FTM Forum
Celebrity Poker op 10 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Celebrity Poker op 10 (/showthread.php?tid=2173)

Celebrity Poker op 10 - Gerben Zonderland - 21-04-2007

Bridget: "Ik denk ook dat ik vanwege mijn pokerface gevraagd ben"

Ze is in de war met jokeren...

- Treesong - 21-04-2007

Hmm, ik heb Hanna Verboom getraind voor dit programma... es kijken hoe ze het doet :razz:

- Kleine Jan - 22-04-2007

Quote:Hanna Verboom: 'beetje pokerverslaafd'
door Patrick van Weerdenburg
AMSTERDAM - Omdat actrice Hanna Verboom (23) "een beetje pokerverslaafd is” kwam ze speciaal over vanuit Los Angeles om in Rotterdam aan te schuiven bij pokeraars als Prem Radhakishun, Emile Ratelband, Jelle Klaasen en Richard Witschge voor Celebrity Poker.

"Op wintersport sloeg bij mij de vlam in de pan. Na het snowboarden gingen we met vriendjes linea recta naar onze hotelkamers om uren te pokeren. Fantastisch spel”, vertelt ze. „Maar ik grijp iedere gelegenheid aan om naar Nederland te komen, vooral om mijn familie en vrienden te bezoeken.”

Hanna Verboom, die onder meer schitterde in de vlotte jongerenfilm Snowfever en net zo sprankelend, maar vergeefs in de zouteloze en geflopte komedie Deuce Bigalow II, en in de thriller Drifter van de Nederlandse regisseur Roel Reiné, woont al sinds september vorig jaar in het Amerikaanse Los Angeles. Om acteerlessen te volgen, audities te doen " om met jezelf te leuren” en af en toe, voor de broodnodige contacten, " naar quasihippe feestjes te gaan, waar allerlei beroemdheden rondlopen. Die party’s zijn niet eens leuk. Iedereen kijkt langs elkaar heen om te zien wie er binnenkomt. Ze praten alleen met je om in te schatten of ze gebruik van je kunnen maken. Iedereen in LA zit in de business. Elke ober, kamermeisje, tankbediende en kassajuffrouw is acteur of actrice en wil uit alle macht ontdekt te worden.

De achtdelige serie Celebrity Poker is vanaf zaterdagavond te zien op TIEN om 21.00 uur.

- Depor - 22-04-2007

Voor iedereen die zich afvraagt wie de fuck hanna verboom is....

[Image: verboom.jpg]

- Depor - 22-04-2007

Btw die gasten van Tien doen erg stoer met hun WSOP...is het Omaha :|

- Ad Wim - 22-04-2007

De echte wereldkampioenschappen zijn inmiddels voorbij, nu laten ze de kleine toernooitjes zien en tussendoor ook een Omaha-toernooitje. Maar hoef ik me iig niet meer te ergeren aan die vreselijke Jamie Gold Puke

- Jansoe - 22-04-2007

Die Hanna mag bij mij ook wel een keer langskomen...

- Peter - 19-05-2007

Treesong Wrote:Hmm, ik heb Hanna Verboom getraind voor dit programma... es kijken hoe ze het doet :razz:

Het is er nu op. 1e hand krijgt ze meteen goed op de ballen.

Preflop 3 spelers mee (Prem zonder te kijken naar zn kaarten :p) Hanna AQ Prem 35 Emile A2

Flop
A210

Hanna verhoogt, Emile gooit weg ( :eeeek: ), Prem (nog steeds kaarten niet gezien) gaat wel mee.

Turn
4

Prem kijkt kaarten en verhoogt, Hanna mee

Flop
8
-
Pakt ie zonder te kijken de hand. :eeeek:

- Treesong - 20-05-2007

Tja, daar doe je niks tegen Sad

- Depor - 20-05-2007

Een keertje live gehad, vriend van me ging all-in andere vriend callde blind

1e vriend had AK