The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 23-09-2008

Ad Wim Wrote:Hmmm, uit naar Argentinie dus in de Davis Cup volgend jaar. Dat lijkt me een 0-5, zelfs zonder Nalbi en Potro Sad

Ik zat eerder aan 5-0 te denken. :wink:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 24-09-2008

Argentijn Cañas lichtgewond na overval
Uitgegeven: 24 september 2008 12:10

AMSTERDAM - Guillermo Cañas is dinsdag na een bezoek aan zijn ouders in Buenos Aires beroofd. Twee gewapende overvallers bedreigden de Argentijnse tennisser en namen hem zijn identiteitsbewijzen, creditcards, geld, een racket en een ketting af.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-10-2008

Federer niet naar Stockholm

STOCKHOLM - Roger Federer heeft zich teruggetrokken voor het ATP-toernooi van Stockholm. De Zwitserse tennisser is moe en heeft even rust nodig, verklaarde hij woensdag.

Federer heeft een moeilijk jaar achter de rug waarin hij geveld werd door de ziekte van Pfeiffer en uiteindelijk zijn nummer één-positie op de wereldranglijst verspeelde aan de Spanjaard Rafael Nadal.

„Ik ben lang niet topfit geweest en blij dat ik weer helemaal gezond ben. Ik wil nog wel een paar jaar aan de top blijven”, liet hij in een persverklaring weten.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-10-2008

Wat een onzin, hij heeft al weken niet gespeeld. Hij geeft aan dat hij helemaal gezond is, dus wat mij betreft mag de ATP boetes hiervoor opleggen. Hoeveel Zweden zullen kaarten gekocht hebben puur om hem hebben te zien spelen?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-10-2008

Djokovic wil Dutch Open kopen

AMERSFOORT - De kans is groot dat het Dutch Open, één van de oudste proftennistoernooien van de wereld, van de ATP-kalender verdwijnt. De familie Djokovic, van wie topspeler Novak de bekendste is, wil het toernooi kopen. De huidige toernooidirecteur Hans Felius heeft inmiddels bevestigd de verkoop van het Dutch Open serieus te overwegen. Novak Djokovic won zelf de editie van 2006.

"Het is nu al oktober en wij hebben nog steeds geen financiële dekking voor de editie van 2009", aldus Felius, die het toernooi in 2008 ook al met zware verliezen afsloot. "Ik ben in vergevorderde gesprekken met de familie Djokovic en houd er serieus rekening mee het toernooi te moeten verkopen." Mocht de deal worden gesloten, dan betekent dat dat de familie Djokovic de ATP-licentie overkoopt van de Dutch Open.

Felius benadrukt dat hij het Dutch Open als toernooi wil laten voortbestaan. "We zijn aan het kijken om in dezelfde week een challengertoernooi te organiseren. De ATP is hiervan inmiddels op de hoogte gebracht."

Het Dutch Open verhuist volgend jaar van juli naar mei, maar desondanks is het Felius niet gelukt om een sponsor te vinden.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-10-2008

Triest nieuws, maar wel logisch natuurlijk. Amersfoort is al 2 jaar niets meer dan een veredelde challenger.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-10-2008

was dit jaar idd ook lachwekkend.

de beste partij op de donderdag was cuevas - montanes....


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-10-2008

Hehehe ik heb niet alle potten gezien dus daar kan ik niet over oordelen Wink
Vermakelijkste pot was het zeker niet Big Grin


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-10-2008

En wat gaat de familie Djokovic doen met de licentie, een eigen toernooi beginnen?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-10-2008

mindlight Wrote:Hehehe ik heb niet alle potten gezien dus daar kan ik niet over oordelen Wink
Vermakelijkste pot was het zeker niet Big Grin

dat laatste ben ik met je eens, al waren de aanmoedigen voor beide mannen ook wel vermakelijk :8:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-10-2008

Overdune Wrote:En wat gaat de familie Djokovic doen met de licentie, een eigen toernooi beginnen?

lijkt me wel


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-10-2008

Ik dacht mss willen ze wat leven blazen in Amersfoort op sentimentele gronden, het was tenslotte het eerste toernooi dat Djoko won.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 02-10-2008

Overdune Wrote:En wat gaat de familie Djokovic doen met de licentie, een eigen toernooi beginnen?
Daar dacht ik dus ook meteen aan, wat moet je met zo'n toernooi dat waarsch van de kalender verdwijnt?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-10-2008

PHM wint. Al met al een prima dag met overwinningen van Gasquet, Stepa en PHM en het verlies van Tsonga (heel belangrijk) en Delic.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-10-2008

Alle Nederlandse clubs hebben het trouwens vanavond gered =D>

Wel even een vermelding waard.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-10-2008

En een stuk of vier Roemeense clubs exit, prima voor de coëfficiënten ranglijst.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 02-10-2008

En ook bijna allemaal gewonnen, ook al goed voor de punten. Alleen PSV blijft achter :|

Maar natuurlijk fantastisch dit. Sowieso nu 4x4 wedstrijden nu, daar komen vast nog flink wat overwinningen bij =P~


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-10-2008

5x4 zelfs Wink


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 02-10-2008

Hakkuh


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-10-2008

Andujar krijgt een double bagle aan z'n broek in de challenger van Tarragona van ene Pablo Santos, ATP 207. :eeeek:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kooltje - 03-10-2008

Kafelnikov is weer aan het trainen met Krajicek en Haarhuis. Inmiddels nog 15 kilo te zwaar maar woog 120 kilo!
Heeft veel geld uitgegeven met wedden,professioneel poker en prive jet.
Nu weer serieuzer leven om een goede vader te zijn voor zijn dochter.
Stopte al als 29-jarige met tennis helaas.
Kon hem altijd waarderen omdat hij zoveel toernooien speelde =D>


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 03-10-2008

Een van mijn grote persoonlijke helden maakt volgende week zijn rentree!
Joachim Johansson heeft een WC gekregen voor Stockholm! =D> =D>


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-10-2008

Zijn zoveelste rentree.

Hopen dat hij het nu kan volhouden [-o<


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-10-2008

Je hebt trouwens wel veel persoonlijke favorieten, Eli :8:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 03-10-2008

Yup ... daarom win ik ook bijna nooit in polls enzo. Ik poll altijd wat ik WIL dat er gebeurt, niet dat wat ik verwacht. Dat ik TM won in 2003 was dan ook echt een uitschieter tussen mijn normaal zeer matige prestaties Smile


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-10-2008

:lol:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 03-10-2008

Zeer herkenbaar Eli, tegen beter weten in neem ik vrijwel altijd Youzhny, Nalbandian, en zo zijn er nog een paar. Eigenlijk zou ik dat niet moeten doen, maar ik kan het gewoon niet laten.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mac - 03-10-2008

yep Eli is het voorbeeld dat een Heerenveen ook kampioen kan worden Wink


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 04-10-2008

Del Potro is attempting to become the first player to win his first five ATP finals in his career since Dutchman Sjeng Schalken, who won his five from 1995-97, '99 and 2000. His fifth title also came in Tokyo in 2000 (d. Lapentti).


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 04-10-2008

Ik snap niets van die eerste zin.