The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wedstrijden dinsdag en woensdag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Wedstrijden dinsdag en woensdag (/showthread.php?tid=2236) Pages:
1
2
|
Wedstrijden dinsdag en woensdag - Voyou - 01-05-2007 speciaal voor de nieuwe ![]() 1-0 voor Liverpool, door Agger. Geel voor A. Cole en Drogba mist zojuist een levensgrote kans op de gelijkmaker. Liverpool heeft een licht overwicht. Zo, een half uur wedstrijd in 4 zinnen samengevat :razz: - Jansoe - 01-05-2007 Chelsea begint nu toch (helaas) iets meer in de wedstrijd te komen heb ik het gevoel... Re: Wedstrijden dinsdag en woensdag - de nieuwe - 01-05-2007 Voyou Wrote:speciaal voor de nieuwe=D> - Gerben Zonderland - 01-05-2007 aiaiaiaiaiaiaaaaaiiiiiii Dirk kopt op de lat! #-o - tietuh - 01-05-2007 Gelukkig is de stand na 120min bepalend dus er is nog hoop..... - Ad Wim - 01-05-2007 Heerlijke pot! - Voyou - 01-05-2007 En we krijgen een verlenging =D> - Gerben Zonderland - 01-05-2007 Ad Wim Wrote:Heerlijke pot! Niet overdrijven he? Het golft mooi op en neer, maar echt goed wordt er niet gevoetbald. Er zijn ook weinig echte kansen geweest. - tietuh - 01-05-2007 jammer...gegokt en verloren.....laat dan nu dirk het maar doen! - Gerben Zonderland - 01-05-2007 Pienanties! =D> - Gerben Zonderland - 01-05-2007 Jeuj! Mis! =D> - Ad Wim - 01-05-2007 Hup Dirk! - Gerben Zonderland - 01-05-2007 Het mooiste van deze uitslag is natuurlijk dat die strontvervelende Portugees WEER niet de CL gaat winnen! =D> - Ad Wim - 01-05-2007 En ook geen kampioen wordt :razz: - EJR - 01-05-2007 Kippevel... =D> Wat een wedstrijd, wat een entourage. Woonde ik maar in Liverpool met een seasonticket. En een terechte uitslag natuurlijk, want die afgekeurde 2-0 van Dirk was geen buitenspel. ![]() - Bumme - 01-05-2007 Het mooiste van deze uitslag is natuurlijk dat die strontvervelende en misselijkmakende (goede voetballer) Robben zijn strafschop miste en de CL niet gaat winnen! =D> - EJR - 02-05-2007 Ik vind de wederopstanding van Boudewijn wel opmerkelijk. Ik gaf een paar jaar geleden geen cent meer voor deze linkspoot. - Ekslem - 02-05-2007 Idd wat een geweldige sfeer =D> . Ik heb genoten. Zenden speelt idd als herboren. In deze vorm en met een basisplaats bij de Reds zal ie zeker niet naar PSV gaan. Wel opvallend dat de wissels (al dan niet gebracht voor een pingel, Geremi zeker wel) beide misten aan Chelsea zijde. De misser van Robben zag je aankomen. - waf - 02-05-2007 Ekslem Wrote:De misser van Robben zag je aankomen. ik had zo'n vermoeden, maar toch vond ik hem niet slecht ingeschoten. hoewel, als reina zo ver in de hoek komt moet hij eerder die richting op bewegen dan dat de nemer schiet. toch goed gekeept ook. geweldige sfeer daaro op anfield. ik hoop van harte op een finale liverpool-milan. dirrekie kuijt ole ole! ![]() - Ekslem - 02-05-2007 waf Wrote:Ekslem Wrote:De misser van Robben zag je aankomen. Robben koos een hoek en keek verder niet naar de keeper. Reina zag waar de bal zou komen en vertrok volgens mij al voor Robben schoot. Als je een hoek kiest moet ie harder en niet