The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-08-2008

Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-08-2008

Berend Botje Wrote:Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is.

Een quote is een quote en degene die em uitspreekt is niet echt behept met een hoge intelligentie. Op z'n zachtst gezegd. cry


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-08-2008

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is.

Een quote is een quote en degene die em uitspreekt is niet echt behept met een hoge intelligentie. Op z'n zachtst gezegd. cry

Voor alle duidelijkheid, ik heb het over het onderschrift AFCAPCC op dat plaatje, niet over jouw onderschrift. En bovendien is het AFC A(jax) en niet Ajax Footbaal Club Amsterdam


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-08-2008

Oh, ik dacht dat je het over mijn onderschrift had, daar dit het laatste was :8:

Maar goed, lieden die dat soort posters maken hebben wrs nooit eindexamen in Engels gedaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-08-2008

Quote:Fan eist entreegeld Amsterdam Tournament terug van Ajax

Ajax-fan Lucas Böke eist een deel van zijn entreegeld van het Amsterdam Tournament terug, zo verteld hij tegenover AT5. Böke was zaterdag toeschouwer bij het duel tegen Inter Milan en ergerde zich aan het B-elftal dat trainer Marco van Basten had opgesteld.

Van Basten achtte het niet verstandig twee dagen achter elkaar dezelfde spelers te laten spelen en stuurde de tweede keus het veld in. Dat schoot Böke het verkeerde keelgat in.
Böke heeft Ajax een brief van vier kantjes gestuurd en eist daarin de helft van zijn entreegeld van 110 euro terug. Ajax heeft direct laten weten niets terug te geven.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 13-08-2008

Jammer, ik had dan goede hoop dat ik mijn geld van de laatste twee seizoenen misschien ook terug zou kunnen vragen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-08-2008

Ik begin ook maar vast met een brief te schrijven.....kan dit seizoen nog weleens van pas komen waarschijnlijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-08-2008

Mukkus Wrote:een brief van vier kantjes

Toch knap... 5000x Ik wil me poen terug? Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-08-2008

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:een brief van vier kantjes

Toch knap... 5000x Ik wil me poen terug? Confused

Nee, dat is een te moeilijke zin voor een ajax-fan.

5000x:
"Ik findt dit niet leuk!"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 13-08-2008

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TJHcltud40g[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Kennemerland - 14-08-2008

Vanavond hoorde ik op de radio een overzicht van de belangrijkste (Nederlandse) momenten van morgen.

Doodleuk werden de belangrijkste momenten van vandaag uitgesproken: Huizenga, Edith Bosch etc.

Hoe betrokken is zo'n verslaggever ?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 14-08-2008

leuke woordspeling. "losrukken"

Man vast na seks met bank
Uitgegeven: 14 augustus 2008 12:15

HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media.

De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie.

Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd.

Geluk
Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 14-08-2008

gittermaster Wrote:leuke woordspeling. "losrukken"

Ik vind die hele zin wel toepasselijk: "Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 17-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:Die krijgen ze voornamelijk door in hun eigen competitie en de Champions League goed te presteren.
o??? en voorbeelden zoals Heijtinga, Sneijder en noem nog maar wat ajacietjes op die de laatste jaren voor heul veul eurootjes zijn verkocht dan? [-X

Speelden die op de Olympische Spelen en werden ze daardoor veel meer geld waard? [-X

Let de komende dagen op de gelukzalige glimlach van Scheringa :8:

Quote:Dembélé maakt indruk op AS Roma

Moussa Dembélé was afgelopen zaterdag de absolute uitblinker in de kwartfinalewedstrijd van de Olympische Spelen tussen België en Italië. Met twee treffers loodste de aanvaller van AZ de Jonge Duivels naar de halve eindstrijd, waar de ploeg zal stuiten op Nigeria.
De prestatie van Dembélé tegen Italië is ook in het Zuid-Europese land niet onopgemerkt voorbij gegaan. Volgens La Gazzetta dello Sport zou AS Roma een bod op de speler van AZ aan het voorbereiden zijn.

Dembélé brak ooit in Nederland door bij Willem II. In 2006 nam AZ de aanvaller over van de Tilburgers. AS Roma zou nu in de Belg een prima versterking voor de voorhoede zien.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 19-08-2008

PSV en Ajax verwelkomen olympiërs onze speciale verslaggever

EINDHOVEN - Otman Bakkal, Dirk Marcellis en Erik Pieters keren overmorgen terug op het trainingsveld van PSV. De drie Eindhovense leden van het olympisch elftal, dat zaterdag na verlenging in de kwartfinale werd uitgeschakeld door Argentinië, zijn inmiddels weer in Nederland.

"Twee dagen extra rust lijkt me logisch. Dan kunnen ze even wennen aan de omstandigheden hier", zegt Huub Stevens. De Ajacieden Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer hebben het minder getroffen. Zij kwamen gisteren om 16.00 uur aan op Schiphol en moeten vandaag tweemaal trainen. "En woensdag, donderdag en vrijdag ook gewoon één keer", aldus Emanuelson.

-
Slavendrijver die San Marco!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 19-08-2008

Wat een eer voor Diego!

[Image: Gerald-Sibon-Maradona-Pekin_68565_300px.gif]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Legion - 21-08-2008

Ponyverkrachter ontspringt dans Jan Colijn

MARSSUM - De beruchte Friese serieverkrachter van dieren D.P.die zich negen maanden lang naar schatting 45 maal aan een pony zou hebben vergrepen, lijkt de dans te ontspringen.

Het openbaar ministerie in Leeuwarden heeft onlangs besloten de 29-jarige zedendelinquent niet strafrechtelijk te vervolgen voor de bestialiteiten. De landelijke stichting Zinloos Geweld tegen Dieren heeft daarop een advocaat in de arm genomen in een poging de ponyverkrachter alsnog voor de rechter te krijgen.

Geweldige initialen Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 21-08-2008

Legion Wrote:Ponyverkrachter ontspringt dans Jan Colijn

MARSSUM - De beruchte Friese serieverkrachter van dieren D.P.die zich negen maanden lang naar schatting 45 maal aan een pony zou hebben vergrepen, lijkt de dans te ontspringen.

Het openbaar ministerie in Leeuwarden heeft onlangs besloten de 29-jarige zedendelinquent niet strafrechtelijk te vervolgen voor de bestialiteiten. De landelijke stichting Zinloos Geweld tegen Dieren heeft daarop een advocaat in de arm genomen in een poging de ponyverkrachter alsnog voor de rechter te krijgen.

Geweldige initialen Undecided

I.h.k.v. Gouden Anky vind ik de combinatie pony + verkrachten + de dans ontspringen een beetje ongelukkig gekozen.... Mukkus had daar een suggestie voor.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 23-08-2008

Quote:AZ kan spelers niet kwijt in één kleedkamer

AZ begint het eredivisieseizoen graag met 22 à 23 spelers. Een week voor dat de competitie aanvangt, telt de selectie van oefenmeester Louis van Gaal 27 koppen.

Boy Waterman, Simon Cziommer, Haris Medunjanin, Graziano Pellè en Milano Koenders mogen vertrekken bij de Alkmaarders, maar trainen vooralsnog gewoon mee met AZ. De transferdeadline ligt op 31 augustus.

Mochten de spelers blijven dan kan AZ de selectie niet kwijt in één kleedkamer. Van Gaal tegenover Noordhollands Dagblad: "Want als dat zo blijft, moeten sommige spelers naar kleedkamer twee. Dat is lullig voor zo iemand, want die mist dan het kleedkamergevoel." :-k

"Maar goed, daarom geef ik altijd aan het eind van een seizoen aan wat het perspectief is voor een speler", vervolgde de coach. "Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet wisten."



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 23-08-2008

Mukkus Wrote:
Quote:AZ kan spelers niet kwijt in één kleedkamer

AZ begint het eredivisieseizoen graag met 22 à 23 spelers. Een week voor dat de competitie aanvangt, telt de selectie van oefenmeester Louis van Gaal 27 koppen.

Boy Waterman, Simon Cziommer, Haris Medunjanin, Graziano Pellè en Milano Koenders mogen vertrekken bij de Alkmaarders, maar trainen vooralsnog gewoon mee met AZ. De transferdeadline ligt op 31 augustus.

