The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Brussels - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Brussels (/showthread.php?tid=2417) |
Brussels - Legion - 24-06-2007 Beste FC CT'ers. Emile Bostoen en Milad Acda hebben een aanbieding gekregen om bij Brussels (2 voudig kampioen en 1 malig bekerwinnaar) te komen voetballen. Een aanbieding om bij 1 van de topteams binnen footstar te gaan spelen laat ik niet zomaar voorbij gaan. Graag zouden wij de overstap willen maken. Uiteraard proberen we om zoveel mogelijk geld voor FC CT binnen te slepen. Daar we dubbel bezet zijn aan de linkerflank en centraal op het middenveld lijkt het me overigens geen probleem. Eerst maar eens even kijken hoe jullie hier tegenover staan. - Antidote - 25-06-2007 Zou het wel heel erg jammer vinden als jullie weggaan. Dan kunnen we inprincipe FC CT wel opdoeken. Er blijft dan geen kip meer over of we moeten serieus mensen van buiten halen. - kooltje - 25-06-2007 Antidote Wrote:Zou het wel heel erg jammer vinden als jullie weggaan.geen behoefte aan een degelijken linkshalf? Scoren 1 Zeer Slecht Korte Passes 1 Zeer Slecht Koppen 1 Zeer Slecht Positiespel 1 Zeer Slecht Techniek 1 Zeer Slecht Dribbelen 1 Zeer Slecht de rest nog op 0 - Bocaloca - 25-06-2007 een linkshalf met scoren? - Mac - 25-06-2007 pffff idd, ik zit serieus te twijfelen of het uberhaubt nog wel zin heeft om door te gaan met FC CT. We zijn nu al onderbezet en iedereen lijkt te twijfelen over een overstap. Geld maakt geen fuck uit aangezien geld behoorlijk nutteloos is voor ons. Het enige leuke wat we ermee kunnen doen is stadion uitbreiden en over een paar weken zitten we wat dat betreft toch wel rond het maximum. Ik heb geen zin om mensen van buitenaf te halen daarvoor heten we geen FC CT en ik heb weinig trek om met die gasten salarisonderhandelingen etc te gaan doen. - kooltje - 25-06-2007 Bocaloca Wrote:een linkshalf met scoren?ja moest even uitzoeken wat belangrijk was...dat weet ik nu..voordat ik het wist was hij al verbeterd op scoren - gittermaster - 25-06-2007 tja, je moet t natuurlijk zelf weten, maar goed. Voor mij is de meerwaarde van dit spel dat we een CT-team hebben. Eigenlijk is dat de enige reden dat ik het speel, anders zou ik al lang gestopt zijn. Nu vind ik t nog wel leuk. Daarnaast heb ik zelf iets van eerst een echte prijs pakken. Maar goed, als jullie willen gaan, dan moeten jullie dat gewoon doen uiteraard - Depor - 25-06-2007 Ach zolang we elf spelers hebben zouden we het team levend kunnen houden, toch niets aan wissels aangezien er geen blessures zijn... Maar ja het zou wel de doodsteek van CT betekenen. - Nr. 12 - 25-06-2007 Ik twijfel ook al een tijdje en seizoen moeten we er wat van maken. En als daar spelers van buiten af nodig zijn. Dan so be it. Misschien hebben die wel een nieuwe inkijk op het spelletje en wordt het weer leuk. Re: Brussels - Box Brother - 25-06-2007 Legion Wrote:Beste FC CT'ers. Als je weg wilt moet je gaan... ik vind minstens 3 ton per man voordat jullie gaan... Re: Brussels - Depor - 25-06-2007 Box Brother Wrote:Legion Wrote:Beste FC CT'ers. Ja zoiets, 2 van de beste spelers van Nederland...verdwijnen niet voor een schijntje - Forever - 25-06-2007 Zo kunnen we beter ook maar de boel opdoeken. Of er moet iemand zijn die het leuk vindt om met buitenstaanders te onderhandelen. - Mukkus - 25-06-2007 Ik heb het topic gevolgd en even gewacht met mijn reactie. Tegen elke andere club had ik 'nee' verkocht, maar zoals Legion al verkondigd, dit is 1 van de topteams in Belgie en misschien zelfs in heel Footstar. Serieuze manager, loon gaat dik omhoog. Ziet er gewoon allemaal