The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Adder - 25-09-2009

Ekslem Wrote:
harry_bierdop Wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/643961/3367967b/chiel_de_la_tourette.html

Lol. Zo stond er paar jaar terug een kerel in de friettent te bestellen:
Kroket, frikandel, kut lul kut, friet Undecided

Het zal best erg zijn hoor als je het hebt, maar tranen in mijn ogen hier van het lachen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 25-09-2009

Adder Wrote:
Ekslem Wrote:
harry_bierdop Wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/643961/3367967b/chiel_de_la_tourette.html

Lol. Zo stond er paar jaar terug een kerel in de friettent te bestellen:
Kroket, frikandel, kut lul kut, friet Undecided

Het zal best erg zijn hoor als je het hebt, maar tranen in mijn ogen hier van het lachen.

Ach adder wat zal ik er kut lul fuck van zeggen, het kut kut kut went Wink


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Ekslem - 25-09-2009

Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote::lol: :lol:
Toch vraag ik me af hoe hij dat doet... Die lat lijkt mij er toch tusen te zitten

Dan staan de doelpalen een beetje diagonaal naar binnen toe. Scheelt een paar centimeter, maar van een afstandje moet je dan wel kunnen zien, dat die goal daar vervormd staat.

:lol: , wat denk jij, dat hij de palen in het midden wat naar binnenvouwt Undecided aka the hulk??


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 25-09-2009

Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote::lol: :lol:
Toch vraag ik me af hoe hij dat doet... Die lat lijkt mij er toch tusen te zitten

Dan staan de doelpalen een beetje diagonaal naar binnen toe. Scheelt een paar centimeter, maar van een afstandje moet je dan wel kunnen zien, dat die goal daar vervormd staat.

:lol: , wat denk jij, dat hij de palen in het midden wat naar binnenvouwt Undecided aka the hulk??

Dit is wat ik bedoelde:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=ZruHwl3MHaU">http://www.youtube.com/watch?v=ZruHwl3MHaU</a><!-- m -->

Geen idee wat jij bedoelde, Ekslem!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - harry_bierdop - 26-09-2009

Voor de vroege vogels:

Nu op sbs6.nl stream van de final 16 world grand prix K1 in Seoul!

Dit is partij 5 dus komen nog 3 partijen waar Aerts, Hari en Schilt nog in vechten!


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kooltje - 28-09-2009

Voor Ferrie Bodde is zijn rentree in het eerste van Swansea City op een groot drama uitgelopen. De Hagenaar, die ruim tien maanden revalideerde na knieblessureleed, werd in het thuisduel met Sheffield United na acht minuten per brancard van het veld gedragen.
Hoewel onderzoek in het ziekenhuis vandaag het exacte letsel moet vaststellen, wordt gevreesd voor een zware kruisband- en meniscusblessure. Het herstel zou in dat geval weer maanden in beslag nemen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 28-09-2009

kooltje Wrote:Voor Ferrie Bodde is zijn rentree in het eerste van Swansea City op een groot drama uitgelopen. De Hagenaar, die ruim tien maanden revalideerde na knieblessureleed, werd in het thuisduel met Sheffield United na acht minuten per brancard van het veld gedragen.
Hoewel onderzoek in het ziekenhuis vandaag het exacte letsel moet vaststellen, wordt gevreesd voor een zware kruisband- en meniscusblessure. Het herstel zou in dat geval weer maanden in beslag nemen.

tering zeg... wat enorm kut voor hem...


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 28-09-2009

En hop:
PSV langst ongeslagen in Europa

Door de eigen overwinning tegen Willem II en de nederlaag van Chelsea afgelopen weekend tegen Wigan Athletic, is PSV nu de langst ongeslagen club in Europa. Sinds 15 maart (Feyenoord-PSV 1-0) verloren de Eindhovenaren niet meer. Tot dit weeked was in de 10 grootste competities van Europa alleen Chelsea langer ongeslagen.

