![]() |
Training 4-5 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Training 4-5 (/showthread.php?tid=2251) |
Training 4-5 - Ad Wim - 04-05-2007 Zie net dat mijn 17-jarige trainee op goed is gekomen. Moet ik hem nu verkopen of dit seizoen nog doortrainen? Ik zit op zich financieel wel goed, dus ik neig nu naar doortrainen. Gregory Bruyland TSI = 370, 17 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: slecht - Bocaloca - 04-05-2007 gewoon doortrainen Ada. Hier 3 popjes - Devlin - 04-05-2007 weekje keepen getraind, geen stijgers maar wel heerlijke vormupdate: Vorm +8 / -1 TSI +20.710 / -1.750 - Herman2608 - 04-05-2007 SH +14. Vorm nog steeds bagger. Zondag gelukkig een eitje in de competitie... - Dre - 04-05-2007 Spelherv. +25 - gittermaster - 04-05-2007 SH + 15 en vorm wordt langzaamaan beter... - kooltje - 04-05-2007 Jeroen Feldbrugge TSI = 1 090, 27 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: goed Spelhervatting: zwak deze speler op scoren getrained. nou weet ik dat hij oud is en niet top zal trainen, maar zijn TSI is achteruit gegaan...hoe kan dat? vorm gelijk gebleven. - Bocaloca - 04-05-2007 vorm achter de komma ![]() - Devlin - 04-05-2007 kooltje Wrote:deze speler op scoren getrained. nou weet ik dat hij oud is en niet top zal trainen, maar zijn TSI is achteruit gegaan...hoe kan dat? vorm gelijk gebleven. speler kan van matig(hoog) vorm naar matig (laag) vorm gedaald zijn, dit verklaard de TSI daling...en een speler van 27 trainen op een hoofdstat is idd niet zo slim...dit duurt echt te lang - Vietjes - 04-05-2007 En het kan maar niet op! M'n allergrootste talent in 4 weken naar wonderbaarlijk wingen. :razz: Juan Ernesto Vásquez (Bolivia) TSI = 10 890, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak - Vietjes - 04-05-2007 Devlin Wrote:kooltje Wrote:deze speler op scoren getrained. nou weet ik dat hij oud is en niet top zal trainen, maar zijn TSI is achteruit gegaan...hoe kan dat? vorm gelijk gebleven. Een seizoen ofzo.... :wink: - Antidote - 04-05-2007 4 stijgingen. Basis verdediger, beste vleugel, een toekomstige U20 en een klaverjasser. Vorm is overall flink gedaald. Quote:Benne van Zijl Quote:Izudin Balaban Quote:Sam Qasem Ibrahim - Sjeffer - 04-05-2007 Eindelijk weer de vorm omhoog, geen zwak en lager meer dat noodgedwongen in de basis moet staan. : ![]() En een stijgertje: Erben Zadelhof (142807886) 18 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 5 900 Loon: 1 560 ââ¬/week Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig - Box Brother - 04-05-2007 3 stijgers... 2 zinloos en 1 vleugelspeler Quote:Hans Sæther Hoeveel zouden jullie hiervoor geven/vragen ? - Birger - 04-05-2007 Een 21 jarige met goed passen naar uitmuntend PM (2 weken geleden gekocht..), zal nu verkocht worden en volgende speler: Quote:Kasper Schwartze (131065509) deze wordt nog bijgehouden, en zal volgend seizoen als winger getraind worden - Bakke - 05-05-2007 Een 19-jarige Surinamer zonder toekomstperspectief naar goed PM. - Mukkus - 06-05-2007 Bakke Wrote:Een 19-jarige Surinamer zonder toekomstperspectief naar goed PM. Da's een beetje dubbel, Bakke. En het woord 'surinamer' en het de woorden 'zonder toekomstperspectief' in 1 zin..... |