The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Bor de Wolf - 27-12-2005

[Image: regilio_vrede8157.jpg] [Image: bogarde1.jpg]

Ik zie geen verschil, dus weinig verbazingwekkend...


- Peter - 27-12-2005

De KNJB is weer lekker bezig:
26/12/2005 - Wegens commercie is PSV-FC Twente om 18.00 uur
(Gepost door JV)



Ondanks dat donderdag 29 december een normale werkdag is, vangt de competitiewedstrijd PSV – FC Twente al om 18.00 uur aan. Reden zijn de commerciële verplichtingen die de clubs aangegaan zijn met de Eredivisie CV. Omdat de wedstrijd van PSV vroeg aanvangt, kan Versatel de wedstrijd Feyenoord - Willem II die donderdag 'gewoon' om 20.00 uur aanvangt ook nog live uitzenden. Naast de supporters zijn zowel de club als de spelers van PSV niet te spreken over het ongebruikelijke aanvangstijdstip. De wedstrijden Ajax-Groningen (dinsdag 27-12) en Heerenveen-Ajax (vrijdag 30-12) stonden in eerste instantie zelfs om 16.00 uur ingepland. Na aandringen van de Supportersverenigingen van Ajax hebben de Amsterdammers het bij de KNVB voor elkaar gekregen dat beide wedstrijden zijn verplaatst naar 20.00 uur.


Ajax krijgt ze wel verplaatst, maar PSV niet. Voor mij is het alleen maar positief want kan zo 2 uur eerder weg van mn werk met geldige rede, maar toch vreemd. :letitallout:


- Matador! - 27-12-2005

Peter Wrote:De KNJB is weer lekker bezig:
26/12/2005 - Wegens commercie is PSV-FC Twente om 18.00 uur
(Gepost door JV)



Ondanks dat donderdag 29 december een normale werkdag is, vangt de competitiewedstrijd PSV – FC Twente al om 18.00 uur aan. Reden zijn de commerciële verplichtingen die de clubs aangegaan zijn met de Eredivisie CV. Omdat de wedstrijd van PSV vroeg aanvangt, kan Versatel de wedstrijd Feyenoord - Willem II die donderdag 'gewoon' om 20.00 uur aanvangt ook nog live uitzenden. Naast de supporters zijn zowel de club als de spelers van PSV niet te spreken over het ongebruikelijke aanvangstijdstip. De wedstrijden Ajax-Groningen (dinsdag 27-12) en Heerenveen-Ajax (vrijdag 30-12) stonden in eerste instantie zelfs om 16.00 uur ingepland. Na aandringen van de Supportersverenigingen van Ajax hebben de Amsterdammers het bij de KNVB voor elkaar gekregen dat beide wedstrijden zijn verplaatst naar 20.00 uur.


Ajax krijgt ze wel verplaatst, maar PSV niet. Voor mij is het alleen maar positief want kan zo 2 uur eerder weg van mn werk met geldige rede, maar toch vreemd. :letitallout:

Lijkt me logisch, 16:00 of 20:00 maakt vanavond niet uit, ik denk niet dat Versatel Vitesse-NAC als hoofdwedstrijd heeft aangemerkt.

Voor vrijdag moet ik de aanvangstijden nog even zien.

Misschien dat de lampies ook bij de KNVB op een ander tijdstip had kunnen aandringen? FF vragen en zo geregeld hoor! :wink:


- Mac - 02-01-2006

heel ziek dit...schijnen zelfs spandoeken voor hem opgehangen te zijn in de arena. lang stuk maar toch verbazingwekkend om te lezen allemaal.

soccerquest forum Wrote:Geachte lezer van dit stuk,

Op dinsdag 20 december jl. hebben wij gemeld dat onze gewaardeerde moderator SQD (echte naam: Viggo Walker) bij een auto-ongeluk in Milaan om het leven zou zijn gekomen.

Het zal geen verbazing wekken als we zeggen dat dit bericht Soccerquest op zijn grondvesten heeft doen schudden, aangezien SQD als lid en moderator inmiddels een behoorlijk positieve reputatie had opgebouwd op het forum.

Nadat de meesten van de eerste schrik bekomen waren, ontstonden er van diverse kanten ideeën om Viggo te gedenken en herdenken, door middel van het vernoemen van secties en/of topics, het maken van spandoeken, het uitdraaien van het “in memoriam”-topic en het overhandigen daarvan aan zijn nabestaanden, etc.

Ook via de crew en het bestuur werden diverse initiatieven ondernomen, doch werd ook, zij het in de marge van het geheel, nog rekening gehouden met het onwaarschijnlijke feit dat dit alles een grote, misselijke grap zou zijn. Om dit voor 100% uit te sluiten, is achter de schermen onderzoek gedaan naar een aantal zaken, die hieronder stuk voor stuk kort worden belicht.

Viggo was iemand die, volgens eigen zeggen, woonde en werkte in Milaan. Op een ander forum had hij aangegeven sinds 2004 weer in Milaan te wonen, nadat hij via Denemarken (waar hij was geboren) en de USA in Nederland terecht was gekomen en daar een groot deel van zijn jeugd had doorgebracht.

Als je in Italië woont, is het vrij normaal dat je berichten plaatst onder een Italiaans IP-adres, tenzij je gebruik maakt van proxy’s en/of dynamische IP-adressen.
De door SQD gebruikte IP-adressen leiden vrijwel allemaal naar Versatel, een Nederlands bedrijf. Dat bedrijf gebruikt dynamische IP-adressen. Met behulp van diverse programma’s zijn wij erachter gekomen dat SQD nooit een post op het forum heeft gezet die uit Italië afkomstig is. Alle posts van SQD zijn vanuit Nederland geplaatst. De IP-adressen die door SQD zijn gebruikt zijn, een enkele uitzondering daargelaten, ook alleen maar oor SQD gebruikt, en niet door anderen.

Deze ontdekking deed ons de wenkbrauwen fronsen en was reden nog verder op onderzoek uit te gaan. We hebben ons daarbij in eerste aanleg gericht tot de bron van het bericht, de broer van Viggo die ons via een mail van het overlijden van Viggo op de hoogte heeft gesteld. Natrekking van het IP-adres waarvandaan dat bericht is geplaatst leidde tot de conclusie dat de persoon die het bericht aan ons heeft verstuurd, dit van hetzelfde Nederlandse IP-adres heeft gepost als waar Viggo op postte.
Ook een recente mail van Viggo’s beste vriend, die ook in Italië zou wonen, leidde naar een Nederlands IP-adres.

De twijfels over het waarheidsgehalte van het bericht werden steeds groter. Navraag bij Milano Sport, het bedrijf waar Viggo als journalist zou werken, leerde dat er geen persoon onder de naam Viggo Walker op de loonlijst heeft gestaan en ook niet freelance heeft gewerkt voor hen.
Onderzoek bij ADO’20, de club waar Viggo volgens eigen zeggen tijdens zijn verblijf in Nederland heeft gespeeld, bracht aan het licht dat ze daar geen Viggo Walker kennen en dat daar nooit iemand met die naam ingeschreven heeft gestaan.

Het adres van Viggo dat bij ons bekend was, blijkt niet te kloppen. Dat kan een typefoutje zijn, dus zijn we op zoek gegaan naar het adres dat er (via de postcode, etc.) het dichtst bij in de buurt komt. We hebben bij de gemeente Milaan navraag gedaan omtrent de bewoners van het betreffende adres, en daar blijkt dat er nooit ene Viggo Walker heeft gewoond. Ook hebben wij via diverse officiële instanties (gemeente Milaan, Italiaanse ambassade, gemeente Odense, de stad waar Viggo geboren zou zijn) geprobeerd bewijs te krijgen van het bestaan van Viggo Walker, maar zonder resultaat.

Er is ook op geen enkele manier bevestiging te vinden van het feit dat Viggo de 18e bij een auto-ongeluk om het leven zou zijn gekomen.Volgens zijn broer omdat de familie niet wilde dat het in de media geplaatst zou worden, maar over het algemeen storen journalisten, en zeker Italiaanse journalisten daar zich niet aan. Gelet op het feit dat er sprake zou zijn van een ongeluk dat veroorzaakt zou zijn door immigranten, zou dit zeker in de krant terechgekomen moeten zijn. Bovendien ligt er volgens Milan Metropoli (een Milanese krant) geen restrictie op dat gebied.
Ook het feit dat de broer geen duidelijkheid kon scheppen over de datum en tijdstip van de crematie deed zijn geloofwaardigheid geen goed.

De broer van Viggo heeft op maandagavond 19 december rond 23:30 uur een mail gestuurd naar een lid van de crew inzake het overlijden van Viggo. Echter, op diezelfde dag heeft om 09:50 uur een persoon op het Hattrick-forum nog een bericht geplaatst met smilies. Het bericht was een antwoord op een eerder gestelde, specifiek aan SQD gerichte vraag. Het antwoord zelf baart opzien door het taalgebruik plus het feit dat er smilies gebruikt worden.

Voorts blijkt het mobiele telefoonnummer van Viggo een Nederlands nummer te zijn, hetgeen vreemd is aangezien hij in Italië woont en werkt. We hebben dit telefoonnummer gebeld en hebben reactie gekregen van iemand die perfect Nederlands praatte. Uit het gesprek hebben wij kunnen opmaken dat het hier om een jong persoon ging.

Julien Escudé, de voetballer waar Viggo zo'n fan van was, blijkt Viggo niet te kennen. Wij hebben via Ajax deze bevestiging gekregen. Dat betekent dat Escudé geen felicitatie heeft gestuurd aan Viggo na de geboorte van zijn zoon en ook niet regelmatig contact met hem heeft gehad.

Op 8 november jl. meldde Viggo ons dat hij voorafgaand aan de CL-wedstrijd PSV-AC Milan op 1 november was gearresteerd en daarbij een agent had aangevallen. Daardoor zou hij in januari/februari moeten voorkomen en zou hij het risico lopen een celstraf te krijgen. Hij was van mening dat hij hierdoor zijn modtaken moest stoppen. Als gevolg van de massale steunbetuigingen die hij van de modcrew kreeg kwam hij hier evenwel op terug.

Vermoedelijk is dit de eerste poging geweest om "eruit te stappen" en is hem gebleken dat dat niet zo eenvoudig zou zijn als hij gedacht had. Wij hebben zijn verhaal uiteraard gecheckt bij de diverse media in Eindhoven en bij de politie, maar daar is geen registratie van het feit dat Viggo is gearresteerd.

Tenslotte het feit dat een aantal SQ-leden diverse keren afspraken met Viggo hebben gemaakt om naar Milaan te komen cq. elkaar te ontmoeten, maar dat dit er door verschillende omstandigheden nooit van gekomen is. We hebben nog niemand gehoord die Viggo in het echt ook daadwerkelijk één of meerdere malen heeft ontmoet. Het is allemaal contact via sms, MSN of via dit forum, kortom, via digitale media waarachter mensen zich gemakkelijk kunnen verschuilen en zich anders voor kunnen doen dan wie ze werkelijk zijn.

Wij hebben inmiddels de absolute bevestiging gekregen dat Viggo Walker een fictief persoon is geweest die in het hoofd van een zieke geest is geboren. Viggo heeft nooit bestaan anders dan in het hoofd van de persoon die hem geschapen heeft, hoewel de persoon in kwestie (want we weten wie het is geweest) beweert dat Viggo ooit wèl heeft bestaan. De betreffende persoon heeft aangegeven dat verder niemand bij e.e.a. betrokken is geweest. De foto's van Monica en Luca waren foto's die hij van internet af had gehaald of foto's van familie uit Italië. Het feit dat hij familie in Italië had wonen verklaart waarom hij Italië en Milaan zo goed kende. Ook de sfeerverslagen had hij vermoedelijk 'overgenomen' van internet, want zelf aanwezig bij de wedstrijden van Milan was hij dus niet.

De persoon die Viggo geschapen heeft had geen andere uitweg meer dan "Viggo's dood" op deze manier naar buiten te brengen. Hij had teveel toezeggingen gedaan, er zouden teveel mensen langskomen in Milaan, hij had zichzelf in een positie gemanoevreerd die onhoudbaar was. Het feit dat hij deze act zolang heeft kunnen volhouden bewijst ons inziens maar weer eens wat een onbetrouwbaar medium internet in feite is.

We hebben momenteel met de verklaring van de persoon die Viggo geschapen heeft overweldigende bewijzen in handen omtrent het feit dat Viggo nooit bestaan heeft.