goed uit. Hij wil ons tussentijds aantrekken (nog voor de beker). - Depor - 25-06-2007 Forever Wrote:Zo kunnen we beter ook maar de boel opdoeken. Of er moet iemand zijn die het leuk vindt om met buitenstaanders te onderhandelen. Ik onderhandel wel - Forever - 25-06-2007 Mukkus Wrote:Ik heb het topic gevolgd en even gewacht met mijn reactie. Dus hij biedt meer dan die 3400 euro? - Bumme - 25-06-2007 gittermaster Wrote:tja, je moet t natuurlijk zelf weten, maar goed. Voor mij is de meerwaarde van dit spel dat we een CT-team hebben. Sluit ik me bij aan (muv die prijs, ik heb nog niks te pakken behalve een plaats op de tribune) - Mac - 25-06-2007 als het om loon gaat: die zal bij ons ook flink omhoog gaan als het stadion boven de 40k zit. Inkomsten zullen dan een stuk hoger zijn namelijk denk dat we makkelijk naar de 6-7k de man kunnen. - gittermaster - 25-06-2007 dat zou mooi zijn. Ik zou zeggen. Gasten, wees gevleid maar blij bij SD. Wij worden groot.... Met SD en zonder hulp van buiten af. Die aanbiedingen zullen e rover 2 seizoenen ook nog wel zijn. Maar goed, het blijft natuurlijk jullie keuze.... - Depor - 25-06-2007 Ik wil minimaal een keer kampioen worden voor ik er ook maar over denk om op te stappen. - Forever - 25-06-2007 Tja wat is het nou eigenlijk voor promotie van de nummer 2 van Nederland naar de nummer 1 van Belgie. - Nr. 12 - 25-06-2007 Nederland is Mickey Mouse Competitie. Belgie is Goofy Competitie. Zegt genoeg. - Devlin - 25-06-2007 jammer als jullie de overstap willen maken, zijn toch belangrijke krachten bij ons...snap wel dat het spel voor jullie op deze manier leuk blijft, maar iets bereiken met CT vind ik persoonlijk toch 't leukste... - Vietjes - 25-06-2007 Ook Klop heeft deze aanbieding gekregen en zit ook serieus met z'n vriendin die ie niet heeft na te denken. Maar ja, als Acda en Bostoen ook gaan..... - El Parasito - 25-06-2007 Ik had de keuze een tijdje geleden ook al. Ik heb toen voor mezelf op een rij gezet wat ik het belangrijkst vind, en dat waren; 1. Plezier in het spel hebben 2. Iets bereiken in het spel Voor mij was de mix van deze 2 beter bij FC CT, dan bij de nummer 1 van Frankrijk. - Vietjes - 27-06-2007 Heren Bostoen en Acda, Allereerst, het maakt mij verder niet uit en dit is ook niet bedoeld om een oud vuurtje op te stoken. Waarom zeggen jullie nou niet gewoon dat Brussels op zoek is naar een "type" Bostoen en dat Acda graag mee wil? Zou het zo kunnen zijn dat het helemaal niet zeker is dat Emile en Milad naar België gaan? Denk het eerlijk gezegd wel. Leuk dat jullie het lontje zo af en toe aansteken (en weer doven en das best knap Mukkus. Jouw intelligentie schat ik al een tijdje hoog in ) maar FC CT gaat zo wel naar de knoppen en dat is niet nodig. Met een betrekkelijk kleine inspanning kunnen we met z'n allen toch aan een leuk spelletje, laat ik zeggen een spelletje wat echt leuk kan gaan worden, op het hoogste niveau met een stel "maten" deelnemen. Klop gaat door!! met of zonder Milad en Emile!!! Als er spelers naar de nummer 1 van België "gelokt" kunnen worden dan moet het toch erg makkelijk zijn echte toppers naar de nummer 2 van Nederland te halen!! :wink: - Mukkus - 27-06-2007 Vietjes Wrote:Waarom zeggen jullie nou niet gewoon dat Brussels op zoek is naar een "type" Bostoen en dat Acda graag mee wil? Dat ga ik niet ontkennen. Bostoen is gevraagd door Brussels en heeft voor Acda een balletje opgegooid. In eerste instantie hadden ze genoeg middenvelders, nu er eentje minder actief / weg wil is Acda weer in de picture gekomen. Nu willen ze ook Acda er graag bij hebben. Reden: Ik vind het hier een rommeltje, individueel traint