The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 08-01-2009

Niet de eerste keer, Winston, maar toch leuk dat je hier post!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Winstonicus - 08-01-2009

om eerlijk te zijn ben ik nooit echt op dit forum geweest, maar is opzich wel oke, dus moet nog ff inkomen
hoe, wat en waar iets geplaatst mag worden


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kooltje - 08-01-2009

Geen probleem...
les 1: Ad kan bot uit de hoek komen


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Winstonicus - 08-01-2009

dat wist ik al voordat ik hier op het tennisforum kwam,

i can handle him :-"


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 09-01-2009

En dat uit jouw mond, Kolemans :lol:

En no hard feelings hoor, Winston, het viel me alleen op dat het drie keer gebeurde vandaag...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 09-01-2009

Hoorde net in het sportjournaal dat De Bakker niet mee kan doen aan de quali's van de AO omdat de KNLTB hem niet ingeschreven heeft #-o

Wel vreemd trouwens, zo'n inschrijving regel je toch gewoon zelf?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kooltje - 09-01-2009

Ja Ad uit mijn mond...ook ik kan af en toe wat bot zijn


De Bakker niet ingeschreven voor kwalificatie van Aus Open door de knltb, voor niks naar Australie op reis.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 09-01-2009

Ga jij nou ook al beginnen met herhalen? :roll:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kooltje - 09-01-2009

Koolonicus


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 09-01-2009

:lol:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Winstonicus - 09-01-2009

hey wat nou Icon_twisted


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 16-01-2009

Op dit moment is de World Tennis Challenge aan de gang in Adelaide, een competitie tussen vier landen met een actieve speler en een oud-prof. Grappig concept. Anyway, mss goed nieuws voor de J. Johansson-adepten onder ons (Eli): Joachim heeft oa Monfils verslagen. Niet slecht! (Hij versloeg ook Pilippoussis, die aan z'n zoveelste comeback bezig is.)

http://www.worldtennischallenge.com/index.html


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Kraai - 16-01-2009

=D> Joachim !! =D>


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - São Paulo - 16-01-2009

Bij zijn profiel staat ook nog het volgende: "He will use the World Tennis Challenge as the platform for his assault on the Australian Open 2009." Dat kwam misschien nog te vroeg, maar hij is dus zeker van plan om terug te komen!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 16-01-2009

Ik wist al dat Joachim terug komt dit jaar, maar mooi om te zien dat het er allemaal nog goed uitziet Smile


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Tripplexxx - 16-01-2009

Quote:Oud-tennisser Koevermans volgt Woerts op

Feyenoord heeft voormalig proftennisser Mark Koevermans vrijdag aangesteld als opvolger van commercieel directeur Chris Woerts, die in december naar Sunderland vertrok. Koevermans treedt per 1 april in dienst in De Kuip. Tot die tijd is hij nog commercieel directeur bij sportmerk O'Neill, waar hij de afgelopen elf jaar werkzaam was.

"Mark is absoluut de juiste kandidaat voor deze positie", stelt algemeen directeur Eric Gudde op de website van Feyenoord. "Hij is zakelijk zeer succesvol bij O'Neill, is een voormalig topsporter met veel elan en heeft een groot netwerk. Bovendien, en dat is mooi meegenomen, is Mark al zijn leven lang Feyenoord-supporter. Dat verzekert ons ervan dat hij alles uit de kast gaat halen om van deze functie een succes te maken."

Koevermans stopte in 1994 met tennissen en ging daarna het bedrijfsleven in. "Voor mij gaat er een jongensdroom in vervulling", aldus Koevermans. "Ik kom al vanaf mijn vijfde als supporter in het stadion, heb een ingelijst kaartje van de finale in 2002 op kantoor hangen en kijk er naar uit nu echt deel uit te gaan maken van de club Feyenoord. De combinatie van mijn absolute liefde voor de club én Rotterdam en het werk dat ik de laatste elf jaar heb gedaan, zorgen er voor dat deze functie heel goed bij mij past."



