![]() |
EJR - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: EJR (/showthread.php?tid=2147) |
EJR - Mukkus - 15-04-2007 Heel veel sterkte volgend seizoen. :cry: - EJR - 15-04-2007 Ik zal jullie missen. ![]() - Mukkus - 15-04-2007 Kom op, 'Omniworld thuis' kan best leuk zijn. - EJR - 15-04-2007 Mukkus Wrote:Kom op, 'Omniworld thuis' kan best leuk zijn. Ik kan godver nog geen 3 spelers uit die Joepielerliek opnoemen, dus dat is helemaal niet leuk! ![]() - Mukkus - 15-04-2007 EJR Wrote:Mukkus Wrote:Kom op, 'Omniworld thuis' kan best leuk zijn. Dat bedoel ik ook niet. Na 'Omniworld thuis' loop je wel lekker met 3 punten op zak het stadion uit. :wink: - Bumme - 15-04-2007 Vriend! We gaan weer als vroeger VIPPEN bij Volendam! Kan nu zelfde arrangementen regelen bij Omniworld en Haarlem dus gaat een mooi seizoen worden. Sterkte en tot 2008-2009 - Gerben Zonderland - 15-04-2007 EJR Wrote:Mukkus Wrote:Kom op, 'Omniworld thuis' kan best leuk zijn. Henkie Vos, Ronald Hamming en Martin Drent. Das toch niet zo moeilijk? - EJR - 15-04-2007 Bumme Wrote:Vriend! Dan houden Johan en Hermien zich weer warm aanbevolen! Die vinden een uitje naar Vollundam op het ereterras mét buffet skitterend moi! :wink: - Amor Fati - 16-04-2007 Gerben Zonderland Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:Kom op, 'Omniworld thuis' kan best leuk zijn. [-X Abrupt einde aan profloopbaan Drent 14/4/2007 15:51 Een hamstringblessure heeft vervroegd een einde gemaakt aan de profloopbaan van Martin Drent. De 37-jarige spits kan dit seizoen niet meer in actie komen voor BV Veendam. Drent kondigde onlangs zijn definitieve afscheid aan van het betaalde voetbal. Afgelopen zomer kwam hij nog terug op een eerder genomen besluit en ging dit seizoen toch nog aan de slag op amateurbasis. Het duel met Cambuur Leeuwarden van vrijdag (1-0 verlies) is het laatste profduel van Drent geweest. - Bocaloca - 16-04-2007 EJR gaan we samen naar Dord Ado en Ado Dord? :razz: TEnzij dord natuurlijk de eredivisie haalt ![]() - Ekslem - 16-04-2007 RIP - Gerben Zonderland - 16-04-2007 Amor Fati Wrote:Gerben Zonderland Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:Kom op, 'Omniworld thuis' kan best leuk zijn. Op dit moment zijn het nog spelers uit de Joepielerliek, ook al spelen ze niet (altijd). Volgend jaar waarschijnlijk alledrie niet meer. Drent is al gestopt, Hamming stopt sowieso en Henk stopt als RBC alsnog promoveert. - waf - 16-04-2007 nogmaals gecondoleerd ejr, ook ik hoop op een snelle terugkomst. - Treesong - 16-04-2007 Ik zou best nog wel een keertje net als vroegâh ADO-Ajax willen kijken In het zuiderpark, de lange zij, de warme worst supporters om je heen lekker kankeren op Snèder en Stam en die achterlijke Sanchez Want bij elke lage bal Dan dook die eikel er steevast overheen. O O Adau, mooie club achter de duine Saavreda, Mols, Rijaard, Kolk en Delorsj O o Adau, ik zah met iemand wille ruile Meteen gaan huile, als ik geen adau-fan zah zèn Ik zou best nog wel een keertje, net as vroeger Ach, wat leg ik nou te dromen want Den Haag is nah gedegradeâhd Voor mij toch veel te vlug joh... Dat nieuw stadion, Moest dat er trouwens eigenlijk wel echt zo nodig komen Zo komt dat knokken met de jâudeuh dus never nooit meer terug.... :cry: - Vret Mien Gras - 16-04-2007 Eruit met Excelsior en Ado terug! - Frits - 16-04-2007 Vret Mien Gras Wrote:Eruit met Excelsior en Ado terug! das pas over een jaar.... ![]() |