The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 03-03-2009

Bakke Wrote:
Quote:Fijne tegenhanger voor al het negatieve beursnieuws en aanstaande depressies: Journaal-lezers Eva Jinek die twijfelt over haar decolleté, over beter nog: over de boobies daarin. Door een fout van het bedrijf Technicolor Nederland, dat zorg draagt voor de internet-uitzendingen van Het Journaal, was een gesprek tussen Jinek en de regie voor iedereen te volgen.

Jinek knoopt haar jasje open en dicht, vraagt zich af of haar topje wel in beeld is en of haar moeder haar niet gaat bellen: ‘Ik zie je borsten!’ Volgens Journaal-baas Hans Laroes een fout in de categorie ‘stompzinnig’. Volgens ons een héle fijne ringtone! Download ‘m nu!

http://www.youtube.com/watch?v=EzB2ex-cZpE

Have fun Wink !

Een hoogst plezierige Journaal aanwinst, die Eva... :8:

En ze spreekt best leuk Nederlands voor een yank :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 04-03-2009

Pff.. mn maat kon een keer dus wilden voor Feyenoord-uit gaan boeken, blijkt t al uitverkocht te zijn omdat er max. 16 bussen bij de Kuip kunnen staan. Wat een gezeik weer. Icon_evil Had ook niet verwacht dat er nu al 1000 kaarten verkocht zouden zijn trouwens in dit toch al verloren seizoen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 04-03-2009

Peter Wrote:Pff.. mn maat kon een keer dus wilden voor Feyenoord-uit gaan boeken, blijkt t al uitverkocht te zijn omdat er max. 16 bussen bij de Kuip kunnen staan. Wat een gezeik weer. Icon_evil Had ook niet verwacht dat er nu al 1000 kaarten verkocht zouden zijn trouwens in dit toch al verloren seizoen.

Undecided Undecided Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - centre court - 04-03-2009

2 treinen = 1600 man Peter. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 04-03-2009

Peter Wrote:Had ook niet verwacht dat er nu al 1000 kaarten verkocht zouden zijn

Dit is de laatste kans om Feyenoord te zien winnen dit seizoen, dus zo opmerkelijk is het niet. Daar wil iedereen getuige van zijn!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

Ken je die mop van Peter die naar een uitwedstrijd van PSV ging? Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2009

Treesong Wrote:Ken je die mop van Peter die naar een uitwedstrijd van PSV ging? Undecided

zeg, zelf ben je ook niet zo'n wedstrijdenbezoeker he....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:Ken je die mop van Peter die naar een uitwedstrijd van PSV ging? Undecided

zeg, zelf ben je ook niet zo'n wedstrijdenbezoeker he....

The point being? Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Ken je die mop van Peter die naar een uitwedstrijd van PSV ging? Undecided

zeg, zelf ben je ook niet zo'n wedstrijdenbezoeker he....

The point being? Confused

dat verzin je zelf maar.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 04-03-2009

Treesong Wrote:Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh


en...en....jij...jij ja.....jij houdt van pee-esveejertjes pesten, maar dat wist ik ook al.... \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2009

Treesong Wrote:Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh

misschien moet je ook even vermelden waar ik jij-bak. de enige die in dit geval kon jij-bakken was peter.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 04-03-2009

Peter Wrote:Pff.. mn maat kon een keer dus wilden voor Feyenoord-uit gaan boeken, blijkt t al uitverkocht te zijn omdat er max. 16 bussen bij de Kuip kunnen staan. Wat een gezeik weer. Icon_evil Had ook niet verwacht dat er nu al 1000 kaarten verkocht zouden zijn trouwens in dit toch al verloren seizoen.

Sterker nog, 16x50 = 800 man.... Nog excl stewards, das enkelt het onderste vakje....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh


en...en....jij...jij ja.....jij houdt van pee-esveejertjes pesten, maar dat wist ik ook al.... \Big Grin/

En jij moet de geraniums water geven Xtragaap4de


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh

misschien moet je ook even vermelden waar ik jij-bak. de enige die in dit geval kon jij-bakken was peter.

Jij maakt - zoals dat heet in argumentatiejargon - een inductieve indirecte jij-bak.

Beter bekend als een dooddoener waar je niks mee klaar maakt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bredanaar - 04-03-2009

OSmile
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh


en...en....jij...jij ja.....jij houdt van pee-esveejertjes pesten, maar dat wist ik ook al.... \Big Grin/

En jij moet de geraniums water geven Xtragaap4de

:-s dan moet jij maar eens snel wat meer etiketjes gaan plakken :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Je houdt van jij-bakken. Maar dat wist ik al... Hakkuh

misschien moet je ook even vermelden waar ik jij-bak. de enige die in dit geval kon jij-bakken was peter.

Jij maakt - zoals dat heet in argumentatiejargon - een inductieve indirecte jij-bak.

Beter bekend als een dooddoener waar je niks mee klaar maakt.

wat weet jij nou van argumenteren joh, ontzettende amateur striptekenaar.

het was gewoon geen jij-bak, zelfs geen verkapte, en het is gewoon misplaatst om iemand uit te lachen die nooit naar uitwedstrijden gaat terwijl je zelf godverdergodver nog niet eens de moeite neemt om elke 14 dagen in die smerige tiefes ufo te gaan zitten.

DUS!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

waf Wrote:wat weet jij nou van argumenteren joh, ontzettende amateur striptekenaar.

het was gewoon geen jij-bak, zelfs geen verkapte, en het is gewoon misplaatst om iemand uit te lachen die nooit naar uitwedstrijden gaat terwijl je zelf godverdergodver nog niet eens de moeite neemt om elke 14 dagen in die smerige tiefes ufo te gaan zitten.

DUS!

Da's raar, ik was er laatst anders nog :-s

Het baseren van meningen op uit de lucht gegrepen feiten is pas misplaatst. Enfin... ik lach uit wie ik wil. Of het nu misplaatst is of niet. Dat heet vrijheid van meningsuiting.

Dus.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2009

Treesong Wrote:
waf Wrote:wat weet jij nou van argumenteren joh, ontzettende amateur striptekenaar.

het was gewoon geen jij-bak, zelfs geen verkapte, en het is gewoon misplaatst om iemand uit te lachen die nooit naar uitwedstrijden gaat terwijl je zelf godverdergodver nog niet eens de moeite neemt om elke 14 dagen in die smerige tiefes ufo te gaan zitten.

DUS!

Da's raar, ik was er laatst anders nog :-s

Het baseren van meningen op uit de lucht gegrepen feiten is pas misplaatst. Enfin... ik lach uit wie ik wil. Of het nu misplaatst is of niet. Dat heet vrijheid van meningsuiting.

Dus.
ik zeg ook niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat je een enorme pannenkoek bent als je dat doet.

overigens heb je zelf regelmatig verkondigd dat je niet altijd naar ajakkes gaat, dus zo uit de lucht gegrepen is het niet.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 04-03-2009

waf Wrote:ik zeg ook niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat je een enorme pannenkoek bent als je dat doet.

Van Basten zit elke dag in de ArenA en da's ook een pannekoek dus wat dat betreft zou ik me in goed gezelschap bevinden :-"

waf Wrote:overigens heb je zelf regelmatig verkondigd dat je niet altijd naar ajakkes gaat, dus zo uit de lucht gegrepen is het niet.

Regelmatig zelfs? Goh, wanneer dan? Waar dan? :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 04-03-2009

Treesong Wrote:Regelmatig zelfs? Goh, wanneer dan? Waar dan? :razz:

ik heb geen zin om het op te zoeken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 05-03-2009

centre court Wrote:2 treinen = 1600 man Peter. :8:

Snap der ook geen reet van dat we niet gewoon met de trein gaan. ](*,)

Treesong Wrote:Ken je die mop van Peter die naar een uitwedstrijd van PSV ging? Undecided

Ik heb dit seizoen al wat uitduels meegepakt itt jou en 80% van de rest van dit forum dus wat bazel je nou?

Fabian Wrote:
Peter Wrote:Pff.. mn maat kon een keer dus wilden voor Feyenoord-uit gaan boeken, blijkt t al uitverkocht te zijn omdat er max. 16 bussen bij de Kuip kunnen staan. Wat een gezeik weer. Icon_evil Had ook niet verwacht dat er nu al 1000 kaarten verkocht zouden zijn trouwens in dit toch al verloren seizoen.

Sterker nog, 16x50 = 800 man.... Nog excl stewards, das enkelt het onderste vakje....

Zeg rekenwonder ooit van dubbeldekkers (80 man) gehoord? PSV moet met de bus, waarvan er max. 16 mogen komen. Van die extra lange bussen schijnen niet te kunnen draiien bij de Kuip waardoor dat niet mag. Zo'n 1100 man mee naar het schijnt.

Daarnaast zitten we dit jaar in t bovenste vakkie. Vorig jaar onderin werden de mensen die er waren 90 minuten lang bekogeld met bekers pis en muntjes waardoor ze dat dit jaar anders aanpakken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 05-03-2009

Peter Wrote:Daarnaast zitten we dit jaar in t bovenste vakkie. Vorig jaar onderin werden de mensen die er waren 90 minuten lang bekogeld met bekers pis en muntjes waardoor ze dat dit jaar anders aanpakken.

Viel wel mee... slechts een paar keer bier moeten koppen :razz:
Ben er dit jaar overigens niet bij. Geen glory te hunten :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 05-03-2009

Peter Wrote:Daarnaast zitten we dit jaar in t bovenste vakkie. Vorig jaar onderin werden de mensen die er waren 90 minuten lang bekogeld met bekers pis en muntjes waardoor ze dat dit jaar anders aanpakken.

op zich een goeie omschrijving voor het bier in de kuip.

en als je een brabo echt met pis bekogeld gaat hij daar alleen maar beter van ruiken. dat spoelt de stront van zijn kop een beetje weg. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 05-03-2009

waf Wrote:
Treesong Wrote:Regelmatig zelfs? Goh, wanneer dan? Waar dan? :razz:

ik heb geen zin om het op te zoeken.

Dacht ik al.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 05-03-2009

Peter Wrote:Ik heb dit seizoen al wat uitduels meegepakt itt jou en 80% van de rest van dit forum dus wat bazel je nou?

Wees er maar trots op... ik heb wel wat beters te doen :-"


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 05-03-2009

Treesong Wrote:
Peter Wrote:Ik heb dit seizoen al wat uitduels meegepakt itt jou en 80% van de rest van dit forum dus wat bazel je nou?

Wees er maar trots op... ik heb wel wat beters te doen :-"

Ik ben der niet trots op, maar gezien de reakties ist blijkbaar wel heel stoer als je naar uitduels gaat. :-s


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 05-03-2009

Bakke Wrote:Fijne tegenhanger voor al het negatieve beursnieuws en aanstaande depressies: Journaal-lezers Eva Jinek die twijfelt over haar decolleté, over beter nog: over de boobies daarin. Door een fout van het bedrijf Technicolor Nederland, dat zorg draagt voor de internet-uitzendingen van Het Journaal, was een gesprek tussen Jinek en de regie voor iedereen te volgen.

Jinek knoopt haar jasje open en dicht, vraagt zich af of haar topje wel in beeld is en of haar moeder haar niet gaat bellen: ‘Ik zie je borsten!’ Volgens Journaal-baas Hans Laroes een fout in de categorie ‘stompzinnig’.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2dBsdIEDn5M[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 06-03-2009

oud nieuws Confused


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 06-03-2009

Treesong Wrote:oud nieuws Confused

Toe aan weekend, Tree? Hij post toch ook alleen die clip als zijnde 'nieuw'.