=D>


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 28-09-2009

sjonge jonge, als feyenoord er niet was geweest.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 28-09-2009

Peter Wrote:En hop:
PSV langst ongeslagen in Europa

Door de eigen overwinning tegen Willem II en de nederlaag van Chelsea afgelopen weekend tegen Wigan Athletic, is PSV nu de langst ongeslagen club in Europa. Sinds 15 maart (Feyenoord-PSV 1-0) verloren de Eindhovenaren niet meer. Tot dit weeked was in de 10 grootste competities van Europa alleen Chelsea langer ongeslagen.

=D>

Mooi. Maar je koopt er niks voor. Ik wordt toch liever kampioen met 3 verliespartijen, dan ongeslagen tweede.
Leuk voor de statistieken-neukers. Dit is weer zo'n zelfbedacht statistiekje van iets of iemand in de categorie 'Heerenveen heeft de hoogste percentage toeschouwers met echte Friesche klompen', 'RKC heeft de minste parkeerplekken rond het stadion' en 'Heracles heeft de kleinste persruimte van de Eredivisie'. Of mijn voorbeeld waar zijn.....geen idee.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 28-09-2009

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:En hop:
PSV langst ongeslagen in Europa

Door de eigen overwinning tegen Willem II en de nederlaag van Chelsea afgelopen weekend tegen Wigan Athletic, is PSV nu de langst ongeslagen club in Europa. Sinds 15 maart (Feyenoord-PSV 1-0) verloren de Eindhovenaren niet meer. Tot dit weeked was in de 10 grootste competities van Europa alleen Chelsea langer ongeslagen.

=D>

Mooi. Maar je koopt er niks voor. Ik wordt toch liever kampioen met 3 verliespartijen, dan ongeslagen tweede.
Leuk voor de statistieken-neukers. Dit is weer zo'n zelfbedacht statistiekje van iets of iemand in de categorie 'Heerenveen heeft de hoogste percentage toeschouwers met echte Friesche klompen', 'RKC heeft de minste parkeerplekken rond het stadion' en 'Heracles heeft de kleinste persruimte van de Eredivisie'. Of mijn voorbeeld waar zijn.....geen idee.

Je koopt er niks voor, maar het zegt veel. De grootte van je persruimte zegt even veel over de kwaliteit van een ploeg als een ongeslagen reeks van meer dan 30 wedstrijden?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 28-09-2009

Het zegt inderdaad wel wat. Dat klopt. Meer niet. Leuk voor de PSV-supporters. Kunnen ze dit posten op verschillende fora.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 28-09-2009

Mukkus Wrote:Het zegt inderdaad wel wat. Dat klopt. Meer niet. Leuk voor de PSV-supporters. Kunnen ze dit posten op verschillende fora.

Inderdaad, want dit is nou precies iets wat in de categorie opmerkelijke voetbalberichten valt. Zeker voor op een forum waar door sommigen wordt geweerd dat PSV er niks van kan. :8:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 28-09-2009

Anderlecht wil goudhaantje Lukaku niet te veel pamperen
28/09/2009 12:36

Romelu Lukaku ontpopt zich tot goudhaantje. Anderlecht laat de zestienjarige Belgische aanvaller alleen op het veld in de schijnwerpers staan. 'Ik ben niet de redder.'

Na zijn doorslaggevende treffer tegen Excelsior Moeskroen besliste Lukaku zaterdag ook het duel met Germinal Beerschot in het voordeel van Anderlecht. De aanvaller maakte negen minuten in de tweede helft de enige treffer en bezorgde de Brusselse club in vier dagen tijd zes punten.

Uit mond van Lukaku kwam er geen commentaar. Op last van Anderlecht mocht hij de pers niet te woord staan. 'We moeten hem niet te veel pamperen', gaf trainer Ariël Jacobs uitleg over het spreekverbod. 'Dat zou een averechts effect kunnen hebben. Daar wil ik Lukaku voor behoeden.'

Nii Lamptey is hét voorbeeld van hoe het niet moet. De Ghanees, die zijn record als jongste Anderlecht-debutant na twintig jaar kwijtraakte aan Lukaku, kon de verwachtingen na een stormachtige entree niet waarmaken. Zijn carrière liet na zijn doorbraak in Brussel een dalende lijn zien. Na een mislukt avontuur bij PSV maakte de Ghanees een rondgang langs kleine clubs in onder meer Argentinië, Duitsland, China, Turkije en het Midden-Oosten.

