![]() |
Training 6-07 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Training 6-07 (/showthread.php?tid=2452) |
Training 6-07 - Birger - 06-07-2007 3 paspoppen :wink: reusachtige IM naar zwak briljante spits naar uitstekend en deze Quote:Jan Milota [Geschat herstel in 1 weken] 1 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks] waarvan zijn laatste wedstrijd 2 weken geleden was :| - Mukkus - 06-07-2007 SH: +22. - Nr. 12 - 06-07-2007 Conditie: zooitje - gittermaster - 06-07-2007 1 weekje vleugel heeft niets opgeleverd.... - Bakke - 06-07-2007 Anti's oude jeugdpull, Meije van der Hurk, is gestegen naar wereldklasse positiespel. - Antidote - 06-07-2007 Bakke Wrote:Anti's oude jeugdpull, Meije van der Hurk, is gestegen naar wereldklasse positiespel.Dat is mooi om te horen! Heeft Meije nog genoeg potentie om in jou selectie te blijven of gaat hij spoedig de verkoop in? - Antidote - 06-07-2007 Twee stijgers en beide gaan de TL op! Quote:Leo Mantingh - Sjeffer - 06-07-2007 Drie mooie stijgers deze week, nog 1 te gaan (volgt hopelijk volgende week) en dan schakel ik via enkele weken conditie weer terug naar de wingtraining. Carlo Attonio TSI = 7 770, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Kas van der Lee TSI = 30 070, 22 jaar, uitstekend in vorm Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Snel] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: goed Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Wilko Elberts TSI = 38 840, 26 jaar, goed in vorm Heeft matig ervaring en is een goed leider [Technisch] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: zwak - El Parasito - 06-07-2007 2 stijgers: Marat Politov (157665247) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Ukraina Total Skill Index (TSI): 4 320 Loon: 816 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Riverside United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: slecht Walt van der Borgt (91670912) 21 jaar, goed in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is. Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 14 590 Loon: 5 760 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Riverside United Waarschuwingen: 2 Fysiek: fit Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: slecht - Antidote - 06-07-2007 Leuke speler die Politov Para! Heeft hij kans om U20 te halen. - Bakke - 07-07-2007 Antidote Wrote:Bakke Wrote:Anti's oude jeugdpull, Meije van der Hurk, is gestegen naar wereldklasse positiespel.Dat is mooi om te horen! Heeft Meije nog genoeg potentie om in jou selectie te blijven of gaat hij spoedig de verkoop in? Ik zit er nog over te denken, Anti. Aan de ene kant kan ik hem ook komend seizoen nog goed gebruiken in mijn selectie. Hij is pas 20 dus traint nog prima, maar volgend seizoen stap ik na jaren af van de PM-training. Nu levert hij nog goed geld op - net iets meer dan wat ik er destijds voor betaald heb. - El Parasito - 08-07-2007 Antidote Wrote:Leuke speler die Politov Para! Heeft hij kans om U20 te halen. de U-20 scout van Oekraïne heeft al 2x naar hem geinformeerd. Volgens deze scout is Politov de 4e winger van zijn leeftijd. |