half hoog. Zenden nam hem ongeveer hetzelfde. Verschil was dat hij wel ook naar de keeper keek. - Ekslem - 02-05-2007 Probable teams Milan: Dida; Massimo Oddo, Alessandro Nesta, Kakha Kaladze, Marek Jankulovski; Gennaro Gattuso, Andrea Pirlo, Massimo Ambrosini; Kaká, Clarence Seedorf; Filippo Inzaghi. Man. United: Edwin van der Sar; John O'Shea, Nemanja VidiÄ/Rio Ferdinand, Wes Brown, Gabriel Heinze; Darren Fletcher, Michael Carrick; Cristiano Ronaldo, Paul Scholes, Ryan Giggs; Wayne Rooney. Volgens uefa.com - joep - 02-05-2007 Nou, laat ManU maar winnen vanavond. Dat er maar geen corrupte spaghettivreters in die finale staan. Ik heb wel zo'n verschrikkelijke hekel aan die Pipo "wat-is-iedereen-toch-tegen-mij-gezicht" Inzaghi. Als die in je selectie zit en dat geldt ook voor Robben, dan verdien je het om nooit iets te winnen en elk seizoen met -8 te beginnen. ![]() - Bumme - 02-05-2007 joep Wrote:elk seizoen met -8 te beginnen. Ach, je hebt ook teams die zelfs met -10 eindigen en toch nog keurig 7e worden :wink: - Dugarry - 02-05-2007 :lol: =D> Wat een heerlijk avondje, volgende keer neem ik de laatste vlucht ipv de eerste, al was ie dubbel zo duur. Terechte overwinning, kon niet beoordelen of het een goede wedstrijd was, spannend was het wel. Mn stem ben ik kwijt, maar dat zijn zorgen voor morgen. Kan via een belg naar de finale, 3-daagse reis voor 1250,- incl. kaartje. Vind het iets te gortig, dus probeer het wat goedkoper te regelen, anders in de pub vrees ik. We hadden trouwens vrij laat in de gaten dat die goal, van Kuijt bleek later, afgekeurd werd. Op de beelden zag ik net dat het geen buitenspel was, je moet namelijk met je hele lichaam voorbij de laatste verdediger zijn en niet alleen met je flaporen. Bij de 1-0 werd de geluidsbarriere doorbroken denk ik, wat een pokke herrie. Hink op twee gedachten, als we winnen hoop ik dat we dat van Mancs doen, als we verliezen hoop ik dat Milan de tegenstander zal zijn. Ik kijk dus niet vanavond. - Lamme Lennie - 02-05-2007 Dugarry Wrote:Op de beelden zag ik net dat het geen buitenspel was, je moet namelijk met je hele lichaam voorbij de laatste verdediger zijn en niet alleen met je flaporen. :roll: - Dugarry - 02-05-2007 Liverpool FC's heroic goalkeeper Pepe Reina was burgled on Tuesday night as he was helping send the club through to the Champions League final. The 24-year-old Spaniard saved two out of three spot kicks in a penalty shoot-out against Chelsea at Anfield. But he returned from celebrating the win in the early hours of Wednesday to find his home in Woolton, Liverpool, had been ransacked. A number of high value items and the player's Porsche Cayenne was taken. - Ekslem - 02-05-2007 Anders plaats deze onzin twee keer! :roll: - Dugarry - 02-05-2007 Ekslem Wrote:Anders plaats deze onzin twee keer! :roll: Mag dit in het taaltopic? - Jansoe - 02-05-2007 Dugarry Wrote:Ekslem Wrote:Anders plaats deze onzin twee keer! :roll: Tuurlijk. Doe dan meteen die van jezelf er even bij :wink: Quote:Barca, it's only for loan Het kan nog steeds ![]() ![]() ![]() ![]() - Voyou - 02-05-2007 1-0 door Kaka © ![]() ![]() |