The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Flixieluv - 08-06-2006

Hoef Wrote:Uli kon inderdaad hard lopen maar hij was te dom om te begrijpen dat hij moest remmen als zijn tegenstander de bal kapte.

:lol: Ajaxvriend Hoef, zit hier met m'n brakke hoofd hard te lachen. Run, uli, run!


- Flixieluv - 08-06-2006

waf Wrote:wel vreemd dat hij dan zo vaak geselecteerd is voor oranje. :razz:

Dat waren niet voor niets de donkere jaren van het NL voetbal...[/quote]

dus jij vond de jaren 90 donkere jaren voor het nederlandse voetbal? :roll:[/quote]

Je loopt zelf ook steeds over Aron Winter te janken.


- Dugarry - 08-06-2006

centre court Wrote:Op een Joegoslaaf.

Inderdaad, 1998, net nadat Pedrag die pingel miste en Edje de 2-1 binnen knalde. Het was donkerrood, maar daar maalde niemand om.


- waf - 08-06-2006

Flixieluv Wrote:Je loopt zelf ook steeds over Aron Winter te janken.

dat vond ik idd een hele matige en overgewaardeerde voetballer naast het feit dat hij de definitie is van saai, maar ik heb respect voor degenen die hem wel heel goed of zelfs een prachtige voetballer vonden.


- Treesong - 08-06-2006

waf Wrote:maar ik heb respect voor degenen die hem wel heel goed of zelfs een prachtige voetballer vonden.

Waarom geloof ik hier geen snars van? :Big Grin


- waf - 08-06-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:maar ik heb respect voor degenen die hem wel heel goed of zelfs een prachtige voetballer vonden.

Waarom geloof ik hier geen snars van? :Big Grin

mijn smileys deden het niet. :wink:


- Flixieluv - 08-06-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:maar ik heb respect voor degenen die hem wel heel goed of zelfs een prachtige voetballer vonden.

Waarom geloof ik hier geen snars van? :Big Grin

:-k Mmm... Idea Omdat je Waf kent, en weet dat 't niet klopt wat 'ie hier beweert?


- Hoef - 08-06-2006

waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Uli kon inderdaad hard lopen maar hij was te dom om te begrijpen dat hij moest remmen als zijn tegenstander de bal kapte.

wel vreemd dat hij dan zo vaak geselecteerd is voor oranje. :razz:

Dat waren niet voor niets de donkere jaren van het NL voetbal...

dus jij vond de jaren 90 donkere jaren voor het nederlandse voetbal? :roll:

Ik heb het over donker als 'met veel negerts' maar blijkbaar heb je smileys nodig om berichten te begrijpen. Excuus voor deze omissie.


- Flixieluv - 08-06-2006

Hoef Wrote:Ik heb het over donker als 'met veel negerts' maar blijkbaar heb je smileys nodig om berichten te begrijpen. Excuus voor deze omissie.

Zondag = wafsloopdag...


- Bredanaar - 08-06-2006

waf-sloopdag of wafs loopdag ?


- goa - 08-06-2006

Flixieluv Wrote:Zondag = wafsloopdag...

[Image: breakfastclub8.jpg]

Oh yeah? You and how many of your friends?


- waf - 08-06-2006

Bredanaar Wrote:waf-sloopdag of wafs loopdag ?

ik snap ook niet of hij nou bedoelt dat hij het verbaal niet meer aan kan of dat hij komt kijken naar mijn 8 kilometer op loopband op zondagmorgen.


- Gerben Zonderland - 08-06-2006

Quote:Fan in leeuwenpak verstoort training
Uitgegeven: 8 juni 2006 12:06

FREIBURG - Een overenthousiaste voetbalfan heeft de training van het Nederlands elftal donderdag verstoord. De in een oranje leeuwenpak gehulde man klom over de omheining van het stadion in Freiburg en trapte heel even een balletje mee met de Nederlandse internationals. Hij werd vervolgens door veiligheidsbeambten afgevoerd.

De training van het Nederlands elftal trekt heel veel publiek. Ongeveer vijftienduizend, overwegend in het oranje gestoken supporters, zitten op de tribune. De clubleiding van Freiburg wilde eigenlijk maar één tribune voor de fans openstellen. Inmiddels nemen supporters bezit van alle tribunevakken.

Nou zou ik een flauwe grap kunnen bedenken over een wolf in leeuwskleren, maar ik ben een luie donder, heb geen inspiratie, het is mooi weer en ik ga straks vroeg naar huis... :8:


- Treesong - 08-06-2006

Ironiisch genoeg heb ik nu wel de inspiratie gekregen voor een illustratie waar ik al de hele ochtend op heb zitten tobben Hakkuh


- Hoef - 08-06-2006

Toch maar weer een kabouter? :razz:


- Treesong - 08-06-2006

De illustraties moeten een link bevatten tussen sprookjesfiguren en het WK-voetbal... 4 dronken kabouters die Weslie Sneijder aanmoedigen was dus al snel gemaakt :wink:


- Bredanaar - 08-06-2006

Treesong Wrote:De illustraties moeten een link bevatten tussen sprookjesfiguren en het WK-voetbal... 4 dronken kabouters die Weslie Sneijder aanmoedigen was dus al snel gemaakt :wink:

Een soort zoekplaatje: Wie van deze 5 figuren is Wesley Sneyder? :wink:


- Kleine Jan - 08-06-2006

Opvallend voetbalbericht: Bocaloca moet zondag met zijn vriendin naar t strand! :lol:


- Aukinho - 08-06-2006

pff das wel het toppunt van onder de plak zitten


- Bor de Wolf - 08-06-2006

Kleine Jan Wrote:Opvallend voetbalbericht: Bocaloca moet zondag met zijn vriendin naar t strand! :lol:
Hij zal waarschijnlijk ook zn witte broek aan moeten...


- Marshall - 08-06-2006

Bor de Wolf Wrote:
Kleine Jan Wrote:Opvallend voetbalbericht: Bocaloca moet zondag met zijn vriendin naar t strand! :lol:
Hij zal waarschijnlijk ook zn witte broek aan moeten...

En zn tongpiercing uit anders komt ie niet langs de metaaldetector Wink


- Marshall - 09-06-2006

Niet dat ik afgelopen seizoen ook maar 1 minuut eerste divisie heb gekeken (ik mocht me rijk rekenen dat Vitesse nog een seizoen eredivisie haalde) maar ik vind dit echt weer schande van Talplat:


Quote:Talpa weert eerste divisie van tv; voortaan alleen op internet
VIANEN Vrijdag 9 Juni 2006 12:20 uur

Talpa mag zich zo langzamerhand transformeren tot een echte voetbalzender, nu het bedrijf beschikt over de Nederlandse, Duitse en Italiaanse voetbalrechten voor de komende seizoenen lijkt de vaderlandse eerste divisie het kind van de rekening te worden.
Met ingang van het komende seizoen mag de eerste divisie schuil gaan onder de naam Jupiler League, maar het Belgische biermerk dat de Nederlandse markt wil veroveren, zal niet al te vaak in beeld komen. Sterker nog: helemaal niet, want Talpa gaat de eerste divisie niet uitzenden op tv, maar alleen op internet. En de supporters van die eerstedivisieclubs zullen dan ook nog eens in de buidel moeten tasten als ze de verrichtingen van hun favoriete club willen volgen, want de samenvattingen op internet gaan geld kosten…

De KNVB verkwanselde de tv-rechten van de nieuwe Jupiler League voor een euro aan het bedrijf van John de Mol omdat geen enkele andere zender brood zag in de competitie. En brood ziet Talpa er ook niet in, want op tv zullen de verrichtingen van de ploegen uit de op één na hoogste divisie niet te zien zijn. Liefhebbers van de eerste divisie kunnen slechts op internet terecht en alleen in hoogst uitzonderlijke gevallen zal een glimp van de eerste divisie op tv te zien zijn bij Talpa.

Voor de betrokken clubs moeten de -nog geheime- plannen van Talpa als een donderslag bij heldere hemel komen. En ook de shirtsponsors van de betrokken clubs zullen niet al te blij zijn met de plannen van Talpa.

Waren de hoofdsponsors van alle twintig eerstedivisionisten op de hoogte geweest van de plannen die Talpa heeft met de verkregen tv-rechten van de Eerste divisie, dan waren ze waarschijnlijk niet akkoord gegaan.

Talpa, de zender die zijn kijkcijfers vooral moet hebben van het voetbal, heeft dus vergevorderde plannen om geen enkel wedstrijdbeeld uit de Eerste divisie uit te zenden. Een opvallend initiatief zeker gezien het feit dat SBS6 het afgelopen seizoen, iedere vrijdag laat in de avond, gemiddeld zeshonderdduizend kijkers aan zich wist te binden met beelden uit de Gouden Gids Divisie. En dat is aanmerkelijk meer dan de meeste programma's van Talpa op dit moment scoren.

Maar John de Mol en consorten hebben het idee opgevat om alle wedstrijden te gaan uitzenden via het internet. De kijker kan dan voor een bedrag van even boven de euro via zijn computer kijken naar zijn favoriete club. Mochten de plannen inderdaad worden gerealiseerd dan is dit wel uniek in Europa. Geen enkel ander land zendt beelden van de op één na hoogste profcompetitie uitsluitend uit tegen betaling op het internet. Blijkbaar verstaat John de Mol dit onder de kreet: "We gaan iets nieuws doen".

Mochten deze plannen van De Mol werkelijkheid worden, staat de toekomst van het eerstedivisievoetbal op het spel, want het is aannemelijk dat een groot aantal hoofdsponsors zal overwegen per direct hun sponsorovereenkomst te herzien of zelfs in te leveren. Een dergelijke gang van zaken kan de Eerste divisie uitermate duur komen te staan.

De belangen van de clubs zijn overigens ondergebracht bij de Coöperatieve Eerste Divisie (CED). Deze belangenvereniging wordt namens de clubs aangestuurd door Frans Derks en directeur Edwin van der Lugt.

Talpa heeft met ingang van het voetbalseizoen 2006/2007 overigens ook de exclusieve uitzendrechten verworven van de wedstrijden uit de Duitse Bundesliga, om aan te geven dat het zich echt als voetbalzender wil profileren. De overeenkomst is afgesloten voor een duur van drie jaar en omvat de uitzendrechten van alle live wedstrijden en samenvattingen voor alle mediaplatforms in Nederland, met uitzondering van de mobiele telefoon.

De Bundesliga behoort tot de sterkste en boeiendste voetbalcompetities van Europa. Veel Nederlandse spelers en trainers zijn actief op de Duitse velden, onder anderen de internationals Khalid Boulahrouz, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart (allen HSV) en trainer Bert van Marwijk (Borussia Dortmund).

Daarom vormt de Bundesliga vormt een welkome aanvulling op het reeds bestaande pakket van voetbalrechten bij Talpa. Dit omvat onder meer voetbal uit de Nederlandse Eredivisie en Eerste divisie, de KNVB beker, uitwedstrijden van het Nederlands Elftal, uit- en thuiswedstrijden Jong Oranje, EK Jong Oranje in 2007 en de Italiaanse Serie A. Maar qua tv komt de eerste divisie er dus uiterst bekaaid van af.



- Gerben Zonderland - 09-06-2006

Quote:Talpa, de zender die zijn kijkcijfers vooral moet hebben van het voetbal, heeft dus vergevorderde plannen om geen enkel wedstrijdbeeld uit de Eerste divisie uit te zenden. Een opvallend initiatief zeker gezien het feit dat SBS6 het afgelopen seizoen, iedere vrijdag laat in de avond, gemiddeld zeshonderdduizend kijkers aan zich wist te binden met beelden uit de Gouden Gids Divisie. En dat is aanmerkelijk meer dan de meeste programma's van Talpa op dit moment scoren.

Undecided


- de nieuwe - 12-06-2006

Kranten lovend over Oranje

De Nederlandse ochtendbladen zijn zonder uitzondering lovend over de 1-0 overwinning van Nederland op Servië en Montenegro.

Het AD kopt de uitslag als "Klasse". De Telegraaf noemt de overwinning op de voorpagina een "Prima Start!" en even verderop in de krant een "Hoopvolle Ouverture". Trouw kopt "Vasthoudendheid Beloond" en volgens NRC. Next verkiest Oranje nut boven schoonheid.

Alle dagbladen noemen doelpuntenmaker Arjen Robben de absolute uitblinker. De Volkskrant wijst bovendien op de hechte verdediging:"Van Basten heeft gelijk gekregen met zijn keuze voor moedige mannen als Ooijer".


En de media weten weer niet hoe snel ze er na de eerste overwinning bij Marco in moeten kruipen. :eeeek:


- Gerben Zonderland - 13-06-2006

Trotse Beatrix poseert met Leonore

Koningin Beatrix heeft de kinderen van prins Constantijn en prinses Laurentien op bezoek. Een mooie gelegenheid om voor het eerst te poseren met haar jongste kleinkind, Leonore. Lachen naar de fotograaf lukt Leonore nog niet zo goed, broertje Claus-Casimir en zusje Eloise hebben daar minder moeite mee.

[Image: BIBU08_1306BEAKIDS_80724b.jpg]

Tering.... :eeeek:


- waf - 13-06-2006

die elois lijkt sprekend op petra. verdraaid modieus speldje inder haar trouwens.

claus de kaasmier heeft wat weg van willem de domme.


- Gerben Zonderland - 13-06-2006

waf Wrote:die elois lijkt sprekend op petra. verdraaid modieus speldje inder haar trouwens.

claus de kaasmier heeft wat weg van willem de domme.

Dat dacht ik ook net. Welke van zijn broers was nou homo? Heeft hij dan even de honneurs waargenomen en ervoor gezorgd dat er nageslacht komt? Heeft ie toch goed opgelet toen Opa vertelde van 'in..... eeeeehhhhh uit de jonge.......eeeeehhhh oude doos'. :8:


- Marshall - 13-06-2006

[Image: ugly.jpg]


- de nieuwe - 13-06-2006

Gerben Zonderland Wrote:Trotse Beatrix poseert met Leonore

Koningin Beatrix heeft de kinderen van prins Constantijn en prinses Laurentien op bezoek. Een mooie gelegenheid om voor het eerst te poseren met haar jongste kleinkind, Leonore. Lachen naar de fotograaf lukt Leonore nog niet zo goed, broertje Claus-Casimir en zusje Eloise hebben daar minder moeite mee.

[Image: BIBU08_1306BEAKIDS_80724b.jpg]

Tering.... :eeeek:

Inbreed !!!!!!!!!!!!!!


- Mukkus - 13-06-2006

Hebben ze al een inschrijfformulier voor de Jostiband voor die Claus de Kaasmier?