The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 09-11-2006

Treesong Wrote:Druk je neus dan eens op het scherm en als je goed kijkt zie je nog wat citroengras drijven...

Ik zeg nog: "Niet te dicht tegen het scherm, waf!"

[Image: ronnie%20poep.JPG]


- waf - 09-11-2006

Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Druk je neus dan eens op het scherm en als je goed kijkt zie je nog wat citroengras drijven...

Ik zeg nog: "Niet te dicht tegen het scherm, waf!"

[Image: ronnie%20poep.JPG]

:negerwaf:

heerlijk, ik ruik niet alleen die citroengras, ook met de thaise basilicum en de sambal zijn ze niet zuinig geweest. Hakkuh


- Ricochan - 09-11-2006

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Druk je neus dan eens op het scherm en als je goed kijkt zie je nog wat citroengras drijven...

Ik zeg nog: "Niet te dicht tegen het scherm, waf!"

[Image: ronnie%20poep.JPG]

:negerwaf:

heerlijk, ik ruik niet alleen die citroengras, ook met de thaise basilicum en de sambal zijn ze niet zuinig geweest. Hakkuh


In thailand gebruiken ze geen sambal dus dan is het toch weer van een nepthai, vandaar dat ie zo moest schijten... :razz:


- waf - 09-11-2006

Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Druk je neus dan eens op het scherm en als je goed kijkt zie je nog wat citroengras drijven...

Ik zeg nog: "Niet te dicht tegen het scherm, waf!"

[Image: ronnie%20poep.JPG]

:negerwaf:

heerlijk, ik ruik niet alleen die citroengras, ook met de thaise basilicum en de sambal zijn ze niet zuinig geweest. Hakkuh



In thailand gebruiken ze geen sambal dus dan is het toch weer van een nepthai, vandaar dat ie zo moest schijten... :razz:

in de maag van treesong gemalen pepers noem ik gewoon sambal hoor. :razz:


- Treesong - 09-11-2006

Ricochan Wrote:In thailand gebruiken ze geen sambal

I rest my case, joronner... Hakkuh


- Ricochan - 09-11-2006

que?


Verdomme ik heb mijn pepers op mijn werk laten liggen :|


- de nieuwe - 10-11-2006

Je red hot chili peppers?


- Ricochan - 10-11-2006

Ja lekker hoor =P~


- de nieuwe - 10-11-2006

ghehe


- Ricochan - 10-11-2006

De cd van RHCP ligt al thuis trouwens :wink:


- de nieuwe - 10-11-2006

Welke?


- Ricochan - 10-11-2006

stadium arcadium


- Ad Wim - 10-11-2006

Al?


- Ricochan - 10-11-2006

Ja al maanden #-o


- de nieuwe - 10-11-2006

Ricochan Wrote:stadium arcadium
Das niet best....


- de nieuwe - 11-11-2006

Quote:18:13 11 November 2006
When de shit hits the van

Je hebt met je gezin ergens een hapje gegeten, en op de terugweg breekt er een een heerlijk najaarszonnetje door. Dus draai je het dak van je Ford Explorer open. Laat maar komen, die zonnestralen.

Nog geen vijf minuten later is het gezin poepiebruin. Letterlijk. Het gezin in kwestie, de Stokes uit de Amerikaanse staat Ohio, kreeg de inhoud van een toilet uit een touringcar van de firma Greyhound over zich heen. Dankzij het open dak kreeg ieder zijn deel.

De Stokes eisen een schadevergoeding van 150.000 dollar van Greyhound. O ja, de Ford Explorer is voor een heel zacht prijsje te koop.
:lol: :lol: :lol:


- Ricochan - 13-11-2006

Co te huur;

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.speakersacademy.nl/index.php?option=com_speakers&task=details&id=16&Itemid=110&action=">http://www.speakersacademy.nl/index.php ... 10&action=</a><!-- m -->


- Bocaloca - 13-11-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.speakersacademy.nl/sprekers/spreker-van-de-maand/">http://www.speakersacademy.nl/sprekers/ ... -de-maand/</a><!-- m -->

bij 538 kunnen ze stoppen naar het zoeken naar de persoon in het pino pak


- Ricochan - 13-11-2006

te laat boca !


- Bocaloca - 13-11-2006

Is heul wat anders he Icon_twisted


- Ricochan - 13-11-2006

Maar wel van dezelfde eikels !


- Ricochan - 16-11-2006

'Breezersletje' haalt Van Dale
UTRECHT - Kom je als tienermeisje een tikje dom en ordi over? En lijk je daardoor gemakkelijk tot seks te verleiden? Niet getreurd, want je hebt toch maar mooi tot het nieuwe Van Dale Jaarboek taal geschopt als 'breezersletje' (naar het bij meisje populaire mixdrankje).





Het is een van de 3650 nieuwe woorden die Van Dale samenbracht in het Jaarboek voor 2007.



Een telefoniste staat tegenwoordig gezellig bekend als belmiep of belmuts, meldt het Jaarboek. De grote terreinwagen die aanstellerig wordt gebruikt op 's lands klinkerwegen en asfalt heeft het boek nu definitief gehaald als asobak.

Er is ook aso-tv, sensatietelevisie over asociale gezinnen, straten of buurten (ook wel bekend als tokkiebuurten, vernoemd naar de bekende tv-familie).

Computerprogrammeurs met een voorkeur voor grote poblemen zijn 'bitneukers', op een 'blogstek' houdt iemand een internetdagboek (weblog of blog) bij en een student die op kamers woont maar in het weekeind naar huis gaat voor de was is een 'boemerangkind'.

De war on terror verrijkte de taal met de bermbom, CIA-gevangenis, vechtmissie, buffermacht en geweldsorgie. De trend om woorden die van merknamen afgeleid zijn leverde het tomtommetje op.

Niet-traditionele nieuwssites bedienen zich van het Geen Stijl-jargon: feauteau (foto), geyl (geil) en zeau (zo). Iemand uit Den Haag komt uit 070 en Nederland wordt aangeduid met 0031.


- Gerben Zonderland - 16-11-2006

Ricochan Wrote:Niet-traditionele nieuwssites bedienen zich van het Geen Stijl-jargon: feauteau (foto), geyl (geil) en zeau (zo). Iemand uit Den Haag komt uit 070 en Nederland wordt aangeduid met 0031.

Ubergeyl! =D>


- Bocaloca - 16-11-2006

zeau da is een geyle feauteau =D>


- Ricochan - 16-11-2006

Bocaloca Wrote:zeau da is een geyle feauteau =D>


hey ouwe bitneuker, hoest met je uber geyle breezersletje?


- Bocaloca - 16-11-2006

t was zo'n boemerangkind uit een tokkiefamilie werkzaam als belmiep


- Hoef - 16-11-2006

Ze vergeten heaumeau! En natuurlijk plumeau.


- Bocaloca - 17-11-2006

Kanu wil met Davids terug naar Ajax
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 17 november om 08:43

Nwanko Kanu laat deze maand in Voetbal Magazine weten dat hij samen met zijn maatje Edgar Davids bij Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse aanvaller staat nu onder contract bij het Engelse Portsmouth, maar wil terug naar de club waar hij successen haalde. Hij zou dan samen met Tottenham-middenvelder Edgar Davids zijn rentree maken in Amsterdam.

"Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots. Bij Ajax ben ik volwassen geworden. I really like to go back, you know. En Edgar wil ook terug naar Ajax," aldus Kanu, de aanvaller die onderleiding van Louis van Gaal met Ajax in 1995 de Champions League binnenhaalde.

"Ik denk dat we nog een mooie tijd kunnen beleven samen. Dus als Ajax wil komen onderhandelen, graag! Ik stap zo met mijn vrouw en mijn zoontje op het vliegtuig naar Amsterdam."

Kanu zegt nog regelmatig Amsterdam te bezoeken en wedstrijden van Ajax te volgen. "Amsterdam ken ik zo goed... Ik ben daar nog heel vaak, zeker één keer per maand. Er wonen nog altijd een boel vrienden van me. En m'n advocaat. Ik ga ook nog wel eens naar Ajax kijken. Different team, but the supporters are the same. Ik was gelukkig in Amsterdam. Gelukkig met de stad, met de club, met mijn vrienden."


- Ricochan - 17-11-2006

Heb je hem wel eens zien spelen dit jaar? Die vent is nauwelijks meer vooruit te branden...


- Ekslem - 17-11-2006

Wat een lobby!

Ajax is gek als ze die gasten terug halen. Davids zou evt. nog het overwegen waard zijn. In de NL-se competitie zal ie het nog wel kunnen bijbenen.