Mochten de spelers blijven dan kan AZ de selectie niet kwijt in één kleedkamer. Van Gaal tegenover Noordhollands Dagblad: "Want als dat zo blijft, moeten sommige spelers naar kleedkamer twee. Dat is lullig voor zo iemand, want die mist dan het kleedkamergevoel." :-k

"Maar goed, daarom geef ik altijd aan het eind van een seizoen aan wat het perspectief is voor een speler", vervolgde de coach. "Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet wisten."

Wat is er misgegaan met Cziommer? Vorig jaar nog een vaste basisspeler en volgens velen een topper. Nu mag hij weg?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 24-08-2008

Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal

Ajax heeft in overleg met de speler het contract van Vito Wormgoor (19) ontbonden. De speler van Jong Ajax, die in de voorbereiding door Marco van Basten bij het eerste werd gehaald en meespeelde in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31, bekende in de kleedkamer geld te hebben gestolen van Edgar Manucharyan. Bij Ajax wenst niemand commentaar op het voorval te geven.



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 24-08-2008

:roll: in overleg met de speler..... Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 24-08-2008

Bredanaar Wrote::roll: in overleg met de speler..... Undecided

Overleg met Manucharyan waarschijnlijk....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 24-08-2008

Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:AZ kan spelers niet kwijt in één kleedkamer

AZ begint het eredivisieseizoen graag met 22 à 23 spelers. Een week voor dat de competitie aanvangt, telt de selectie van oefenmeester Louis van Gaal 27 koppen.

Boy Waterman, Simon Cziommer, Haris Medunjanin, Graziano Pellè en Milano Koenders mogen vertrekken bij de Alkmaarders, maar trainen vooralsnog gewoon mee met AZ. De transferdeadline ligt op 31 augustus.

Mochten de spelers blijven dan kan AZ de selectie niet kwijt in één kleedkamer. Van Gaal tegenover Noordhollands Dagblad: "Want als dat zo blijft, moeten sommige spelers naar kleedkamer twee. Dat is lullig voor zo iemand, want die mist dan het kleedkamergevoel." :-k

"Maar goed, daarom geef ik altijd aan het eind van een seizoen aan wat het perspectief is voor een speler", vervolgde de coach. "Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet wisten."

Wat is er misgegaan met Cziommer? Vorig jaar nog een vaste basisspeler en volgens velen een topper. Nu mag hij weg?

cjammer is al jaren overschat en bovendien overschat hij zichzelf.

de media vonden het zo stom dat feyenoord hem niet had genomen. ik was daar blij mee. later wilde hij zelf niet naar feyenoord, hoewel ik betwijfel of ze hem wilden want wim jansen had altijd negatief geadviseerd.

wim jansen had gelijk.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 25-08-2008

Mukkus Wrote:
Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal

Ajax heeft in overleg met de speler het contract van Vito Wormgoor (19) ontbonden. De speler van Jong Ajax, die in de voorbereiding door Marco van Basten bij het eerste werd gehaald en meespeelde in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31, bekende in de kleedkamer geld te hebben gestolen van Edgar Manucharyan. Bij Ajax wenst niemand commentaar op het voorval te geven.

Typische jodenstreek...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 25-08-2008

EJR Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal

Ajax heeft in overleg met de speler het contract van Vito Wormgoor (19) ontbonden. De speler van Jong Ajax, die in de voorbereiding door Marco van Basten bij het eerste werd gehaald en meespeelde in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31, bekende in de kleedkamer geld te hebben gestolen van Edgar Manucharyan. Bij Ajax wenst niemand commentaar op het voorval te geven.

Typische jodenstreek...

ja, van mankecharuan. had geld geleend maar wilde niet terugbetalen. toen heeft worminoor het zelf maar gepakt. strikt genomen geen diefstal, ze hadden die gast uit kirzigie moeten ontslaan! :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - EJR - 26-08-2008

waf Wrote:
EJR Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal

Ajax heeft in overleg met de speler het contract van Vito Wormgoor (19) ontbonden. De speler van Jong Ajax, die in de voorbereiding door Marco van Basten bij het eerste werd gehaald en meespeelde in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31, bekende in de kleedkamer geld te hebben gestolen van Edgar Manucharyan. Bij Ajax wenst niemand commentaar op het voorval te geven.

