The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 06-11-2009

Haggie Wrote:'PSV bekijkt oud-NEC'er Niedzielan'
PSV is in de zoektocht naar aanvallende versterkingen gestuit op Andrzej Niedzielan. De voormalig NEC'er staat nu nog onder contract bij het Poolse Ruch Chorzów.

Zet dan Lazovic in de spits :wink:

We hebben hier als forum toch ook wel eens transfers verzonnen die sites als voetbalzone enzo haalden? :razz:

Bovendien kan ik je verzekeren dat PSV niet op zoek is naar een spits. Ze hengelen wel naar een vleugelspeler, Van Bommel en die reservekeeper van Twente schijnt nog te komen. Bij die club van Niedzielan schijnen ze een keer te gaan kijken voor een 19-jarig talent.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 10-11-2009

een vi-lezerscolum. niet ongeestig....

Quote:Lezerscolumn (!) - Wout was even de weg kwijt
10/11/2009 10:45

Onze oproep voor een lezerscolumn is goed aangeslagen. Honderden mensen kropen inmiddels achter hun computer en stuurden soms verrassende bijdragen. Nieuwe inzendingen altijd welkom. Met enige regelmaat zullen we de column van een lezer op onze site publiceren. Hieronder de bijdrage van Rypke Bakker uit Leiden.


55 Minuten stonden zondag op de klok toen Miroslav Stoch naar de diepgaande Blaise Nkufo passte. De Zwitser zette de bal laag voor, waarna Wout Brama bij de tweede paal hoog binnenschoot. Een deel van de Grolsch Veste juichte alsof Ajax daadwerkelijk op een 2-0 achterstand was gezet.

Natuurlijk telde het doelpunt niet. Niet alleen omdat Nkufo buitenspel stond, maar misschien nog wel meer omdat het Brama was die de trekker overhaalde. Wout scoort namelijk nooit. Hij is nou eenmaal zo’n voetballer. Zoals er ook vogelsoorten zijn die niet kunnen vliegen.

Het zag er raar uit, Brama die zich in de buurt van het vijandelijke doel begeeft. Wout zelf, die had waarschijnlijk ook geen idee wat hij daar deed. Als in de kop van Ricky van den Bergh kortsluiting optreedt, deelt hij een doodschop uit. Gebeurt dat in het hoofd van Wout Brama, dan rent hij als een malle richting het strafschopgebied van de tegenstander.

Zonder een doelpunt te maken speelde de bescheiden Brama inmiddels 119 competitiewedstrijden op het Twentse middenveld. Uiteraard komen daar nog de nodige beker- en Europa Cup-duels bij. Scheidsrechter Pieter Vink kent zijn situatie.

Ondanks het feit dat hij allang gefloten had, trok hij daarom geen geel voor de Tukker. Hij gunde Wout de ervaring van een bal tegen de touwen schieten. Een voetballer die scoort terwijl hij het fluitje van de scheids allang gehoord heeft: bij Pantelic is het irritant, bij Wout Brama aandoenlijk.

Het vreemde aan het hele voorval was niet alleen dat Brama scoorde, maar ook het feit dat Nkufo de bal überhaupt voorgaf. Waarschijnlijk had hij in zijn haast niet gezien dat het Wout was die daar voor het doel stond.

Een speler van FC Twente weet dat een eindpass op Brama zinloos is en eigenlijk moet hij daar ook naar handelen. Het zou een grappig gezicht zijn: Bryan Ruiz die, in plaats van een voorzet te geven, de bal rustig over de achterlijn puntert omdat alleen Brama vrijstaat voor het doel. Wout weet ook wel wat zijn beperking is. Die zou het hem niet eens kwalijk nemen.

---
Rypke Bakker
Leiden



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Vret Mien Gras - 10-11-2009

waf Wrote:een vi-lezerscolum. niet ongeestig....

Quote:Lezerscolumn (!) - Wout was even de weg kwijt
10/11/2009 10:45

Onze oproep voor een lezerscolumn is goed aangeslagen. Honderden mensen kropen inmiddels achter hun computer en stuurden soms verrassende bijdragen. Nieuwe inzendingen altijd welkom. Met enige regelmaat zullen we de column van een lezer op onze site publiceren. Hieronder de bijdrage van Rypke Bakker uit Leiden.


55 Minuten stonden zondag op de klok toen Miroslav Stoch naar de diepgaande Blaise Nkufo passte. De Zwitser zette de bal laag voor, waarna Wout Brama bij de tweede paal hoog binnenschoot. Een deel van de Grolsch Veste juichte alsof Ajax daadwerkelijk op een 2-0 achterstand was gezet.

Natuurlijk telde het doelpunt niet. Niet alleen omdat Nkufo buitenspel stond, maar misschien nog wel meer omdat het Brama was die de trekker overhaalde. Wout scoort namelijk nooit. Hij is nou eenmaal zo’n voetballer. Zoals er ook vogelsoorten zijn die niet kunnen vliegen.

Het zag er raar uit, Brama die zich in de buurt van het vijandelijke doel begeeft. Wout zelf, die had waarschijnlijk ook geen idee wat hij daar deed. Als in de kop van Ricky van den Bergh kortsluiting optreedt, deelt hij een doodschop uit. Gebeurt dat in het hoofd van Wout Brama, dan rent hij als een malle richting het strafschopgebied van de tegenstander.

Zonder een doelpunt te maken speelde de bescheiden Brama inmiddels 119 competitiewedstrijden op het Twentse middenveld. Uiteraard komen daar nog de nodige beker- en Europa Cup-duels bij. Scheidsrechter Pieter Vink kent zijn situatie.

Ondanks het feit dat hij allang gefloten had, trok hij daarom geen geel voor de Tukker. Hij gunde Wout de ervaring van een bal tegen de touwen schieten. Een voetballer die scoort terwijl hij het fluitje van de scheids allang gehoord heeft: bij Pantelic is het irritant, bij Wout Brama aandoenlijk.

Het vreemde aan het hele voorval was niet alleen dat Brama scoorde, maar ook het feit dat Nkufo de bal überhaupt voorgaf. Waarschijnlijk had hij in zijn haast niet gezien dat het Wout was die daar voor het doel stond.

Een speler van FC Twente weet dat een eindpass op Brama zinloos is en eigenlijk moet hij daar ook naar handelen. Het zou een grappig gezicht zijn: Bryan Ruiz die, in plaats van een voorzet te geven, de bal rustig over de achterlijn puntert omdat alleen Brama vrijstaat voor het doel. Wout weet ook wel wat zijn beperking is. Die zou het hem niet eens kwalijk nemen.

---
Rypke Bakker
Leiden

Haha absulote waarheid.
Wout mag van Steve ook niet op goal schieten. Zoals Inzaghi niet mee mag doen met rondo's, mag Wout niet op goals schieten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 10-11-2009

Dit is het algemeen klassement van de PSV Netwerk Man van het Seizoen verkiezing. Achter ieders naam staat zijn score tot nu toe, verkregen uit de verschillende Man van de Wedstrijd verkiezingen. Meer details vind je in de handleiding.

Tussenklassement dit seizoen:
Speler Score
1 Andreas Isaksson 52,0
2 Danko Lazovic 44,0

3 Ibrahim Afellay 41,0
4 Balázs Dzsudzsák 39,0
5 Stanislav Manolev 28,5
6 Otman Bakkal 20,0
7 Orlando Engelaar 20,0
8 Jonathan Reis 18,0
9 Danny Koevermans 17,0
10 Ola Toivonen 12,0
11 Erik Pieters 10,0
12 Francisco Rodriguez 9,0
13 André Ooijer 7,0
14 Dirk Marcellis 5,5
15 Nordin Amrabat 3,0
16 Stijn Wuytens 2,0
18 Jan Kromkamp 0,0


---
Wie dit voor het begin van het seizoen voorspeld had is niet goed wijs. :lol:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Berend Botje - 10-11-2009

Nee, hoor, die zou juist heel wijs zijn geweest.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 10-11-2009

Vret Mien Gras Wrote:Haha absulote waarheid.
Wout mag van Steve ook niet op goal schieten. Zoals Inzaghi niet mee mag doen met rondo's, mag Wout niet op goals schieten.

Maar Brout Wama mag nu wel met de grote jongens mee:

Brama blij en overdonderd
Uitgegeven: 10 november 2009 19:52
Laatst gewijzigd: 10 november 2009 19:55
AMSTERDAM - Wout Brama werd dinsdag voor het eerst opgeroepen voor het Nederlands elftal. De controleur van FC Twente is de vervanger van David Mendes da Silva en Demy de Zeeuw. De 23-jarige Almeloër werd dinsdagmorgen gebeld door de teammanager van Oranje, Hans Jorritsma.
"Hij vertelde mij dat ik was toegevoegd aan de selectie", aldus de middenvelder op de website van FC Twente. "Ik was een beetje overdonderd, maar ik ben er ontzettend blij mee. "Bondscoach Bert van Marwijk gaf aan dat hij mij graag aan het werk wil zien en dat ik het verdiend had", zo meldt Brama, die niet weet wat hij kan verwachten in Noordwijk.

Fantastisch
"Ik laat alles op mij afkomen. Het lijkt mij al fantastisch om deze week mee te maken met de beste Nederlandse voetballers. Een aantal spelers spelen in de Eredivisie, maar een groot aantal op wereldniveau. Echt om naar uit te kijken." Oranje speelt zaterdag in Pescara een vriendschappelijke wedstrijd tegen de Italianen. Het Abe Lenstra-stadion is op 18 November het toneel van de oefenpot tegen Paraguay.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 11-11-2009

het is al behoorlijk oud nieuws, maar lees t nu pas....
:lol:
Meisjes Turkije gered uit nep Big Brother
Negen jonge vrouwen werden erin geluisd toen zij deelnamen aan een nep reality show. Gisteren redde de politie hen na een periode van twee maanden isolatie.

De vrouwen, sommigen waren nog maar 16 jaar, werden vastgehouden in een villa in het Beykoz district in Istanbul. Video’s over hen werden verkocht via het internet. Volgens verslaggevers plaatsten de organisatoren van de nepshow advertenties in kranten met de oproep: “Deelnemers gezocht voor een Big Brother verwante reality show die zal worden uitgezonden op FX TV”.
De organisatoren interviewden twaalf welwillende kandidaten. Negen van hen werd verteld dat ze waren uitverkoren en gevraagd een contract te tekenen waarin stond dat als een van de deelnemers vertrok voordat de twee maanden om waren, ze een bedrag moesten betalen van 50,000 Lira. Ze vertelden de jonge vrouwen ook dat ze geen enkel contact mochten hebben met de buitenwereld, inclusief hun familieleden, tijdens deze periode. Dromend over het worden van een televisiester, accepteerden de meisjes alle voorwaarden.

Naaktbeelden verkocht op internet

Camera’s opgezet door de villa namen elke moment van de meisjes op, inclusief de naakte momenten. Deze video’s werden verkocht via het internet. Sommige vrouwen realiseerden zich waar ze zich in bevonden en wilden weg, maar de organisatoren hielden hen tegen. Een persoon, die continue bij de meisje verbleef, waarschuwde dat ze moesten betalen bij vertrek. Degenen die desondanks probeerden te vluchten, kwamen erachter dat dit sowieso niet lukte doordat de villa vergrendeld was.

De ouders van een 16-jarige deelneemster hadden de politie al gewaarschuwd, omdat ze al twee maanden niets van hun dochter hadden gehoord en ze de organisatoren niet konden bereiken. Toen de politie bij het adres aankwam die de ouders hadden opgegeven, schreeuwden de meisjes al om hulp. De politie viel de villa binnen, redde de meisjes en arresteerde de ene persoon die al die tijd bij hen verbleef.

Tijdens de verklaringen die de meisjes aflegden vertelden ze dat ze ook van tijd tot tijd werden geslagen. De politie heeft gezegd de zaak nader te onderzoeken.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-11-2009

Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Haha absulote waarheid.
Wout mag van Steve ook niet op goal schieten. Zoals Inzaghi niet mee mag doen met rondo's, mag Wout niet op goals schieten.

Maar Brout Wama mag nu wel met de grote jongens mee:

Brama blij en overdonderd
Uitgegeven: 10 november 2009 19:52
Laatst gewijzigd: 10 november 2009 19:55
AMSTERDAM - Wout Brama werd dinsdag voor het eerst opgeroepen voor het Nederlands elftal. De controleur van FC Twente is de vervanger van David Mendes da Silva en Demy de Zeeuw. De 23-jarige Almeloër werd dinsdagmorgen gebeld door de teammanager van Oranje, Hans Jorritsma.
"Hij vertelde mij dat ik was toegevoegd aan de selectie", aldus de middenvelder op de website van FC Twente. "Ik was een beetje overdonderd, maar ik ben er ontzettend blij mee. "Bondscoach Bert van Marwijk gaf aan dat hij mij graag aan het werk wil zien en dat ik het verdiend had", zo meldt Brama, die niet weet wat hij kan verwachten in Noordwijk.

Fantastisch
"Ik laat alles op mij afkomen. Het lijkt mij al fantastisch om deze week mee te maken met de beste Nederlandse voetballers. Een aantal spelers spelen in de Eredivisie, maar een groot aantal op wereldniveau. Echt om naar uit te kijken." Oranje speelt zaterdag in Pescara een vriendschappelijke wedstrijd tegen de Italianen. Het Abe Lenstra-stadion is op 18 November het toneel van de oefenpot tegen Paraguay.

Leuk voor hem, maar ik zie toch liever Seedorf terugkeren.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Gerben Zonderland - 11-11-2009

Waarom? Er moeten actieve balafpakkers bij Oranje die het balverlies voorin opvangen en dan de bal weer afgeven aan een aanvallende middenvelder/aanvaller. Geen 35+ dikbilkoeien die een keer per wedstrijd een mooie pass versturen en de rest van de wedstrijd maar wat staan te wijzen naar medespelers, trainer, scheidsrechter en publiek. Maar ff serieus: deze week las ik ergens een column over Seedorf waarin stond dat het prachtig is dat hij nog belangrijk kan zijn voor Milan, lekker met zijn leeftijdsgenoten en dat er in Oranje een nieuwe generatie de kans moet krijgen. Interlandervaring zit er ook genoeg bij in de basis met Gio (94), Sneijder (58), Vaart (72), Mathijssen (50), Dirk (57), Heitinga (48) en Persie (40).


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 11-11-2009

Gio wordt gedold door de vleugelspelers van Willem II en Sparta, echt lachwekkend dat we daarmee naar het WK moeten.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 11-11-2009

Gerben Zonderland Wrote:Waarom? Er moeten actieve balafpakkers bij Oranje die het balverlies voorin opvangen en dan de bal weer afgeven aan een aanvallende middenvelder/aanvaller. Geen 35+ dikbilkoeien die een keer per wedstrijd een mooie pass versturen en de rest van de wedstrijd maar wat staan te wijzen naar medespelers, trainer, scheidsrechter en publiek. Maar ff serieus: deze week las ik ergens een column over Seedorf waarin stond dat het prachtig is dat hij nog belangrijk kan zijn voor Milan, lekker met zijn leeftijdsgenoten en dat er in Oranje een nieuwe generatie de kans moet krijgen. Interlandervaring zit er ook genoeg bij in de basis met Gio (94), Sneijder (58), Vaart (72), Mathijssen (50), Dirk (57), Heitinga (48) en Persie (40).

Kijk jij wel eens wedstrijden van AC ?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-11-2009

Gerben Zonderland Wrote:Waarom? Er moeten actieve balafpakkers bij Oranje die het balverlies voorin opvangen en dan de bal weer afgeven aan een aanvallende middenvelder/aanvaller. Geen 35+ dikbilkoeien die een keer per wedstrijd een mooie pass versturen en de rest van de wedstrijd maar wat staan te wijzen naar medespelers, trainer, scheidsrechter en publiek. Maar ff serieus: deze week las ik ergens een column over Seedorf waarin stond dat het prachtig is dat hij nog belangrijk kan zijn voor Milan, lekker met zijn leeftijdsgenoten en dat er in Oranje een nieuwe generatie de kans moet krijgen. Interlandervaring zit er ook genoeg bij in de basis met Gio (94), Sneijder (58), Vaart (72), Mathijssen (50), Dirk (57), Heitinga (48) en Persie (40).

Tuurlijk, met Brama maken we het verschil tegen Brazilië, Argentinië, Spanje, Engeland, Italië en Duitsland.....kom op, man.
Prima voetballer bij Twente, leuk dattie een kans bij het Nederlands Elftal krijgt, maar wat mij betreft gaat ie alleen naar Zuid-Afrika voor een 16-daagse safari in het Krugerpark.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-11-2009

Peter Wrote:Gio wordt gedold door de vleugelspelers van Willem II en Sparta, echt lachwekkend dat we daarmee naar het WK moeten.

lul toch niet zo overdreven man.

sneuarez en dembele kregen geen poot aan de grond. hij heeft wat last met snelle buitenspelers, maar die spelen niet op een wk.

het blijft gewoon de beste optie op linksback, nog los van zijn meerwaarde vanwege ervaring.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Haggie - 11-11-2009

Ongelooflijke kneus:


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zie.nl/videos/Idioot-Keeper/m1cz7qmfrxg4/">http://www.zie.nl/videos/Idioot-Keeper/m1cz7qmfrxg4/</a><!-- m -->


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 11-11-2009

waf Wrote:
Peter Wrote:Gio wordt gedold door de vleugelspelers van Willem II en Sparta, echt lachwekkend dat we daarmee naar het WK moeten.

lul toch niet zo overdreven man.

sneuarez en dembele kregen geen poot aan de grond. hij heeft wat last met snelle buitenspelers, maar die spelen niet op een wk.

het blijft gewoon de beste optie op linksback, nog los van zijn meerwaarde vanwege ervaring.

