Heren, tot ziens! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Heren, tot ziens! (/showthread.php?tid=2072) |
Heren, tot ziens! - Mukkus - 01-04-2007 Zojuist heeft Milad Acda een contract getekend bij de nr.2 van de Portugese eredivisie. Mailcontact speelde al wat langer en een half uurtje geleden heeft Tool ingestemd met een transfersom van 1 miljoen euro. Transfer zal deze week beklonken worden. Ik vertrek FC CT met gemengde gevoelens, uitzicht op het kampioensschap en misschien ook wel de beker. Maar het bedrag is niet verkeerd en de FC CT wordt hier zeker beter van! Succes de rest van de competie, ik blijf jullie volgen! - T00L - 01-04-2007 Erg jammer dat je vertrekt Mukk.. Maar ja, als je het niet helemaal naar je zin hebt is het idd beter om te vertrekken. Ik zal je morgenmiddag op de transferlijst zetten, zodat je woensdagmiddag je afscheidswedstrijd nog kunt spelen. - Depor - 01-04-2007 :cry: Wat zijn je redenen voor vertrek? - Mukkus - 02-04-2007 Geld. Loon wordt verdubbeld + assistbonus. Heb het Tool voorgelegd, maar hij wil mij niet meer geven om geen scheve gezichten binnen FC CT te krijgen. Transfersom is ook niet misselijk, van de coach van Destemidos begreep ik dat er niet veel goede verdedigende middenvelders rondlopen en zijn keuze viel op mij. Hij is bereid er goed voor te betalen, naar zo'n speler als Milad Acda is hij op zoek. Hij heeft momenteel 3 rechtsbenige M C's, Milad is linksbenig. Ik moet alleen nog erg aan mijn snelheid en korte pass werken. Gezeik van de laatste weken ben ik ook wel een beetje zat. Tweede team in de beker, het niet een hele wedstrijd per week spelen en niet de moeite willen doen om te klikken bij relaties. Dat gaf dit weekend wel een beetje de doorslag. - Depor - 02-04-2007 Mukkus Wrote:Geld. Loon wordt verdubbeld + assistbonus. Heb het Tool voorgelegd, maar hij wil mij niet meer geven om geen scheve gezichten binnen FC CT te krijgen. Transfersom is ook niet misselijk, van de coach van Destemidos begreep ik dat er niet veel goede verdedigende middenvelders rondlopen en zijn keuze viel op mij. Hij is bereid er goed voor te betalen, naar zo'n speler als milad Acda is hij op zoek. Ben er wel redelijk mee eens, ik vind dat altijd de besten moeten starten, en af en toe een wissel moet gewoon kunnen, wat boeit het nu of je niet een hele wedstrijd speelt of het grootste gedeelte. En over dat klikken begin ik niet eens. Vrees dat als we niet rap eens goede afspraken maken er meer mensen vertrekken, gewoon een aantal regels kan je er niet mee leven dan is dat jammer. Helaas dat je vertrekt maar we spreken elkaar vast nog, misschien moet je een topic maken over je portugeze avontuur, ik ben geinteresseerd - Mukkus - 02-04-2007 En het weer is ook niet onbelangrijk. :wink: - Depor - 02-04-2007 Mukkus Wrote:En het weer is ook niet onbelangrijk. :wink: Ik kom in de zomerstop even buurten aan de Algarve, misschien een trainingskampje die kant op? - Adder - 02-04-2007 Late 1 april grap? Zo niet, jammer dat je weggaat. - Lamme Lennie - 02-04-2007 Als het waar is ben ik vrij verbaasd. Maar ja, er zijn meer talenten wiens carriere wordt verneukt door het grote geld dat ze elders kunnen verdienen :razz: Hebben we al een vervanger op het oog? En is 1 miljoen echt veel geld? Het lijkt mij namelijk peanuts wanneer we spelen om het kampioenschap in de Eredivisie en we slechts 1 verdedigende middenvelder hebben (hadden). Wellicht had hier een teamtalk/overleg op zijn plaats geweest. Vooralsnog ga ik er toch nog vanuit dat het een grap is hoor........ - Mac - 02-04-2007 whehehe ik geloof er geen zak van. Het leuk meespelen van Tool deed me nog wel enigszins twijfelen trouwens. - Lamme Lennie - 02-04-2007 Nee niets ervan! Verkopen die gast! Ik zie mezelf wel als nieuwe verdedigende middenvelder en die 50K pp kunnen we ook wel goed gebruiken om een nieuwe PT aan te schaffen :razz: - Box Brother - 02-04-2007 Ware het niet dat 1 miljoen een hoop geld is komt dit bericht vreemd en ongeloofwaardig op mij over Milad.... zeker ook omdat je in de kleedkamer niks gezegd hebt. Overigens als je naar Portugal gaat verwacht ik dat er ook scouts zijn geweest en die hebben geen intresse in je als ik zo kijk.... - Mukkus - 02-04-2007 Tool, dank voor de medewerking! Jammer dat Adder iets te vroeg reageerde.....tsja, wat is eigenlijk een zichzelf respecterend voetbalteam zonder voetbalhumor in de vorm van een 1 aprilgrap? Depor, jij helemaal bedankt! :wink: - Lamme Lennie - 02-04-2007 Jammer, moet ik mijn nieuwe PT weer afbellen - Adder - 02-04-2007 Mukkus Wrote:Tool, dank voor de medewerking! Sorry :oops: Maar, ik moet wel zeggen dat jij(jullie ) het leuk bedacht heeft (hebben). - Depor - 02-04-2007 Mukkus Wrote:Tool, dank voor de medewerking! Ik las het vanochtend terug en dacht ow nee, bier en 1 april gaat niet samen. Maar dan nog, de redenen die je aangaf spelen wel bij mij iig, kan me over sommige dingen mateloos irriteren en dat haalt in mijn geval wel een gedeelte van het plezier weg. - Mac - 02-04-2007 Dit is SD! dit is onderdeel bij onze cultuur. Het voelt toch niet helemaal hetzelfde als niemand zeikt - T00L - 02-04-2007 helaas mocht ik van Mukkus hem niet echt op de transferlijst zetten, vraagprijs 1M... zou het een stuk geloofwaardiger gemaakt hebben - Mukkus - 02-04-2007 Herstel: het mocht wel, maar had weinig zin meer..... - T00L - 02-04-2007 hoezo? ik wist niet of het negatieve effecten zou hebben en daardoor gaf je gisteravond aan dat ik het dan maar niet moest doen.. - Mukkus - 02-04-2007 O jah, da's ook wel weer waar. Maar ik had je wel toestemming gegeven, als het addertje nog steeds onder het gras zat. - Adder - 02-04-2007 Mukkus Wrote:O jah, da's ook wel weer waar. Maar ik had je wel toestemming gegeven, als het addertje nog steeds onder het gras zat. Ik lees het al weer....., halfbakken voorbereiding. :wink: Dat is ook SD eigen. - gittermaster - 02-04-2007 hahha, fantastisch. Even zag ik een basisplek voor ogen - Vietjes - 02-04-2007 Eerlijk gezegd werd het Klop een beetje nat in de ogen. Maar hij realiseerde zich al snel dat El Asprinator de FC CT nooit de rug toe zou keren. En terecht, CT forever!! |