The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 10-07-2009

Quote:Baby geboren om 12:34:56 op 07/08/09

In Oklahoma is gisteren Denis Uhrig geboren. Niks bijzonders, ware het niet dat de baby exact om 12:34:56 uur ter wereld kwam en dan nog op 8 juli 2009, wat in de Angelsaksische landen afgekort wordt als 07/08/09.

Onwaarschijnlijk toeval
De bevalling gebeurde met een keizersnede. Moeder Lydia zei achteraf dat het wel degelijk gepland was dat de baby woensdag zou geboren worden. Het merkwaardige tijdstip van de geboorte noemt ze een onwaarschijnlijk toeval. Leuk detail: ook de grootmoeder van Denis verjaart ook op 8 juli.

Die wordt vast accountant of wiskundige cry.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-07-2009

Bakke Wrote:
Quote:Baby geboren om 12:34:56 op 07/08/09

In Oklahoma is gisteren Denis Uhrig geboren. Niks bijzonders, ware het niet dat de baby exact om 12:34:56 uur ter wereld kwam en dan nog op 8 juli 2009, wat in de Angelsaksische landen afgekort wordt als 07/08/09.

Onwaarschijnlijk toeval
De bevalling gebeurde met een keizersnede. Moeder Lydia zei achteraf dat het wel degelijk gepland was dat de baby woensdag zou geboren worden. Het merkwaardige tijdstip van de geboorte noemt ze een onwaarschijnlijk toeval. Leuk detail: ook de grootmoeder van Denis verjaart ook op 8 juli.

Die wordt vast accountant of wiskundige cry.

dan zal hij snel ontdekken dat het niet 7/8/9 is maar 8/7/9. \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 10-07-2009

waf Wrote:niet 7/8/9 is maar 8/7/9. \Big Grin/

Wat dan? De 7/8/9 is in Amerika de normale 'datumnotatie'.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-07-2009

Mukkus Wrote:
waf Wrote:niet 7/8/9 is maar 8/7/9. \Big Grin/

Wat dan? De 7/8/9 is in Amerika de normale 'datumnotatie'.

ja joh, maar hier toch niet. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-07-2009

waf Wrote:ja joh, maar hier toch niet. :razz:

Quote:In Oklahoma is gisteren Denis Uhrig geboren.

Sinds wanneer is Oklahoma een buitenwijk van Rotterdam?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-07-2009

Mukkus Wrote:
waf Wrote:ja joh, maar hier toch niet. :razz:

Quote:In Oklahoma is gisteren Denis Uhrig geboren.

Sinds wanneer is Oklahoma een buitenwijk van Rotterdam?

pffff ga er serieus op door anders :|


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 11-07-2009

Bakke Wrote:
Quote:Baby geboren om 12:34:56 op 07/08/09

In Oklahoma is gisteren Denis Uhrig geboren. Niks bijzonders, ware het niet dat de baby exact om 12:34:56 uur ter wereld kwam en dan nog op 8 juli 2009, wat in de Angelsaksische landen afgekort wordt als 07/08/09.

Onwaarschijnlijk toeval
De bevalling gebeurde met een keizersnede. Moeder Lydia zei achteraf dat het wel degelijk gepland was dat de baby woensdag zou geboren worden. Het merkwaardige tijdstip van de geboorte noemt ze een onwaarschijnlijk toeval. Leuk detail: ook de grootmoeder van Denis verjaart ook op 8 juli.

Die wordt vast accountant of wiskundige cry.


