The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 12-04-2010

Alberto?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 12-04-2010

Vassallo Arguello.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 12-04-2010

Verkerk.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 13-04-2010

Ad Wim Wrote:Vassallo Arguello.

Ik mag hopen van niet.

Klizan?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Scholten! - 19-04-2010

Odesnik wordt nu ineens voorlopig geschorst. Komisch dat hij in de tussentijd wel gewoon door heeft mogen spelen, en geen onverdienstelijke resultaten heeft behaald.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 19-04-2010

En alles weer zal moeten inleveren. Hij wist ook wel dat het onvermijdelijk was dat hij geschorst zou worden, maar hij woonde daar toch in de buurt.

De ITF heeft hiervoor wel de regels aan moeten passen, maar wel goed dat ze het gedaan hebben.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 19-04-2010

Leuke anekdote van good old Dick Norman:

Quote:Nog een verhaaltje uit de kleedkamers. Het gebeurt wel eens "on tour" dat er in de (spelers)kleedkamer dingen gestolen worden terwijl spelers gaan douchen zijn, of terwijl ze een massage krijgen. Dat is nooit plezant. Deze week is er iemand bij de kraag gevat ! De security camera's van de Monte Carlo Country Club hebben een dader kunnen vatten. En ze waren al niet zo populair... jawel, een dopingcontroleur die toegang heeft tot de kleedkamers liep zowaar tegen de lamp. De videobeelden toonden dat hij met gestolen kledij naar buiten liep...



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Scholten! - 19-04-2010

Haha, heel goed voor de onderlinge verstandhoudingen =;


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Scholten! - 20-04-2010

AMSTERDAM - Michaëlla Krajicek wijt haar matige prestaties van de afgelopen jaren onder meer aan de moeizame relatie met haar ouders. Krajicek woont en traint sinds anderhalf jaar in de Verenigde Staten, een keuze waar haar vader en moeder niet achter staan.

Dat mijn ouders mij niet steunen, is een van de redenen dat de resultaten tegenvallen'', zegt ze in een openhartig interview in de nieuwe Sportweek, die deze week in de winkel ligt. ''Ik trek het niet meer.''
''Mijn zorgen neem ik mee de baan op. Als ik me niet honderd procent kan concentreren wordt het moeilijk. Nou dat lukt dus niet als je zulke zaken aan je hoofd hebt.''

De 'Kleine Kraai' doelt onder andere op het feit dat haar ouders niet accepteren dat ze een liefdesrelatie heeft met haar fitnesscoach Allistair McCaw. ''De band met mijn ouders is nooit meer dezelfde geweest sinds mijn vader (die ook haar coach was, red.) niet meer met mij meegaat. Maar sinds ik een relatie heb met Allistair is het helemaal mis.''

''Mijn ouders roepen in de media dat ze me niet meer kunnen bereiken, dat ze mijn nummer niet hebben'', gaat Krajicek, die tevens zegt broer Richard al anderhalf jaar niet gesproken te hebben, verder. ''Wat wil je als ze me telkens bekritiseren.''

Begin vorig jaar liet ook Fed Cup-coach Manon Bollegraf zich in de pers negatief uit over de relatie. Het was voor Krajicek reden te bedanken voor het Nederlandse Fed Cup-team. ''Jammer, want ik kom graag voor Nederland uit. Hopelijk kan dat in 2011 weer onder een andere coach dan Bollegraf.''
''Ik snap niet dat de bond besloot door te gaan met haar. Arantxa Rus en ik kunnen Nederland misschien terugbrengen naar de wereldgroep. Een coach die langs de kant zit, doet dat niet.''


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 28-04-2010

Gonzo OUT tot RG. Dacht ik vorige week een leuk gokje te hebben...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 28-04-2010

Het was ook al niet helemaal normaal dat ie vorige week van een knakker verloor. Wel flink balen dit. Nu zal ie iig niet top zijn op RG. Hij is toch altijd een graag geziene gast daar.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 28-04-2010

Had ie dat niet effe eerder aan kunnen geven. Nu zat ik met hem opgescheept in Barcelona


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 29-04-2010

:cry: !@ Toch zal ik je nemen Gonzo bij een redelijke loting!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 29-04-2010

Tomic heeft trouwens eindelijk besloten futures te spelen. Nog niet echt succesvol echter: afgelopen twee toernooien 2e ronde exit.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 29-04-2010

Duurt dus niet lang meer, voordat het helemaal over is voor die jongen!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 29-04-2010

Vergeet niet dat dat ventje net 17 is he en dat heel Australië van hem verwacht dat hij de nieuwe Hewitt wordt. Dit is puur een mentale kwestie, ik ben ervan overtuigd dat hij het gaat maken.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 30-04-2010

Ik ook OD, laat hem maar wat tegenslagen krijgen nu, dat kan helemaal geen kwaad.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 04-05-2010

Del Potro is vandaag zelfs geopereerd aan zijn pols, dus die zien we de komende maanden ook nog niet...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 10-05-2010

Ik las net zelfs dat het de vraag is of hij in 2010 nog in actie gaat komen...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 10-05-2010

Gaat goed met de 'next big thing' Tomic. Nu weken aan het spelen op future- en challengerniveau en hij staat maar liefst op 2-6, met zijn twee overwinning komend uit futures, tegen de nummer 800 en 900 van de wereld.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 10-05-2010

Ach ja, dat zijn van die fases waar gehypte spelers doorheen moeten. Ik ben allang blij dat hij futures speelt inmiddels, en de komende maanden zal wel blijken of hij uit het juiste hout gesneden is.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 10-05-2010

Ik hype hem niet hoor, integendeel. Een hype moet ie ook verdienen en zijn eerdere aardige prestaties zijn hierdoor alweer bijna teniet gedaan imo...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 10-05-2010

Jij niet inderdaad, maar 99% van de tennisvolgers wel. Dus imo wel een gehypte speler. En inderdaad, hij heeft voorlopig enkel bewezen goed te zijn in Australië, en verder gewoon prut. Gezien zijn leeftijd nog wel oké, maar het wordt wel tijd wat stappen te gaan maken nu.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 11-05-2010

Die jongen zit gewoon in een enorme mentale dip, anders sla je niet eerst bijna Cilic eraf op de AO en verlies je nu van futurgasten. Thuisvoordeel speelt zeker een rol, maar niet zo'n grote.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 11-05-2010

Exact, maar het talent heeft hij zeker wel. Hij moet nu mentaal die stappen gaan maken om uiteindelijk naar een top-200 plek door te kunnen groeien.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 14-05-2010

Irakli Labadze, wie kent hem nog, in actie in de Davis Cup voor Georgië.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b_tpYI3hZXQ[/youtube]


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 14-05-2010

Treurig. Sad
Hij moet zelfs nog 30 worden.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 14-05-2010

nog 30 worden? :roll: :-s

Dan is 't wel beetje erg ja


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 14-05-2010

Het is sowieso erg als je zo professioneel tennis wilt spelen...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kuiper - 14-05-2010

Er gloort zo nog hoop.... :wink: :wink: