![]() |
YP 15 april - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: YP 15 april (/showthread.php?tid=2139) |
YP 15 april - Dre - 15-04-2007 Het oude pullsysteem, bevalt me dit seizoen prima :8: Elmer Mooijman (158919463) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 130 Loon: 660 ââ¬/week Eigenaar: Dredevils Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos - Nr. 12 - 15-04-2007 Rutger Groteboer, is terug het land op geschopt. @Dre: Aardig YP - Lamme Lennie - 15-04-2007 Bagger, ik ga overstappen - Adder - 15-04-2007 vreemd, ik kon maar 1 pull doen bij de scouts(heb er 3). Vorige week kon ik er wel 3 doen. - T00L - 15-04-2007 je kunt er max 3 kijken, maar zodra je er 1 accepteert dan kun je de rest niet meer zien. - Antidote - 15-04-2007 Keeper gepulled vanwege mijn reserve een tijd eruit ligt. Kreeg een 21jr. matig, dus hij mag nog even aanblijven als reserve. - gittermaster - 15-04-2007 tja, wilde m eigenlijk op tl zetten, maar meer dan 5k zal ik er niet voor vangen, dus train ik m door tot einde van het seizoen, waar hij waarschijnlijk met iets van bovennatuurlijk spelhervatten weg mag... Keimpe Geraedts (158924388) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 480 Loon: 640 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: zwak - Birger - 15-04-2007 Filip Schutyser (158940803) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Specialiteit: Technisch Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 1 250 Loon: 640 ââ¬/week Eigenaar: Track United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos de laatste voor de overstap allicht wordt verkocht (of toch geprobeerd) - Adder - 15-04-2007 T00L Wrote:je kunt er max 3 kijken, maar zodra je er 1 accepteert dan kun je de rest niet meer zien. Dank je wel, wist ik niet(weer eens niet gelezen...) - T00L - 15-04-2007 Quote:Commentaar van de scout - Vietjes - 15-04-2007 Commentaar van de scout Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Frits Zwaagstra is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn. Lekker vaag maar klinkt positief |