The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Moeten jullie ...... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: (OT) Moeten jullie ...... (/showthread.php?tid=2159) Pages:
1
2
|
(OT) Moeten jullie ...... - Riekki - 18-04-2007 ook zo gigantisch veel doen vandaag???? Paper schrijven en colleges volgen. Gaat niet echt samen. Iemand die voor mij even colleges wil volgen? 14.45-16.30 DZ 2 18.45-20.30 DZ 1 - Peter - 18-04-2007 Jij zit ook in het fiscale wereldje toch? Moet geen probleem zijn, maar loop jij dan volgende week maandag en dinsdag namens mij stage hier op kantoor? :8: Re: (OT) Moeten jullie ...... - de nieuwe - 18-04-2007 Riekki Wrote:ook zo gigantisch veel doen vandaag????Nou, om te beginnen ga ik zometeen eerst maar eens slapen. :lol: - Riekki - 18-04-2007 Geen enkel probleem. Ja het zijn alleen maar fiscale vakken (Internationaal belastingrecht en belastingheffing particulieren). Moet voor jou geen probleem zijn. Waar loop je stage? - Peter - 18-04-2007 Oh.. idd geen probleem. Op welke Universiteit zit je? Ik ben over 6,5 weken klaar met het HBO en overweeg de UvT erachteraan te plakken.. werken/stage is nog niks voor mij. ps. loop stage op een miniscuul klein kantoorje in Eindhoven. :p - Riekki - 18-04-2007 Ik zit ook op de UvT. Ook eerst HEAO gedaan in Eindhoven. Toen ze me daar moe waren hebben ze me maar een diploma gegeven en ben ik naar Tilburg gegaan - Peter - 18-04-2007 Nou dan bewandelen wij hetzelfde pad. :p In welk jaar zit je? Ook versneld UvT aan het doen omdat je HBO al in handen hebt? - Ekslem - 18-04-2007 HBO is voor sloebers! :wink: - Peter - 18-04-2007 HBO is voor mensen die 4 (of express jaartje langer erover doen, 5 dus ) jaar lang graag willen uitslapen, bierdrinken met tussendoor max. 10 uur per week naar school. - Mac - 18-04-2007 was t maar waar! op de universiteit kon ik 3x langer uitslapen, 10x zoveel biergedronken en ging ik max 10 uur per week naar school of was dat misschien de reden dat ik t niet gehaald heb? - Dugarry - 18-04-2007 HBO is voor mensne die extra lang willen studeren, heb 2 HBO's, 1 Post HBO en nu dan eindelijk naar de UU voor 2 jaar. - Peter - 18-04-2007 Mac Wrote:was t maar waar! op de universiteit kon ik 3x langer uitslapen, 10x zoveel biergedronken en ging ik max 10 uur per week naar school Hmm dan ligt t mss ook wel aan de opleiding. :p Ik heb echt 5 jaar niks gedaan en dadelijk toch een diploma, maar ken ook wat mensen die bv. lerarenopleiding doen en die hebben t dan weer wel druk met HBO. - Ekslem - 18-04-2007 Peter Wrote:HBO is voor mensen die 4 (of express jaartje langer erover doen, 5 dus ) jaar lang graag willen uitslapen, bierdrinken met tussendoor max. 10 uur per week naar school. Das de universiteit! Alleen is 10 uur wel veel! Af en toe eens blokken voor een tentamentje en je scriptie zorgen voor de echte inspanningen.... - Kleine Jan - 18-04-2007 Ik hoef helemaal niets te doen...... - Riekki - 18-04-2007 Peter Wrote:Nou dan bewandelen wij hetzelfde pad. :p In welk jaar zit je? Ook versneld UvT aan het doen omdat je HBO al in handen hebt? Ben het wel versneld aan het doen maar volg wel het pre-master master traject. Dus geen 2 maar 3 jaar. Daarnaast doe ik wat extra keuze vakken. - Bor de Wolf - 18-04-2007 De collegezaal was vanochtend om 9.00 weer verdacht leeg. Stelletje sloebers die studenten. Ik kom toch ook mijn bed uit om mijn kunstje te doen? Ondankbare prutsers. Dat wordt een heel zwaar tentamen met heel veel collegevragen. - Mukkus - 18-04-2007 Bor de Wolf Wrote:De collegezaal was vanochtend om 9.00 weer verdacht leeg. Lagen ze niet bloedend onder de banken? - Bocaloca - 18-04-2007 [-X dat was om 9.45 - EJR - 18-04-2007 Bor de Wolf Wrote:De collegezaal was vanochtend om 9.00 weer verdacht leeg. Stelletje sloebers die studenten. Ik kom toch ook mijn bed uit om mijn kunstje te doen? Ondankbare prutsers. Dat wordt een heel zwaar tentamen met heel veel collegevragen. Gewoon een paar praktijkcases erin die je zg. op woensdag 18 april hebt behandeld. :wink: - Ekslem - 18-04-2007 Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. - Bor de Wolf - 18-04-2007 Ekslem Wrote:Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. Jij moet niet denken, dan gaat het mis. - Ekslem - 18-04-2007 Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. Op woensdag- en vrijdagmorgen idd niet :8: . Voor de rest gaat het me prima af. Cum fraude afgestudeerd! - Bor de Wolf - 18-04-2007 Ekslem Wrote:Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. En wat was dat voor "studie"? - Ekslem - 18-04-2007 Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. Services en Retail Marketing.............. Shoot :razz: - Dugarry - 18-04-2007 Bor de Wolf Wrote:De collegezaal was vanochtend om 9.00 weer verdacht leeg. Stelletje sloebers die studenten. Ik kom toch ook mijn bed uit om mijn kunstje te doen? Ondankbare prutsers. Dat wordt een heel zwaar tentamen met heel veel collegevragen. :lol: That's why I'll kill you last motherfucker :lol: Aanpakken die studenten, zodra ze zich vervelen beginnen ze met het imiteren van Lucky motherfucking Luke. - Bor de Wolf - 18-04-2007 Ekslem Wrote:Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. Hierbij: Dat is geen studie, maar een cursus! - Dugarry - 18-04-2007 De welbekende spijker....... - Bocaloca - 18-04-2007 Studeren, jammer dat die tijd ten einde is :cry: - Ekslem - 18-04-2007 Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Bor de Wolf Wrote:Ekslem Wrote:Dinsdagavond, studentenavond dus net als op de vrijdagmorgen zal de woensdagmorgen nooit echt volle zalen trekken denk ik. :lol: , voorspelbare sloeber :cheers: - Treesong - 18-04-2007 Ekslem Wrote::lol: , voorspelbare sloeber :cheers: Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk |