The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Feits - 30-08-2006

gittermaster Wrote:Hoe ziek kun je zijn.
Mannen zijn gewoon opgesloten terwijl ze eerst de boel in de fik hadden gestoken..

[Image: p103-0.png]

Gezien de plaats van handeling moeten dat vergelijkbare idioten uit dezelfde club zijn geweest als uit het bericht van 11-02-2006 hieronder:

Een groep van zeker 70 Ajax-supporters is vrijdagavond het ADO-supportershonk in Den Haag binnengestormd. Daar sloegen ze de acht aanwezigen in elkaar en werd het honk in de fik gestoken. Onder de slachtoffers waren ook twee tieners. De ADO-supporters werden geslagen met knuppels. Eén van hen werd zelfs gestoken met een voorwerp. Vijf personen moesten naar het ziekenhuis.


Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil


- Dugarry - 30-08-2006

Feits, leuk onderschrift!


- FC Petr - 30-08-2006

De oorspronkelijke toilet tekst:

Some people came here to sit and think
Some people came here to shit and stink
Some people came here to scratch their balls
But I came here to write dirty words on the walls


- Treesong - 30-08-2006

Nee hoor, dit is de originele:

Some people come here to sit and think
Some people come here to shit and stink
But I came here to hesitate
Shall I shit or shall I masturbate?

Een andere klassieker:

In deze pot zit een geit
die je in je ballen bijt
maar mij heeft-ie niet gebeten
want ik heb op z'n kop gescheten


- FC Petr - 30-08-2006

Treesong Wrote:Nee hoor, dit is de originele:

Some people come here to sit and think
Some people come here to shit and stink
But I came here to hesitate
Shall I shit or shall I masturbate?

Een andere klassieker:

In deze pot zit een geit
die je in je ballen bijt
maar mij heeft-ie niet gebeten
want ik heb op z'n kop gescheten

Hoe kom je daar nou bij, de mijne is de goeie sloeber, de jouwe is de vertaalde slechte versie. Icon_evil


- Treesong - 30-08-2006

FC Petr Wrote:Hoe kom je daar nou bij, de mijne is de goeie sloeber, de jouwe is de vertaalde slechte versie. Icon_evil

FC Petr Wrote:peolple

Tis goed kerel :cheers:


- FC Petr - 30-08-2006

Je ziet dingen staan, die er niet staan sloeber...heb je iets gebruikt? :cheers:


- Feits - 30-08-2006

Heren, heren... !!!
(Karel vd Graaf - AVRO vlak voor de mat- en schietpartij in de studio 1984 in zijn eigen programma Karel ).

Ik voel mij bijna schuldig aan deze discussie over MIJN onderschrift. :oops:
Het is niet van mij zelf, ik las hem op vakantie in een Deens toilet op de camping Blommenhavn nabij Arhus. Zomer 1982 WK Spanje. Hij is mooi zo en het interesseert mij geen bal wat de originele of juiste versie is. :roll:

Ik vonde de Nederlandse variatie van Petr ook erg leuk! =D>


- waf - 30-08-2006

Treesong Wrote:Nee hoor, dit is de originele:

Some people come here to sit and think
Some people come here to shit and stink
But I came here to hesitate
Shall I shit or shall I masturbate?

Een andere klassieker:

In deze pot zit een geit
die je in je ballen bijt
maar mij heeft-ie niet gebeten
want ik heb op z'n kop gescheten

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.poezialbum.com">http://www.poezialbum.com</a><!-- w --> :roll:

ze liepen op het strand
ze maakten een grapje
het grapje werd ernst
nu kan ernst lopen

bijna kwartet!


- Mukkus - 31-08-2006

Komt van het PSV-netwerk-gebeuren-site, en ik snap iets niet:

Quote:30/8/2006 - 'Alex moet 30 miljoen kosten'

Al dagen wordt er door Corinthians geroepen dat PSV verdediger Alex bovenaan het lijstje staat van de steenrijke club als versterking. Aangezien PSV een huurcontract heeft met Chelsea en de club Alex absoluut niet zal laten gaan nu Ooijer al is vertrokken, hebben we daar hier nog geen melding over gedaan. Vandaag zou een woordvoerder van de Braziliaanse club hebben laten weten dat de komst van Alex is afgeketst omdat PSV 30 miljoen euro zou vragen.