Lukaku, die vorig seizoen op 24 mei tegen Standard Luik debuteerde, staat nog aan het begin van zijn loopbaan en laat zich niet gek maken. Na zijn succes tegen Excelsior Moeskroen stond hij de pers nog wel te woord. 'Ik ben niet de redder van Anderlecht. Natuurlijk krijg ik wel kippenvel als ze mijn naam roepen, maar ik blijf met beide voeten op de grond.'

De bescheiden houding is Lukaku mede ingefluisterd door zijn vader Roger, die in de Belgische Eerste Klasse speelde voor Boom, Seraing, Germinal Ekeren, KV Mechelen en KV Oostende. 'Of hij meer talent heeft dan ik? Dat zal de toekomst uitwijzen', zei vader Lukaka toen zoonlief Romelu in januari zijn eerste profcontract met Anderlecht tekende.

'Hij weet waar de goal staat en dat is een heel grote kwaliteit als aanvaller. Anderzijds is hij nog jong en moet hij ook nog veel leren', aldus Roger Lukaku. 'Hij wil beter worden dan zijn idool Didier Drogba. Dat zal niet makkelijk zijn, maar je weet nooit hè?'

Anderlecht, dat donderdag in de Europa League Ajax ontvangt, koestert Lukaku en vaart wel bij zijn doorbraak. Dankzij de oplevingen van de zestienjarige aanvaller gaat de Brusselse formatie aan kop in België. Die opsteker kan de club goed gebruiken na al het blessureleed dat Anderlecht de laatste weken teisterde.

--
Als ik Anderlecht was zou ik zijn jaarringen nog een natellen. Geloof er niks van dat die gast net 16 is:
[Image: lukaku.jpg]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 28-09-2009

Peter Wrote:vader Lukaka

Ik geloof er niks van dat die speler Lukaku heet en zijn vader Lukaka.
Hoe heet zijn moeder dan? Lukaku-Lakaka?

Klinkt als een dronken haan met een spraakgebrek bij zonsopkomst.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - kooltje - 28-09-2009

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/1473">http://vod.player.sport1.nl/telegraaf/1473</a><!-- m -->

Royston breekt even een beentje


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 29-09-2009

'Borsato voor de rechter gedaagd'
Uitgegeven: 29 september 2009 09:20
Laatst gewijzigd: 29 september 2009 09:46

AMSTERDAM - Marco Borsato moet woensdag voor de rechter in Amsterdam verschijnen.

© ANPOok de andere aandeelhouders van het failliete The Entertainment Group, Paul Brinks, Unico Glorie en Ajax-directeur Rik van den Boog worden in de rechtbank verwacht, schrijft de Telegraaf dinsdag op basis van diverse ingewijden van het omgevallen bedrijf.

De Rabobank sleept het viertal voor de rechter om een lening van 6,5 miljoen euro terug te krijgen.



Alle aandeelhouders zijn persoonlijk door de bank gedagvaard en moeten verschijnen voor de rechter.


TEG

De miljoenenlening aan The Entertainment Group (TEG) werd anderhalf jaar geleden door Rabobank Hilversum verstrekt als een 'overbruggingskrediet'.

De bank zou kort daarna al vrezen dat het terugbetaling van de lening niet zou lukken. De voorgenomen verkoop van TEG lukte niet en het artiestenbureau zakte steeds verder weg in de financiële problemen.


Onderpand

De vier aandeelhouders moesten destijds hun TEG-aandelen als onderpand geven om de miljoenenlening af te kunnen sluiten.

Na het faillissement van vorige week zijn is dat onderpand waardeloos geworden.

Borsato, Glorie, Brinks en Van den Boog stonden ieder ook persoonlijk garant voor een deel van de lening.


Veelzeggend

In de zomer liet de bank al voor een deel van het bedrag van driekwart miljoen, tweehonderdduizend euro, beslag leggen op het viertal.

Het is veelzeggend dat de aandeelhouders in 2008 persoonlijk garant moesten zijn, omdat de waarde van TEG toen op ruim zeventig miljoen euro werd geschat.

Het lijkt erop dat de bank op dat moment al vraagtekens zette bij de waarde van het bedrijf.


Arme Marco... Ik zeg aanpakken die borg! Voordat papa een wel heel erg groot probleempje heeft, en op bijstandsniveau leeft... :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 29-09-2009

Doet die v/d Boog bij Ajax wel alles netjes?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Flixieluv - 29-09-2009

Peter Wrote:Doet die v/d Boog bij Ajax wel alles netjes?

Wie zegt dat hij bij Borsato's TEG niet alles netjes heeft gedaan?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-09-2009

Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:Doet die v/d Boog bij Ajax wel alles netjes?

Wie zegt dat hij bij Borsato's TEG niet alles netjes heeft gedaan?

keurig, maar wel een beetje dom zo lijkt het. gewoon als een gek aan iedereen geld lenen en niet kijken wat er mee gebeurt.

uit het verhaal blijkt niet voor welk gedeelte van de lening de aandeelhouders garant staan, maar het lijkt niet op de 6 mio die eerder in de media werd gesuggereerd.

het is te hopen dat vd boog wel voor 6 mio kan worden aangesproken. ik vind dat ajakkes hem moet helpen. sneuarez moet worden verkocht de opbrengst kan worden gebruikt om de vordering van rabobank te betalen. vervolgens kan diana ross optreden in de aarsrena en hebben de mensen het daar ook een keer naar hun zin.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Davydoff - 29-09-2009

Quote:MAARSBERGEN - Voetballiefhebbers die beschikken over digitale televisie van kabelaar Ziggo kunnen vanaf donderdag een maand lang gratis kijken naar betaalkanaal Eredivisie Live.
Zonder er iets voor te hoeven doen kunnen de Ziggo-kijkers die geen abonnement hebben op het kanaal, gewoon inschakelen op de bewuste frequentie en dan toch de beelden bekijken. Dat meldden woordvoerders van de kabelaar en de voetbalorganisatie dinsdag.

Eredivisie Live hoopt op deze wijze voetbalfans lekker te maken voor het tv-station en dat zij er later een abonnement op nemen. Voor Ziggo-klanten in de regio oost betekent de maatregel dat zij donderdag rechtstreeks kunnen kijken naar het Europa League-duel FC Twente-Steaua Boekarest. RTL7 was van plan die wedstrijd alleen in samenvatting uit te zenden, maar belangstellenden kunnen nu gratis uitwijken naar het betaalkanaal.

De zender brengt verder ook wedstrijden uit de eredivisie, EK-kwalificatiewedstrijden van Jong Oranje, KNVB-bekervoetbal en dus de UEFA Europa League. (ANP)

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Hoef - 29-09-2009

Ik heb ook Ziggo. Vreemd vind ik overigens wel dat je voor een abonnement Eredivisie Live bij Ziggo €15 per maand betaalt en bij UPC €10 per maand. Als ze zo graag klanten willen trekken, kunnen ze beter de prijs verlagen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-09-2009

joh, jij moet bij de consumentenbond gaan werken!

ik vind het trouwens vreemd dat eredivisielive de hele godganse wereld voor weet ik hoe lang gratis de beelden aanbiedt terwijl ik gewoon mijn abonnementsgeld moet blijven doorbetalen.

maar goed, het is voor het goeie doel, ik vind het wel makkelijk om de mogelijkheid te hebben de twee uitwedstrijden per maand van fainoid te kunnen bekijken, dus ik hoop dattie zender blijft bestaan.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 29-09-2009

waf Wrote:joh, jij moet bij de consumentenbond gaan werken!

ik vind het trouwens vreemd dat eredivisielive de hele godganse wereld voor weet ik hoe lang gratis de beelden aanbiedt terwijl ik gewoon mijn abonnementsgeld moet blijven doorbetalen.

maar goed, het is voor het goeie doel, ik vind het wel makkelijk om de mogelijkheid te hebben de twee uitwedstrijden per maand van fainoid te kunnen bekijken, dus ik hoop dattie zender blijft bestaan.

Heb je een uitwedstrijd verbod?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 29-09-2009

min of meer ja.

en meestal plakken ze ons vak dicht met een of andere folie. :wink:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 29-09-2009

:lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 29-09-2009

Quote:Door: Jairo van Lunteren | 29 september 2009
Nostalgische medemensen opgelet: kinderdrank Tjolk komt terug! Het zuiveldrankje, bekend van de beeltenissen van een aap, konijn en beer op de pakjes, verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland. Dat meldt Z24.nl.