Typische jodenstreek...

ja, van mankecharuan. had geld geleend maar wilde niet terugbetalen. toen heeft worminoor het zelf maar gepakt. strikt genomen geen diefstal, ze hadden die gast uit kirzigie moeten ontslaan! :razz:

Je moet niet gokken met mensen die geen geld bij zich hebben. Cash op tafel, anders niet spelen! :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 28-08-2008

Quote:Misbruikte aap mag naar buiten

Almere - De chimpansee Fiffi ziet na 28 jaar voor het eerst buitenlicht. Het door de stichting AAP bevrijde dier zat jarenlang opgesloten op een zolderkamer. De chimpansee biedt zich seksueel aan mannen aan.

David van Gennep van de stichting zegt tegen omroep Flevoland dat Fiffi hoogstwaarschijnlijk seksueel is misbruikt door mensen. De 27-jarige chimpansee heeft namelijk ook hepatitis B. opgelopen.

Fiffi werd door de Franse autoriteiten in beslag genomen. De eigenaar was zeer agressief. Door de inzet van extra mankracht kon het dier, na twee eerder afgeblazen pogingen, in mei eindelijk met AAP mee naar Almere. Daar zat ze een aantal maanden in quarantaine.

Aap is 27 jaar en zit al 28 jaar binnen? Best knap...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Tripplexxx - 29-08-2008

Quote:Van Basten wil Jansma als algemeen directeur
Geschreven op vrijdag, 29 augustus om 08:14

Ajax-coach Marco van Basten hoopt dat Kees Jansma de vacante positie van algemeen directeur bij Ajax op kan gaan vullen. De twee werkten eerder al samen bij het Nederlands elftal, en dat is dusdanig goed bevallen dat de nieuwe trainer van de Amsterdammers een hernieuwde samenwerking wel ziet zitten.

”Het is duidelijk dat ik na mijn periode bij het Nederlands elftal een heel positief beeld van hem heb. Al zie ik zijn rol bij Ajax heel anders dan die hij bij Oranje uitvoert. Ik denk dat hij een geschikte algemeen directeur is”, aldus Van Basten in De Telegraaf. “Ik heb Kees voorgedragen, maar het samenspel bij Ajax is erg belangrijk.”

Uiteindelijk zal de Raad van Commissarissen het definitieve oordeel moeten vellen. “Maar ik heb er wel een stem in. Op zijn naam zijn diverse meningen losgelaten en uiteindelijk is besloten een headhuntersbureau in te schakelen. Over Kees is nog geen definitief oordeel geveld. Ik hoop nog steeds dat hij wordt aangetrokken.”



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kooltje - 29-08-2008

De Haan: "Royston heeft me zwaar teleurgesteld"
29 augustus 2008

Royston Drenthe en Evander Sno hoeven de komende periode niet te rekenen op een plekje in de selectie van Jong Oranje. Coach Foppe de Haan is 'zwaar teleurgesteld' in het duo, naar aanleiding van hun optreden tijdens de Olympische Spelen

Het is belangrijk om een team te worden en met deze twee jongens erbij is dat heel ingewikkeld", vertelde De Haan vrijdag, tijdens de presentatie van zijn selectie voor de komende EK-kwalificatieduels met Noorwegen (zaterdag) en Zwitserland (volgende week dinsdag). "Het lag misschien ook aan mij, maar het zat tijdens de Spelen gewoon niet goed. Dat heb ik ze ook verteld, het functioneerde niet."

Drenthe was in de maanden voor de Spelen nog een sleutelspeler bij Jong Oranje. Met name in hem is De Haan dan ook teleurgesteld. "Ik ben niet boos op hem of zo, maar Royston heeft me gewoon hartstikke teleurgesteld. Hij moet de komende periode bij zijn club proberen om het krediet dat hij kwijtgeraakt is, terug te winnen. Of een terugkeer bij Jong Oranje voor Drenthe en Sno uitgesloten is? Nee, dat niet. De deur is nooit helemaal op slot. Maar er zal wel iets moeten veranderen. Met elf spelers, ben je immers beter dan met tien", verwijst hij naar de lakse houding van Drenthe in sommige duels van het olympische voetbaltoernooi.