FTM Forum
(OT) Ad Wim - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Ad Wim (/showthread.php?tid=2274)



(OT) Ad Wim - Tripplexxx - 10-05-2007

Komend weekend zal Ad Wim de magische grens van 20000 berichten op dit forum gaan bereiken! Natuurlijk willen we dit bijzonder heugelijke feit niet ongemerkt aan ons voorbij laten gaan. Voor deze gelegenheid is Grand Cafe "De slappe lul" in Amsterdam afgehuurd, alwaar onze Ad Wim aanwezig zal zijn voor een praatje, een hapje en een drankje en natuurlijk de presentatie van zijn nieuwe boek "Slap lullen is een vak". Tevens bestaat de mogelijkheid om een gesigneerd exemplaar van dit meesterwerk te ontvangen. "Slap lullen is een vak" is na " Ad Wim en het nationaal dictee" alweer het tweede boek dat zeer waarschijnlijk de landelijke boeken top 10 zal bestormen.
Ad Wim was het helemaal eens met ons initiatief: 'Op deze manier krijg ik eindelijk de kans om mijn forumfans te ontmoeten, ik kan niet wachten tot het zover is!'.


- de nieuwe - 10-05-2007

:lol: :lol: :lol:


- Berend Botje - 10-05-2007

Waarom zitten jullie toch altijd zo op Ad Wim te katten? Nu lees ik weliswaar niet alle forumonderdelen, maar ik vind dat hij echt niet meer onzin schrijft dan de andere forummers, hij schrijft hooguit misschien wat vaker. Hoe zou het trouwens met Ieniemienie zijn?


- gittermaster - 10-05-2007

grappig dat je het vraagt want hij/zij zei laatst iets over jou, wat ook alweer?


- Ekslem - 10-05-2007

=D>


- Gerben Zonderland - 10-05-2007

gittermaster Wrote:grappig dat je het vraagt want hij/zij zei laatst iets over jou, wat ook alweer?

:lol: =D>


- Jansoe - 10-05-2007

Briljant, Triplexxx. :lol:


- Berend Botje - 10-05-2007

gittermaster Wrote:grappig dat je het vraagt want hij/zij zei laatst iets over jou, wat ook alweer?

Wie/Wat bedoel je?


- Gerben Zonderland - 10-05-2007

Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:grappig dat je het vraagt want hij/zij zei laatst iets over jou, wat ook alweer?

Wie/Wat bedoel je?

Ken uw "klassiekers"!

Wat voor maan staat er vanavond eigenlijk? :-k


- Berend Botje - 10-05-2007

Ken uw 'klassieken'? Leg eens uit?


- Gerben Zonderland - 10-05-2007

Berend Botje Wrote:Ken uw 'klassieken'? Leg eens uit?

Neuh, de hint is genoeg....


- gittermaster - 10-05-2007

een andere denk ik....


- Berend Botje - 10-05-2007

Nou, dan niet.


- gittermaster - 10-05-2007

google maar eens op "andere maan" en acda en de munnik Wink


- Berend Botje - 10-05-2007

Ik snap er niets van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Ik ga naar Tommy Cooper kijken.


- Ad Wim - 10-05-2007

Om zulk soort ludieke dingen kan ik dan wel weer lachen.

Ik denk alleen dat je Grand Cafe De Slappe Lul moet omboeken, want ik ga dit weekend weer eens mijn vriendin opzoeken in Venetië en zal dus de 20000 niet halen.


- Haggie - 11-05-2007

Ad Wim Wrote:Om zulk soort ludieke dingen kan ik dan wel weer lachen.

Ik denk alleen dat je Grand Cafe De Slappe Lul moet omboeken, want ik ga dit weekend weer eens mijn vriendin opzoeken in Venetië en zal dus de 20000 niet halen.

Jou kennende vind je daar nog wel een internetcafe :8: ..


- Treesong - 11-05-2007

Berend Botje Wrote:Ik snap er niets van, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Ik ga naar Tommy Cooper kijken.

Goed idee. Het dronkemanssentiment van Acda & de Munnik is aan joe niet besteed :wink:


- Berend Botje - 11-05-2007

Acda en de Munnik is pretentieuze prietpraat.


- Treesong - 11-05-2007

Ach, hun kleinkunstgeneuzel valt in het niet bij de teksten van van Dik Hout Puke


- goa - 11-05-2007

Berend Botje Wrote:Acda en de Munnik is pretentieuze prietpraat.

Hear hear! =D>


- Berend Botje - 11-05-2007

En dan hebben we het nog niet eens over Blof.
Voor echt goede Nederlandse teksten moet je bij Willem Wilmink, Jan Boerstoel c.s. zijn. Nog 1 voor je muziekkwis: Frekie - Joost Prinsen.


- Gerben Zonderland - 11-05-2007

Treesong Wrote:Ach, hun kleinkunstgeneuzel valt in het niet bij de teksten van van Dik Hout Puke

"Vuilnisman, mogen deze zakken ook even mee?" :8:


- Treesong - 11-05-2007

Het bieeeer gutst tegen de raaand van mijn glaaaaas, en de traaaanen stromen want ziiiij is gaan lopen door het duister van de nacht van Amsterdaaaaaaam, lalalalala, loooopen, loooopen, als twee druppels water lijkt het bier op de stemmen in mijn hooooofd. Geef me de vrijheiddd die ik zo zoek op de bodem van mijn glaaaaas, doebidoebidoeeeee, want in Amsterdaaaaam staat de nacht nooit stiiiiil als ik ga drinkeeeeeeuh in de krochten van mijn zieeeeeel....

(ad infinitum)

Hakkuh


- Treesong - 11-05-2007

Berend Botje Wrote:Nog 1 voor je muziekkwis: Frekie - Joost Prinsen.

Of anders Flappie van Joep 'One Trick Pony' van 't Hek