The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 23-03-2006

Ze zouden de naam moeten veranderen in 'Nikkerkus'.


- joep - 23-03-2006

Gewoon je enige machtsmiddel, als consument, gebruiken. Niet meer kopen, die troep.
"Oh, zijn er geen negerzoenen meer? Dan van de week maar scholiertjes naar binnen werken, ook al zijn die smerig."


- Dugarry - 23-03-2006

Precies, boycotten!


- Flixieluv - 23-03-2006

joep Wrote:Gewoon je enige machtsmiddel, als consument, gebruiken. Niet meer kopen, die troep.
"Oh, zijn er geen negerzoenen meer? Dan van de week maar scholiertjes naar binnen werken, ook al zijn die smerig."

Mmmm... Ook de naam scholiertjes is redelijk dubieus, bij nader inzien. 'Ik hou wel van een lekker scholiertje'... [-( Afschaffen, die naam! :wink:


- Treesong - 23-03-2006

Gerben Zonderland Wrote:Belachelijk! Onder druk van de alochtonen moet alles maar politiek verantwoord zijn. De alochtone achterban van de PvdA krijgt het voor het zeggen, help!
Mevr. K. Anker - Pit, Alochtonië

Haha, deze oliedomme reactie doet me denken aan de klassieke Familie Doorzon episode waarin John in reactie op het onderwijsbeleid van Deetman zegt: 'Ik heb genoeg opleiding genoten om te weten dat dit land de goede kant opgaat' en vervolgens een plakkaat achter het raam hangt met: 'Laadt Lubers hedt kaarwij afmaken" :lol:


- Bumme - 23-03-2006

Mukkus Wrote:Ze zouden de naam moeten veranderen in 'Nikkerkus'.

Nikker mag ook niet meer!
Daarom heet het spel met die glazen balletjes nu Knegeren.


- Treesong - 23-03-2006

Hmmm, en meelopers heten nu jaknegers? :8:


- Ricochan - 23-03-2006

wo 22 mrt 2006, 13:49
Jack van Gelder krijgt musicalverbod
door onze redactie
AMSTERDAM - Sportpresentator Jack van Gelder mag van de Nos niet meedoen aan het Musicals in Ahoy’. De verslaggever, die als gimmick voor het tv-programma Portret van een Passie echt heeft opgetreden in de musical Mamma Mia! , had dat zo goed gedaan dat hij door Joop van den Endes directeur Erwin van Lambaart was gevraagd van zijn musicalhobby tien dagen zijn beroep te maken.


...Jacks eenmalige optreden in Mamma Mia!...
Foto: Aldo Allessie

Het hoofd sport van de Nos, Maarten Nooter, heeft echter een stokje gestoken voor de plannen. „Het past niet in Jacks werkschema. De start van de show valt samen met de finale van de Champions League en daarna moet hij zich voorbereiden op het WK in Duitsland. Bovendien vinden wij dat een serieus journalist niet in zoiets thuis hoort.”

Jack is heftig teleurgesteld. Hij heeft alles op alles gezet toch te mogen optreden. „Ik had de Champions League en ook de retraite van het Nederlands Elftal gewoon kunnen volgen. Maar de Nos was niet te overtuigen.” Jack heeft zich neergelegd bij het besluit. „Ik heb het naar mijn zin bij de Nos."


- Gerben Zonderland - 23-03-2006

Ricochan Wrote:Het hoofd sport van de Nos, Maarten Nooter, heeft echter een stokje gestoken voor de plannen. „Het past niet in Jacks werkschema. De start van de show valt samen met de finale van de Champions League en daarna moet hij zich voorbereiden op het WK in Duitsland. Bovendien vinden wij dat een serieus journalist niet in zoiets thuis hoort.”

Jack is heftig teleurgesteld. Hij heeft alles op alles gezet toch te mogen optreden. „Ik had de Champions League en ook de retraite van het Nederlands Elftal gewoon kunnen volgen. Maar de Nos was niet te overtuigen.” Jack heeft zich neergelegd bij het besluit. „Ik heb het naar mijn zin bij de Nos."

:lol: Goh, wat een ontzettend serieuze journalist is die Jack toch. Ouwe Tobbedanser!


- Bumme - 23-03-2006

Treurig dat de NOS hem geen toestemming geeft.


- Gerben Zonderland - 24-03-2006

IIIIIIIIIIEEEEEEUUUUUUWWWWWWWW.....Aldith Hunkar sprak zonet de volgende woorden: "....en de laatste negerzoen krijgt u van mij!" Puke


- Mac - 27-03-2006

Achtervolgd (De Verlenging)
Roda JC-directeur Huub Narinx voelde zich zaterdag niet op zijn gemak tijdens de reis naar het Zuiderpark in Den Haag. In de achteruitkijkspiegel van zijn Audi dook steevast dezelfde Golf op. "Hij achtervolgde ons. Gaf ik gas, dan ging-ie ook harder rijden. Nam ik gas terug, dan vertraagde die auto ook", vertelt Narinx.

Terwijl hij zijn hoofd brak over mogelijkheden zijn belagers af te schudden, reageerde in het rode Golfje verbazing over het rijgedrag van de Roda-directeur. De geschorste aanvaller Sekou Cissé, in gezelschap van twee vrienden, wist Den Haag niet op eigen kracht te vinden. "Rij maar achter die Audi aan", hadden ze hem in Kerkrade gezegd...


- Bocaloca - 27-03-2006

=D> =D> =D> =D>


- gittermaster - 27-03-2006

Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Ze zouden de naam moeten veranderen in 'Nikkerkus'.

Nikker mag ook niet meer!
Daarom heet het spel met die glazen balletjes nu Knegeren.


:lol: :lol: :lol:

Wat gaat er nu met de Jodekoeken gebeuren?
En de afrikaantjes?
Gewoon geen water meer geven?


- Gerben Zonderland - 27-03-2006

gittermaster Wrote:
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Ze zouden de naam moeten veranderen in 'Nikkerkus'.

Nikker mag ook niet meer!
Daarom heet het spel met die glazen balletjes nu Knegeren.


:lol: :lol: :lol:

Wat gaat er nu met de Jodekoeken gebeuren?
En de afrikaantjes?
Gewoon geen water meer geven?

Zwartepieten wordt ook Gekleurdemedelanderen, een Ja-knikker wordt een Ja-kallochtoon en een Turkse Tortelduif wordt een Besnorde Euraziatische Tortelduif.


- Bocaloca - 27-03-2006

Dus mijn turkse vrienden zijn besnorde euraziatische vrienden voortaan
en een turkse vlag is een bosnorde euraziatische vlag??


- joep - 27-03-2006

Juist, het enige dat ik me nog afvraag is, wat het gevolge is van het niet watergeven van Jodenkoeken.... :lol:


- Mukkus - 27-03-2006

Mogen we 'Moriaantje' nog wel zingen?


- Ricochan - 27-03-2006

Mukkus Wrote:Mogen we 'Moriaantje' nog wel zingen?

Als ze maar niet zwart als roet is.... :razz:


- Bor de Wolf - 27-03-2006

Ging eens wandelen zonder burka?


- Gerben Zonderland - 27-03-2006

Bor de Wolf Wrote:Ging is wandelen zonder burka?

Ging is de onvoltooid verleden tijd van gaan, 1e en 2e persoon enkelvoud.

Wandelen zonder burka is mannen aanleiding geven tot verkrachting.


- Bor de Wolf - 27-03-2006

Nu weer blij Gerben?


- Gerben Zonderland - 27-03-2006

Bor de Wolf Wrote:Nu weer blij Gerben?

Blij is een 'groot' woord.


- Bor de Wolf - 27-03-2006

Eindelijk een horoscoop die klopt:


Capricorn
December 22 - January 19
You are conservative and afraid of taking risks. You are basically chicken shit. There has never been a Capricorn of any importance. You should stay home, out of the way of everybody else.

Aquarius
January 20 - February 18
You have an inventive mind and are inclined to be progressive. You lie a great deal. You make the same mistakes repeatedly because you are stupid. Everyone think you are a fucking jerk.

Pisces
February 19 - March 20
You are a pioneer type and think most people are dickheads. You are quick to reprimand, impatient and scornful advice. You do nothing but piss off everyone you come in contact with. You are a prick.

Aries
March 21 - April 19
You have a wild imagination and often think you are being followed by the FBI or CIA. You have minor influence in your friends and people resent you for flaunting your power. You lack confidence and are a general dipshit.

Taurus
April 20 - May 20
You are practical and persistent. You have a dogged determination and work like hell. Most people think you are stubborn and bull-headed. You are nothing but a god-damned communist.

Gemini
May 21 - June 20
You are quick and intelligent thinker. People like you because you are bi-sexual. You are inclined to expect too much for too little. This means you are a cheap bastard. Gemini's are notorious for incest.

Cancer
June 21- July 22
You are sympathetic and understanding to others people's problems, which make you a sucker. You are always putting things off. That is why you will always be on welfare and won't be worth shit. Everybody in prison is a Cancer.

Leo
July 23 - August 22
You consider yourself a born leader. Other think you are an idiot. Most Leo's are bullies. You are vain and cannot tolerate criticism. Your arrogance is disgusting. Leo people are thieving mother-fuckers and enjoy masturbation more than sex.

Virgo
August 23 - September 22
You are the logical type and hate disorder. Your shit-picking attitude is sickening to your friends and co-workers. You are cold and unemotional and often fall asleep while fucking. Virgo makes good bus drivers and pimps.

Libra
September 23 - October 21
You are the artistic type and have difficult time dealing with reality. If you are a male, you are probably a queer. Changes for employment and monetary gain are nil. Most Libra women are whores. All Libra's die of venereal disease.

Scorpio
October 22 - November 21
The worst of the lot. You are shrewd in business and cannot be trusted. You shall achieve the pinnacle of success because of your lack of ethics. You are a perfect son-of-a-bitch. Most Scorpio's are murdered.

Sagittarius
November 22 - December 21
You are optimistic and enthusiastic. You have a reckless tendency to rely on luck since you have no talent. The majority of Sagittarius are drunks. You are a worthless piece of shit.


- goa - 27-03-2006

OK tijd voor een career move, ik word buschauffeur


- Treesong - 27-03-2006

goa Wrote:OK tijd voor een career move, ik word buschauffeur

Ja, mooie move! Kan je weer de hele dag op je reet zitten en uit het raam kijken... :waf:


- FC Wageningen - 29-03-2006

Niet echt opmerkelijk, maar hij kan nergens anders:

Quote:Medunjanin: 'Gewoon die bal aan mij geven'

28/3/2006 23:32

Haris Medunjanin jaagt op het AZ-shirt met nummer 10. Deze maanden krijgt hij de kans zich te bewijzen. De geboren Bosniër is met bal misschien wel de beste speler van Nederland, maar dat is niet altijd genoeg om het hoogste niveau te halen. Voetballen doe je tegenwoordig vooral zónder bal.
In de nieuwe Voetbal International vertelt de 21-jarige linkspoot over hoe hij als vluchteling, na een barre tocht, uiteindelijk in Nederland terechtkwam. Trainers die met hem werkten, schommelen tussen adoratie en wanhoop als ze over hem spreken. Zoveel talent kwamen ze maar zelden tegen.

Van een kleine Willem van Hanegem tot Haris Kazán. 'Grijze haren heb ik van hem gekregen', vertelt Luc Nijholt, die hem in de jeugd van AZ trainde en hem af en toe wel achter het behang kon plakken. 'Hij oogt flegmatiek, maar ik ken weinig spelers zie zo aan zichzelf werken. Als hij het omschakelen onder de knie krijgt, redt hij het op zeker.'

