Groningen-Utrecht - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Groningen-Utrecht (/showthread.php?tid=2318) |
Groningen-Utrecht - de nieuwe - 18-05-2007 Quote:In navolging van AZ en Ajax kampen ook FC Groningen en FC Utrecht met enkele afwezigen in hun selectie. Beiden ploegen staan zondag tegenover elkaar in return van de finale in de play-offs om een ticket in de UEFA-beker.[-o< - FC Petr - 18-05-2007 Dat is niet zo'n best nieuws voor je Nieuwe, volgens mij heeft mijn rivaal FC Wageningen 'm ook als © Re: Groningen-Utrecht - Kennemerland - 19-05-2007 de nieuwe Wrote:Quote:In navolging van AZ en Ajax kampen ook FC Groningen en FC Utrecht met enkele afwezigen in hun selectie. Beiden ploegen staan zondag tegenover elkaar in return van de finale in de play-offs om een ticket in de UEFA-beker.[-o< Wat is dit voor quote ? Wat een gelul: In navolging van AZ en Ajax kampen ook... In navolging van Christus betekent dat je Christus wilt "nadoen", in ieder geval in de 'geest van Christus' wilt handelen. (Ik ben een import-Zwollenaar, en in Zwolle geldt Thomas ÃÂ Kempis als een grootheid.) Volgens bovenstaande tekst willen FC Groningen en FC Utrecht 'kampen met enkele afwezigen', omdat AZ en Ajax dat ook doen. Wat is dat trouwens: 'kampen met enkele afwezigen' ? Zijn dat wedstrijden of oorlogen tussen afwezigen ? Zijn dat bijv tentenkampen met afwezigen ? En dan ook nog: Beiden ploegen. Vervolgens: Matthijs is in ieder geval etc. Fledderus en Meerdink zitten een schorsing uit: zijn die dan niet in ieder geval... ? De nieuwe van wie is die quote ? Overigens best lekker gegeten vanavond, maar dit vind ik gelul. - Depor - 19-05-2007 Zo gek vind ik die zin niet :lol: Re: Groningen-Utrecht - Gerben Zonderland - 19-05-2007 Kennemerland Wrote:de nieuwe Wrote:Quote:In navolging van AZ en Ajax kampen ook FC Groningen en FC Utrecht met enkele afwezigen in hun selectie. Beiden ploegen staan zondag tegenover elkaar in return van de finale in de play-offs om een ticket in de UEFA-beker.[-o< Mag dit even in het taalergenissentopic? :lol: Re: Groningen-Utrecht - Mukkus - 19-05-2007 Gerben Zonderland Wrote:Mag dit even in het taalergenissentopic? :lol: Mag dit in het taalergernissentopic? Re: Groningen-Utrecht - Gerben Zonderland - 19-05-2007 Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mag dit even in het taalergenissentopic? :lol: Mukkus Wrote:Stand ESM Gouden Schoen per 29 januari 2007 En dit ook even? - Mukkus - 19-05-2007 Ouwe koe. - Gerben Zonderland - 19-05-2007 Mukkus Wrote:Ouwe koe. Lelijk schaap. :puh: Re: Groningen-Utrecht - Flixieluv - 19-05-2007 Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mag dit even in het taalergenissentopic? :lol: :roll: "Nee jij ja jij!" Zonderland, wat ben je toch af en toe een enorme droeftoeter... Re: Groningen-Utrecht - Gerben Zonderland - 19-05-2007 Flixieluv Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mag dit even in het taalergenissentopic? :lol: Mag dit even in het "Dat is zo 2004!"-topic? Re: Groningen-Utrecht - Flixieluv - 19-05-2007 Gerben Zonderland Wrote:Flixieluv Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mag dit even in het taalergenissentopic? :lol: ... Zucht. Re: Groningen-Utrecht - de nieuwe - 19-05-2007 Kennemerland Wrote:De nieuwe van wie is die quote ? Van voetbalzone: Quote:Geschreven door Dennis van Heusden op vrijdag, 18 mei om 17:23 - Ekslem - 19-05-2007 Quote:Voorbeschouwing: FC Groningen - FC Utrecht - FC Petr - 19-05-2007 Echt balen.... ig: - Peter - 19-05-2007 2-1 deze keer. - Mukkus - 20-05-2007 Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Ouwe koe. - Lamme Lennie - 20-05-2007 1-0 Suraez :excited: :excited: :excited: - FC Petr - 20-05-2007 Een penal en de nul, maakt een hele mooie eindscore. - Lamme Lennie - 20-05-2007 Pingel! 2-0 Levchenko - FC Petr - 20-05-2007 :lol: amen - RR - 20-05-2007 FC Petr Wrote::lol: amen Zou het werken? :wink: Doe mij dan nog maar een goaltje van Schut, om mijn enorme daling nog enigszins te beperken... - FC Petr - 20-05-2007 RR Wrote:FC Petr Wrote::lol: amen Helaas ik heb om een pingel en de nul gevraagd....je bent te laat! :wink: - RR - 20-05-2007 FC Petr Wrote:Helaas ik heb om een pingel en de nul gevraagd....je bent te laat! :wink: Tegengoaltje kun je wel hebben :wink: - Frits - 20-05-2007 PINGEL UTREG!!! edit: 2-1 v Dijk - Lamme Lennie - 20-05-2007 :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: - Frits - 20-05-2007 Lamme Lennie Wrote::letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: ach, het is voor mij zo'n drama dat ik vrezen moet voor de top 100 volgens mij (sta 17 nu) dit goaltje helpt wel iets overigens - de nieuwe - 20-05-2007 Lamme Lennie Wrote::letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:Helemaal mee eens! |