The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 25-11-2008

Het is uit met Fatima, en nu heeft hij weer energie over.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 25-11-2008

Was ze zijn moppen eindelijk zat?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Tripplexxx - 25-11-2008

Verrast me eigenlijk niet en ik vind het wel leuk....


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 25-11-2008

hup sluit


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 26-11-2008

Nog 41 dagen....


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 26-11-2008

tot FTM 09?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 26-11-2008

Haggie Wrote:tot FTM 09?

totdat jij weer dronken een team mag maken :wink:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Tripplexxx - 26-11-2008

Elikian Wrote:Het is uit met Fatima, en nu heeft hij weer energie over.

Hoe kom je daarbij? :-k


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 26-11-2008

Dat was een grapje Smile


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 27-11-2008

buurs Wrote:
Haggie Wrote:tot FTM 09?

totdat jij weer dronken een team mag maken :wink:

Murray , Del Potro en een paar jongens met de ogen dicht.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 27-11-2008

Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:tot FTM 09?

totdat jij weer dronken een team mag maken :wink:

Murray , Del Potro en een paar jongens met de ogen dicht.

Ik doe nu al geen oog meer dicht :8:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-12-2008

Federer laat gravel links liggen

PARIJS - Roger Federer kiest komend seizoen voor een beperkt gravelseizoen. De Zwitserse tennisser speelt voor Roland Garros slechts twee toernooien op zijn minst favoriete ondergrond. Voor het grandslamtoernooi in Parijs komt hij in actie in Rome en Madrid.

Roland Garros is het enige grandslamtoernooi dat Federer nog niet op zijn naam heeft gebracht. „Ik ben zeer tevreden met mijn planning. Ik kijk uit naar het nieuwe jaar”, aldus Federer. Hij begint het seizoen met een optreden bij het invitatietoernooi in Abu Dhabi. Als voorbereiding op de Australian Open in januari speelt hij in Doha en de Kooyong Classic in Melbourne.

Federer kende in 2008 een wisselvallig jaar. Hij won weliswaar de US Open, maar verloor zijn titel op Wimbledon en raakte zijn eerste plaats op de wereldranglijst kwijt aan de Spanjaard Rafael Nadal.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 03-12-2008

Opvallende keuze. Denk persoonlijk niet dat hij op deze manier winst pakt tov Nadal.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-12-2008

Dit betekent volgens mij dat hij inziet dat het winnen van RG een utopie voor hem is.

Door minder toernooien te spelen, is hij wellicht fitter voor Wimbledon.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 03-12-2008

Lot of fuzz about nothing. Hij slaat eigenlijk alleen maar Rome over in vergelijking met wat hij normaal speelt. Hamburg is gedegradeerd en volgend jaar na RG.
En het is ook niet heel gek dat hij Monte Carlo overslaat, aangezien dat vrij dicht achter IW en Miami ligt.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 05-12-2008

donderdag 4december 2008 is er niemand geweest die een post heeft geplaatst op het tennisforum..


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 05-12-2008

vrijdag 5 december 2008 wel :wink:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 07-12-2008

Ad Wim Wrote:Lot of fuzz about nothing. Hij slaat eigenlijk alleen maar Rome over in vergelijking met wat hij normaal speelt. Hamburg is gedegradeerd en volgend jaar na RG.
En het is ook niet heel gek dat hij Monte Carlo overslaat, aangezien dat vrij dicht achter IW en Miami ligt.

Inderdaad, al slaat hij Rome dan niet over. Maar normaal speelde hij ook alleen 2 Master toernooien voor RG.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 08-12-2008

Verkerk is vandaag officieel gestopt =D>

Geen motivatie meer.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 08-12-2008

Waarom klap je daarvoor?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 08-12-2008

Martin Verkerk is gestopt als proftennisser. Dat maakte de 30-jarige Alphenaar bekend in een uitgebreid interview met de NOS.

"Ik heb er eigenlijk gewoon genoeg van," zegt Verkerk. "Ik heb een fantastische carriere gehad. Een beetje kort door blessures, maar wat ik heb gedaan was super. Ik heb niet het gevoel dat ik weer echt helemaal terug kan naar de wereldtop. Dat vind ik top-20. Ik denk dat ik nog wel top-50 zou kunnen komen, alleen dan moet ik twee jaar lang 4 á 5 uur per dag trainen en dan sta ik op mijn 32e misschien in de top-50, maar dat vind ik niet de moeite waard."

"Ik ben ook niet iemand die rond de 100, 150 wil hangen. Met alle respect, maar ik heb iets teveel daarvoor bereikt en meegemaakt. Ik kan het niet meer opbrengen."

Verkerk haalde in het interview ook uit naar critici, die hem verweten geen harde werker te zijn. "Die mensen die over je praten hebben eigenlijk zelf geen leven. En zolang ze nog over je praten is het eigenlijk alleen maar goed, want dat betekent dat je nog belangrijk bent blijkbaar."


Verkerk bereikte het hoogtepunt in zijn loopbaan in 2003, toen hij de finale op Roland Garros haalde. Daarnaast won hij twee ATP-titels. Uiteindelijk schopte het servicekanon het tot de 14e positie op de wereldranglijst.

"Ik had misschien wat meer titeltjes kunnen hebben, of langer in de top-30 kunnen staan, maar ik denk dat menig tennisser [voor mijn prestaties] zou tekenen."


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 08-12-2008

Ad Wim Wrote:Waarom klap je daarvoor?

verstandige keuze


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 08-12-2008

huta galung wordt zo geïnterviewd in Holland Sport op nederland 3


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 08-12-2008

Jesse Huta Galung heeft met succes de ATP-universiteit doorlopen. Huta Galung behoorde tot de 16 deelnemers aan de verplichte drie-daagse cursus van de ATP, die is bedoeld om opkomende talenten wegwijs te maken in het leven als tennisprofessional.

De cursus omvatte workshops op het gebied van onder andere communicatie, mediatraining, financiële verantwoordelijkheid en de geschiedenis van de ATP.

De ATP-universiteit bestaat sinds 1990. Ruim 700 spelers hebben het programma tot dusverre met succes afgerond.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kooltje - 08-12-2008

Verkerk...Bedankt...
RG was echt top in 2003..geweldig spel...tegenvallende finale maar schitterende zeges op Moya en Coria.
=D>


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 09-12-2008

Horna zal hem voor altijd dankbaar zijn Smile


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 09-12-2008

kooltje Wrote:Verkerk...Bedankt...
RG was echt top in 2003..geweldig spel...tegenvallende finale maar schitterende zeges op Moya en Coria.
=D>

Hier sluit ik me volledig bij aan, wat was hij toen goed zeg, geweldig om te zien. Jammer dat hij stopt, maar begrijpelijk.

Martin =D>


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 15-12-2008

Gaston Gaudio maakt een comeback als proftennisser. De Roland Garros-kampioen van 2004 heeft wild cards aangevraagd voor de graveltoernooien in Zuid-Amerika in januari en februari.

Gaudio speelt dit weekend een exhibitietoernooi in Buenos Aires en staat daarin direct in de finale..

De 30-jarige Argentijn boekte overwinningen op Jose Acasuso (6-4 6-3) en Feliciano Lopez (7-6 6-3). Lopez en Acasuso kwamen onlangs nog in actie in de Davis Cup-finale.

Gaudio speelt later vandaag de finale tegen Juan Monaco.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 16-12-2008

Gaudio :lol: =D>

Die gast was slecht zeg in zijn laatste wedstrijden.

Waar blijft Coria?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 16-12-2008

Testwedstrijd in tennistempel

LONDEN - Wimbledon gaat op zondag 17 mei 2009 het nieuw overkapte centrecourt uittesten. Er zal een wedstrijd worden gespeeld voor publiek om de invloed van het mobiele dak te kunnen onderzoeken. Er zal vooral worden gekeken naar de luchtvochtigheid, de werking van het dak en het airconditioning-systeem. Wimbledon wordt de laatste week van juni en de eerste week van juli gehouden.