The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
AZ-NAC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: AZ-NAC (/showthread.php?tid=2165) Pages:
1
2
|
AZ-NAC - FC Petr - 19-04-2007 :roll: Tja, wie had het ook alweer over vermoeidheid..... tussenstand 5-0 2x Martens 2xCziommer 1x Arveladze - Depor - 19-04-2007 Ging bij 1-0 weg bij Box, kom 15 later thuis...5-0 :eeeek: - Depor - 19-04-2007 6-0, Commentaar is weer van bedroevend niveau......Steinsson die rent overal achteraan, die heeft longen als een IJslandse pony(?? :eeeek: ), Jermaine Lens is Jerremain Lens.....zo kan ik nog een a4tje vol schrijven... - Ekslem - 19-04-2007 En met een intikkertje maakt Steinsson de 6-0 - Depor - 19-04-2007 "Normaal is ie een pain in the neck (??) voor de tegenstander, maar nu heeft ie pain in the neck" over Glenn Salmon, die uiteindelijk last van zijn schouder heeft... - Tukker_Rulez - 19-04-2007 Dankje Simon. Wij gaan Europa in!!!!!!!!!! - Marshall - 19-04-2007 Hopen dat AZ hiermee geen kruit verschiet voor de metsj tegen de Friese boeren... Re: AZ-NAC - de nieuwe - 19-04-2007 FC Petr Wrote::roll: Tja, wie had het ook alweer over vermoeidheid.....De spelers zijn na vanavond weer moe........ - goa - 19-04-2007 Hup Koevermans :roll: - FC Petr - 19-04-2007 Prima prestatie =D> Er is maar één team in Nederland dat zôn tegenstander zo kan kleineren, hopelijk gaat PSV die twee punten nog verspelen. - centre court - 20-04-2007 hup az - Dre - 20-04-2007 goa Wrote:Hup Koevermans :roll: Hij is tenminste niet moe - de nieuwe - 20-04-2007 Dre Wrote:Maar speelt zondag wel weer ?goa Wrote:Hup Koevermans :roll: - Kleine Jan - 20-04-2007 Lijkt me wel... - de nieuwe - 20-04-2007 Als jij het zegt...... Heb je 'm zelf ook? Dan weet ik zeker dat ie speelt :wink: - Kleine Jan - 20-04-2007 Ik heb hem ook zoals je kunt zien... dus laten we hopen dat jij gelijk hebt... :8: - de nieuwe - 20-04-2007 Kleine Jan Wrote:zoals je kunt zien...Had geen zin om te zoeken, dit ging sneller :razz: - EJR - 20-04-2007 Is er in Alkmaar eigenlijk een balkon? - FC Petr - 20-04-2007 goa Wrote:Hup Koevermans :roll: Zonder Koef gaat het prima toch? never change a winning team. :wink: - Ricochan - 20-04-2007 Doe maar wel changen anders gaat jantje weer vloeken ! - waf - 20-04-2007 en van gaal zag weer een geweldig az. ik heb hem na de 1ste helft uitgezet. de 1ste kans kwam in de 40ste minuut en de 2de halve kans ing er via de kluts in. ik vond er echt geen reet aan. de 2de helft zal wel geweldig geweest zijn tegen een ploeg die ruimte moest weggeven en waar bij de 2-0 ongetwijfeld het geloof en het verzet gebroken waren. :roll: - Ricochan - 20-04-2007 Nou moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk bij bijna alle wedstrijden de 2e helft beter en spannender vind dan de eerste helft, omdat dan de goals meestal vallen. In engeland zijn ook meestal de laatste 20 minuten het spannendst - Mukkus - 20-04-2007 waf Wrote:en van gaal zag weer een geweldig az. ik heb hem na de 1ste helft uitgezet. de 1ste kans kwam in de 40ste minuut en de 2de halve kans ing er via de kluts in. ik vond er echt geen reet aan. Plus nog ergens tussen een 5-meter buitenspel doelpunt.... - waf - 20-04-2007 Ricochan Wrote:Nou moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk bij bijna alle wedstrijden de 2e helft beter en spannender vind dan de eerste helft, omdat dan de goals meestal vallen. normaal ik ook wel, nu niet, want het was blijkbaar na 51 minuten gespeeld. hoe het ook zij, als je jezelf het predikaat geweldig geeft moet je dat in mijn ogen niet baseren op een paar extra doelpunten tegen een gedemoraliseerd team. - Ricochan - 20-04-2007 waf Wrote:Ricochan Wrote:Nou moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk bij bijna alle wedstrijden de 2e helft beter en spannender vind dan de eerste helft, omdat dan de goals meestal vallen. tis van gaal die het zegt :wink: - Tripplexxx - 20-04-2007 waf Wrote:en van gaal zag weer een geweldig az. ik heb hem na de 1ste helft uitgezet. de 1ste kans kwam in de 40ste minuut en de 2de halve kans ing er via de kluts in. ik vond er echt geen reet aan. Van Geil hemelt zijn team zo op, omdat hij indirect daarmee zichzelf een veer in z'n kont steekt. De eerste helft was inderdaad niet al te best. Wel veel balbezit en aardige combinaties, maar weinig echte kansen. De 1-0 vlak voor rust was natuurlijk belangrijk. Tweede helft schitterende dingen gezien en dat lag in eerste instantie niet eens aan de ruimte. AZ tikte NAC bij vlagen duizelig. Echt mooi om te zien. - de nieuwe - 20-04-2007 FC Petr Wrote:goa Wrote:Hup Koevermans :roll: Louis van Gaal weet nog niet of hij zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen een beroep op Danny Koevermans kan doen. De trainer van AZ keek vanmiddag ook vooruit op de spannende ontknoping in de eredivisie. Koevermans, de clubtopscorer van de Alkmaarders, heeft geen koorts meer, maar klaagde vandaag nog wel over zijn gekwetste knie. ââ¬ÅHij is koortsvrij en heeft nog last van zijn blessureââ¬Â, bevestigde Van Gaal op de persconferentie. - Kennedy - 20-04-2007 ole ole ole - Peter - 21-04-2007 Ben benieuwd hoe de kaartverkoop van de finale zal verlopen. Ajax had altijd 10x meer mensen in het stadion dan AZ (50.000 max om 5.000 max.), mooi moment om een te kijken hoeveel overlopers nu in het AZ-gedeelte van de Kuip plaatsnemen. Zou me niks verbazen als beide clubs evenveel kaarten gaan verkopen, of AZ zelfs meer. - Bocaloca - 22-04-2007 |