de tweede plaats geëindigd.

De middenvelder van Bayern München moet alleen Maik Franz van Karlsruhe voor zich dulden. Teamgenoot Oliver Kahn komt op de negende plaats.

Van Bommel wordt door collega's omgeschreven als iemand die altijd vervelende gebaartjes maakt. "Wat hij doet, hoort niet op een voetbalveld", zegt Werder-middenvelder Daniel Jensen. Bayern-trainer Ottmar Hitzfeld omschrijft Van Bommel als een 'agressieve leider'.


In Nederland vonden wij hem een typisch Duitse speler, maar zelfs daar wordt hij uitgekotst Smile
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien met oa van Bommel, Suarez, Robben, Lazovic (aan te vullen met nog een heel stel matennaaiers dan wel duikelaars) in 1 team. Dida mag dan op doel natuurlijk niet ontbreken

Het meest gehate elftal allertijden, mooi! Ook lulring erin, lothar, kahn...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-03-2008

Flixieluv Wrote:
Amor Fati Wrote:
Overdune Wrote:
Quote:Van Bommel gehaat in Bundesliga
Uitgegeven: 19 maart 2008 15:55
Laatst gewijzigd: 19 maart 2008 15:56

AMSTERDAM - Mark van Bommel is bij een verkiezing door boulevardkrant Bild voor meest gehate voetballer in de Bundesliga op de tweede plaats geëindigd.

De middenvelder van Bayern München moet alleen Maik Franz van Karlsruhe voor zich dulden. Teamgenoot Oliver Kahn komt op de negende plaats.

Van Bommel wordt door collega's omgeschreven als iemand die altijd vervelende gebaartjes maakt. "Wat hij doet, hoort niet op een voetbalveld", zegt Werder-middenvelder Daniel Jensen. Bayern-trainer Ottmar Hitzfeld omschrijft Van Bommel als een 'agressieve leider'.


In Nederland vonden wij hem een typisch Duitse speler, maar zelfs daar wordt hij uitgekotst Smile
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien met oa van Bommel, Suarez, Robben, Lazovic (aan te vullen met nog een heel stel matennaaiers dan wel duikelaars) in 1 team. Dida mag dan op doel natuurlijk niet ontbreken

Het meest gehate elftal allertijden, mooi! Ook lulring erin, lothar, kahn...

......richard witsche, frank en ronald de boer, snijder, etc..


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 19-03-2008

Eric van der Luer. Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 19-03-2008

SIKORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ](*,) :-({|= :-({|= !


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 19-03-2008

Remco van der Schaaf.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 19-03-2008

Ik wilde net (beetje kinderachtig, geef ik toe) wat feienooiters opsommen, maar ik realiseerde me dat ik die gewoon te onbe(wijs)(duid)end vind om als gehaat te kunnen betitelen! :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-03-2008

Flixieluv Wrote:Ik wilde net (beetje kinderachtig, geef ik toe) wat feienooiters opsommen, maar ik realiseerde me dat ik die gewoon te onbe(wijs)(duid)end vind om als gehaat te kunnen betitelen! :lol:

als kv mechelen supporter heb je ook weinig reden om feyenoorders te haten. oh nee, je hebt natuurlijk ook een scc ajakkes (omdat ze zo vaak kampioen geweest zijn en 4x de europacup 1 hebben gewonnen), jij weet ontzettend goed wat die haat inhoudt. gaaap


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 19-03-2008

Dan nomineer ik opperengerd Fräser en die lompe de Wolf Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 19-03-2008

waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik wilde net (beetje kinderachtig, geef ik toe) wat feienooiters opsommen, maar ik realiseerde me dat ik die gewoon te onbe(wijs)(duid)end vind om als gehaat te kunnen betitelen! :lol:

gaaap

Ben je moe of zo?

Gehaat, zei ik, wafke. Gehaat. Niet: "ik haat".


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 19-03-2008

Waar blijft brilsmurf :G bredanaar trouwens in deze discussie?

" :roll: Het is verkeerd om te haten, jongens/snotneuzen! :roll: "


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-03-2008

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Ik wilde net (beetje kinderachtig, geef ik toe) wat feienooiters opsommen, maar ik realiseerde me dat ik die gewoon te onbe(wijs)(duid)end vind om als gehaat te kunnen betitelen! :lol:

gaaap

Ben je moe of zo?

Gehaat, zei ik, wafke. Gehaat. Niet: "ik haat".

dus jij vindt dat ze te onbeduidend zijn om door anderen te worden gehaat. duhuh. geef nou maar toe dat je bedoelde 'door mij gehaat', ontzettende ik lul alles krom wat recht is (inclusief die besneden leuter van je :razz: )


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 19-03-2008

Flixieluv Wrote:Waar blijft brilsmurf :G bredanaar trouwens in deze discussie?

" :roll: Het is verkeerd om te haten, jongens/snotneuzen! :roll: "

welke discussie?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 19-03-2008

waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Waar blijft brilsmurf :G bredanaar trouwens in deze discussie?

" :roll: Het is verkeerd om te haten, jongens/snotneuzen! :roll: "

welke discussie?

Ja, die wordt door lang genoeg doorleuteren wel gedoofd.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 20-03-2008

Undecided

Quote:Vrouw krijgt ongevraagd nieuwe anus

Een Duitse, gepensioneerde vrouw heeft in een Beiers ziekenhuis in plaats van een beenoperatie een nieuwe anus gekregen.

Het ziekenhuis van Hochfrancken heeft alvast het team geschorst dat verantwoordelijk is voor de pijnlijke vergissing. Blijkbaar werden de dossiers van twee patiënten verwisseld. De vrouw van de beenoperatie werd quasi gelijktijdig ingeschreven met een andere vrouw die aan incontinentie leed en bij wie ze een nieuwe sluitspier zouden inplanten. De gepensioneerde dame moet overigens nog steeds aan haar been geopereerd worden.

De vrouw overweegt gerechtelijke stappen en zal voor de beenoperatie een ander hospitaal zoeken.