Ik heb even gegoogeld en ik kom via diverse bronnen ( <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://74.125.77.132/search?q=cache:nxX3pWCBN30J:www.wholesomewords.org/missions/greatc.html+number+of+births+per+day&cd=3&hl=nl&ct=clnk&gl=nl">http://74.125.77.132/search?q=cache:nxX ... clnk&gl=nl</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://wiki.answers.com/Q/How_many_births_per_day_globally">http://wiki.answers.com/Q/How_many_birt ... y_globally</a><!-- m --> ) op gemiddeld 4 geboorten per seconde wereldwijd. Van een onwaarschijnlijk toeval is dus geen sprake.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bocaloca - 11-07-2009

jij hebt vast een leuk leven :crazy:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 11-07-2009

Het feit dat jij reageert maakt het er voor jou ook niet leuker op.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 12-07-2009

Quote:Tennisster serveert met 'kleinere ballen'

AMSTERDAM - Simona Halep werd wereldberoemd, toen zij zich liet ontvallen dat haar borsten een gang naar de tennistop-tien van de wereld letterlijk in de weg zaten. Inmiddels heeft de Roemeense zich laten opereren en speelt ze voortaan met 'kleinere ballen'.

Simona Halep vindt het vervelend, dat er niet over haar tennis wordt geschreven, maar over haar opvallende 'voorgevel'. "Puur fysiek had ik er last van en kreeg ik zelfs rugpijn. Vooral bij het serveren ondervond ik er hinder van. Ik ben blij, dat ik me heb laten behandelen. Het voelt tien keer beter", aldus de tennisster die altijd zal worden herinnerd als de vrouw met de te grote borsten voor de wereldtop.

Wellicht dat ze na de operatie haar droom toch nog kan waarmaken.

Op zich niet zo vreemd als ik dit zie:

[Image: simona-halep-is-a-tennis-hottie.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-07-2009

Quote:Interviewer: 'Mario, waar is je kostuum gebleven?' ...
Mario: 'Er moest nog nummer 7 op me stropdas genaait worden'

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 12-07-2009

waf Wrote:Interviewer: 'Mario, waar is je kostuum gebleven?' ...
Mario: 'Er moest nog nummer 7 op me stropdas genaait worden'

Undecided

Nu voel jij je wel genaaid zeker?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-07-2009

En:
"We liepen te ver achteruit en werden vervolgens aangereden door een Honda."

Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-07-2009

Mukkus Wrote:
waf Wrote:Interviewer: 'Mario, waar is je kostuum gebleven?' ...
Mario: 'Er moest nog nummer 7 op me stropdas genaait worden'

Undecided

Nu voel jij je wel genaaid zeker?

nee, was een copy paste....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 13-07-2009

[Image: pu_vangelder.jpg]

Strakke spieren, strakke ogen.

Edit: op Radio1 zegt Yuri dat hij het slechts voor de 'fun' gebruikte, dat het niet stimulerend werkt en dat het alles kapot maakt. Meneer is ontslagen door Defensie, turncarrière kan 'ie verder ook wel vergeten, me dunkt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-07-2009

dat hij is ontslagen vind ik volslagen debiel (als die overige dienstpiemels worden toch ook niet op coke gecontroleerd?) en dat dit het einde van zijn turnloopbaan betekent vind ik ook voorbarig.

boonen fietst ook nog (hoewel daar alles mee gezegd is)


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-07-2009

Hij heeft de pech een 'voorbeeldfunctie' te hebben, denk ik. Elke keer als-ie weer een medaille had binnengefietst stond ie paginagroot in de krant in z'n uniform en de tekst Defensie is trots op Joerie etc. Dead


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-07-2009

Treesong Wrote:Hij heeft de pech een 'voorbeeldfunctie' te hebben, denk ik. Elke keer als-ie weer een medaille had binnengefietst stond ie paginagroot in de krant in z'n uniform en de tekst Defensie is trots op Joerie etc. Dead

maar coke gebruiken is niet strafbaar.

en als ze de voorbeeldfunctie gebruiken kunnen ze al die primaten wel ontslaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Treesong - 13-07-2009

Tenzij Joerie natuurlijk nog nooit een kazerne van binnen heeft gezien en louter voor PR technische redenenen zo nu en dan een soldatenpak aanmoest en deswege ook op de payroll van Defensie stond :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 13-07-2009

einde turnloopbaan denk ik niet.
tussen de regels doorhorend( ben een radio 1 luisteraar, dus verhaal tig keer gehoord) denk ik wel dat het geen funsnuiver was( misschien wel zo begonnen), maar dat het iets serieuzer was....
Ik vind het wel terecht dat hij bij defensie er uit ligt, want ze hebben een heel duidelijk anti drugsbeleid( wist hij zelf ook).
En wie zijn billen brandt.....