Zelf realiseert Medunjanin dat hij niet alleen op zijn talent meer kan vertrouwen. 'Ik wist zelf wel hoe het moest: Gewoon die bal aan mij geven, dan maak ik wel een actie. Pas de laatste jaren snap ik dat alléén acties maken niet genoeg is.'

In de VI nummer dertien, die vanaf woensdag in de winkel ligt, kun je het hele verhaal met tal van bijzondere anekdotes lezen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Eigenlijk moet ik dit nummer kopen :!:

Nu weer slapen na een dagje leren Xtragaap4de


- Berend Botje - 29-03-2006

Treesong Wrote:
goa Wrote:OK tijd voor een career move, ik word buschauffeur

Ja, mooie move! Kan je weer de hele dag op je reet zitten en uit het raam kijken... :waf:

Een neef van mij werkr bij de NS. Eerst zat hij achter het loket op/bij station Bijlmer kaartjes te verkopen, maar nu werkt hij vooral op Duivendrecht, waar hij met een prachtige pet op reizigers de verkeerde kant op zit/staat te sturen.


- Bocaloca - 30-03-2006

Peñarol twaalf punten kwijt na dode bij rellen

30/3/2006 9 :15

Peñarol en Cerro moeten boeten voor het wangedrag van hun aanhangers. De Uruguayaanse bond (UAF) besloot beide clubs te bestraffen met puntenaftrek na enkele gewelddadige incidenten.

Peñarol raakte twaalf punten kwijt omdat een groep van vijftien supporters een 35-jarige fan van Cerro in elkaar sloeg en neerstak op zaterdag 11 maart buiten Estadio Centenario in Montevideo. Op diezelfde dag overleed de fan in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Eveneens op 11 maart ging ook een groep hooligans van Cerro over de schreef, waarna een zeventienjarige supporter van Peñarol zwaargewond in het ziekenhuis belandde. Na een operatie is hij herstellende. De bond besloot Cerro te straffen met een aftrek van zes punten.

Door deze straffen gaan Peñarol en Cerro een moeilijk seizoen tegemoet. Topclub Peñarol (tweede in de laatste competitie) staat na drie duels op min zes punten en gaat het heel erg lastig krijgen om zich nog te kwalificeren voor internationaal clubvoetbal. Degradatiekandidaat Cerro staat met min drie punten dan wel boven hekkensluiter Peñarol, maar liep al aanzienlijke schade op in de strijd voor lijfsbehoud.

Komend weekeinde wordt de Uruguayaanse Clausura-competitie hervat. De UAF had na 11 maart de competitie stilgelegd. Komend weekeinde staan de vier nog resterende duels van de vierde speelronde op het programma. Deze partijen werden in het weekeinde van 11 en 12 maart afgelast vanwege de ongeregeldheden.


- goa - 30-03-2006

Dugarry Wrote:Beste Goa,

Saybia is uitverkocht, alleen concerto heeft nog wat kaartjes....

Heb er 4 nodig, kom je toevallig nog in de buurt van de utrechterstraat???

Het liefst 4 losse kaartjes, maar 1 kaartje voor 4 pers. is ook goed.
Het is op 12 juni in Paradiso.

Ik hoor het wel.....

Ik ben pas maandag weer in A'dam....

Lieve Dugarry,

Wanneer heb ik jou de indruk gegeven mee te willen werken aan jouw forumvervuilende clandestiene kaartjeshandel? En dat nog eens op een voor mij volstrekt onbaatzuchtige wijze ook! Ik kan weinig anders doen dan dit interpreteren als een even voortijdige als mislukte 1-aprilgrap. Het is dat of een ernstige belediging van mijn intelecctuele vermogens. Kiest u maar. Sterkte met het vinden van iemand die zich wel voor je karretje wil laten spannen.

Kusjes,

Goa