Hij is eigendom van Chelsea, PSV huurt hem. Wrom vraagt PSV dan 30 miljoen voor hem?


- goa - 31-08-2006

Gat in de markt. Eerst een huis huren en het daarna te koop zetten.


- Mukkus - 31-08-2006

Zo zat ik ook al te denken.....


- Woutiknout - 31-08-2006

Brief, te lezen in het AD, van Jorien in reactie op aantijgingen uitgesproken door supporters:

Quote:De volledige brief van Jorien van den Herik

Voorzitter Jorien van den Herik ontbrak dinsdagavond bij het supporters-forum, maar reageert op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.AD.nl">http://www.AD.nl</a><!-- w --> op de aantijgingen van het Legioen.

,,Ik heb in die vijftien jaar heel vaak met groepen supporters gesproken en iedereen weet dat iedereen welkom is. Dat is nu ook het geval. Ik heb de directie ook nu gevraagd beheersbare groepen te maken en ik zal de zaken opnieuw uitleggen.

Ik heb daar nooit bezwaar tegen gemaakt. Nu ook niet. Men moet natuurlijk ook begrijpen dat één tegen tweehonderd geen verhouding is. Zeker niet in een emotionele sfeer. Bij zware discussies hoef je niets uit de weg te gaan, en dat doe ik ook, maar het moet geen spraakverwarring worden.

Het allerbelangrijkste is dat er ook naar een uitleg geluisterd kan worden, vooral als het gaat om alle zaken die bij besluiten een rol hebben gespeeld. Als men mij verwijt dat ik in een vorige bijeenkomst gezegd heb dat wij schuldenvrij waren, zou het best eens kunnen zijn dat ik – die vanuit de cijfers beredeneerd – geprobeerd heb te zeggen dat we in balans waren.
Naast de schuldenpositie stonden de vorderingen en de waarden die de spelers vertegenwoordigen.

Van schuld spreek je als je geen vorderingen en geen bezit hebt. Wij hadden ze wel en dat wordt in alle commotie nu volkomen over het hoofd gezien.
En natuurlijk zal ik de laatste zijn die zegt dat we niet heel veel hebben moeten lijden. Het gemis van de CL is de zwaarste factor. Ik kan de goals er als voorzitter van de Raad van Commissarissen niet zelf inschieten. Ik ben ook geen trainer en geen scout. Maar men moet ook de goede tijden niet vergeten bij het oordeel over mensen.

Spelers als Van Gastel, Bosvelt, Ono, Konterman, Dudek, Kuyt, de broers Kalou en Van Wonderen konden goedkoop worden gekocht en zij gingen zich manifesteren. Toen hadden we het makkelijker. Maar nog altijd zonder CL. De laatste jaren zit het tegen en heb ik me juist – vanuit een achtergrondpositie - uit de naad gelopen om uit transfers te halen wat er voor de club in zit.

De directie heeft op aangegeven van de Raad van Commissarissen drastisch gesaneerd, waarmee de zaak financieel weer volkomen op orde is. Je hebt alleen nu een andere balans: geen schulden en na aftrek van Kuyt en Kalou minder bezittingen. Maar die bezittingen die er zijn, zijn nog altijd door experts bepaald heel veel waard.

Ik vind het overigens formeel niet juist om over het gevoerde beleid met geledingen binnen Feyenoord te praten. Dat is aan de directie want die is daar verantwoordelijk voor. Als de Raad van Commissarissen opmerkingen heeft over het gevoerde of te voeren beleid, laat zij dat de directie en dus niet anderen weten. Die opmerkingen zijn in het verleden meerdere malen geplaatst vooral over het principe dat er altijd aan het seizoen moet worden begonnen met een minstens sluitende begroting. In de jaren dat ik zelf beleid heb uitgevoerd en verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken kon worden gehouden, is van dat principe ook nooit afgeweken.

Toen wij nog een stichtingsvorm hadden lag de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken bij het management. Met de overgang naar een N.V. structuur werd dat de directie.

De fiattering van een benoeming van management of directieleden ligt inderdaad bij de Raad van Commissarissen. Maar dat gebeurt altijd in overleg en veelal op voorspraak van de directie want die moeten er tenslotte mee samen werken. Met nadruk was dat het geval met de aanstelling van Ruud Gullit en Mark Wotte die unaniem door de dagelijkse leiding werden voorgesteld.
In zo’n situatie past het, mits er geen zwaarwegende argumenten zijn, om als Raad van Commissarissen die voordracht over te nemen. Zo is het ook altijd gegaan. De laatste aanstelling waar ik zelf bij betrokken was is die van Bert van Marwijk geweest.

Er wordt mij veel aangerekend en ik loop daar niet voor weg omdat ik vind dat een directie zich altijd gesteund moet voelen. Het is onze verantwoordelijkheid als Raad van Commissarissen om een directie aan te stellen die dat vertrouwen verdient. Met directieleden die dat niet verdienen, verbreek je de arbeidsverhouding of je laat ze gaan.

Maar het gaat mij te ver om mij verantwoordelijk te houden voor de dagelijkse gang van zaken. Dan moet je er, zeker in een voetbalbedrijf, dagelijks zijn en 60 of 70 uur in de week aan de club kunnen besteden. Ik heb dat met alle liefde en inzet in de jaren ’90 gedaan, maar de laatste jaren heb ik daar de tijd niet meer voor en vind ik ook dat de club niet teveel afhankelijk van mij moet zijn.

Daar, omdat ik eigenlijk voorzitter en algemeen directeur was, werd in het verleden terecht kritiek op geuit en vandaar alle veranderingen in dagelijkse leiding en structuur. Het is daarom ook onzin om te stellen en eigenlijk te betichten dat ik alles voor het zeggen zou hebben.

Ik heb ook geen golden share. Die heeft wel een stichting die de aandelen beheert en waakt over de Feyenoord-cultuur en waarbij de licentie is ondergebracht. Dit alles om te voorkomen dat iemand die aandelen zou verwerven, de club ook zou kunnen verkopen. De Raad van Commissarissen vormt het Stichtingsbestuur, maar evenals in de Raad van Commissarissen worden ook daar besluiten bij meerderheid van stemmen genomen.

Na alle winstgevende jaren, werd er in het seizoen 2003-2004 een fors verlies – 10,6 miljoen geleden waardoor onze vermogenspositie, weliswaar nog positief, werd aangetast. De Raad van Commissarissen heeft natuurlijk op de gevaren daarvan gewezen. Maar toen in het seizoen 2004-2005 bleek dat het verlies weliswaar met de helft was teruggebracht, maar dat de vermogenspositie negatief was geworden, heeft de Raad van Commissarissen gesteld dat er een forse koerswijziging in de besluitvorming moest worden aangebracht.

De komst van Wim Jansen maakte deel uit van die koerswijziging. De momenten van aankoop en verkoop kunnen echter niet altijd synchroon lopen en er werd tevens afgelopen seizoen getracht mede door het behouden van Kuyt en Kalou deelname aan de Champions League af te dwingen. Het resultaat was echter zeer teleurstellend. Niet alleen sportief, maar bovenal financieel omdat regelmatige deelname aan de Champions League of lang meedoen in de UEFA Cup de inkomsten brengen die de club nodig heeft.

Verantwoorde bedrijfsvoering louter op basis van inkomsten uit de Nederlandse competitie en de KNVB beker is vrijwel onmogelijk en leidt in het meest gunstige geval tot een sluitende begroting zonder ruimte voor enige investering.

De Raad van Commissarissen heeft de begroting nog niet kunnen goedkeuren omdat dit eigenlijk pas definitief kan na het sluiten van de transferperiode. Het uitgangspunt is onveranderd dat er een sluitende begroting moet worden ingediend.

Maar er is ook begrip voor een kleine afwijking daarin, omdat verkopen niet altijd te realiseren zijn. Zeker met het vertrouwen dat bestaat in de huidige directievoering en het door de Raad van Commissarissen goedgekeurde plan van aanpak, wordt dat geen groot bezwaar geacht. Niet in het minst gesteund door een aanmerkelijk verbeterde vermogenspositie. Dat de licentie-commissie voor dit jaar meekijkt, terwijl dit op basis van de huidige cijfers niet meer nodig was geweest, vind ik op dit moment een extra zekerheid."



- FC Petr - 31-08-2006

Huntelaar werkt privé aan snelheid
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 10:30

Naast Ryan Babel, die basistechniek probeert op te doen met de Wiel Coerver-methode, is ook Klaas Jan Huntelaar deze zomer bezig geweest met privé-training. De eerste spits van Ajax werkte met voormalig topsprinter Troy Douglas (43) aan zijn kracht en snelheid.

"Hij belde me en toen hij het me vroeg, heb ik gezegd ja, ik ga met je werken", aldus Douglas, in het verleden met actief op de Olympische Spelen, tegen Highlow.com. "Hij is een slimme jongen en heeft een goed gevoel over zichzelf. Ik laat hem zien wat hij kan. Ik probeer hem met mijn extra bijdrage sterker en sneller te maken."

"Het is de bedoeling dat hij sneller wordt in het spel. Natuurlijk neem ik de atletiekervaring mee, maar ik kijk veel door de ogen van het voetbal. Ik kijk naar de speelstijl, naar het spel. Ik kijk naar zijn stijl, de speelstijl van Ajax en naar wat Ajax van hem verwacht. Ik probeer die extra dingetjes die hij nodig heeft in zijn training te integreren."

Huntelaar, die in september verder werkt met Douglas: "Ik heb er heel veel aan gehad. Ik heb er van geleerd hoe je je lichaam sterker maakt met krachttraining en dat omzet in kracht en snelheid.”


- Treesong - 31-08-2006

FC Petr Wrote:Huntelaar werkt privé aan snelheid

Wat de terugkeer van Kluivert al niet teweeg brengt


- Bocaloca - 31-08-2006

Nigeriaan loopt op coke

Uitgegeven: 31 augustus 2006 12:41

BREDA - Drugstransporteurs proberen van alles om hun waar de grens over te krijgen. Het viel de Koninklijke Marechaussee dinsdagavond bij een controle naar verblijfsdocumenten op dat een 38-jarige Nigeriaan er wat vreemd bij stond. De man wilde Nederland verlaten. Omdat zijn verblijfsdocument niet klopte, kon hij ook verder gecontroleerd worden. Toen bleek dat in de uitgeholde zolen en hakken van zijn schoenen 1030 gram cocaïne zat.

De marechaussee deed zijn bijzondere vangst bij de grenspost Hazeldonk op de A16. "Op Schiphol treffen we allerlei methodes aan om drugs in te voeren, maar dit was voor een grenscontrole nieuw", aldus een zegsman van de Koninklijke Marechaussee donderdagmorgen


cry


- joep - 31-08-2006

International Egypte sterft bij trainingDe Egyptische international Mohamed Abdelwahab is donderdag overleden tijdens de training met zijn voetbalclub Al Ahli. De 22-jarige verdediger zakte op het veld in elkaar. Hij werd nog wel naar het ziekenhuis gebracht, maar werd voor zijn aankomst al dood verklaard.

Abdelwahab stond zo'n 35 minuten op het veld toen hij onwel werd. Het is nog niet duidelijk waaraan hij is overleden.



Volgens geenstijl.nl gestikt in het uitspreken van zijn eigen achternaam :lol:


- joep - 31-08-2006

oftewel: Dit Zaki stinkt!


- Dugarry - 31-08-2006

:lol:


- FC Petr - 01-09-2006

Vragen om een kaart wordt zwaarder bestraft
Gepubliceerd op 01-09-06 om 16:57 door Mike Brinks

De scheidsrechters moeten harder optreden tegen spelers die vragen om een kaart voor de tegenstander. Dat is een van de afspraken die de scheidsrechterscommissie van de UEFA heeft gemaakt. De commissie kwam woensdag bijeen in het Franse Nyon.

Ook moeten de scheidsrechters zichzelf beter beschermen tegen voetballers die de hen belagen. Ook zal er eerder moeten worden ingetreden als de spelers een gebaar van ongenoegen maken, doormiddel van de hand in de lucht te steken.

De regels zijn vandaag bekent gemaakt door de UEFA. De regels zullen in het weekend tijdens de kwalificatiewedstrijden voor het Europese Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland van kracht zijn.


Het gaat dit seizoen gele kaarten regenen. :|


- Gerben Zonderland - 01-09-2006

FC Petr Wrote:Ook moeten de scheidsrechters zichzelf beter beschermen tegen voetballers die de hen belagen. Ook zal er eerder moeten worden ingetreden als de spelers een gebaar van ongenoegen maken, doormiddel van de hand in de lucht te steken.
Het gaat dit seizoen gele kaarten regenen. :|

En als je nou moet plassen? Moet je dan gewoon naar de hoekvlag toe lopen en daar je behoefte doen of mag je dan wel je hand opsteken?


- FC Petr - 01-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:Ook moeten de scheidsrechters zichzelf beter beschermen tegen voetballers die de hen belagen. Ook zal er eerder moeten worden ingetreden als de spelers een gebaar van ongenoegen maken, doormiddel van de hand in de lucht te steken.
Het gaat dit seizoen gele kaarten regenen. :|

En als ik nou moet plassen? Moet ik dan gewoon naar de hoekvlag toe lopen en daar mijn behoefte doen of mag ik dan wel mijn hand opsteken?

Loop jij maar naar die hoekvlag. :wink:


Medunjanin schiet Jong Oranje langs Leverkusen
1/9/2006 18:21

Jong Oranje heeft een eenvoudige zege geboekt op Bayer Leverkusen. Het oefenduel werd door de pupillen van bondscoach Foppe de Haan met 3-1 gewonnen.
Grote man bij Jong Oranje was de door AZ aan Sparta Rotterdam verhuurde Haris Medunjanin die twee fraaie doelpunten voor zijn rekening nam. De linkspoot schoot een vrije trap in een keer in het doel en volleerde raak na een prachtige pass van Ryan Donk.

De goals van Medunjanin waren beslissend. Hij maakte ze bij de stand 1-1. Oranje was al na dertig seconden op voorsprong gekomen door een eigen doelpunt van Igor Bendovskyi. Aanvoerder Carsten Ramelow bracht de Duitsers op gelijke hoogte.

Door de vele afzeggingen kon De Haan niet zijn sterkste elftal in het veld brengen. Uitgerekend matchwinner Medunjanin werd later opgeroepen. Ook Leverkusen speelde niet op volle kracht, aangezien er vijf spelers uit het tweede elftal in de basis stonden.

Bij Sparta vind ik 'm tot nu toe tegenvallend, maar blijkbaar kan hij het wel.


- FC Wageningen - 01-09-2006

Petr, waarom zet je dit bericht bij opmerkelijke berichten? :wink:


Haris is de man! Notworthy

[Image: PRO_571387_Medunjanin.jpg]


- FC Petr - 01-09-2006

that's absolutely true :8:


- Gerben Zonderland - 03-09-2006

Quote:Ouders boos over G-spotreclame

BREDA - Het kledingmerk Geddes & Gillmore haalt zijn campagne ’Find your G-spot’ van Radio 538. Dat gebeurt na stevige protesten van enkele tientallen mensen en bedreigingen bij het hoofdkantoor in Breda, vertelt directeur Marco van Maaren Verscheidene ouders hadden grote moeite met de tekst G-spot omdat die impliciet verwijst naar de clitoris. De campagne is vanwege de opening van nieuwe winkels. Die zijn er al in Den Haag, Breda en Den Bosch. Om die reden leek Van Maaren een variatie op de tekst ’vind je Geddes & Gillmore-spot’ wel aardig.

Icon_question Wie weet hier nou niet het verschil tussen de clitoris en de (vermeende) G-Spot? De redacteur of die ouders? Medelijden is het woord dat bij dit bericht hoort, denk ik.


- FC Petr - 03-09-2006

Charisteas: 'Ik wil twintig doelpunten scoren'
Gepubliceerd op 03-09-06 om 17:50 door Mike Brinks

Angelos Charisteas zelf weet ook dat de Feyenoord-aanhang niet tevreden is met de transfer van de ex-Ajacied. Hoe dan ook de Griek wil het beste er van maken. In een interview met het Algemeen Dagblad heeft de spits laten weten zeer ambitieus te zijn.

'Ik wil er vijftien á twintig doelpunten scoren dit seizoen', aldus de spits die weinig problemen heeft met de rivaliserende status tussen Ajax en Feyenoord. 'Ik vind het erg mooi om voor twee Nederlandse topclubs te hebben gespeeld. Ik houd een goed gevoel over na deze transfer, ook al weet ik dat de aanhang niet blij met mij is.

Kijk, en daarom staat deze goed gemotiveerde Feyenoorder in mijn team. Hakkuh


- de nieuwe - 04-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Ouders boos over G-spotreclame

BREDA - Het kledingmerk Geddes & Gillmore haalt zijn campagne ’Find your G-spot’ van Radio 538. Dat gebeurt na stevige protesten van enkele tientallen mensen en bedreigingen bij het hoofdkantoor in Breda, vertelt directeur Marco van Maaren Verscheidene ouders hadden grote moeite met de tekst G-spot omdat die impliciet verwijst naar de clitoris. De campagne is vanwege de opening van nieuwe winkels. Die zijn er al in Den Haag, Breda en Den Bosch. Om die reden leek Van Maaren een variatie op de tekst ’vind je Geddes & Gillmore-spot’ wel aardig.

Icon_question Wie weet hier nou niet het verschil tussen de clitoris en de (vermeende) G-Spot? De redacteur of die ouders? Medelijden is het woord dat bij dit bericht hoort, denk ik.
Ik denk inderdaad dat het ligt aan de weergave van het bericht want op teletekst staat bv. :
Quote: De meeste klagers hebben moeite met de campagne omdat die impliciet verwijst naar het vrouwelijk geslachtsdeel



- Gerben Zonderland - 04-09-2006

Quote: Verliefde Japanner wil etalagepop stelen
TOKIO - Japanse agenten hebben een man in de kraag gevat die, smoorverliefd op een etalagepop, de in een kimono getooide pop probeerde te stelen. „Het was liefde op het eerste gezicht”, vertelde de 33-jarige Shoji Shibuzaki de politiemannen die hem arresteerden.

De werkloze man had de pop een paar dagen eerder in het oog gekregen en vatte het plan op haar te kidnappen, meldden Japanse media maandag. Maar toen hij eenmaal oog in oog met haar stond, bekoelde de liefde al snel, beweerde hij toen hij werd betrapt. Van dichtbij zag ze er „afschrikwekkend” uit en leek ze te zwaar om mee naar huis te nemen.

Rare jongens, die Japanners... :crazy:


- FC Petr - 04-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote: Verliefde Japanner wil etalagepop stelen
TOKIO - Japanse agenten hebben een man in de kraag gevat die, smoorverliefd op een etalagepop, de in een kimono getooide pop probeerde te stelen. „Het was liefde op het eerste gezicht”, vertelde de 33-jarige Shoji Shibuzaki de politiemannen die hem arresteerden.

De werkloze man had de pop een paar dagen eerder in het oog gekregen en vatte het plan op haar te kidnappen, meldden Japanse media maandag. Maar toen hij eenmaal oog in oog met haar stond, bekoelde de liefde al snel, beweerde hij toen hij werd betrapt. Van dichtbij zag ze er „afschrikwekkend” uit en leek ze te zwaar om mee naar huis te nemen.

Rare jongens, die Japanners... :crazy:

Zo zag ik een keer een programma over, :-k ik dacht een japanner, die ontzettend veel "levensechte neukpoppen" kocht (zeer prijzig) en ze daarna verminkte etc....


- Gerben Zonderland - 04-09-2006

FC Petr Wrote:Zo zag ik een keer een programma over, :-k ik dacht een japanner, die ontzettend veel "levensechte neukpoppen" kocht (zeer prijzig) en ze daarna verminkte etc....

Tsja, das beter dan dat hij (levende) mensen verminkt.

Dit is trouwens een liedje dat prachtig bij dit krantenbericht past:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://home.tiscali.be/waltertje/waltertjes_bestanden/Songtexts/huubhangop-lelijkvandichtbij.htm">http://home.tiscali.be/waltertje/walter ... chtbij.htm</a><!-- m -->