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 13-07-2009

Adder Wrote:denk ik wel dat het geen funsnuiver was( misschien wel zo begonnen), maar dat het iets serieuzer was....

Dat gaf hij min of meer zelf ook al aan. Hij noemde zichzelf niet verslaafd, maar dat het wel een gewoonte was. Dan ben je meer dan een funsnuiver imo.
Als hij een funsnuiver was, kon ie dat snuifje toch een paar dagen uitstellen tot na de NK? Hij doet het nu 2 dagen ervoor, grote kans dat hij het NK wint en de winnaar ondergaat (volgens mij) altijd een dopingtest.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 13-07-2009

waf Wrote:dat hij is ontslagen vind ik volslagen debiel (als die overige dienstpiemels worden toch ook niet op coke gecontroleerd?)

Dat is wel het geval, zodra het vermoeden (gegrond vermoeden, of iets van die strekking) bestaat dat een lid van de landmacht, marine of luchtmobiele brigade drugs (heeft) gebruikt, stelt men een onderzoek in. Volgt er een positieve test, dan is oneervol ontslag de enige conclusie die men daar uit trekt. Ook vanwege het zero-tolerance beleid. In dit geval is het zuur voor Van Gelder dat hij buiten diensttijd is betrapt en Defensie daar verregaande consequenties aan verbindt. Maar volgens mij is het beleid ook zo dat je, binnen of buiten werktijd, geen harddrugs mag gebruiken als je in dienst bent van Defensie. Als de regels niet veranderd zijn ten opzichte van zeven jaar geleden, teken je daar ook voor bij je indiensttreding.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 13-07-2009

Bakke Wrote:
waf Wrote:dat hij is ontslagen vind ik volslagen debiel (als die overige dienstpiemels worden toch ook niet op coke gecontroleerd?)

Dat is wel het geval, zodra het vermoeden (gegrond vermoeden, of iets van die strekking) bestaat dat een lid van de landmacht, marine of luchtmobiele brigade drugs (heeft) gebruikt, stelt men een onderzoek in. Volgt er een positieve test, dan is oneervol ontslag de enige conclusie die men daar uit trekt. Ook vanwege het zero-tolerance beleid. In dit geval is het zuur voor Van Gelder dat hij buiten diensttijd is betrapt en Defensie daar verregaande consequenties aan verbindt. Maar volgens mij is het beleid ook zo dat je, binnen of buiten werktijd, geen harddrugs mag gebruiken als je in dienst bent van Defensie. Als de regels niet veranderd zijn ten opzichte van zeven jaar geleden, teken je daar ook voor bij je indiensttreding.

nou, dat is wel waar, maar ik vind het belachelijk omdat de helft van dat gajes dat spul gebruikt, maar al die nono's worden niet zo vaak gecontroleerd als een topsporter. dat zit mij dwars.

en over dat turnen: hij gaat er niet beter van presteren, ik blijf het een gevalletje boonen vinden.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bakke - 13-07-2009

waf Wrote:nou, dat is wel waar, maar ik vind het belachelijk omdat de helft van dat gajes dat spul gebruikt

Ik denk dat Defensie er extra zwaar aan tilt dat Van Gelder een representatieve functie heeft omdat hij in dienst is, en daarom zo'n oordeel velt.

waf Wrote:maar al die nono's worden niet zo vaak gecontroleerd als een topsporter. dat zit mij dwars.

Ze worden niet gecontroleerd op bloed en urine, maar wel in hun verblijven. Feit blijft wel dat het inderdaad niet eerlijk is dat topsporters wél vaak gecontroleerd worden. Aan de andere kant zijn ze daarvoor topsporter; ze weten dat ze gecontroleerd worden en zouden zich dus juist drie keer moeten bedenken voor ze zich inlaten met harddrugs.

waf Wrote:en over dat turnen: hij gaat er niet beter van presteren, ik blijf het een gevalletje boonen vinden.

