Roda - Gro - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Roda - Gro (/showthread.php?tid=2047) |
Roda - Gro - Ekslem - 29-03-2007 Iemand de goedkope Castro op goal????? Quote:Kujovic lost Castro weer af in doel Roda JC - Ekslem - 30-03-2007 Quote:Van Loo mogelijk terug onder lat FC Groningen - Kleine Jan - 30-03-2007 Die was over de lijn!!!!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout: - Kleine Jan - 30-03-2007 Godverdomme!!!!!!!!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout: - goa - 30-03-2007 Wablief? - goa - 30-03-2007 0-1 Lovre (Levchenko) El Bummerino - FC Petr - 30-03-2007 Best wel een mooie tussenstand. : - FC Petr - 30-03-2007 Hehe Ramzi... :lol: - Ricochan - 30-03-2007 FC Petr Wrote:Hehe Ramzi... :lol: :razz: :razz: :razz: - Ricochan - 31-03-2007 Tcoh wel grappig, normaal hadden er weer heel veel berichten gestaan als ramzi en de fauw hadden gescoord, en een punten topic met 13 puntjes 14 puntjes blablabla, en nu is het ineens angstvallig stil..... Ik heb ook overal de fauw dus ik had ook graag dat doelpunt gezien, maar sjit happens. - Mukkus - 31-03-2007 2x0 punten, maar gezien de eventuele dreiging van Roda voor Heerenveen voor de strijd om de vijfde plaats, ben ik niet geheel ontevreden met deze uitslag. - Ekslem - 31-03-2007 -2 uit 2 - Vret Mien Gras - 31-03-2007 Mukkus Wrote:2x0 punten, maar gezien de eventuele dreiging van Roda voor Heerenveen voor de strijd om de vijfde plaats, ben ik niet geheel ontevreden met deze uitslag. Wat triest dat Roda. Gron is ook niet wat het vorig seizoen was. Heerenveen lijkt me de duidelijke winnaar. - Gerben Zonderland - 31-03-2007 Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:2x0 punten, maar gezien de eventuele dreiging van Roda voor Heerenveen voor de strijd om de vijfde plaats, ben ik niet geheel ontevreden met deze uitslag. Maar dan alleen als ze zelf ook winnen. - de nieuwe - 31-03-2007 Ekslem Wrote:-2 uit 2Hier ook. En dat ondanks een doelpunt van de Fauw Edit: ben trouwens benieuwd of Tien en /of andere media hier net zoveel ophef over gaan maken als het doelpunt van AZ tegen Ajax. Deze dwaling was in mijn ogen nog groter; het was heel duidelijk een doelpunt ! - de nieuwe - 02-04-2007 En inderdaad geen woord hier over in de (A)Jack(s) van Gelder-show Ook 10 maakte zich er wel erg makkelijk van af. Of ben ik de enige die zich druk maakt om dit niet toegekende doelpunt in deze tijd van alle technische mogelijkheden waardoor dit soort zaken eigenlijk helemaal niet meer moet kunnen..... - Ekslem - 02-04-2007 Tsja, het is maar Roda he! Over de goal van AZ tegen Ajax werd een week later nog gesproken. Hier hoor je niets meer over. - Peter - 02-04-2007 Neem aan dat SD na het zien van de beelden gewoon alsnog een goal aan de Fauw toekent. Ik heb hem immers in mn team en houdt anders 2 minpunten aan deze pot over. - Ad Wim - 02-04-2007 de nieuwe Wrote:En inderdaad geen woord hier over in de (A)Jack(s) van Gelder-showHet is vreselijk en weer een voorbeeld van de onkunde van de scheidsrechters in Nederland. EN niet alleen hier, maar ook bij Twente-Utrecht en Excelsior-ADO. Dat zijn weer drie hele grote fouten in één weekend, het wordt alsmaar erger. |