FTM Forum
groningen - feyenoord - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: groningen - feyenoord (/showthread.php?tid=2275)

groningen - feyenoord - gittermaster - 10-05-2007

0-1 castelen

- gittermaster - 10-05-2007

rood guzman

- Frits - 10-05-2007

DeGuzman,Jonathan 3 (zat er nog over te twijfelen Smile )

- Gerben Zonderland - 10-05-2007

geel Theo zie ik wel staan... :|

- Frits - 10-05-2007

1-1 nevland

45 + 1

- Ekslem - 10-05-2007

assist Saurez

- goa - 10-05-2007

Guzman rood, Lucius geel. Die heb ik beide :lol:

- Tripplexxx - 10-05-2007

goa Wrote:Guzman rood, Lucius geel. Die heb ik beide :lol:

Kan dat niet in het gloryhunt-topic?

- gittermaster - 10-05-2007

2-1 Sankoh.... =D>

- Vret Mien Gras - 10-05-2007

Guzman rood kan er ook nog wel bij, wat een kolerescore ga ik behalen.

- Frits - 10-05-2007

gittermaster Wrote:2-1 Sankoh.... =D>

Hij lostte het schot en Nevland begon al te juichen... schitterend

- waf - 10-05-2007

kutzooi, hebbie een keer een lekker begin, moet je vanaf de 21ste minuut met 10 man spelen......

valt nog niet tegen dan dat resultaat. zonder guzman zondag, maar als het goed is wel weer met z'n 11ven. c'mon fainoid!

- Berend Botje - 11-05-2007

Aan de inzet van de spelers heeft het niet gelegen, want volgens Timmer gisteren in Langs de Lijn gingen ze ''door tot op hun tandvlees''. Nee, ik denk dat de scheidrechter omgekocht is door Ajax.

- waf - 11-05-2007

Berend Botje Wrote:Aan de inzet van de spelers heeft het niet gelegen, want volgens Timmer gisteren in Langs de Lijn gingen ze ''door tot op hun tandvlees''. Nee, ik denk dat de scheidrechter omgekocht is door Ajax.

ajakkes had geen geld meer, die hebben net al hun spaarcentjes naar excelsior overgemaakt.

ik heb vink weinig fouten zien maken (in de samenvatting), hoewel hij soewares wel 2x geel had mogen geven voor de vallende vinkentering.

- Legion - 11-05-2007

Irritante kutgrijns heeft die Suares ook zeg. Een ontzettende duikelaar is het maar wel een goede speler.
Volgende wedstrijd met Hofs in de basis moet Feyenoord dit recht kunnen trekken.

- Ekslem - 11-05-2007

Is Hofs weer fit voor een hele wedstrijd?

- Legion - 11-05-2007

Dat mag ik wel hopen anders staat Opa Schreuder er weer in vrees ik

- waf - 11-05-2007

of wijnaldum. of lensky. of derijck. mogelijkheden zat! :wink:

- Frits - 11-05-2007

waf Wrote:of wijnaldum. of lensky. of derijck. mogelijkheden zat! :wink:

maar alleen met Hofs maken ze kans om door te gaan

- Peter - 11-05-2007

Frits Wrote:
waf Wrote:of wijnaldum. of lensky. of derijck. mogelijkheden zat! :wink:

maar alleen met Hofs maken ze kans om door te gaan

Verklaar je nader. Hofs is zo vaak blessé dat hij nog steeds de status talent niet overstegen is. Echt niet opeens een dragende speler als hij er, zonder ritme, weer staat. En ook met Wijnaldum of Derijck moet je Grunn aankunnen.. net of die zo'n wereldmiddenvelders hebben rondlopen.

- Frits - 11-05-2007

hofs heeft wel scorend vermogen en aangezien ze maar met 1-0 hoeven te winnen kan hij net het verschil zijn. Verder is het nergens op gebaseerd

- FC Petr - 11-05-2007

Frits Wrote:hofs heeft wel scorend vermogen en aangezien ze maar met 1-0 hoeven te winnen kan hij net het verschil zijn. Verder is het nergens op gebaseerd

=D>

- Frits - 11-05-2007

FC Petr Wrote:
Frits Wrote:hofs heeft wel scorend vermogen en aangezien ze maar met 1-0 hoeven te winnen kan hij net het verschil zijn. Verder is het nergens op gebaseerd

=D>

ja... zeg dan wat...