The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 21-04-2006

Kleine Jan Wrote:Is dit die zelfde vriend die naast de PSV voorzitter zat toen de Robinho deal beklonken werd?

Nee, dat was de fantasie van Mukkus die op hol sloeg....dit is een betrouwbaar verhaal wat rondgaat in Heerenveen e.o.
(Maar las ik niet dat PSV afgelopen zomer Huntelaar wou terugkopen om hem om te begruiken als ruilobject voor Kalou? Ik heb destijds wel een aantal leuke PB's gehad. De betreffende namen laat ik achterwege......)

SC Heerenveen heeft trouwens een redelijk geloofwaardig verhaal opgehangen hierover. Kissi schijnt 'oververmoeid' te zijn. En die combinatie klinkt logisch: 'marokkaan' en 'moe'. :wink:


- waf - 22-04-2006

Kleine Jan Wrote:
harry_bierdop Wrote:Boete en rijontzegging voor PSV-voetballer Beasley

EINDHOVEN - De politierechter in Eindhoven heeft PSV-voetballer Damarcus Beasley vrijdag voor rijden onder invloed veroordeeld tot een boete van 1500 euro en een rijontzegging van zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk.

De politie in Valkenswaard betrapte Beasley toen deze op 16 januari 2006 slingerend en snel accelererend was weggereden bij een horecazaak. Volgens Beasley had hij vijf glazen champagne op, met als gevolg een promillage van bijna drie keer meer dan in het verkeer is toegestaan.


De opgelegde straf wijkt fors af van de eis van zeven maanden onvoorwaardelijke rijontzegging en een boete van 700 euro. De officier van justitie zag als verzwarende omstandigheid dat Beasley in juni 2005 ook al met te veel alcohol achter het stuur was betrapt.

De rechter telde dit echter niet mee omdat de transactie voor dat feit door de politie was opgelegd en niet door een rechter. Hij was het met de advocaat eens dat Beasley als alleenstaande buitenlander zonder vrienden zijn rijbewijs echt nodig heeft.

Dat krijg je ervan als je elke week wat te vieren hebt.. :wink:

wat had hij 16 januari dan te vieren? dat hij op de bank zat bij psvee? of dat hij een alleenstaande buitenlander zonder vrienden is. Undecided


- Kleine Jan - 22-04-2006

waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:
harry_bierdop Wrote:Boete en rijontzegging voor PSV-voetballer Beasley

EINDHOVEN - De politierechter in Eindhoven heeft PSV-voetballer Damarcus Beasley vrijdag voor rijden onder invloed veroordeeld tot een boete van 1500 euro en een rijontzegging van zes maanden, waarvan drie voorwaardelijk.

De politie in Valkenswaard betrapte Beasley toen deze op 16 januari 2006 slingerend en snel accelererend was weggereden bij een horecazaak. Volgens Beasley had hij vijf glazen champagne op, met als gevolg een promillage van bijna drie keer meer dan in het verkeer is toegestaan.


De opgelegde straf wijkt fors af van de eis van zeven maanden onvoorwaardelijke rijontzegging en een boete van 700 euro. De officier van justitie zag als verzwarende omstandigheid dat Beasley in juni 2005 ook al met te veel alcohol achter het stuur was betrapt.

De rechter telde dit echter niet mee omdat de transactie voor dat feit door de politie was opgelegd en niet door een rechter. Hij was het met de advocaat eens dat Beasley als alleenstaande buitenlander zonder vrienden zijn rijbewijs echt nodig heeft.

Dat krijg je ervan als je elke week wat te vieren hebt.. :wink:

wat had hij 16 januari dan te vieren? dat hij op de bank zat bij psvee? of dat hij een alleenstaande buitenlander zonder vrienden is. Undecided

:negerwaf: + :cheers: = [-X


- Mukkus - 22-04-2006

cry


- Ricochan - 23-04-2006

'PSV'er Thompson betrokken bij omkoping'

23/4/2006 14:51

Archie Thompson heeft in zijn tijd bij Lierse SK geld ontvangen om niet zijn best te doen in het duel met La Louvière. De Vlaamse publieke omroep VRT zegt dat er in het dossier van justitie bewijzen staan tegen de huidige spits van PSV.
Thompson zou 5000 euro hebben ontvangen. Ook collega's van de Australische international bij Lierse ontvingen enveloppen met inhoud om het resultaat zodanig te beïnvloeden dat de Chinese gokmaffia er profijt uit kon trekken.

Lierse ontsloeg al zes werknemers die een rol hebben gespeeld in het omvangrijke Belgische omkoopschandaal.


- Gerben Zonderland - 01-05-2006

Quote:Vrouw door eigen auto overreden bij graf echtgenoot
AMSTERDAM - Een Amerikaanse van 76 die naar een begraafplaats was gereden om het graf van haar man te bezoeken, is om het leven gekomen toen ze onder haar eigen auto kwam.

De vrouw, Evangelista Vartholomeou, had per ongeluk de motor laten lopen en de auto in zijn versnelling laten staan toen zij zondagmiddag uitstapte bij de begraafplaats Maple Grove in de Newyorkse wijk Queens. Toen zij het graf van haar man tot op vijftien meter was genaderd werd zij door de auto ingehaald en overreden.

Ik dacht dat 1 april dag van de grappen was, maar deze is ook hilarisch.
Hopelijk zijn er beelden van, dan kan Hans Kraaij jr. ze in zijn grappige thuis-filmpjes programma laten zien. :lol:


- Ricochan - 01-05-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Vrouw door eigen auto overreden bij graf echtgenoot
AMSTERDAM - Een Amerikaanse van 76 die naar een begraafplaats was gereden om het graf van haar man te bezoeken, is om het leven gekomen toen ze onder haar eigen auto kwam.

De vrouw, Evangelista Vartholomeou, had per ongeluk de motor laten lopen en de auto in zijn versnelling laten staan toen zij zondagmiddag uitstapte bij de begraafplaats Maple Grove in de Newyorkse wijk Queens. Toen zij het graf van haar man tot op vijftien meter was genaderd werd zij door de auto ingehaald en overreden.

Ik dacht dat 1 april dag van de grappen was, maar deze is ook hilarisch.
Hopelijk zijn er beelden van, dan kan Hans Kraaij jr. ze in zijn grappige thuis-filmpjes programma laten zien. :lol:

In zijn versnelling laten staan en dan uitstappen.....dan schiet die auto een meter vooruit en de motor slaat af :|


- waf - 01-05-2006

Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Vrouw door eigen auto overreden bij graf echtgenoot
AMSTERDAM - Een Amerikaanse van 76 die naar een begraafplaats was gereden om het graf van haar man te bezoeken, is om het leven gekomen toen ze onder haar eigen auto kwam.

De vrouw, Evangelista Vartholomeou, had per ongeluk de motor laten lopen en de auto in zijn versnelling laten staan toen zij zondagmiddag uitstapte bij de begraafplaats Maple Grove in de Newyorkse wijk Queens. Toen zij het graf van haar man tot op vijftien meter was genaderd werd zij door de auto ingehaald en overreden.

Ik dacht dat 1 april dag van de grappen was, maar deze is ook hilarisch.
Hopelijk zijn er beelden van, dan kan Hans Kraaij jr. ze in zijn grappige thuis-filmpjes programma laten zien. :lol:

In zijn versnelling laten staan en dan uitstappen.....dan schiet die auto een meter vooruit en de motor slaat af :|

amerikanen, dus vast een automaat.....

ongeloofwaardig. ik denk dat char zou verzinnen dat de geest van de overleden mijnheer even gas gegeven heeft opdat ze weer herenigd konden worden...


- Dugarry - 01-05-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mafioso.nl/index.php?mod=category&id_ctg=104&idctg_ctg=92">http://www.mafioso.nl/index.php?mod=cat ... ctg_ctg=92</a><!-- m -->


- Mac - 01-05-2006

dude anders spam je die link ff...


- Vret Mien Gras - 01-05-2006

Mac Wrote:dude anders spam je die link ff...

Ga hem nu niet opstoken Mac.


- Vret Mien Gras - 01-05-2006

Soccer hooligans plan World Cup fights
LONDON, April 30 (UPI) -- Polish soccer fans are planning to establish a "hooligan league" at this summer's World Cup, The Sunday Times of London reported.

The fans are preparing for fights with fans from rival countries during the five weeks of the tournament in Germany. They are seeking "pre-arranged" fights with traveling English fans because of their reputation as "the best of the worst," the newspaper said.

Violence, often with fascist overtones, has become commonplace in Polish soccer, the newspaper said. In Krakow, eight fans have been stabbed to death in the past 12 months.

Polish hooligans interviewed about their plans boast that they will be able to slip across the border into Germany without being detected. The newspaper said the hooligans talk of night-time raids on the campsites where many of England's 80,000 to 100,000 traveling supporters expect to stay.


- Dugarry - 01-05-2006

Daarom ga ik die kant niet op.

In 1998 en 2000 al genoeg ellende gezien.

Engelsen (ws ook duitsers en Hollanders) met ontbloot bovenlijf zonder wapens tegen allochtonen, turken of italianen met knuppels en steekwapens.

Engelsen zijn dom, messentrekkers zijn laf.


- Dugarry - 01-05-2006

DIe met die fiets is wel cool :lol:


- Vret Mien Gras - 01-05-2006

Dugarry Wrote:Daarom ga ik die kant niet op.

Ik ga ook niet, als ik wil streaken daar kost me dat hoogstwaarschijnlijk 10.000 euro boete lees ik net :eeeek:


- Dugarry - 01-05-2006

Ja, ook daar schrok ik van.

Laat ze maar matten daar, mij niet gezien.

Die boetes mogen ze nu ik thuis blijf ook wel ophogen naar een tonnetje....


- gittermaster - 02-05-2006

Einde discussie!!!

[Image: mannen12.jpg]


- Gerben Zonderland - 02-05-2006

:lol:

vooral met het stukje "....en ze minder snel domme dingen zeggen." krijg je elke vrouw in de gordijnen!


- Bredanaar - 02-05-2006

Gerben Zonderland Wrote::lol:

vooral met het stukje "....en ze minder snel domme dingen zeggen." krijg je elke vrouw in de gordijnen!

:lol: ...dat standje heb ik nog nooit geprobeerd....het is niet handig om je vrouw in de gordijnen te jagen. :lol: Het is trouwens de kunst om de vrouw het gevoel te geven dat zij haar zin heeft gekregen maar ondertussen gebeurt er gewoon wat de man wil. :wink:


- Gerben Zonderland - 02-05-2006

Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote::lol:

vooral met het stukje "....en ze minder snel domme dingen zeggen." krijg je elke vrouw in de gordijnen!

:lol: ...dat standje heb ik nog nooit geprobeerd....het is niet handig om je vrouw in de gordijnen te jagen. :lol: Het is trouwens de kunst om de vrouw het gevoel te geven dat zij haar zin heeft gekregen maar ondertussen gebeurt er gewoon wat de man wil. :wink:

Ik mag hopen dat jij op je 49e een beetje weet hoe dat werkt. :wink:
En soms is het best goed om je vrouw in de gordijnen te jagen. Dan komt ze tenminste eens met haar luie reet van de bank af! :8:


- Dugarry - 02-05-2006

Een vrouw hoort, mist schoonmakend, eten kokend of wassend, gewoon in bed of bad te liggen. Ze mag ook vast in de rij gaan staan tot haar voorgangster(s) klaar zijn en ze aan de beurt is.


- Vret Mien Gras - 02-05-2006

Dugarry Wrote:Ze mag ook vast in de rij gaan staan tot haar voorgangster(s) klaar zijn en ze aan de beurt is.

Dat is bij Fluff-girls andersom en dat zijn toch ook goeie vrouwen :wink:


- Gerben Zonderland - 02-05-2006

Vret Mien Gras Wrote:
Dugarry Wrote:Ze mag ook vast in de rij gaan staan tot haar voorgangster(s) klaar zijn en ze aan de beurt is.

Dat is bij Fluff-girls andersom en dat zijn toch ook goeie vrouwen :wink:

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik niet wil weten wat dat zijn... :|


- gittermaster - 05-05-2006

Aantijgingen aan adres Juve verder onderzocht

5/5/2006 12:31

De Italiaanse bond onderzoekt of Juventus ongeoorloofde contacten heeft gehad, die alle geruchten over de grote invloed uit Turijn zouden bevestigen.
De Gazzetta dello Sport en Corriere della Sera pakten donderdag uit met de aantijgingen dat Juve-directeur Luciano Moggi zelf de scheidsrechters regelde voor de Italiaanse én Europese wedstrijden van de Turijnse club.

De Italiaanse bond is in maart begonnen de spraakmakende telefoontaps te onderzoeken, die de basis vormen voor de nu gepubliceerde aantijgingen. De Turijnse rechtbank onderschepte sinds 2004 de gesprekken van Moggi voor een onderzoek naar corruptie en fraude van Juventus. Daarbij kwam aan het licht dat hij een reeks bedenkelijke contacten onderhield met andere functionarissen.

Onder meer had Moggi veelvuldig contact met Pierluigi Pairetto, die (mede)verantwoordelijk was voor de aanstellingen van scheidsrechters in de Serie A en ook de Champions League. Inmiddels heeft Pierluigi Culina de functie van Pairetto overgenomen.

Moggi wil niet reageren op alle aantijgingen. 'We hebben een persboycot afgekondigd en ik heb niet de behoefte commentaar te geven. Alles is oké', was het enige wat de Juve-directeur kwijt wilde. Pairetto was spraakzamer: 'Het is jammer om zulke dingen te lezen die een andere versie van de waarheid behelzen. Mijn goede naam mag op basis hiervan niet worden aangetast.'


- Bor de Wolf - 07-05-2006

Ontvoerd tijdens date via internet

7-5-2006 De politie heeft zaterdag twee mannen en een vrouw aangehouden wegens ontvoering van een 29-jarige Amsterdammer.
De man had via internet afgesproken met een vrouw. Ze zouden elkaar vrijdagavond in het Gelderse Baak ontmoeten. Daar aangekomen werd hij overmeesterd door twee gewapende mannen. Hij moest achter in zijn auto gaan zitten en zijn pinpassen afgeven. Vervolgens reden ze met hem weg. Later stapte de vrouw in.
Enkele uren later werd hij langs de snelweg A348 uit de auto gezet. Hij waarschuwde de politie die de daders kort daarna in Toldijk kon aanhouden. Het is onbekend hoeveel geld is gepind.

mmmm, ik vermoed dat er enkele forummers betrokken zijn bij dit plot...


- Treesong - 07-05-2006

Als je als gezonde Amsterdamse jongen gaat afspreken in fokking Baak verdien je het gewoon


- Gerben Zonderland - 07-05-2006

Treesong Wrote:Als je als gezonde Amsterdamse jongen gaat afspreken in fokking Baak verdien je het gewoon

Quote:244 centre court Baak 30 Jun 2004 4063 0
245 Haggie Baak 11 Jul 2004 2976 56
246 Scholten! Baak 06 Jan 2005 507 150


Wie van de drie?


- Depor - 07-05-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Als je als gezonde Amsterdamse jongen gaat afspreken in fokking Baak verdien je het gewoon

Quote:244 centre court Baak 30 Jun 2004 4063 0
245 Haggie Baak 11 Jul 2004 2976 56
246 Scholten! Baak 06 Jan 2005 507 150


Wie van de drie?

Misschien wel alledrie


- Riekki - 10-05-2006

Breuk dreigt bij Voetbal Insite
10 mei 2006, 08:52
Door: Jelmer Geerds
Voetbal-talkshow Voetbal Insite gaat vanaf komend seizoen vrijwel zeker verder zonder presentatrice Barbera Barend of deskundige Johan Derksen. Een breuk tussen het tweetal is aanstaande.
Derksen beklaagde zich, in het bijzijn van Studio Voetbal-deskundige Hugo Borst, openlijk over de presentatie van Barend. Zowel Borst als Derksen ventileerden hun onvrede over de ontwikkeling van het programma, dat volgens beiden met Wilfred Genee als gesprekleider van hoger niveau was.

Johan Derksen, hoofdredacteur van VI, liet bovendien weten dat hij verwacht dat na het WK de samenwerking zal 'ontploffen'. "Of er bloeit een romance tussen Barbera en mij, of we krijgen flink ruzie in de WK periode", liet Derksen weten. Om daar veelzeggend aan toe te voegen: "Maar ik denk niet dat ik Frits (Barend, red.) als mijn schoonvader wil." Voetbal Insite zal tijdens het WK dagelijks op de buis verschijnen.


- T00L - 10-05-2006

Notworthy