The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Jan Kromkamp mishandeld - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Jan Kromkamp mishandeld (/showthread.php?tid=2358) |
Jan Kromkamp mishandeld - Depor - 27-05-2007 TT meld dat Jan Kromkamp door onbekenden is gemolesteerd door onbekenden op de parkeerplaats na de vriendschappelijke wedstrijd tegen VV Acht. Gebroken neus opgelopen.... Welke debielen hebben dit gedaan..... Ongelovelijk dit. - RR - 27-05-2007 Jezus, ongelooflijk toch! - Depor - 27-05-2007 Volgens PSV site door een paar Marokkanen... - Lamme Lennie - 27-05-2007 Het zal een keer niet.... - Bumme - 28-05-2007 Depor Wrote:Volgens PSV site door een paar Marokkanen... Ze hebben beelden van de bewakingscamera gepubliceerd. Wie de persoon op deze foto herkent mag zich melden bij de politie van Eindhoven: ![]() Re: Jan Kromkamp mishandeld - Treesong - 28-05-2007 Depor Wrote:door onbekenden is gemolesteerd door onbekenden Ik acht de kans op arrestatie vrijwel nihil Afijn, kereltjes die zich niet hoefden te scheren kregen vroeger bij ons op school ook altijd slaag. Effe doorbijten, Jan! Wor je hard van! :cheers: - Ricochan - 28-05-2007 kut marokkanen ![]() - waf - 28-05-2007 marokkanen? bij zo'n laffe daad denk ik toch echt eerder aan ajakkessupporters. - Fabian - 28-05-2007 waf Wrote:marokkanen? bij zo'n laffe daad denk ik toch echt eerder aan ajakkessupporters. Vandaar ook al die schietpartijen in Rotterdom... :wink: - Peter - 28-05-2007 Verwondingen Kromkamp ernstiger dan gedacht EINDHOVEN - De verwondingen van Jan Kromkamp zijn ernstiger dan aanvankelijk gedacht. De verdediger werd zaterdagavond na afloop van een vriendschappelijk wedstrijd tussen PSV en VV Acht in elkaar geslagen. Hij heeft daarbij een gebroken neus, een gebroken jukbeen en een gebroken oogkas opgelopen. Bovendien kampt hij met een lichte hersenschudding. In eerste instantie werd alleen gedacht aan een gebroken neus. Volgens Pedro Salazar-Hewitt van PSV gaat het inmiddels al weer wat beter met Kromkamp, die zelf vanwege een blessure niet meevoetbalde tegen Acht. ,,Hij is weer thuis en de zwellingen in zijn gezicht nemen af. Bovendien gaat zijn oog alweer een stukje open'', aldus de woordvoerder. De rechtsback bracht na het voorval een nacht door in het ziekenhuis. Gezellige avond Zowel PSV als de politie tast nog in het duister over de oorzaak van de mishandeling. Salazar-Hewitt: ,,We hebben geen idee. Het was een gezellige middag en avond en niets wees erop dat zoiets zou gebeuren. Heel vervelend allemaal.'' Volgens Salazar-Hewitt gebeurde het voorval rond elf uur 's avonds. ,,Hij liep naar zijn auto en op de parkeerplaats heeft hij klappen gekregen en is hij gemolesteerd.'' Kromkamp heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie. ,,We onderzoeken de zaak. Maar er is helaas nog niemand aangehouden'', aldus een zegsman van de politie Brabant Zuid-Oost. (ANP) - Mukkus - 28-05-2007 Ach, die is met zijn bezopen harses gewoon tegen een lantaarnpaal gelopen. - Ricochan - 29-05-2007 Het schijnt dat iemand hem om een vuurtje vroeg en hij had het niet....ja dan vraag je er ook om. Re: Jan Kromkamp mishandeld - Depor - 29-05-2007 Treesong Wrote:Depor Wrote:door onbekenden is gemolesteerd door onbekenden Mag je blij zijn dat je niet bij dit ventje op school zat... http://www.dumpert.nl/mediabase/14031/13a24b61/index.html Vooral de "pok" in de herhaling :lol: - Bumme - 29-05-2007 Verdachten mishandeling Jan Kromkamp aangehouden EINDHOVEN - De politie heeft maandagavond op het politiebureau in Eindhoven twee 18-jarige Eindhovenaren aangehouden voor de mishandeling van PSV-voetballer Jan Kromkamp afgelopen zaterdag. De jongemannen meldden zich daar omdat zij aangifte wilden doen tegen Kromkamp omdat die hen ook mishandeld zou hebben. Een politiewoordvoerder heeft dat dinsdag gemeld. De verdediger liep tijdens het incident een gebroken neus, een gebroken jukbeen en een gebroken oogkas op. Bovendien kampt hij met een lichte hersenschudding. In eerste instantie werd alleen gedacht aan een gebroken neus. Volgens Pedro Salazar-Hewitt van PSV gaat het inmiddels al weer wat beter met Kromkamp, die zelf vanwege een blessure niet meevoetbalde tegen Acht. "Hij is weer thuis en de zwellingen in zijn gezicht nemen af." De rechtsback bracht na het voorval een nacht door in het ziekenhuis. -------- Jantje huilt, Jantje slaat......... - Mukkus - 29-05-2007 Zouden ze inwendige verwondingen hebben? - Depor - 29-05-2007 Geloof er geen bal van dat Kromkamp ze voordat ze hem hebben afgetuigd heeft mishandeld...en euhm, zijn dus 100% Marokkanen, Kromkamp heeft alles gebroken wat er te breken valt in zijn gezicht, en hun gaan met meerderen aangifte doen. - Depor - 29-05-2007 Geloof er geen bal van dat Kromkamp ze voordat ze hem hebben afgetuigd heeft mishandeld...en euhm, zijn dus 100% Marokkanen, Kromkamp heeft alles gebroken wat er te breken valt in zijn gezicht, en hun gaan met meerderen aangifte doen van mishandeling terwijl ze hem aanvielen met 4 man :eeeek: . Edit:: hmm stopknop werkt dus niet als je een post wil tegenhouden. - Ricochan - 29-05-2007 kromkamp en iemand mishandelen...geloof je het zelf, het zijn dus idd marokkanen dat staat nu wel vast. - Treesong - 29-05-2007 Dit zijn weer van die dagen dat ik blij ben dat niemand hier het voor het zeggen heeft... :roll: - Depor - 29-05-2007 Treesong Wrote:Dit zijn weer van die dagen dat ik blij ben dat niemand hier het voor het zeggen heeft... :roll: Zijn die gasten die hem hebben mishandeld ook, 200 stokslagen en een paar maandjes brommen,vervolgens het land uitflikkeren (of het nou Marrokanen zijn of niet), zooitje mongolen. - Bumme - 29-05-2007 Treesong Wrote:Dit zijn weer van die dagen dat ik blij ben dat niemand hier het voor het zeggen heeft... :roll: Beaam! - Ricochan - 29-05-2007 Gelukkig hebben we daar JP voor :| - Fred Naaigaren - 29-05-2007 Ik zou het wel voor het zeggen willen hebben, dan had 80% van de bevolking geen stemrecht meer (volledige dictatuur lijkt me iets teveel van het goede). Iemand heeft mot met iemand anders. Die iemand heeft vervolgens een gebroken neus en nog wat meer beschadigingen. Dan verdient degene die dat gedaan heeft straf en als ze met zijn tweeën waren, verdienen ze dubbele straf. - Berend Botje - 30-05-2007 Bumme Wrote:Verdachten mishandeling Jan Kromkamp aangehouden Ja, ik vind ook, alle Eindhovenaren het land uit. - Mukkus - 30-05-2007 Berend Botje Wrote:Bumme Wrote:Verdachten mishandeling Jan Kromkamp aangehouden Dat hoeft geen probleem te zijn. Gewoon de belgische grens 300 meter naar het noorden opschuiven.... - Bredanaar - 30-05-2007 Sjongejonge de reacties hier worden steeds stompzinniger. :roll: - waf - 30-05-2007 Bredanaar Wrote:Sjongejonge de reacties hier worden steeds stompzinniger. :roll: klopt. eindhoven ligt helemaal geen 300 meter van de belgische grens. - Frits - 30-05-2007 idd, bergeijk ligt er nog tussen... kijkt iemand al naar hun radio? - Bredanaar - 30-05-2007 Zou ik niet eens erg vinden :oops: als Limburg, Brabant en Zeeland samen met Vlaams-Belgie een natie zouden vormen. Geef Wallonie dan maar aan Frankrijk dan is ieder tevree. :wink: Zijn we tenslotte toch stompzinnig aan het doen, dan doe ik ook maar een duit in het zakje :razz: - Bumme - 30-05-2007 Bredanaar Wrote:Zijn we tenslotte toch stompzinnig aan het doen, dan doe ik ook maar een duit in het zakje :razz: Dat doe je toch al 2590 berichten! |