Ik vind zijn ervaring juist de enige meerwaarde. Je mag best moeite hebben met snelle buitenspelers, maar niet met die van Willem II en Sparta. Voetballend kun je net zo goed Urby, Pieters of Jeroen Heubach meenemen.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 11-11-2009

Ja, ga jij even Urby met de slechtste voetballer van PSV vergelijken Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 11-11-2009

Lamme Lennie Wrote:Ja, ga jij even Urby met de slechtste voetballer van PSV vergelijken Undecided

Jij wilde voor dit seizoen niet van me aannemen dat Pieters basisspeler bij PSV zou worden, dus neem nu ook maar niet van me aan dat Pieters eerder het Nederlands elftal haalt dan Urby.

Urby is nog even goed/slecht als 4 jaar terug en dat is niet genoeg voor Oranje, Pieters groeit al sinds zijn komst naar PSV wekelijks naar een hoger niveau. Zou me niks verbazen als Van Marwijk nog eens wat met linksbacks gaat expirimenteren voor het geval Gio blessé raakt. Zou Pieters echt voor geen goud willen ruilen met Urby.

ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Bumme - 11-11-2009

Peter Wrote:ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.

Heb ik de transfers van Salcido en Kromkamp gemist? Waar zijn ze heen?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Mukkus - 11-11-2009

Peter Wrote:expirimenteren

En hoe zou van Marwijk dat moeten doen? Met piri piri?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - gittermaster - 11-11-2009

Quote:lul toch niet zo overdreven man.

sneuarez en dembele kregen geen poot aan de grond.
:Big Grin
das ook wat overdreven Waf...
Tweede minuut werd Gio behoorlijk leuk uitgekapt, Suarez heeft weliswaar afgezien van de pingel niet gescoord maar wel een assist of 5 panklaar gelegd voor Pantelic die er toen niet veel mee wist te doen


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 11-11-2009

Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Gio wordt gedold door de vleugelspelers van Willem II en Sparta, echt lachwekkend dat we daarmee naar het WK moeten.

lul toch niet zo overdreven man.

sneuarez en dembele kregen geen poot aan de grond. hij heeft wat last met snelle buitenspelers, maar die spelen niet op een wk.

het blijft gewoon de beste optie op linksback, nog los van zijn meerwaarde vanwege ervaring.

Ik vind zijn ervaring juist de enige meerwaarde. Je mag best moeite hebben met snelle buitenspelers, maar niet met die van Willem II en Sparta. Voetballend kun je net zo goed Urby, Pieters of Jeroen Heubach meenemen.

je lult gewoon de media na man. hij heeft prima wedstrijden gespeeld, ook tegen ajakkes en az.

feit is dat op een wk je geen snelle buitenspelers tegenkomt. dan is hij nog altijd de beste optie, evt samen met braafheid.

pieters is niet goed genoeg, heeft de mazzel dat hij in het sterkste elftal speelt, waar teams zich tegen (moeten) ingraven.

oerbij is op die positie ook niet goed genoeg, anita is volgens jol beter.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

Bumme Wrote:
Peter Wrote:ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.

Heb ik de transfers van Salcido en Kromkamp gemist? Waar zijn ze heen?

Ja hallo ga onze 3e keus er anders bij halen. Salcido krijgt zolang Ooijer blessé is heel soms de voorkeur boven Simons en Marcellis maar dat is dan puur op basis van zn snelheid. Kromkamp is 3e keus op rechtsback. Jullie 2e back is toch die Bruno Silva? Dies al niet beter dan Jan. :razz:


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

waf Wrote:feit is dat op een wk je geen snelle buitenspelers tegenkomt. dan is hij nog altijd de beste optie, evt samen met braafheid.

pieters is niet goed genoeg, heeft de mazzel dat hij in het sterkste elftal speelt, waar teams zich tegen (moeten) ingraven.

oerbij is op die positie ook niet goed genoeg, anita is volgens jol beter.

Messi is zo traag als dikke stront ja.. :-k

En hoezo heeft Pieters nou weer het geluk van een sterk team? Marcellis is geen schim van de Marcellis van vorig jaar, terwijl hij juist nu in een sterk elftal mee zou kunnen hobbelen. Bovendien zullen de meeste tegenstanders zich op het WK ook ingraven tegen Oranje als we Van Persie, Robben en Sneijder voorin hebben lopen.

Je hoort mij niet beweren dat Pieters nu al bij Oranje hoort, maar het zou me niks verbazen als Gio de komende 7 maanden steeds meer moeite krijgt om mee te kunnen, terwijl Pieters zich zal blijven ontwikkelen. Gio zal op basis van ervaring ook voor mij 1e keus zijn. Maar wie kan er nog meer back spelen naast bankzitter Braafheid (die dan volgens Van Marwijk dus niet meegaat)? Kom je toch bij Pieters of Urby uit als je eens wilt experimenteren. Doe mij dan Pieters maar. En rechtbenige linksback van 1.50m zou sowieso een lachertje zijn, als die Anita al Nederlander is. Maarja, de linksback wordt sowieso een achilleshiel.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Fabian - 12-11-2009

Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.

Heb ik de transfers van Salcido en Kromkamp gemist? Waar zijn ze heen?

Ja hallo ga onze 3e keus er anders bij halen. Salcido krijgt zolang Ooijer blessé is heel soms de voorkeur boven Simons en Marcellis maar dat is dan puur op basis van zn snelheid. Kromkamp is 3e keus op rechtsback. Jullie 2e back is toch die Bruno Silva? Dies al niet beter dan Jan. :razz:

En de spelers die jij oprakelt zijn natuurlijk allemaal eerste keus..... Undecided


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - waf - 12-11-2009

Peter Wrote:Messi is zo traag als dikke stront ja.. :-k

oh, nu ben ik overtuigd. als we tegen messi spelen (en hij al rechtsbuiten speelt) kun je beter met pieters beginnen idd. :|

Quote:En hoezo heeft Pieters nou weer het geluk van een sterk team? Marcellis is geen schim van de Marcellis van vorig jaar, terwijl hij juist nu in een sterk elftal mee zou kunnen hobbelen. Bovendien zullen de meeste tegenstanders zich op het WK ook ingraven tegen Oranje als we Van Persie, Robben en Sneijder voorin hebben lopen.

marcellis is uit vorm kennelijk. pieters kennelijk niet. dat is niet te vergelijken. toch denk ik dat zelfs hij het zelfs nu niet onverdienstelijk zal doen op de linksback bij jullie.

Quote:Je hoort mij niet beweren dat Pieters nu al bij Oranje hoort, maar het zou me niks verbazen als Gio de komende 7 maanden steeds meer moeite krijgt om mee te kunnen, terwijl Pieters zich zal blijven ontwikkelen. Gio zal op basis van ervaring ook voor mij 1e keus zijn. Maar wie kan er nog meer back spelen naast bankzitter Braafheid (die dan volgens Van Marwijk dus niet meegaat)? Kom je toch bij Pieters of Urby uit als je eens wilt experimenteren. Doe mij dan Pieters maar. En rechtbenige linksback van 1.50m zou sowieso een lachertje zijn, als die Anita al Nederlander is. Maarja, de linksback wordt sowieso een achilleshiel.

braafheid is natuurlijk lomp geweest om naar bayern te gaan, maar ik denk dat hij bij gebrek aan beter gewoon geselecteerd moet worden. en marwijk zal dat best doen, doet hij bij fart en huntelaars ook dus waaorm niet bij een reserve speler.

en anders gewoon tim de cler natuurlijk. \Big Grin/


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.

Heb ik de transfers van Salcido en Kromkamp gemist? Waar zijn ze heen?

Ja hallo ga onze 3e keus er anders bij halen. Salcido krijgt zolang Ooijer blessé is heel soms de voorkeur boven Simons en Marcellis maar dat is dan puur op basis van zn snelheid. Kromkamp is 3e keus op rechtsback. Jullie 2e back is toch die Bruno Silva? Dies al niet beter dan Jan. :razz:

En de spelers die jij oprakelt zijn natuurlijk allemaal eerste keus..... Undecided

Wie dan als zij het niet zijn?
Stekelenburg, Wiel, Alderweireld, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, Suarez. Ik wist niet dat Ajax elke pot met 7 man speelt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

waf Wrote:
Peter Wrote:Messi is zo traag als dikke stront ja.. :-k

oh, nu ben ik overtuigd. als we tegen messi spelen (en hij al rechtsbuiten speelt) kun je beter met pieters beginnen idd. :|

Daar gaat het niet om. Jij beweert dat er geen snelle buitenspelers zullen zijn terwijl het gewoon een feit is dat dat niet waar is.

waf Wrote:
Quote:En hoezo heeft Pieters nou weer het geluk van een sterk team? Marcellis is geen schim van de Marcellis van vorig jaar, terwijl hij juist nu in een sterk elftal mee zou kunnen hobbelen. Bovendien zullen de meeste tegenstanders zich op het WK ook ingraven tegen Oranje als we Van Persie, Robben en Sneijder voorin hebben lopen.

marcellis is uit vorm kennelijk. pieters kennelijk niet. dat is niet te vergelijken. toch denk ik dat zelfs hij het zelfs nu niet onverdienstelijk zal doen op de linksback bij jullie.

Ook nonsense. Of je moet vinden dat Pieters al 1,5 jaar in vorm is en elke week meer in vorm komt. Die jongen ontwikkelt zich vanaf het begin prima en zal alleen maar beter worden, daar ben ik van overtuigd. Net als Stef Nijland bijvoorbeeld. Nu zal net als eerder bij Marcellis en Pieters iedereen me uitlachen omdat ik beweer dat hij een vaste waarde gaat worden bij PSV volgend seizoen, als hij er volgend jaar staat "is ie toevallig ff in vorm". Marcellis doet het dramatisch als hij op zn favoriete plek rechts centraal mag spelen, ontgaat me compleet waarom hij als linksback wel zou presteren. Zelfs als rechtsback is het al niet veel omdat hij niet mee op kan komen.

waf Wrote:
Quote:Je hoort mij niet beweren dat Pieters nu al bij Oranje hoort, maar het zou me niks verbazen als Gio de komende 7 maanden steeds meer moeite krijgt om mee te kunnen, terwijl Pieters zich zal blijven ontwikkelen. Gio zal op basis van ervaring ook voor mij 1e keus zijn. Maar wie kan er nog meer back spelen naast bankzitter Braafheid (die dan volgens Van Marwijk dus niet meegaat)? Kom je toch bij Pieters of Urby uit als je eens wilt experimenteren. Doe mij dan Pieters maar. En rechtbenige linksback van 1.50m zou sowieso een lachertje zijn, als die Anita al Nederlander is. Maarja, de linksback wordt sowieso een achilleshiel.

braafheid is natuurlijk lomp geweest om naar bayern te gaan, maar ik denk dat hij bij gebrek aan beter gewoon geselecteerd moet worden. en marwijk zal dat best doen, doet hij bij fart en huntelaars ook dus waaorm niet bij een reserve speler.

en anders gewoon tim de cler natuurlijk. \Big Grin/

Als Marwijk zich aan zijn woord houdt gaan Vaart, Huntelaar en Braafheid allemaal niet mee. De Cler hoort in het bij-gebrek-aan-beter-rijtje Pieters, Urby maar komt niet in aanmerking omdat ook hij niet speelt.


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 12-11-2009

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ja, ga jij even Urby met de slechtste voetballer van PSV vergelijken Undecided

Jij wilde voor dit seizoen niet van me aannemen dat Pieters basisspeler bij PSV zou worden, dus neem nu ook maar niet van me aan dat Pieters eerder het Nederlands elftal haalt dan Urby.

Urby is nog even goed/slecht als 4 jaar terug en dat is niet genoeg voor Oranje, Pieters groeit al sinds zijn komst naar PSV wekelijks naar een hoger niveau. Zou me niks verbazen als Van Marwijk nog eens wat met linksbacks gaat expirimenteren voor het geval Gio blessé raakt. Zou Pieters echt voor geen goud willen ruilen met Urby.

ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.

Wilde ik niet aannemen dat hij basisspeler zou worden, of vond ik hem niet PSV-waardig? Ik weet niet meer wat ik heb gezegd, maar dat laatste is in ieder geval wat ik bedoelde. Ik vond/vind hem gewoon niet goed genoeg voor de top van Nederland en echt niet vergelijkbaar met Urby (waar ik ook geen fan van ben overigens, maar die wel een stuk beter is dan Pieters).
Waarom je begint over al die andere spelers en over het NL-elftal is me verder een raadsel.

Jij dacht trouwens dat Pieters misschien wel een vaste waarde zou worden, maar dan in het centrum van de verdediging aangezien het volgens jou een centrumverdediger is. Ben je daar nog steeds van overtuigd?


Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Lamme Lennie - 12-11-2009

Peter Wrote:Ook nonsense. Of je moet vinden dat Pieters al 1,5 jaar in vorm is en elke week meer in vorm komt. Die jongen ontwikkelt zich vanaf het begin prima en zal alleen maar beter worden, daar ben ik van overtuigd. Net als Stef Nijland bijvoorbeeld. Nu zal net als eerder bij Marcellis en Pieters iedereen me uitlachen omdat ik beweer dat hij een vaste waarde gaat worden bij PSV volgend seizoen, als hij er volgend jaar staat "is ie toevallig ff in vorm".

Is dat dezelfde Stef Nijland als waar je het hier over hebt?
Peter Wrote:De grote miskoop van afgelopen zomer was Stef Nijland voor 4 miljoen. Dead



Re: Opmerkelijke (voetbal)berichten - Peter - 12-11-2009

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ja, ga jij even Urby met de slechtste voetballer van PSV vergelijken Undecided

Jij wilde voor dit seizoen niet van me aannemen dat Pieters basisspeler bij PSV zou worden, dus neem nu ook maar niet van me aan dat Pieters eerder het Nederlands elftal haalt dan Urby.

Urby is nog even goed/slecht als 4 jaar terug en dat is niet genoeg voor Oranje, Pieters groeit al sinds zijn komst naar PSV wekelijks naar een hoger niveau. Zou me niks verbazen als Van Marwijk nog eens wat met linksbacks gaat expirimenteren voor het geval Gio blessé raakt. Zou Pieters echt voor geen goud willen ruilen met Urby.

ps. PSV heeft idd geen slechtere spelers dan Urby in de ploeg. Ook Anita, Rommedahl, Pantelic, Sulejmani en Aissati zijn minder dan de zwakste PSV'er.

Wilde ik niet aannemen dat hij basisspeler zou worden, of vond ik hem niet PSV-waardig? Ik weet niet meer wat ik heb gezegd, maar dat laatste is in ieder geval wat ik bedoelde. Ik vond/vind hem gewoon niet goed genoeg voor de top van Nederland en echt niet vergelijkbaar met Urby (waar ik ook geen fan van ben overigens, maar die wel een stuk beter is dan Pieters).
Waarom je begint over al die andere spelers en over het NL-elftal is me verder een raadsel.

Jij dacht trouwens dat Pieters misschien wel een vaste waarde zou worden, maar dan in het centrum van de verdediging aangezien het volgens jou een centrumverdediger is. Ben je daar nog steeds van overtuigd?

Dan verschillen we van mening, ik vind Urby beduidend minder als linksback. Of hij als linkshalf/buiten beter is kan ik niet beoordelen omdat Pieters daar nog nooit heeft gespeeld. Verwacht dat hij daar minder zal zijn dan Urby, maar zolang hij daar nooit gespeeld heeft is het appels met peren vergelijken.

De andere spelers is een toevoeging mijnerzijds omdat ik er tijdens het typen aan dacht dat ik Urby wel minder vind dat Pieters, maar het toch logisch vind dat hij bij Ajax speelt omdat ze niet beter hebben op links. De geweldige rechterkant compenseert veel. Anita-Urby als flank is echt een lachertje als je kampioen wilt worden. Bij PSV liep trouwens ook jaren alles over 1 kant, dus het is geen schande hoor. Wink

En ik denk idd nog steeds dat Pieters centraal nog beter zou zijn. Omdat we echter geen fatsoenlijke andere back hebben moet hij daar spelen voorlopig. Ik zou het heerlijk vinden als PSV Braafheid nog ooit kan halen omdat hij bij Bayern flopt en dan Pieters centraal. Daar zijn de meningen onder PSV'ers overigens over verdeeld. Er zijn opeens ook veel Maza-fans die hem niet meer uit de ploeg willen, maar ik heb nog steeds geen goed gevoel bij die gast. Doet het nu leuk, maar heb toch altijd het gevoel dat hij ieder moment een giga-blunder kan maken.