The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Een ding is nu zeker............ - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Een ding is nu zeker............ (/showthread.php?tid=2184)

Pages: 1 2 3 4

Een ding is nu zeker............ - Bumme - 22-04-2007

Ajax pakt de titel en de beker!

Excelsior - AZ 2-2
Willem II - Ajax 0-3
PSV - Vitesse 1-0

Ajax - AZ 3-2

Prima seizoen geweest dus! Hakkuh

- Ad Wim - 22-04-2007

Waar kan ik tekenen?

Re: Een ding is nu zeker............ - Gerben Zonderland - 22-04-2007

Bumme Wrote:Ajax pakt de titel en de beker!

Excelsior - AZ 2-2
Willem II - Ajax 0-3
PSV - Vitesse 1-0

Ajax - AZ 3-2

Prima seizoen geweest dus! Hakkuh

Ook iets teveel goudgele, beschuimde rakkers naarbinnen gedrukt, Bumme? :lol:

Excelsior - AZ 0-4
Willem II - Ajax 0-2
PSV - Vitesse 1-1

Ajax - AZ 1-2

Oh, en niet geheel onbelangrijk:SC Heerenveen - Feyenoord 3-0 (3 keer Knalves!)

- Ad Wim - 22-04-2007

Hoe dan ook een fantastische ontknoping. We hebben echt een hele leuke competitie!

- Ad Wim - 22-04-2007

EN ik ben benieuwd hoe PSV het gaat doen in de play-offs, die zijn nu natuurlijk compleet gedemoraliseerd...
Die kunnen er best af tegen Twente.

- Treesong - 22-04-2007

Dat zou natuurlijk het mooiste competitieslot zijn... PSV met helemaal niks :cry:

- Ekslem - 22-04-2007

Ik zie ze idd niks klaarspelen in de Playoffs!

- Tripplexxx - 22-04-2007

Alsof Twente zo in vorm is de laatste tijd....

- Ad Wim - 22-04-2007

Die sparen zich natuurlijk al een paar weken voor wat voor hun de bekroning van het seizoen moet worden.

- kratovsk - 22-04-2007

Het lijkt me verstandiger Aissati dan wel op de bank te zetten, aan iemand die de bal uitspeelt als z'n maatje voor de 636e keer op de grond ligt hebben we niks.

- Peter - 22-04-2007

Ad Wim Wrote:Hoe dan ook een fantastische ontknoping. We hebben echt een hele leuke competitie!

Een Ajacied die het leuk vind dat eerst PSV in 7 jaar 5x kampioen wordt waarna nu een AZ-tijdperk lijkt aan te breken. :8:

- Depor - 22-04-2007

Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoe dan ook een fantastische ontknoping. We hebben echt een hele leuke competitie!

Een Ajacied die het leuk vind dat eerst PSV in 7 jaar 5x kampioen wordt waarna nu een AZ-tijdperk lijkt aan te breken. :8:

Goed blijven lezen kleutertje....

PSV 5x landskampioen zuigt...
En dat AZ tijdperk valt nog te bezien, Scheringa heeft ook een maximum aan wat hij kan roven van domme burgers. Maar dit seizoen is het goed dat AZ kampioen word, beter dan PSV dat op 2 spelers leunt.

- Lamme Lennie - 22-04-2007

Peter, wanneer open je een nieuwe poll over het kampioenschap?

- Peter - 22-04-2007

De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch? Voor dit weekend was het nog spannend, nu ist zoals verwacht gelopen koers, helaas in het voordeel van AZ en niet in dat van PSV (en Ajax). Ga jij als echte Ajax-supporter nou maar lekker naar de huldiging in Alkmaar. Xtragaap4de

- Bumme - 22-04-2007

Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch? Voor dit weekend was het nog spannend, nu ist zoals verwacht gelopen koers, helaas in het voordeel van AZ en niet in dat van PSV (en Ajax). Ga jij als echte Ajax-supporter nou maar lekker naar de huldiging in Alkmaar. Xtragaap4de

De huldiging volgt hij vast via teletekst..........
Overigens is het naar mijn idee echt goed mogelijk dat Ajax er gewoon met de titel vandoor gaat.