Niet helemaal mee eens. Cocaïne zorgt er wel degelijk voor dat je een langer uithoudingsvermogen genereert, je houdt je eigen lichaam voor de gek. Daarom zijn gebruikers ook doodop als het eenmaal is uitgewerkt. Je levert een langere prestatie, of dat nu de hele nacht doorhalen op Sensation is of een sportieve prestatie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 14-07-2009

Waf! Je mag best met je Feyenoordshirtje aan een zandkasteeltje van een klein kind omver schoppen, zonder consequenties!

Quote:Hoongelach om nieuwe gedragsregels Feyenoord
De door Feyenoord uitgebrachte nieuwe notitie ‘Gedragsregels’ zorgt vooralsnog voor een hoop gelach bij de supporters. De club heeft in haar reglement onder andere staan dat ‘een fan gehuld in een Feyenoord-shirt die het zandkasteel van een spelend kind omver schopt, geen stadionverbod zal krijgen’. “Feyenoord maakt zichzelf belachelijk”, treurt Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord.

Woordvoerder Gido Vader is het daar niet mee eens. “Het is heel makkelijk om hiermee de draak te steken’’, zegt hij in AD/Sportwereld. “Maar met deze voorbeelden willen we iedereen duidelijk maken dat er grenzen zijn aan de maatregelen die we kunnen treffen. We kunnen niet optreden tegen supporters die zich ver buiten de stadions misdragen. We hebben de voorbeelden juist op verzoek van de supporters geformuleerd.”

In de gedragsregels staat dat supporters een stadionverbod kunnen krijgen als ze iemand een kopstoot geven, slaan, duwen, schoppen of ‘moet je een klap voor je bek’ zeggen. Tot zover niets vreemds, maar de voorbeelden die níet tot een stadionverbod leiden zijn duidelijk opmerkelijker. Voor overlast zorgen tijdens een dansfestival levert ook echt geen stadionverbod op, aldus de beleidsnotitie.

“Ik begrijp totaal niet waarom dit er nu zo in moet staan”, zegt Van Dorp. “Hier gaan mensen echt de draak mee steken en misschien nog wel terecht ook. Je zult zien dat ze bij Feyenoord foto’s binnenkrijgen van fans in shirtjes die kastelen plat staan te trappen. Dit lokt alleen maar ongewenste reacties uit.”

Lekker die betutteling. Zit Balkenende opeens in de RvC?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mac - 15-07-2009

Quote:Niet helemaal mee eens. Cocaïne zorgt er wel degelijk voor dat je een langer uithoudingsvermogen genereert, je houdt je eigen lichaam voor de gek. Daarom zijn gebruikers ook doodop als het eenmaal is uitgewerkt. Je levert een langere prestatie, of dat nu de hele nacht doorhalen op Sensation is of een sportieve prestatie.

Oftewel je hebt er geen fuck aan als je het 2 dagen voor het NK gebruikt. Alleen als je het tijdens het sporten gebruikt.

Ze moeten zich gewoon niet bemoeien met het prive leven van mensen en alleen straffen bij stoffen die daadwerkelijk een positieve invloed hebben op je sportprestatie.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Riekki - 19-07-2009

nasty shizzle

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Q2-k49dN0DQ">http://www.youtube.com/watch?v=Q2-k49dN0DQ</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 21-07-2009

Laatste actie voor Roda kost Meeuwis seizoenstart
21/07/2009 08:59

Marcel Meeuwis moet noodgedwongen toekijken bij de eerste twee officiële wedstrijden van Borussia Mönchengladbach. Zijn laatste actie voor Roda JC zet de middenvelder buitenspel.

Meeuwis ging in de thuiswedstrijd van de play-offs die Roda JC speelde tegen SC Cambuur in de fout. Voor een charge op Nassir Machi kreeg hij een rode kaart, die hem een schorsing van drie duels opleverde. De middenvelder miste de return in Leeuwarden, waar Roda JC zich handhaafde in de Eredivisie.