ieder voor zich, prima. Als team zie ik geen aanwijzingen richting spelers om bepaalde individuele orders aan- of uit te zetten. Ben het niet eens om in de beker met de tweede garnituur (met alle respect) te spelen en ik erger me aan bepaalde acties van managers (o.a. het kopen van een auto terwijl we er als team meer aan hebben dat iedereen een hoge PT heeft). No offense (richting niemand), maar ik vind het hier een rommeltje. Zeg maar gerust amateuristisch. Ik wil de overstap maken naar een serieuzer team, desnoods als 4e of 5e middenvelder, dat boeit me niet. Waarom zou het niet zeker zijn dat Bostoen en Acda naar Brussels verhuizen? 1 ding is voor mij wel zeker: Mijn contract loopt tot het einde van het seizoen en dat gaat niet verlengd worden..... - Mac - 27-06-2007 ik vraag me vooral af waarom je denkt dat bij een ander team wel allemaal te vinden? Met travian hebben we dit al tig keer meegemaakt: nee ik wil het serieuzer doen om er volgens een paar weken later achter te komen dat wij een van de best georganiseerde allianties zijn vanwege dit forum en onze activiteit. In het verleden is er trouwens genoeg geexperimenteerd met individuele orders, daardoor ga ik er nu van uit dat iedereen genoeg ervaring heeft om dat zelf te bepalen, of moet ik jou als een klein kind gaan vertellen welke orders jij aan en uit moet zetten? Dacht dat je een volwassen man was die zelf wel aardig kon nadenken. We kiezen gezamenlijk een teamtraining waarvan we denken dat die op de lange termijn de beste invloed heeft. Zou me verbazen als andere teams dat ook hebben. Maar goed ik heb ook geen zin in die discussie ook. Als jullie weg willen moeten jullie dat lekker doen, ik zeg iig dat als jullie weggaan ik fc ct niet meer ga managen en dat fc ct beter opgedoekt kan worden. - gittermaster - 27-06-2007 mwoah, ik denk dat we gewoon door kunnen en moeten gaan. Ik zou t jammer vinden, maar denk dat we gewoon door kunnen gaan. Misschien moeten we dan zelf ook op zoek gaan naar 1 of 2 nieuwe spelers. Ik heb nog steeds voldoende uitdaging om die beker te winnen of om gewoon landskampioen te worden. - Mukkus - 27-06-2007 Mac Wrote:ik vraag me vooral af waarom je denkt dat bij een ander team wel allemaal te vinden? Met travian hebben we dit al tig keer meegemaakt: nee ik wil het serieuzer doen om er volgens een paar weken later achter te komen dat wij een van de best georganiseerde allianties zijn vanwege dit forum en onze activiteit. Da's mooi voor Travian, maar dit is Footstar. Misschien moet ik dat ook ervaren, dat dit een goed georganiseerd team is met het forum erbij. (In Footstar heeft elk team een eigen forum, dus dat probleem zie ik overigens niet zo). Er is geen coach die zaken analyseert, ik heb destijds nog nooit een mailtje gehad van Tool bijv. (ik noem jou naam niet, Mac, ik vind het klasse dat jij deze taak op je neemt) over welke orders ik uit of aan had staan. Dan ga ik liever naar een team waar iemand de lijnen uitzet. Er zijn zat andere teams die een lange termijn TT hebben. Wou je zeggen dat wij het wiel hebben uitgevonden? Daarin zijn wij echt niet de enige. Het grootste gemis: we zijn met zijn allen los zand. Iedereen doet maar wat, da's het beeld bij mij. Misschien een verkeerd beeld, het zij zo. - Vietjes - 27-06-2007 Quote:Waarom zou het niet zeker zijn dat Bostoen en Acda naar Brussels verhuizen? Omdat ik dat niet uit het antwoord op de vraag die ik aan de coach van Brussels gesteld heb op kan maken. Quote:Ik zoek inderdaad nog een ML met 'specifieke' skills en de MC wil graag meekomen Ik zeg hiermee niet dat het niet zo is maar voor mij staat hiermee de overstap niet 100% vast. |