Overigens stopt voor ons het onderzoek hier niet. Wij gaan tot op de bodem uitzoeken hoe deze zaak nu werkelijk in elkaar steekt. Mocht uit dat onderzoek blijken dat er toch meer mensen bij betrokken zijn dan alleen de persoon achter de nick SQD, dan kunnen deze personen ook rekenen op zware sancties. Dat kan, afhankelijk van de betrokkenheid bij deze grap, variëren van een waarschuwing hier op SQ, via een IP-ban naar daadwerkelijke justitiële acties. Want achter de naam Viggo gaat iemand schuil die mensen heeft gemanipuleerd en iedereen die serieus heeft meegewerkt om e.e.a. in scène te zetten is derhalve medeplichtig. Voor zover er leden rondlopen die in het complot hebben gezeten, willen wij die leden oproepen zich bij ons te melden. Nu melden kan betekenen dat je nog actief kunt blijven op het forum. Als je je niet meldt en we komen erachter (en dat komen we!) dan betekent dit onherroepelijk een IP-ban.

Wij begrijpen dat er nu wederom een vlaag van ongeloof door het forum zal sidderen, dat mensen vragen zullen gaan stellen, op zoek naar voor hen ook plausibele verklaringen. Wij hebben daar begrip voor, evenals voor de verschillende emoties die dit los zal brengen. Er zullen leden zijn die boos, kwaad, ja zelfs woest zullen zijn, anderen zullen verdrietig zijn en weer anderen zullen dit bericht niet geloven. Bij deze een oproep om niemand te veroordelen voor het uiten van zijn/haar emoties.

Het uiten van de emoties en het stellen van de vragen die onherroepelijk komen, willen we proberen enigszins gestructureerd te laten verlopen. Open geen topics hierover, maar stel de vraag via PB of mail aan het aanspreekpunt voor de crew, zijnde Super-moderator Tobcoach. Zijn emailadres is <!-- e --><a href="mailto:Tobcoach@soccerquest.nl">Tobcoach@soccerquest.nl</a><!-- e --> , de PB-functie is eenieder bekend.

Het heeft alles bij elkaar ongeveer een week of twee geduurd voordat we het zeker wisten, en al die tijd hebben we als crew onze kaken op elkaar moeten houden, omdat anders het onderzoek gefrustreerd had kunnen worden. We vragen jullie begrip voor het feit dat we deze kwestie niet eerder hebben kunnen melden, maar dat ging gewoonweg niet.

Afsluitend willen we nog wel kwijt dat de reacties in het "In memoriam"-topic wel hebben aangetoond dat de leden op SQ behoren tot één grote familie en dat we ons daar absoluut niet voor hoeven te schamen. Wij zijn met z'n allen om de tuin geleid en daar dienen we ook lering uit te trekken voor de toekomst.

SoccerQuest is door deze affaire een nog hechter forum geworden dan het al was waarbij we hebben aangetoond ook dergelijke zaken aan te kunnen.

Bestuur, Super moderators en moderators SoccerQuest.



- Kezmania - 02-01-2006

Mac Wrote:heel ziek dit...schijnen zelfs spandoeken voor hem opgehangen te zijn in de arena. lang stuk maar toch verbazingwekkend om te lezen allemaal.

soccerquest forum Wrote:Blablabla


Hij is misschien een beetje te ver gegaan, maar toch hulde..
Het is natuurlijk ook niet al te slim om je te laten beet nemen..


- Gerben Zonderland - 02-01-2006

Kezmania Wrote:
Mac Wrote:heel ziek dit...schijnen zelfs spandoeken voor hem opgehangen te zijn in de arena. lang stuk maar toch verbazingwekkend om te lezen allemaal.
soccerquest forum Wrote:Blablabla
Hij is misschien een beetje te ver gegaan, maar toch hulde..
Het is natuurlijk ook niet al te slim om je te laten beet nemen..

Ik hoop ook elke dag dat jij een fictief persoon bent en eigenlijk gewoon een hele aardige kerel, maar ik vrees het ergste. :wink:


- Mac - 02-01-2006

knap dat hij het zo allemaal gedaan heeft natuurlijk maar dat maakt het niet minder ziek. Lijkt me niet dat dit een 'uit de hand gelopen grap is' maar dat hijzelf gewoon niet helemaal in orde is. Anders ga je niet je eigen dood in scene zetten lijkt me.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://overloaders.net/vak410/0506/groningenthuis/11.JPG">http://overloaders.net/vak410/0506/gron ... uis/11.JPG</a><!-- m -->

misschien dat fabian er nog iets meer vanaf weet.


- Bocaloca - 02-01-2006

Idd zat et op ht forum te lezen, te belachelijk voor woorden natuurlijk


- Peter - 02-01-2006

Wat een overdreven ophef maken ze erover zeg. Iemand doet zich anders voor dan ie is, boeiend. Op dit forum zullen vast ook wel mensen zitten die zich anders voordoen dan ze echt zijn. Ik vind het eigenlijk ergens wel 'grappig' dat het m zo lang gelukt is.


- Gerben Zonderland - 02-01-2006

Peter Wrote:Wat een overdreven ophef maken ze erover zeg. Iemand doet zich anders voor dan ie is, boeiend. Op dit forum zullen vast ook wel mensen zitten die zich anders voordoen dan ze echt zijn. Ik vind het eigenlijk ergens wel 'grappig' dat het m zo lang gelukt is.

Wie kopt deze voorzet even in? :lol:


- Kezmania - 02-01-2006

Idd,

je gaat toch niet iemand geloven die je nog nooit in leven de lijve hebt gezien.
Voor zo iemand ga je toch ook geen spandoek ophangen?
Dit soort geintjes zullen steeds vaker gaan voorkomen.


- Mac - 02-01-2006

voorbeeldje: toen we dit forum oprichtten hadden jazz en ik elkaar ook nog nooit irl gezien. Dat gebeurde pas na een maand of 8, 9. Hij had dus ook makkelijk iemand anders kunnen zijn maar ik was toch echt wel ff stil geweest als ik hoorde dat ie dood was laat staan hoe ik me gevoeld had als bleek dat ie heel iemand anders was geweest.

Denk dat t voor veel van die gasten ook zo was ongeveer.


- Peter - 02-01-2006

Mac Wrote:voorbeeldje: toen we dit forum oprichtten hadden jazz en ik elkaar ook nog nooit irl gezien. Dat gebeurde pas na een maand of 8, 9. Hij had dus ook makkelijk iemand anders kunnen zijn maar ik was toch echt wel ff stil geweest als ik hoorde dat ie dood was laat staan hoe ik me gevoeld had als bleek dat ie heel iemand anders was geweest.

Denk dat t voor veel van die gasten ook zo was ongeveer.

Precies, maar om nou over gerechtelijke stappen ed te gaan praten.. Confused


- Mac - 02-01-2006

nee dat kan ik me ook niet voorstellen. waarvoor willen ze m aanklagen dan? er bestaat volgens mij wel een wet dat je je eigen dood niet in scene mag zetten ofzo maar weet niet of die ook op i-net geldt. bovendien zette hij de dood van een fictief persoon in scene Wink


- Mac - 02-01-2006

hehe er zijn zelfs mensen die een stadionverbod hebben gekregen omdat ze fakkels hebben afgestoken schijnt...ben je toch wel vrij dom fakkels afsteken voor iem die je nog nooit gezien hebt


- Kezmania - 02-01-2006

Mac Wrote:voorbeeldje: toen we dit forum oprichtten hadden jazz en ik elkaar ook nog nooit irl gezien. Dat gebeurde pas na een maand of 8, 9. Hij had dus ook makkelijk iemand anders kunnen zijn maar ik was toch echt wel ff stil geweest als ik hoorde dat ie dood was laat staan hoe ik me gevoeld had als bleek dat ie heel iemand anders was geweest.

Denk dat t voor veel van die gasten ook zo was ongeveer.


Het gaat er gewoon om, dat je niet moet denken dat je iemand kent na een paar jaartjes samenwerken via internet. Van veel mensen die je irl al jaren kent, weet je niet eens alles. Iemand die je via internet kent en nog nooit echt ontmoet hebt kun je dus ook niet echt kennen.


- Bocaloca - 02-01-2006

Maar ja als je met iemand smst, mailt en dergelijke en hij blijkt gewoon een fake identity te hebben vind ik dat toch knap lullig


- Bor de Wolf - 02-01-2006

Als jullie maar niet gaan twijfelen aan het feit dat ik (meestal) in het Enge Bos woon....

