The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
[belangrijk] Downtime vanavond!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: [belangrijk] Downtime vanavond!! (/showthread.php?tid=2400) Pages:
1
2
|
[belangrijk] Downtime vanavond!! - Mac - 18-06-2007 Geachte klant, Maandag-avond (vandaag) 18 juni 2007 zal er nieuwe server voor de in-029 geplaatst worden en de huidige server veranderen. Hierdoor wordt de downtime geschat op ongeveer 0 tot 2 uur, afhankelijk van de DNS Cache van je internet provider en/of pc. Uiteraard wordt er gepoogd de downtime tot een minimum te beperken. U kunt op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.statuspagina.nl">http://www.statuspagina.nl</a><!-- w --> de evolutie van de migratie volgen. tussen 12 en 3 zullen we dus down zijn., schrik echter niet als er morgenochtend dus nog wat problemen zijn of als er wat posts verloren zijn gegaan. - Mukkus - 18-06-2007 De evolutie van de migratie? - Depor - 18-06-2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - Ricochan - 18-06-2007 #-o DAMN ! - Depor - 18-06-2007 Je zou maar nachtdienst hebben, heb je echt niets meer te doen. - Ricochan - 18-06-2007 Depor Wrote:Je zou maar nachtdienst hebben, heb je echt niets meer te doen. Jantje ! de Nieuwe :razz: - Treesong - 18-06-2007 Gauw maar even de link opschrijven van: - Gerben Zonderland - 18-06-2007 Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... - Bocaloca - 18-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Weer zo'n dijenkletser :roll: - Depor - 18-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Is ook niet zo....daar gaat je hoop - Mukkus - 18-06-2007 Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... :lol: Die is dan wel weer leuk. - Gerben Zonderland - 18-06-2007 Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Ja, ik had inderdaad gehoopt dat jij ooit nog eens een 'normaal' bericht zou kunnen posten. Maar helaas....of zoals Mukkus ALTIJD zegt: Jammer. - Bocaloca - 18-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Daar kun je je niet meer uitlullen GeZo - Gerben Zonderland - 18-06-2007 Bocaloca Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Waar moet ik mij precies uitlullen dan? Of heb ik je vader beledigd? Jouw 'constructieve repliek' op de ajax-trio-spitsen-grap in de 't Wereldje-topic getuigt trouwens ook van bovenmatige intelligentie. - Treesong - 18-06-2007 Kom vrinden, aardig blijven doen! - Kennedy - 18-06-2007 Bestaat dat blauwe forum nog!!! LINK.... - Depor - 18-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Slappe reply GZ...je word oud je bent het langzaam aan het kwijtraken.... - Gerben Zonderland - 18-06-2007 Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Sorry, zei je wat? :8: - Berend Botje - 18-06-2007 - Depor - 19-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Depor Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ik wist niet dat Down tijdelijk was/kon zijn.... Ik zei niets...ik typte met spelfouten... Dan nog.... jij hebt echt de humor van een Duitser...Rudi Carell der Zweite. - gittermaster - 19-06-2007 Quote:Hierdoor wordt de downtime geschat op ongeveer 0 tot 2 uur,Dat was een zeer matige schatting van ze - Dre - 19-06-2007 Hij doet het weer! Yesss , nu kunnen we verder slap ouwehoeren. - Mac - 20-06-2007 gittermaster Wrote:Quote:Hierdoor wordt de downtime geschat op ongeveer 0 tot 2 uur,Dat was een zeer matige schatting van ze op zich hadden ze gelijk. de hoofdsite deed het gewoon, er was alleen iets fout gegaan met het overzetten van de databases - Kennedy - 20-06-2007 Dre Wrote:Hij doet het weer! Yesss , nu kunnen we verder slap ouwehoeren.Heb je der haar op of touw............. - Treesong - 20-06-2007 Mac Wrote:gittermaster Wrote:Quote:Hierdoor wordt de downtime geschat op ongeveer 0 tot 2 uur,Dat was een zeer matige schatting van ze prutsers - Kennedy - 20-06-2007 Treesong Wrote:Ut Westen he dan krieg je dat.......Mac Wrote:gittermaster Wrote:Quote:Hierdoor wordt de downtime geschat op ongeveer 0 tot 2 uur,Dat was een zeer matige schatting van ze - Mukkus - 20-06-2007 Kennedy Wrote:Treesong Wrote:Ut Westen he dan krieg je dat.......Mac Wrote:gittermaster Wrote:Quote:Hierdoor wordt de downtime geschat op ongeveer 0 tot 2 uur,Dat was een zeer matige schatting van ze Ik meende me te herinneren dat het belgen waren? - Ricochan - 20-06-2007 GVD een dag slap lullen gemist !! En kom nu maar op met die smiley :wink: - Mukkus - 20-06-2007 Is deze goed? - Depor - 20-06-2007 Zag wel dat mijn productiviteit een stuk hoger was zonder forum bezoek |