The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 10-02-2009

Feyenoord haalt Kenneth 8-[


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 10-02-2009

Neh denk dat Kenneth liever bij FC Twente blijft. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 10-02-2009

Quote:Scolari vertrekt met 17 miljoen

AMSTERDAM - Luiz Felipe Scolari werd maandag na slechts zeven maanden ontslagen bij Chelsea. Dat was een teleurstelling voor de Braziliaan, maar in financieel opzicht wordt Big Phil er niet bepaald slechter van. Scolari strijkt naar verluidt een afkoopsom van maar liefst zeventien miljoen euro op. Hij had bij Chelsea een contract tot medio 2011.

:eeeek: De kredietcrisis heeft Ambramofiets nog niet echt vervelend veel centen gekost zo te zien....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 10-02-2009

Peter Wrote:Koeman in beeld bij PSV. Als Reker die aanstelt tekent ie zn eigen doodsvonnis. :eeeek:

Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Ben er echter ook geen hele grote voorstander van.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 10-02-2009

Welke Koeman :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 10-02-2009

de nieuwe Wrote:Welke Koeman :8:

Allebei! Dat zou pas echt een stunt zijn.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 10-02-2009

de nieuwe Wrote:Welke Koeman :8:


Deze:

[Image: waterreus_r.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - de nieuwe - 10-02-2009

Treesong Wrote:
de nieuwe Wrote:Welke Koeman :8:


Deze:

[Image: waterreus_r.jpg]
LOL


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 10-02-2009

Blijft toch een geniaal moment cry

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vaZ0u2KE5t8[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-02-2009

PSV-fans maken gratis pannenkoeken met Van Bastaardsuiker

EINDHOVEN - Supporters van PSV die zaterdagavond de wedstrijd tegen AZ bezoeken, kunnen kort daarvoor terecht bij café De Aftrap om gratis een pannenkoek te nuttigen. De harde kern van de aanhang heeft een ludieke actie bedacht om Ajax-trainer Marco van Basten een beetje te plagen.

De coach werd vorige week in de Arena door een fan uitgemaakt voor 'pannenkoek'. In reactie daarop worden er zaterdag vanaf 17.00 uur pannenkoeken gebakken voor aanhangers van PSV. Hen wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage van 0,20 euro te storten; een bedrag dat verwijst naar het netnummer van Amsterdam. Ook kunnen zij hun pannenkoek laten bestrooien met 'Van Bastaardsuiker', zoals de fans het noemen. Er worden maximaal 200 pannenkoeken gemaakt.
--
Waarom tegen AZ. Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-02-2009

Peter Wrote:PSV-fans maken gratis pannenkoeken met Van Bastaardsuiker

EINDHOVEN - Supporters van PSV die zaterdagavond de wedstrijd tegen AZ bezoeken, kunnen kort daarvoor terecht bij café De Aftrap om gratis een pannenkoek te nuttigen. De harde kern van de aanhang heeft een ludieke actie bedacht om Ajax-trainer Marco van Basten een beetje te plagen.

De coach werd vorige week in de Arena door een fan uitgemaakt voor 'pannenkoek'. In reactie daarop worden er zaterdag vanaf 17.00 uur pannenkoeken gebakken voor aanhangers van PSV. Hen wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage van 0,20 euro te storten; een bedrag dat verwijst naar het netnummer van Amsterdam. Ook kunnen zij hun pannenkoek laten bestrooien met 'Van Bastaardsuiker', zoals de fans het noemen. Er worden maximaal 200 pannenkoeken gemaakt.
--
Waarom tegen AZ. Confused

zo ontzettend niet geestig. dit heeft vitesse toch al gedaan? ik mag toch hopen dat feyenoorders dit niet doen zondag...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 12-02-2009

Peter Wrote:PSV-fans maken gratis pannenkoeken met Van Bastaardsuiker

EINDHOVEN - Supporters van PSV die zaterdagavond de wedstrijd tegen AZ bezoeken, kunnen kort daarvoor terecht bij café De Aftrap om gratis een pannenkoek te nuttigen. De harde kern van de aanhang heeft een ludieke actie bedacht om Ajax-trainer Marco van Basten een beetje te plagen.

De coach werd vorige week in de Arena door een fan uitgemaakt voor 'pannenkoek'. In reactie daarop worden er zaterdag vanaf 17.00 uur pannenkoeken gebakken voor aanhangers van PSV. Hen wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage van 0,20 euro te storten; een bedrag dat verwijst naar het netnummer van Amsterdam. Ook kunnen zij hun pannenkoek laten bestrooien met 'Van Bastaardsuiker', zoals de fans het noemen. Er worden maximaal 200 pannenkoeken gemaakt.
--
Waarom tegen AZ. Confused

Hoe heerlijk ongepast!
Voetbal je zelf eindelijk weer eens een beetje normaal ( overigens wel tegen 3 ploegen die tot het einde van de competitie om degradatie plekken zullen strijden) ga je gelijk dit soort acties doen.
Smakelijk eten Peter!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 12-02-2009

:roll: Het "humorniveau" van deze eihovense "mop" is volledig in lijn met vrijwel alle zouteloze "mopjes" van de forumpeuter: (i) niet leuk, (ii) op het verkeerde moment geplaatst en (iii) al eerder door anderen gemaakt...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-02-2009

Proef ik nou dat je op je teentjes getrapt bent?

Reaktie Flixie: "Nee tuurlijk niet onnozele bladibladibla.."

En overal maar diep op in blijven gaan. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 12-02-2009

Haha, tegen Ajax mss leuk geweest maar niet tegen AZ. Vitesse heeft het al gedaan dus ook nog eens ouwe pannekoek.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Winstonicus - 12-02-2009

idd het is alleen een grap, als je het doet tegen Ajax.

trouwens worden er normaal gesproken pannekoeken verkocht in de arena?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 12-02-2009

Winstonicus Wrote:idd het is alleen een grap, als je het doet tegen Ajax.

trouwens worden er normaal gesproken pannekoeken verkocht in de arena?

[Peutermode]Nee, alleen GEkocht, hihihhi[/Peutermode]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 12-02-2009

Winstonicus Wrote:idd het is alleen een grap, als je het doet tegen Ajax.

trouwens worden er normaal gesproken pannekoeken verkocht in de arena?

Nope, wel Jodekoeken!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-02-2009

Hoef Wrote:
Winstonicus Wrote:idd het is alleen een grap, als je het doet tegen Ajax.

trouwens worden er normaal gesproken pannekoeken verkocht in de arena?

[Peutermode]Nee, alleen GEkocht, hihihhi[/Peutermode]

Big Grin


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 12-02-2009

'Ajax blijft het beste voetbalmerk van Nederland'
12/02/2009 11:45

Wanbeleid en slechte prestaties krijgen het merk Ajax niet klein. Feyenoord is in twaalf maanden tijd tweehonderdduizend fans kwijtgeraakt, PSV heeft landelijk bijna evenveel aanhangers als de Rotterdammers en SC Heerenveen heeft het beste imago.

Dat zijn zomaar wat conclusies uit het laatste rapport van het gerenommeerde Duitse onderzoeksbureau Sport+Markt. Dat heeft in 2008 onderzoek gedaan naar het imago, de populariteit en de financiële prestaties van de achttien clubs in de Eredivisie.

Voetbal International publiceert enkele resultaten van deze zogenaamde Club Positioning Matrix (CPM), een dure term voor de barometer van onze voetbalcompetitie.

Ajax het grootste merk
Aan de hand van de bekendheid van de club, het beeld dat mensen hebben van de club en het aantal fans bepaalt Sport+Markt de potentie van het merk. Ajax is al vier jaar geen landskampioen, maar niettemin nog wel hét voetbalmerk van Nederland. De rest volgt op grote afstand.

Topvijf grootste merkbekendheid


Club CPM-score
Ajax 691
Feyenoord 539
PSV 502
AZ 362
SC Heerenveen 343

Feyenoord verliest fans
De aanhang keert zich af van Feyenoord. Liefst 230 duizend fans is de club kwijtgeraakt. PSV heeft dankzij de vierde landstitel op rij al bijna net zo’n grote achterban als het steeds dieper vallende Feyenoord. De cijfers van AZ zijn al even dramatisch, 150 duizend minder mensen dan vorig jaar noemen zich supporter van de club.

Topvijf clubs met grootste aanhang


Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46

SC Heerenveen beste imago
Nu PSV door talrijke affaires imagoschade heeft opgelopen, heeft SC Heerenveen het beste beeld van alle clubs in de Eredivisie. Het door soaps geteisterde PSV is ondanks vier achtereenvolgende landstitels zelfs ingehaald door de sneltrein FC Groningen. ADO Den Haag en Vitesse hebben bij de consumenten het slechtste imago. Feyenoord is in een vrije val beland; van de vierde naar de achtste plaats.

Topvijf beste imago


Club CPM-score
SC Heerenveen 617
FC Groningen 583
PSV 578
Ajax 557
AZ 536

Ajax toch nog kampioen
In totaal kunnen de clubs maximaal 3.462 punten scoren. Van alle clubs heeft Ajax de hoogste score: 2.791 punten. Het rapport van Sport+Markt bestaat grotendeels uit een representatief telefonisch onderzoek, op basis waarvan de merkwaarde, het imago en de doelgroep van de clubs worden bepaald. De consument oordeelt dus. Daarnaast verdienen clubs punten op basis van harde gegevens, zoals stadionbezetting, omzetcijfers en marketingprestaties.

Eindranglijst CPM-score van de Eredivisieclubs


Club Score Club Score
1. Ajax 2.791
2. PSV 2.656
3. Feyenoord 2.255
4. AZ 2.165
5. SC Heerenveen 2.104
6. FC Groningen 1.804
7. FC Twente 1.661
8. NAC Breda 1.529
9. NEC 1.440
10. FC Utrecht 1.412
11. Sparta 1.289
12. Vitesse 1.255
13. De Graafschap 1.227
14. Roda JC 1.213
15. Willem II 1.185
16. Heracles 1.169
17. ADO Den Haag 1.030
18. FC Volendam 975


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Legion - 12-02-2009

Hoef Wrote:'Ajax blijft het beste voetbalmerk van Nederland'
12/02/2009 11:45

Wanbeleid en slechte prestaties krijgen het merk Ajax niet klein. Feyenoord is in twaalf maanden tijd tweehonderdduizend fans kwijtgeraakt, PSV heeft landelijk bijna evenveel aanhangers als de Rotterdammers en SC Heerenveen heeft het beste imago.

Dat zijn zomaar wat conclusies uit het laatste rapport van het gerenommeerde Duitse onderzoeksbureau Sport+Markt. Dat heeft in 2008 onderzoek gedaan naar het imago, de populariteit en de financiële prestaties van de achttien clubs in de Eredivisie.

Voetbal International publiceert enkele resultaten van deze zogenaamde Club Positioning Matrix (CPM), een dure term voor de barometer van onze voetbalcompetitie.

Ajax het grootste merk
Aan de hand van de bekendheid van de club, het beeld dat mensen hebben van de club en het aantal fans bepaalt Sport+Markt de potentie van het merk. Ajax is al vier jaar geen landskampioen, maar niettemin nog wel hét voetbalmerk van Nederland. De rest volgt op grote afstand.

Topvijf grootste merkbekendheid


Club CPM-score
Ajax 691
Feyenoord 539
PSV 502
AZ 362
SC Heerenveen 343

Feyenoord verliest fans
De aanhang keert zich af van Feyenoord. Liefst 230 duizend fans is de club kwijtgeraakt. PSV heeft dankzij de vierde landstitel op rij al bijna net zo’n grote achterban als het steeds dieper vallende Feyenoord. De cijfers van AZ zijn al even dramatisch, 150 duizend minder mensen dan vorig jaar noemen zich supporter van de club.

