The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Vitesse - NAC Breda - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Vitesse - NAC Breda (/showthread.php?tid=2267)

Pages: 1 2

Vitesse - NAC Breda - Peter - 09-05-2007

Speciaal voor Treesong. :p Kun je weer aan de puzzel. Hakkuh Dacht trouwens dat die Espinoza zo'n gigant was petr? Als Knol en Sprockel al beter zijn. :roll:

Kijkend naar de elf spelers die Aad de Mos woensdagavond laat beginnen, mogen de supporters een aanvallend Vitesse verwachten. Woensdag 9 mei begint om 20.00 uur de eerste wedstrijd in de eerste ronde van de Play-offs. Door de blessure van Piet Velthuizen staat Vladimir Stojkovic 'gewoon' weer in de basis. Achterin neemt Paul Verhaegh de positie in van Civard Sprockel, die op zijn beurt Giovanny Espinoza buiten de basis houdt. Theo Janssen is niet wedstrijdfit genoeg, net als Michael Jansen Abubakari Yakubu. Gill Swerts en Remco van der Schaaf vallen onder de langdurige geblesseerden.

Opstelling Vitesse tegen NAC Breda Stojkovic, Verhaegh, Sprockel, Knol, Frankel, Onur Kaya, Sebastien Sansoni, Anduele Pryor, Mads Junker, Fred Benson, Danko Lazovic.

- Treesong - 09-05-2007

Die valt wel in

- Peter - 09-05-2007

Da's laf. 11 spelende spelerts en 0.00M budget is een uitdaging, met een wisselspeler die misschien wel invalt ertussen kan iedereen het.

- Treesong - 09-05-2007

Tja, misschien staat ie wel gewoon in de basis. Zoals je weet, vind ik je berichten veelal ongeloofwaardig, daar ze vooral gebaseerd zijn op paniekzaaierij. Voorts zie ik geen bron. Ik zal echter voor de vorm even naar m'n team kijken

- Peter - 09-05-2007

Xtragaap4de Het blijft laf. :waf:

- Treesong - 09-05-2007

De wetenschap dat het me toch wel weer lukt plus het feit dat jij het nooit voor elkaar zal krijgen is voldoende om deze infantiele beledigingen van me af te schudden alsof het plankton is :8:

- Treesong - 09-05-2007

Nog steeds geen bron... volgens mij zit onze mental midget een beetje te jokken :-k

- Ekslem - 09-05-2007

Ik heb het ook gelezen op een vitesse site.
Ik zou zeggen goegel eens :razz:

- Treesong - 09-05-2007

Geen tijd, ik moet naar een belangrijke receptie

- Ekslem - 09-05-2007

Zo te zien heb je er de hele morgen tijd voor gehad :razz:

- Peter - 09-05-2007

Uiteraard heb ik dat bericht uit mn eigen duim gezogen, had toch niks beters te doen dan zo'n berichtje opstellen. Maar het staat ook op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vitesse.org">http://www.vitesse.org</a><!-- w --> hoor.

- Treesong - 09-05-2007

Lekker belangrijk, m'n nieuwe 0-team staat al weer een uur of anderhalf Confusedig:

- Ekslem - 09-05-2007

Treesong Wrote:Lekker belangrijk, m'n nieuwe 0-team staat al weer een uur of anderhalf Confusedig:

Xtragaap4de

- Treesong - 09-05-2007

Tja, ik word ook wel eens moe van m'n eigen genialiteit :8:

- Ekslem - 09-05-2007

Treesong Wrote:Tja, ik word ook wel eens moe van m'n eigen genialiteit :8:

Theo Janssen cry

- Peter - 09-05-2007

Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Tja, ik word ook wel eens moe van m'n eigen genialiteit :8:

Theo Janssen cry

:razz:

Ik zal in mn beginpost het dikgedrukte stukje maar 5 woorden langer maken.

- Treesong - 09-05-2007

Doe maar, ik heb m'n leesbril niet bij me :razz:

- Treesong - 09-05-2007

Hakkuh

- Peter - 09-05-2007

Nou vooruit, de Koef is iig een vrij zekere invaller ook al speelt Louis de laatste tijd met Dembele-Arveladze voorin en Cziommer op 10 erachter.

- Treesong - 09-05-2007

Bow before Zod, you Maggot! :angry:

- Peter - 09-05-2007

Flower

- Treesong - 09-05-2007

Earthling annoying. Zod no like flowers.

[Image: exploding-head.gif]

- Tripplexxx - 09-05-2007

Treesong Wrote:Earthling annoying. Zod no like flowers.

[Image: exploding-head.gif]

Kan dit niet in het topic blessures?

- kooltje - 09-05-2007

1-0 benson

- EJR - 09-05-2007

En waar is die kut Janssen? Icon_evil

- Ekslem - 09-05-2007

Whahaha Janssen #-o

- Mukkus - 09-05-2007

Quote:Vitesse zonder Velthuizen en Janssen
door onze Telesportredactie
ARNHEM - Piet Velthuizen, de doelman van Vitesse en Jong Oranje, is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Bij Velthuizen is een botkneuzing in de rechterknie geconstateerd. De blessure houdt in dat hij het EK onder 21 jaar in eigen land aan zich voorbij moet laten gaan.

Ook Theo Janssen zit in de lappenmand. De middenvelder had last van een voorhoofdsholteontsteking en is nog niet helemaal fit om tegen NAC aan te treden voor een plaats in het intertototoernooi.
Glen Salmon vertrekt bij NAC. De Bredase voetbalclub wil niet meer onderhandelen met de spits uit Zuid-Afrika. NAC had met Salmon een principeakkoord bereikt voor contractverlenging, maar de aanvaller liet weten de onderhandelingen voor onbepaalde tijd stil te willen leggen.

Vitesse: geblesseerd: Espinoza, Janssen, Van der Schaaf, Swerts, Velthuizen. Niet wedstrijdfit: Yakubu. Geschorst: Blondelle.

NAC Breda: geblesseerd: Tamerus, Mtiliga. Geschorst: Diba, Sikora

Voorhuidsholteontsteking dus.

- Mukkus - 09-05-2007

2-0 Junker
3-0 Benson

- Tripplexxx - 09-05-2007

Mukkus Wrote:2-0 Junker
3-0 Benson

Assist Lazovic en Frankel.

- Ekslem - 09-05-2007

3-2 twee keer Zonneveld Icon_evil

Mijn cappie, Verhaegh, heeft nog maar 1 puntje over :letitallout: