FTM Forum
Weekend - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Weekend (/showthread.php?tid=2014)



Weekend - Mac - 17-03-2007

Zoals de meesten inmiddels wel weten is jazz gister getrouwd en zal enkele dagen niet aanwezig zijn. Aangezien ik ook vanmiddag richting center parcs ga zal er dus enkele dagen niemand aanwezig zijn. Ik zou zeggen gedraag jullie netjes en vanaf dinsdag kunnen jullie weer aankloppen.


- Haggie - 17-03-2007

=D>


- Genomico - 17-03-2007

[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:


- Ad Wim - 18-03-2007

Genomico Wrote:[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:
Icon_question


- Genomico - 18-03-2007

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:
Icon_question

Dan moet je van de (hele) oude garde zijn om dat nog mee te hebben gemaakt. Volgens mij kan Tampie er wel iets meer over vertellen :razz:


- Ad Wim - 18-03-2007

Ik ben van de hele oude garde, maar dit begrijp ik toch niet. EB?


- Mist - 18-03-2007

Als je dat niet begrijpt ben je toch niet genoeg oude garde Wink


- Elikian - 18-03-2007

Nog wel een jaartje of 2 voor jouw tijd Ad Wink


- Ad Wim - 18-03-2007

Maar ik was voor mijn alias Ad Wim ook al hier onder een andere naam. Om wie gaat het dan? Nu word ik wel nieuwsgierig!


- _Tampie - 19-03-2007

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:[-o< Please, laat de puntenmongool dit moment niet gebruiken om weer van zich te laten horen :wink:
Icon_question

Dan moet je van de (hele) oude garde zijn om dat nog mee te hebben gemaakt. Volgens mij kan Tampie er wel iets meer over vertellen :razz:

In tegenstelling tot EB is er werkelijk niemand blij om de puntenmongool terug te zien.

Ik weet niet meer precies wat zijn tactieken waren om iedereen te frustreren. Volgens mij maakte hij zoveel topics aan de alle zinvolle topics naar pagina 2 gingen.


- Elikian - 19-03-2007

Topic ..
Topic ...
Topic .....
Topic ......

En zo ben je al snel een puntenmongool Wink


- Dr. Pils - 19-03-2007

Geen puntenmongool meer hier! Ben net weer op de weg terug.


- Mist - 19-03-2007

Hij hangt hier nog steeds rond trouwens.
Hier hoe dat er destijds uitzag (vrij mild nog op dat moment Wink).


- Haggie - 19-03-2007

:lol:


- Scholten! - 19-03-2007

Icon_twisted Haggie, maak jezelf maar bekend....


- Mac - 20-03-2007

damn 2001...gewoon al 6 jaar geleden dus. mooie tijden

anyways...ik ben terug dus


- Dodge - 20-03-2007

haha ik kwam daar ook nog wel eens toen het er nog zo uitzag! :eeeek:

Eindeloos ouwehoeren of je nou Safin moest kiezen of niet.. Eigenlijk is er niks veranderd.. :wink:


- Elikian - 20-03-2007

Maar dat ligt vooral aan Safin Big Grin


- Genomico - 20-03-2007

Elikian Wrote:Maar dat ligt vooral aan Safin Big Grin

:lol: :lol: