The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wat gaan... - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Wat gaan... (/showthread.php?tid=2032)

Pages: 1 2


Wat gaan... - Peter - 23-03-2007

we eraan doen om te zorgen dat het vandaag niet zo'n saaie bedoeling blijft? Xtragaap4de


- Vret Mien Gras - 23-03-2007

Mail Innieminie maar.


- Peter - 23-03-2007

Die forumt tegenwoordig toch onder de naam 'Ad Wim'?

Welke voorheen vaste forumbezoekers zijn er eigen nog meer verdwenen in de loop van de jaren? Kan me er maar verrekte weinig herinneren zo 1, 2, 3.


- gittermaster - 23-03-2007

kezmania al een tijd niet gezien, overigens geen ramp


- Bocaloca - 23-03-2007

Die komt pas weer als PSV een keer een mooi resultaat haalt


- Fabian - 23-03-2007

Dommel !
En soms 'mis' ik zelfs Gekhoàh nog een beetje...
Of de ( ??? ) Clan die actief was... :lol:


- Voyou - 23-03-2007

Lance is ook 'verdwenen' volgens mij..

En waar is de puntenmongool tegenwoordig?? :razz:


- Ekslem - 23-03-2007

Moker :razz:


- Peter - 23-03-2007

Bocaloca Wrote:Die komt pas weer als PSV een keer een mooi resultaat haalt

Dan zal hij hier de komende weken vast erg veel te bewonderen zijn. Er komen mooie tijden aan met uitzeges op NAC en NEC en de uitschakeling van Liverpool in de CL. Hakkuh Hakkuh Hakkuh


- Fabian - 23-03-2007

Voyou Wrote:En waar is de puntenmongool tegenwoordig?? :razz:

LL is anders nog steeds (te) vaak te vinden hiero...


- Mac - 23-03-2007

iemand had marsbar toch teruggehaald een tijdje geleden? maar volgens mij was die na een paar dagen de weg alweer kwijt


- Lamme Lennie - 23-03-2007

Fabian Wrote:Dommel !
En soms 'mis' ik zelfs Gekhoàh nog een beetje...
Of de ( ??? ) Clan die actief was... :lol:

De Pipo clan!


Fabian Wrote:
Voyou Wrote:En waar is de puntenmongool tegenwoordig?? :razz:

LL is anders nog steeds (te) vaak te vinden hiero...

De goeie ouwe tijd :oops:


- Gerben Zonderland - 23-03-2007

Moker leeft nog i.i.g. dat weet ik zeker.

We hadden ook nog Rik de Kikker (en aanverwante varianten) en de varianten van Lamme Lennie (maar die hebben zichzelf opgelost, volgens mij).


- Peter - 23-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:de varianten van Lamme Lennie (maar die hebben zichzelf opgelost, volgens mij).

Och ja; Tamme Bennie enzo. :lol:

En Dommel heette eerst toch bie®?


- Berend Botje - 23-03-2007

Op het oude blauwe forum hadden we ook nog het 'langste topic' en 'het laaste woord'. Die waren ook eindeloos.


- Voyou - 23-03-2007

Berend Botje Wrote:Op het oude blauwe forum hadden we ook nog het 'langste topic' en 'het laaste woord'. Die waren ook eindeloos.

En waar is Boris Boef gebleven?


- Fabian - 23-03-2007

Dommel was voorheen bekend als bier ja.

Er heeft nog een hele tijdlang een hele 'clan' op een 'blauw forum' zitten bijtanken over de CL. Saar en Bum, EJR en nog meer, daar zaten nog wat ouwe getrouwe. Meeste van die zitten, volgens mij, ook wel weer hier....


- Peter - 23-03-2007

Berend Botje Wrote:Op het oude blauwe forum hadden we ook nog het 'langste topic' en 'het laaste woord'. Die waren ook eindeloos.

Nou je het zegt herinner ik het me weer. Maar heb geen flauw idee meer wat er ook al weer in die topics stond. :p


- Berend Botje - 23-03-2007

Voyou Wrote:
Berend Botje Wrote:Op het oude blauwe forum hadden we ook nog het 'langste topic' en 'het laaste woord'. Die waren ook eindeloos.

En waar is Boris Boef gebleven?

Voor diegenen die het echt niet weten, Boris Boef was ik in de tijd dat het forum in zijn huidige vorm nog bij Sportdreams zat. Na de overstap naar een zelfstandig forum ben ik van naam veranderd omdat ik niet geassocieerd wilde worden met de winnaar van een dom spelletje, een eendagsvlieg met de naam Boris. Bestaat die nog?


- Peter - 23-03-2007

Berend Botje Wrote:
Voyou Wrote:
Berend Botje Wrote:Op het oude blauwe forum hadden we ook nog het 'langste topic' en 'het laaste woord'. Die waren ook eindeloos.

En waar is Boris Boef gebleven?

Voor diegenen die het echt niet weten, Boris Boef was ik in de tijd dat het forum in zijn huidige vorm nog bij Sportdreams zat. Na de overstap naar een zelfstandig forum ben ik van naam veranderd omdat ik niet geassocieerd wilde worden met de winnaar van een dom spelletje, een eendagsvlieg met de naam Boris. Bestaat die nog?

Jij wordt liever geassocieerd met Berend Veneberg?

[Image: berend%202002.jpg]


- Fabian - 23-03-2007

Ik wou je niet bekendmaken BB... :wink:


- Bumme - 23-03-2007

Je was daar toch ook Opa Dick?


- Berend Botje - 23-03-2007

Bumme Wrote:Je was daar toch ook Opa Dick?

Dat was in mijn jonge jaren.
En ik zal het nu maar verklappen, Rik de Kikker en de Afhaalchinees was ik ook.


- Gerben Zonderland - 23-03-2007

Berend Botje Wrote:
Bumme Wrote:Je was daar toch ook Opa Dick?

Dat was in mijn jonge jaren.
En ik zal het nu maar verklappen, Rik de Kikker en de Afhaalchinees was ik ook.

Oh ja joh? Noooooooooooooooooit gedacht! :lol:
Kloepoek bij?


- Berend Botje - 23-03-2007

Vandaag niet Gelben Zondelland, helaas kan ik om een of andele leden niet meel inloggen.


- Aukinho - 23-03-2007

Over goede oude tijden gesproken, wie zaten er allemaal in FC FC?


- Gerben Zonderland - 23-03-2007

Berend Botje Wrote:Vandaag niet Gelben Zondelland, helaas kan ik om een of andele leden niet meel inloggen.

Misschien moet je even op Leset dlukken of de stekkel el even uithalen en el weel indlukken. Loutel, modem en plovidel allemaal okidoki?


- Berend Botje - 23-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Vandaag niet Gelben Zondelland, helaas kan ik om een of andele leden niet meel inloggen.

Misschien moet je even op Leset dlukken of de stekkel el even uithalen en el weel indlukken. Loutel, modem en plovidel allemaal okidoki?

Neen, ik bedoer ars Afhaarchinees op dit folum.


- Dre - 23-03-2007

Sambel bei?


- Gerben Zonderland - 24-03-2007

Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:Vandaag niet Gelben Zondelland, helaas kan ik om een of andele leden niet meel inloggen.

Misschien moet je even op Leset dlukken of de stekkel el even uithalen en el weel indlukken. Loutel, modem en plovidel allemaal okidoki?

Neen, ik bedoer ars Afhaarchinees op dit folum.

Oooooooh...op die blommel.