- Ekslem - 22-04-2007

Ik zie AZ echt geen fout maken tegen die pruster van Exc.

Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch?

Net zo klein als de kans dat PSV het na de winterstop nog weg zou geven.......

- Bocaloca - 22-04-2007

Een ding is zeker we hebben 3 maanden geen last van Peter =D> =D> =D>

- Peter - 22-04-2007

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De kans dat AZ dit weggeeft is te klein om een poll te openen lijkt me, toch?

Calimero
Vind je t nou echt zo geil dat PSV 99% zeker een keer geen kampioen wordt, ook al wordt je eigen club het, alweer, niet? Maar open vooral een poll als je t nog spannend vind. Xtragaap4de

@Bum -> dan geef ik PSV ook nog wel kans. De kans dat Ajax volgende week punten laat liggen acht ik namelijk groter dan de kans dat AZ wat verspeelt. :8:

Ik geniet alleen maar van jouw posts de laatste tijd. Dat Ajax geen kampioen zou worden had ik me in de winterstop al bij neergelegd. Dat het nu zo spannend is, is alleen maar leuk.

- Peter - 22-04-2007

Ga nou maar een poll openen LL. Xtragaap4de

Lamme Lennie Wrote:Ik geniet alleen maar van jouw posts de laatste tijd. Dat PSV geen kampioen zou worden had ik me na NEC-uit al bij neergelegd. Dat het nu zo spannend is, is alleen maar leuk.

:roll:

- Quatro - 22-04-2007

sow...en wij hebben nog een appeltje te schillen met die 020 neuzen na de playoffs van vorig jaar...'t hele seizoen geen pepernoot raken en opeens in de playoffs gaan voetballen...

en die friezen pakken we natuurlijk eerst ff... :lol:

- Bumme - 22-04-2007

Quatro Wrote:sow...en wij hebben nog een appeltje te schillen met die 020 neuzen na de playoffs van vorig jaar...'t hele seizoen geen pepernoot raken en opeens in de playoffs gaan voetballen...

en die friezen pakken we natuurlijk eerst ff... :lol:

Een appeltje schillen met Ajax betekent voor Feyenoord dat ze met kleine cijfers gaan verliezen?

Peter Wrote:Ga nou maar een poll openen LL. Xtragaap4de

Lamme Lennie Wrote:Ik geniet alleen maar van jouw posts de laatste tijd. Dat PSV geen kampioen zou worden had ik me na NEC-uit al bij neergelegd. Dat het nu zo spannend is, is alleen maar leuk.

:roll:

Dit soort posts bedoel ik, thanks! Notworthy

- Ekslem - 23-04-2007

.... Reker wint de beker

- Ricochan - 23-04-2007

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

Calimero
Vind je t nou echt zo geil dat PSV 99% zeker een keer geen kampioen wordt, ook al wordt je eigen club het, alweer, niet? Maar open vooral een poll als je t nog spannend vind. Xtragaap4de

@Bum -> dan geef ik PSV ook nog wel kans. De kans dat Ajax volgende week punten laat liggen acht ik namelijk groter dan de kans dat AZ wat verspeelt. :8:

Ajakas wint niet bij WII dus die kunnen we iig afschrijven, het gaat tussen AZ en PSV :8:

- Hoef - 23-04-2007

Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ

- Ricochan - 23-04-2007

Hoef Wrote:Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ

Ik geef AZ ook 95% kans want excelsior gaat zich sparen voor de nacompetitie....

- T00L - 23-04-2007

Ricochan Wrote:
Hoef Wrote:Alsof pusvee van Vitesse wint... Het gaat waarschijnlijk tussen AZ en AZ

Ik geef AZ ook 95% kans want excelsior gaat zich sparen voor de nacompetitie....

denk dat die juist volle bak doorgaan, om met een 'goed gevoel' de nacompetitie in te gaan

- Ricochan - 23-04-2007

T00L Wrote:
Ricochan Wrote:

denk dat die juist volle bak doorgaan, om met een 'goed gevoel' de nacompetitie in te gaan

tuurlijk en dan bruins en slory weer geblesseerd laten raken....zonder die 2 zijn ze niks.