Passie
Initiatiefnemer van de wederopstanding van Tjolk is ondernemer Sjoerd Stouten. In 2008 kocht hij de merknaam Tjolk over van Friesland Foods. Samen met partner Bas de Boer wil hij Tjolk januari 2010 weer in de winkels hebben liggen. Stouten:’Bas de Boer en ik hebben een enorme passie voor merken. Friesland zelf wilde Tjolk niet herintroduceren. Wij merkten echter dat er nog heel veel mensen waarde hechten aan dat label.’

Verpakkingsbedrijf
Met de merkrechten op zak en financiële steun van enkele investeerders, maakt Stouten momenteel afspraken met leveranciers en producenten. ‘We hebben net een gesprek gehad met een verpakkingenbedrijf’, zegt Stouten. ‘Ook hebben we al contact met fabrieken die het drankje moeten gaan maken. In Nederland kunnen eigenlijk alleen Friesland en Campina (inmiddels een fusiebedrijf, red.) dit, vandaar dat we nu contact hebben met producenten in Duitsland, Frankrijk en België."

Organisch
Veel volwassenen kennen Tjolk van de reclames in weekblad Donald Duck. Maar de herintroductie moet niet alleen maar appelleren aan nostalgische gevoelens, zegt Stouten. ‘We willen Tjolk ook onderscheidend maken, door het zo organisch mogelijk te produceren.’

Nieuwe varianten
Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren. ‘Dat soort vernieuwingen willen we brengen in een directe communicatie met mensen. Zo gaan we via onze Twitter-account mensen vragen om de nieuwe smaken te testen.’



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 29-09-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Door: Jairo van Lunteren | 29 september 2009
Nostalgische medemensen opgelet: kinderdrank Tjolk komt terug! Het zuiveldrankje, bekend van de beeltenissen van een aap, konijn en beer op de pakjes, verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland. Dat meldt Z24.nl.

Passie
Initiatiefnemer van de wederopstanding van Tjolk is ondernemer Sjoerd Stouten. In 2008 kocht hij de merknaam Tjolk over van Friesland Foods. Samen met partner Bas de Boer wil hij Tjolk januari 2010 weer in de winkels hebben liggen. Stouten:’Bas de Boer en ik hebben een enorme passie voor merken. Friesland zelf wilde Tjolk niet herintroduceren. Wij merkten echter dat er nog heel veel mensen waarde hechten aan dat label.’

Verpakkingsbedrijf
Met de merkrechten op zak en financiële steun van enkele investeerders, maakt Stouten momenteel afspraken met leveranciers en producenten. ‘We hebben net een gesprek gehad met een verpakkingenbedrijf’, zegt Stouten. ‘Ook hebben we al contact met fabrieken die het drankje moeten gaan maken. In Nederland kunnen eigenlijk alleen Friesland en Campina (inmiddels een fusiebedrijf, red.) dit, vandaar dat we nu contact hebben met producenten in Duitsland, Frankrijk en België."

Organisch

Veel volwassenen kennen Tjolk van de reclames in weekblad Donald Duck. Maar de herintroductie moet niet alleen maar appelleren aan nostalgische gevoelens, zegt Stouten. ‘We willen Tjolk ook onderscheidend maken, door het zo organisch mogelijk te produceren.’

Nieuwe varianten
Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren. ‘Dat soort vernieuwingen willen we brengen in een directe communicatie met mensen. Zo gaan we via onze Twitter-account mensen vragen om de nieuwe smaken te testen.’

Wat zou hij bedoelen met 'organisch'?

U hebt gezocht op het woord: organisch.
RESULTAAT
 or·ga·nisch bn, bw 1 van organen voorzien: ~e wezens planten, dieren 2 van planten of dieren afkomstig: ~e stoffen 3 als een organisme


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 30-09-2009

Ik vind hem klasse!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UdYBEJzy-F0&feature=rec-HM-fresh+div[/youtube]


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - BIERTEAM.NET - 30-09-2009

Undecided