Ik ben echt, ik leef!

[Image: wolfman_howling_hg_clr.gif]


- Kezmania - 02-01-2006

Bocaloca Wrote:Maar ja als je met iemand smst, mailt en dergelijke en hij blijkt gewoon een fake identity te hebben vind ik dat toch knap lullig

Iemand die in Milaan woont heeft meestal geen Nederlands nummer :roll:

Ook mailtjes zijn makkelijk te traceren.

Verder is het ook vrij simpel om even naar google te gaan en de naam van desbetreffende persoon in te tikken en even te zoeken.


- Lance - 02-01-2006

Sterk verhaal. Hoe moet je als faker voor de buis zitten als je ziet dat Ajax tegen Inter Milan heeft geloot voor de CL. Toch benieuwd of ze die gast irl kunnen vinden...


- Mac - 02-01-2006

uiteraard maar heb jij ooit martijn van doesselaar ingetikt op google? Dat doe je niet totdat je een reden hebt om me te wantrouwen (nu komen er 20 berichtjes dat iedereen dat wel heeft gedaan natuurlijk Wink)

van dat sms'en snap ik idd ook nog niet helemaal als je in italie woont neem je toch niet je nederlandse nummer mee neem ik aan kost je veels te veel geld.


- Bor de Wolf - 02-01-2006

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat (de "man" achter) Boca ook niet echt bestaat. Maar ja, wie geloofde dat nog na de Witte Broek Story....


- Mac - 02-01-2006

de wijze uil?


- Bor de Wolf - 02-01-2006

Mac Wrote:de wijze uil?

[Image: Article_1362__meneer_de_uil.jpg]


- Treesong - 02-01-2006

Ach ja jongens, ik vond het hier gewoon gezelliger dan op Soccerquest :wink:


- Mac - 02-01-2006

Posts: 6666

.....:o


- Bor de Wolf - 02-01-2006

Mac Wrote:Posts: 6666

.....:o

[Image: devil_gif.gif]


- Treesong - 02-01-2006

[Image: images%5C8530.jpg]

:waf:


- BIERTEAM.NET - 05-01-2006

Quote:Martin Jol: 'Tackle op Lee ergste ooit'

5/1/2006 10:56

Martin Jol was opgetogen over de overwinning op Manchester City, de Spurs-coach was minder te spreken over de tackle van David Sommeil, die Young-Pyo Lee een knieblessure opleverde.

Invaller Sommeill raakte in de tweede helft Lee op de knie. De Koreaanse back moest aangeslagen het veld ruimen na de charge die voor de City-verdediger zonder gevolgen bleef.

'Lee vond het de ergste tackle ooit, en ik ben het met hem eens. Het zag er wel verschrikkelijk uit', zei Jol na afloop. De Tottenham-manager verweet scheidsrechter Wiley niets. 'Ik kan begrijpen dat de arbiter het heeft gemist. Hij was gefocused op de eerste tackle'', refereerde Jol aan duel tussen Michael Brown en Joey Barton.

Jol is er niet op uit Sommeil aan de schandpaal te nagelen. 'Maar mijn enige probleem is dat Lee een flinke kneuzing heeft en waarschijnlijk een paar weken niet inzetbaar is'

Mogelijk krijgt Sommeil nog wel een standje. Manchester City-manager Stuart Pearce beloofde de beelden nog een keer te aanschouwen. 'Als het inderdaad een nare tackle is, zal ik met hem gaan praten en hem vertellen dat het onacceptabel is.'

Iemand de beelden gezien? Of iemand die 't op internet heeft kunnen vinden??


- FC Wageningen - 08-01-2006

Hoge boetes na televisiegrap

Een Belgische rechtbank heeft twee makers van een televisieprogramma met een verborgen camera in hoger beroep veroordeeld tot forse boetes.

Voor het VTM-programma 'Kan Dit'?! werden 3 schoonmakers besteld om schoon te maken iin een mortuarium in de Belgische stad Genk. Tijdens hun werkzaamheden kwam er in eens een 'lijk' tot leven.

Dit zorgde voor grote paniek. Alle slachtoffers raakten in schock en zijn blijvend arbeidsongeschikt. Volgens de rechter gingen de opnamen te lang door voor 'goed en pakkend beeldmateriaal'.