FC Twente - AZ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: FC Twente - AZ (/showthread.php?tid=2263) |
FC Twente - AZ - Peter - 08-05-2007 Die van Gaal wil ook echt elke wedstrijd de underdog zijn he. --- Van Gaal: 'Twente was de beste tegenstander' 8/5/2007 14:25 'FC Twente is in Nederland de beste ploeg waartegen we gespeeld hebben. Het is de enige club die tegen ons gedomineerd heeft.' Louis van Gaal is vol lof over FC Twente, de ploeg waarmee zijn AZ deze week moet zien af te rekenen in de play-offs voor deelname aan de Champions League. AZ pakte dit seizoen slechts één punt tegen FC Twente. In Alkmaar maakte de thuisploeg twee keer een achterstand ongedaan om met 2-2 gelijk te spelen, terwijl in Enschede een flinke nederlaag volgde: 3-0. 'Vooral in Enschede speelde Twente tactisch goed en scoorde het op de goede momenten', aldus Van Gaal. De AZ-coach blijkt onder de indruk van de komende opponent. 'Vooral hun teamspel is goed verzorgd. Iedere speler weet wat hij moet doen. Ze spelen bij Twente allemaal met dezelfde gedachte. Daardoor kunnen ze een hoog niveau halen. Want individueel gezien hebben de spelers niet het niveau van die van Ajax en PSV. Je kunt zien dat de chemie tussen de selectie en de trainers Fred Rutten en René Eijkelkamp goed is.' Woensdag staan beide ploegen in het Arke Stadion tegenover elkaar, vier dagen later volgt de return in het DSB Stadion. - Matador! - 08-05-2007 Door alle klappen die AZ te verwerken gekregen heeft en het feit dat Twente zich een week langer heeft kunnen voorbereiden, lijkt Twente mij ook de favoriet. - Mukkus - 09-05-2007 AZ zonder Arveladze en Steinsson in Twente door onze Telesportredactie ENSCHEDE - AZ moet het woensdagavond in Enschede stellen zonder spits Shota Arveladze en verdediger Grethar Steinsson. Arveladze is niet ongeschonden uit de loodzware bekerstrijd met Ajax gekomen. Steinsson viel af in de warming-up. De zeer vermoeide Jenner zou op de bank beginnen, maar moet nu noodgedwongen toch meespelen. Arveladze trainde ook niet voluit. Rogier Molhoek en Danny Koevermans zijn hun vervangers. - EJR - 09-05-2007 En waar is die kut Zomer? - Mukkus - 09-05-2007 Geeft niks, dat ie niet speelt, EJR: 0-1 Cziommer - RR - 09-05-2007 EJR Wrote:En waar is die kut Zomer? Op de bank. Braafheid krijgt de voorkeur - Quatro - 09-05-2007 Mukkus Wrote:Steinsson viel af in de warming-up. dit is godverdomme de 5e of 6e keer dit seizoen dat een AZ verdediger van me niet speelt...wat een hoereploeg! :letitallout: - Ekslem - 09-05-2007 volgens vi assist Martens en volgens voetbal.nl assist jenner. Zal jenner dus wel zijn! - Mukkus - 09-05-2007 Op Ldl hoorde ik ook de naam Dembele vallen in die aanval. - kratovsk - 09-05-2007 Was een mislukt schot van iemand die toevallig voor de voeten van Cziommer viel, denk Jenner. Maar het is een dramatische wedstrijd, AZ kan niet en Twente bakt er helemaal niks van. - Mukkus - 09-05-2007 1-1 Bakircioglu - Frits - 09-05-2007 Quatro Wrote:Mukkus Wrote:Steinsson viel af in de warming-up. scheelt wel 1 hele punt zeg - Quatro - 10-05-2007 Frits Wrote:Quatro Wrote:Mukkus Wrote:Steinsson viel af in de warming-up. tja, dat wist ik toen nog niet... - Vret Mien Gras - 10-05-2007 120 AZ supporters gisteravond Ik denk dat ze al hun zakgeld hebben geinvesteerd inj afgelopen zondag de beker-finale....... - Peter - 10-05-2007 Tsja, in Enschede is over het algemeen weinig glory te hunten he, dus 120 is dan heel behoorlijk. - Vret Mien Gras - 10-05-2007 Quote:ENSCHEDE - Het moet een rare gewaarwording zijn geweest voor Sharbel Touma. De explosieve vleugelspeler van FC Twente... Om in de woorden van een kameraad van me te treden: "vandaar zijn slappe optreden gisteren". - waf - 10-05-2007 Vret Mien Gras Wrote:120 AZ supporters gisteravond az heeft uiteraard merendeel gloryhunters, maar het is ook heel gewoon om play-offs te boycotten. ook de kuip zal om die reden heel matig bezet zijn zondag. ik begrijp dat niet echt. volgens mij moet clubliefde altijd voor haat tegen play-offs gaan, maar dat is mijn mening. ik ga dan ook gewoon, al was het maar omdat het de laatste wedstrijd van pi-air kan zijn! - Treesong - 10-05-2007 waf Wrote:volgens mij moet clubliefde altijd voor haar gaan, maar dat is mijn mening. ik ga dan ook gewoon, al was het maar omdat het de laatste wedstrijd van pi-air kan zijn! Wat is het e-mailadres van je vrahtje? :waf: - waf - 10-05-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:volgens mij moet clubliefde altijd voor haar gaan, maar dat is mijn mening. ik ga dan ook gewoon, al was het maar omdat het de laatste wedstrijd van pi-air kan zijn! denk je dat je nieuws hebt voor haar? :wink: |