Topvijf clubs met grootste aanhang


Club Aanhang CPM-score
Ajax 2.190.000 286
Feyenoord 1.210.000 158
PSV 1.020.000 133
SC Heerenveen 430.000 57
AZ 350.000 46

SC Heerenveen beste imago
Nu PSV door talrijke affaires imagoschade heeft opgelopen, heeft SC Heerenveen het beste beeld van alle clubs in de Eredivisie. Het door soaps geteisterde PSV is ondanks vier achtereenvolgende landstitels zelfs ingehaald door de sneltrein FC Groningen. ADO Den Haag en Vitesse hebben bij de consumenten het slechtste imago. Feyenoord is in een vrije val beland; van de vierde naar de achtste plaats.

Topvijf beste imago


Club CPM-score
SC Heerenveen 617
FC Groningen 583
PSV 578
Ajax 557
AZ 536

Ajax toch nog kampioen
In totaal kunnen de clubs maximaal 3.462 punten scoren. Van alle clubs heeft Ajax de hoogste score: 2.791 punten. Het rapport van Sport+Markt bestaat grotendeels uit een representatief telefonisch onderzoek, op basis waarvan de merkwaarde, het imago en de doelgroep van de clubs worden bepaald. De consument oordeelt dus. Daarnaast verdienen clubs punten op basis van harde gegevens, zoals stadionbezetting, omzetcijfers en marketingprestaties.

Eindranglijst CPM-score van de Eredivisieclubs


Club Score Club Score
1. Ajax 2.791
2. PSV 2.656
3. Feyenoord 2.255
4. AZ 2.165
5. SC Heerenveen 2.104
6. FC Groningen 1.804
7. FC Twente 1.661
8. NAC Breda 1.529
9. NEC 1.440
10. FC Utrecht 1.412
11. Sparta 1.289
12. Vitesse 1.255
13. De Graafschap 1.227
14. Roda JC 1.213
15. Willem II 1.185
16. Heracles 1.169
17. ADO Den Haag 1.030
18. FC Volendam 975

Staan jullie toch nog ergens bovenaan. =D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-02-2009

het enige dat hiermee aangetoond wordt is dat gloryhunterism bestaat. Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 12-02-2009

Grote kans dat Ajax als meest verafschuwde en gehate club ook op 1 staat :Big Grin


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 12-02-2009

waf Wrote:het enige dat hiermee aangetoond wordt is dat gloryhunterism bestaat. Undecided
:-k volgens mij weinig resultaten recentelijk, lijkt mij eerder het tegengestelde van wat jij beweert Waf


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-02-2009

Wel opvallend dat AZ dit jaar 150.000 'fans' is kwijtgeraakt. Zijn die vragen soms begin dit seizoen al gesteld?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-02-2009

gittermaster Wrote:
waf Wrote:het enige dat hiermee aangetoond wordt is dat gloryhunterism bestaat. Undecided
:-k volgens mij weinig resultaten recentelijk, lijkt mij eerder het tegengestelde van wat jij beweert Waf

dus op basis van resultaten uit het verleden. en het feit dat az er uberhaupt tussenstaat. en het feit dat feyenoord 200k fans ( fans Undecided ) is kwijtgeraakt. die vonden het niet leuk meer of zo? en in het uefacup jaar nog wel zeker?

en bij wie is dit onderzoek gedaan? zijn er gewoon mensen gebeld? voor welke club bent u mevrouw? ik houd niet van voetbal. ja, sorry, maar u moet toch een naam zeggen. ehhhhh, ajakkes. oh, bedankt, genoteerd!

hetgeen mensen gezegd hebben, dus de aantallen, zullen best kloppen. vind ik van ondergeschikt belang. zijn dat fans? supporters? of noemen ze gewoon de naam die de media het vaakst noemt?

over een paar jaar staat twente er ook tussen. en grun. en in duitsland een keertje hoffenheim. wie? hoffenheim.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 12-02-2009