---
Zijn de schorsingsregels aangescherpt ofzo? Wist niet dat je schorsingen mee kunt nemen naar een andere competitie.

En die Turken van Sivaspor die in het vriendschappelijke potje om niks tegen PSV rood pakten zijn blijkbaar daardoor nu geschorst voor de voorronde CL-duels tegen Anderlecht van hun club.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 21-07-2009

Yep, dirtecte rode kaarten en schorsingen door gebruik van prestatieverhogende middelen worden overgenomen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 21-07-2009

Joop Verschuuren van de FSV zet supporters openlijk voor schut
Geplaatst op: 21-07-09 | Bron: Algemeen Dagblad | Auteur: Cies

-
De clubliefde voor Feyenoord is veel kleiner dan gedacht. Dat concludeert Joop Verschuuren van de supportersclub van de Rotterdamse voetbalclub naar aanleiding van de schamele opbrengst van de grote geldinzamelactie, die zijn vereniging eerder dit jaar lanceerde om de noodlijdende club (jaarbegroting 40 miljoen euro, schuld van 21 miljoen) de helpende hand te bieden.

Joop Verschuuren van de supportersclub van de Rotterdamse voetbalclub,
Met een fanschare van twee miljoen man rekende de supportersverniging op een bijdrage van één euro van de helft van alle fans. Gisteren reikte de teller na maanden geld inzamelen niet verder dan 88.752,03 euro. De actie loopt morgen, tijdens de open dag van Feyenoord, af.

,,Dat is nog geen vijf cent per supporter,’’ verzucht Verschuuren. ,,Bepaald niet wat we ervan verwacht hadden. Toen we de de actie startten, vroegen we om een bijdrage van een tientje of meer. Aan bedrijven vroegen we duizende euro. In het begin van de actie werd er dagelijks in de duizend euro bijgeschreven. Dat werden later enkele honderden euro’s, nu soms nog maar een tientje per dag.’’

Verschuuren schudt de excuses die hij afgelopen tijd te horen kreeg uit zijn mouw. ,,We hebben al een seizoenskaart, we kopen de nieuwste uit- en thuisshirts, we zijn al lid van de club. Of ik maak een bedrag over zodra mijn vakantiegeld binnen is. Nou niet dus. Of eerst moesten de spelers maar geld geven. Nou, ze staan een deel van hun premie af. Maar nadat ze dat bekend maakten, is er echt geen extra geld bijgekomen op onze rekening.’’

,,Ook zeiden veel mensen dat ze bang waren dat het geld in een bodemloze put zou verdwijnen. Daarom hebben we meteen afgesproken dat wij zelf bepalen waar het geld heen gaat, namelijk naar de jeugdopleiding. Zoiets is goed voor de toekomst van de club en dan verdwijnt ons geld niet in de zakken van spelers.’’

,,De bedrijven hebben het helemaal laten afweten,’’ zegt Verschuuren. ,,Slechts een handvol heeft gedoneerd, dan te bedenken dat het meestal nog bedrijven buiten de regio Rotterdam waren ook.’’

Door morgen tijdens de open dag van Feyenoord nog eenmaal te collecteren en T-shirts te verkopen, hoopt de supportersclub dat het eindbedrag nog boven de ton uitkomt. ,,Natuurlijk, ook dat is een flink bedrag. Als een club als NAC zo’n bedrag had opgehaald, zou dat echt netjes zijn. Maar voor Feyenoord? Echt niet. In het buitenland zijn er supporters die gewoon hun hele club hebben gekocht. Dan valt dit echt vies tegen.’’

Wat een huilebalk. Wat verwacht je dan. Volgens mij is de gemiddelde supporter jaarlijks al heel wat geld kwijt. Daarnaast is het volgens mij ook niet de eerste keer dat er ene inzamelactie is. Kan me goed voorstellen dat je je afvraagt wat er met je geld gaat gebeuren.