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 17-01-2009

Op het moment dat Novak Djokovic de nummer twee positie van Roger Federer had kunnen overnemen op de wereldranglijst, heeft hij opnieuw gefaald. De als eerste geplaatste Serviër, die vanaf komende week zijn titel verdedigt op de Australian Open, liet zich in de halve eindstrijd verrassen door Jarkko Nieminen uit Finland: 4-6 6-7 (3).

Het is niet de eerste keer dat Djokovic verzaakt op het moment dat hij de nieuwe nummer twee van de wereld had kunnen worden. Vorig seizoen had hij tweemaal in een onderling duel met huidig lijstaanvoerder Rafael Nadal de nummer twee positie van hem kunnen overnemen, maar hij verloor beide keren. Vervolgens had hij bij een goede prestatie vorige week in Brisbane de nummer twee positie kunnen veroveren, dit keer van Roger Federer. Echter verloor hij al in de openingsronde van Ernests Gulbis. Tenslotte blijkt ook dat hij tijdens de Masters in Sjanghai bij een overwinning op Jo-Wilfried Tsonga nummer twee van de wereld zou worden. Ook dat duel verloor Djokovic.

Het zal de komende weken moeilijk worden voor de Serviër om dit alsnog te realiseren. Hij heeft de komende maanden een heleboel punten te verdedigen, bijvoorbeeld zijn eindzege van de Australian Open en van het Masterstoernooi van Indiana Wells.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 17-01-2009

Dat heb ik al eerder geplaatst, Buurs, en in veel minder zinnen #-o


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 17-01-2009

had ik niet gezien....

ik wist niet dat hij vorige week en deze week de nr. 2 positie over kon nemen.

wat een choker.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 17-01-2009

Denk niet dat het met die nummer 2 te maken had. En dan nog, die paar weekjes dat hij nr. 2 was geweest... Hij was toch sowieso 3e geplaatst geweest op de AO.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 17-01-2009

maar het is nu nog maar de vraag of hij ooit nr. 2 wordt.
ik moet het nog zien.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 17-01-2009

Ooit lijkt me wat overdreven, hij is pas 21 hè. Maar voorlopig zeker niet nee. Vanaf Wimbledon misschien weer...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 24-01-2009

Het moet niet gekker worden Undecided

Greg Rusedski overweegt een comeback op de ATP-toer te maken. Dat meldt de BBC op haar website. Volgens het Britse nieuwskanaal kan het servicekanon enkele wildcards voor ATP-toernooien tegemoet zien. Op dit moment werkt de 37-jarige Brit voor de Engelse tennisbond.

In 2007 speelde Rusedski zijn laatste wedstrijd op het hoogste niveau. Dat was op het challenger-toernooi van Sarajevo. In 1997 beleefde de Brit zijn hoogtepunt, nadat hij op de vierde plek op de wereldranglijst belandde. Dat dankte hij aan een finaleplek op de US Open. In totaal won hij tot nu toe vijftien ATP-titels.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 24-01-2009

let's dont and say we did...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - andre - 24-01-2009

En Rod Laver?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 26-01-2009

Zou Haase niet zijn comeback maken in Heilbronn? Hij staat niet in de draw...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 26-01-2009

Nee hij is er weer langer uit, hij heeft zich ook al afgemeld voor Rotterdam.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-02-2009

Het wedkantoor Betfair is een onderzoek gestart naar aanleiding van een opvallend gokpartij bij de partij tussen Antonio Veic en Guillermo Canas op het ATP-toernooi van Zagreb. De onbekende Kroaat verloor naar verwachting de eerste set, maar hij bleef bij de gokkers torenhoog favoriet. Veic won uiteindelijk met 4-6, 6-4 en 6-2.

Betfair heeft voorlopig de uitbetalingen rond de wedstrijd stopgezet. Eerder raakte Nikolay Davydenko in 2007 ook al in opspraak, toen hij een partij verloor van Martin Vasallo-Arguello. De Rus werd na een lange zaak vrijgesproken van het opzettelijk verliezen van de wedstrijd.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 04-02-2009

Hehe, Mindlight zei het al..


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 04-02-2009

Ik denk dat Mindlight er achter zat. Die had voorkennis.