Heerlijk die voorspelbare reactie van waf! Stel dat een onderzoek dreigt uit te wijzen dat zijn oogkleppen dienen te worden bijgesteld of te worden gesmeerd, dan klopt het onderzoek uiteraard niet. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 12-02-2009

waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:het enige dat hiermee aangetoond wordt is dat gloryhunterism bestaat. Undecided
:-k volgens mij weinig resultaten recentelijk, lijkt mij eerder het tegengestelde van wat jij beweert Waf

dus op basis van resultaten uit het verleden. en het feit dat az er uberhaupt tussenstaat. en het feit dat feyenoord 200k fans ( fans Undecided ) is kwijtgeraakt. die vonden het niet leuk meer of zo? en in het uefacup jaar nog wel zeker?

en bij wie is dit onderzoek gedaan? zijn er gewoon mensen gebeld? voor welke club bent u mevrouw? ik houd niet van voetbal. ja, sorry, maar u moet toch een naam zeggen. ehhhhh, ajakkes. oh, bedankt, genoteerd!

hetgeen mensen gezegd hebben, dus de aantallen, zullen best kloppen. vind ik van ondergeschikt belang. zijn dat fans? supporters? of noemen ze gewoon de naam die de media het vaakst noemt?

over een paar jaar staat twente er ook tussen. en grun. en in duitsland een keertje hoffenheim. wie? hoffenheim.
ik dacht dat je doelde op het feit dat Ajax bovenaan staat, in cobinatie met gloryhunterism, leek mij dat in het geval van Ajax dus onwaarschijnlijk gezien de resultaten vd laatste jaren, maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat Feyenoord dus veel gloryhunters kent :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-02-2009

Hoef Wrote:Heerlijk die voorspelbare reactie van waf! Stel dat een onderzoek dreigt uit te wijzen dat zijn oogkleppen dienen te worden bijgesteld of te worden gesmeerd, dan klopt het onderzoek uiteraard niet. :razz:
:roll:

daar is de ouderwetse: als je een andere mening hebt, heb je oogkleppen. hoe zielig kun je zijn. niet minder voorspelbaar trouwens. :|


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-02-2009

gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:het enige dat hiermee aangetoond wordt is dat gloryhunterism bestaat. Undecided
:-k volgens mij weinig resultaten recentelijk, lijkt mij eerder het tegengestelde van wat jij beweert Waf

dus op basis van resultaten uit het verleden. en het feit dat az er uberhaupt tussenstaat. en het feit dat feyenoord 200k fans ( fans Undecided ) is kwijtgeraakt. die vonden het niet leuk meer of zo? en in het uefacup jaar nog wel zeker?

en bij wie is dit onderzoek gedaan? zijn er gewoon mensen gebeld? voor welke club bent u mevrouw? ik houd niet van voetbal. ja, sorry, maar u moet toch een naam zeggen. ehhhhh, ajakkes. oh, bedankt, genoteerd!

hetgeen mensen gezegd hebben, dus de aantallen, zullen best kloppen. vind ik van ondergeschikt belang. zijn dat fans? supporters? of noemen ze gewoon de naam die de media het vaakst noemt?

over een paar jaar staat twente er ook tussen. en grun. en in duitsland een keertje hoffenheim. wie? hoffenheim.
ik dacht dat je doelde op het feit dat Ajax bovenaan staat, in cobinatie met gloryhunterism, leek mij dat in het geval van Ajax dus onwaarschijnlijk gezien de resultaten vd laatste jaren, maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat Feyenoord dus veel gloryhunters kent :razz:

ik heb toch nooit ontkend dat bij feyenoord geen gloryhunters zitten? daar heb ik me mateloos aan geergerd in het uefacup jaar. ik heb alleen altijd gesteld dat dat er veel minder zijn dan bij ajakkes. daar zitten vnl van die brabantse boeren zoals hoef die het dus ooit in hun kop hebben gehaald om voor ajakkes te worden. en waarom dan? zit je daar in brabant, kies je voor ajakkes? kun je mij een andere reden geven dan het succes? gewoon de weg van de minste weerstand, puur meelopersgedrag.