FTM Forum
Geschorsten laatste 3 potjes - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Geschorsten laatste 3 potjes (/showthread.php?tid=2331)



Geschorsten laatste 3 potjes - Frits - 21-05-2007

Utr: Pieters, v Dijk, Cornelisse, Dickoh, Broerse, Vorm
Vit: Verhaegh

Deze mannen stonden op scherp

Cornelisse is dus geschorst

Sansoni Lazovic Junker Janssen en Verheagh staan nu dus op scherp
Bij Utrecht zijn dit Pieters, v Dijk, Dickoh, Broerse en Vorm

Sneijder en Cziommer zijn ook geschorst


- Vret Mien Gras - 21-05-2007

Dank U!


- Lamme Lennie - 24-05-2007

En dan toch voor Cornelisse gaan ](*,)

Nu maar hopen op een 4-0 vanavond en volgende week 1-0


- Ekslem - 24-05-2007

Lamme Lennie Wrote:En dan toch voor Cornelisse gaan ](*,)

Nu maar hopen op een 4-0 vanavond en volgende week 1-0

Ik zag net al je team en dacht dat je het om deze reden expres had gedaan :razz:


- Peter - 24-05-2007

Scheelt je vanavond een minpunt en levert je zondag gewoon 7 punten op LL, goede zet! :razz:


- Riekki - 24-05-2007

Janssen geel dus geschorst voor utrecht-vitesse


- Lamme Lennie - 24-05-2007

Maar wel een goaltje =D>


- Lamme Lennie - 24-05-2007

Lazovic is er ook niet bij de volgende wedstrijd :eeeek:

Leuk laatste rondje voor de mensen die vol voor Utrecht (+AZ of Ajax) zijn gegaan


- Lamme Lennie - 24-05-2007

En Verhaegh ook niet :eeeek:


- Lamme Lennie - 24-05-2007

Noteer Vorm ook maar


- Riekki - 24-05-2007

en Junker


- gittermaster - 24-05-2007

Lamme Lennie Wrote:En dan toch voor Cornelisse gaan ](*,)

Nu maar hopen op een 4-0 vanavond en volgende week 1-0

Achetraf misschien een beste keuze met geel voor schut en Keller. scheelt je toch 1 punt


- Lamme Lennie - 24-05-2007

Schut heb ik ook :wink:


- de nieuwe - 24-05-2007

Heeft Vitesse nog wel spelers over voor zondag? :eeeek:


- Mukkus - 24-05-2007

Quote:Zo moet Aad de Mos in het tweede duel Lazovic en Junker missen door schorsingen, net als Janssen, Purrel Fränckel en Paul Verhaegh die hun tweede gele kaart incasseerden.



- Dre - 24-05-2007

Tjjees bijna een halve elftal. Gelukkig heb ik nog wat utrecht spelers in mijn team.


- Lamme Lennie - 25-05-2007

Is God ook geschorst? Stond niet in bovenstaand overzicht dat hij op scherp stond.


- Ricochan - 25-05-2007

Wie neemt GOD nou...dan ben je wel heel desperate.
:wink:


edit


Hup met die sinees zondag !!!


- Ekslem - 25-05-2007

#-o .... Andersom had me logischer geleken.

Quote:Voorstel Lazovic: vier duels
Als het aan de KNVB ligt moet Vitesse-spits Danko Lazovic de komende vier duels brommen, waarvan één voorwaardelijk. De Serviër ontving donderdag tegen FC Utrecht (2-2) in een hectische slotfase de rode prent van arbiter Kevin Blom.

Club en speler kunnen tot twee uur vrijdagmiddag beslissen of ze het voorstel aanvaarden. Ploeggenoot Mads Junker, die ook rood kreeg in hetzelfde duel, heeft een voorstel van twee wedstrijden schorsing en een match voorwaardelijk al geaccepteerd.

Vitesse-coach Aad de Mos uitte direct na de wedstrijd kritiek op de leiding van arbiter Blom, die volgens De Mos het play-off-treffen volledig uit de hand liet lopen.



- FC Petr - 26-05-2007

Ekslem Wrote:#-o .... Andersom had me logischer geleken.

Quote:Voorstel Lazovic: vier duels
Als het aan de KNVB ligt moet Vitesse-spits Danko Lazovic de komende vier duels brommen, waarvan één voorwaardelijk. De Serviër ontving donderdag tegen FC Utrecht (2-2) in een hectische slotfase de rode prent van arbiter Kevin Blom.

Club en speler kunnen tot twee uur vrijdagmiddag beslissen of ze het voorstel aanvaarden. Ploeggenoot Mads Junker, die ook rood kreeg in hetzelfde duel, heeft een voorstel van twee wedstrijden schorsing en een match voorwaardelijk al geaccepteerd.

Vitesse-coach Aad de Mos uitte direct na de wedstrijd kritiek op de leiding van arbiter Blom, die volgens De Mos het play-off-treffen volledig uit de hand liet lopen.


Dit is toch bizar, 4 duels aan je broek krijgen terwijl je niets hebt gedaan. :eeeek: