The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 14-05-2010

Treurig? Dit is prachtig! Wat een held!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 14-05-2010

Sluiter kapt er per direct mee vanwege een elleboogblessure.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 14-05-2010

mindlight Wrote:Treurig? Dit is prachtig! Wat een held!

:roll: :razz:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 14-05-2010

Ja man, zo'n Davis Cup held in verder ook een machtig mooi land. Stond ooit nog eens tegen Fedex in de Wimbledon junioren finale. Toch gaaf om te zien hoe die carrière paden verder gelopen zijn.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 15-05-2010

2 jaar geleden op het Siemens open heb ik Labadze in actie gezien tegen de nr. 1 bij de junioren, Berankis. De eerste set ging met 6-1 naar Berankis, toen begon het (weinige) publiek hem te ondersteunen, en pakte hij toch de wedstrijd in 3. Mooie gast, hij klaagde na afloop over zijn conditie en al zijn blessureleed. Tja, als je met zo'n conditie rondloopt.... Maar talent heeft hij wel.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 19-05-2010

De Argentijnse tennisser Juan Martin del Potro zal zijn titel bij het US Open in New York dit jaar niet verdedigen. De 21-jarige Zuid-Amerikaan is eind augustus nog niet hersteld van een operatie aan zijn pols.


,,Als alles naar wens verloopt, kan ik pas na het US Open mijn rentree maken in het wedstrijdcircuit'', liet de nummer vijf van de wereldranglijst woensdag in Buenos Aires weten.

Del Potro onderging eerder deze maand een ingreep aan zijn pols waarvan hij al geruime tijd hinder ondervond. ,,Het US Open is en blijft na mijn eindzege vorig jaar heel speciaal voor mij. Maar ik wil geen overhaaste dingen doen. Misschien dat ik tijdens het indoortoernooi in Parijs in november weer van de partij ben.''


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 19-05-2010

Wow lang eruit dan die jongen.

Odesnik 2 jaar geschorst trouwens.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-06-2010

Ik ben maar even zo vrij om dit topic te misbruiken en de forum supporter nog een keer onder de aandacht te brengen. Laten we ervoor zorgen dat Mac niet in z'n eentje voor de serverkosten hoeft op te draaien. Ik denk dat er genoeg mensen zijn (zeker de FTM-ers) die veel plezier beleven aan het forum en dan is het wel zo netjes als we de kosten een beetje delen lijkt me. Niets is verplicht natuurlijk, maar als je je geroepen voelt maak dan meteen die paar eurootjes even over! Flower Wink


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 02-06-2010

Is hier al iets gezegd over de uitspattingen van Verdasco de laatste weken?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-06-2010

Nope, is ook langs me heengegaan.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 02-06-2010

Dat hij in de finale van Nice Gasquet en het publiek voor alles en nog wat uitmaakte? En tegen Kohl op bp tegen een blessurebehandeling aanvroeg?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-06-2010

Nope, allemaal niet. Triest zeg!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 02-06-2010

Speciaal voor ML:

Borg beschrijft het spel van Söderling tegen Federer als 'perfect'. "Hij wordt de nummer een van de wereld en dat gaat sneller gebeuren dan we verwachten."


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 02-06-2010

Net zoals Mats bij Eurosport, die ook lyrisch was, is Borg natuurlijk volkomen objectief.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 02-06-2010

Hebben Roddick, Nalbi, Potro, Murray, Djoko enz de laatste jaren ook niet eens een perfecte wedstrijd gespeeld? Soderling is een leuke top 10 speler met een uitschieter naar boven. Structureel top 5 moet ik nog zien, laat staan nummer een van de wereld.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 02-06-2010

Haha dank Ad, maar ik geloof er niet in. Zowel te blessuregevoelig als gewoon niet goed genoeg.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 03-06-2010

Denk dat blessures wel meevalt, maar gewoon niet goed genoeg. En zoals CC al zegt, al die spelers daar spelen ooit wedstrijden die magistraal zijn.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 03-06-2010

Hij heeft chronische tendinitis in zijn ellebogen, al speelt hem dat de ene keer meer op dan de andere keer. Maar blessures lopen als een rode draad door zijn carrière heen.

Twee jaar achter elkaar uitzonderlijk presteren is al iets anders dan een eendagsvlieg.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 03-06-2010

Tweedagenvlieg.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 03-06-2010

Nja, dat vind ik niet bij een speler die een jaar stevig in de top-10 staat, en gewoon constant presteert. Sterker nog, hij stevent op een top-5 plek af.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Elikian - 03-06-2010

Hij gaat zakken hoor als hij niet nog een partij wint Wink


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 03-06-2010

Ohh ja shit, Potro heeft 500 punten minder te verdedigen. Maargoed, bij winst in ieder geval die stijging te pakken. Daarbij spelen die heren voorlopig niet, dus op iets langere termijn moet dat hoe dan ook kunnen.
Eerst Berdych maar, ik zie dat somber in.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Jappiesevic - 09-06-2010

staat misschien hier al ergens, maar al gehoord, de rel tussen koellerer en koubek met schelden, rackets uit elkaars handen tikken en een kleine wurggreep van koubek bij koellerer?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 09-06-2010

Nee? Zijn daar video opnamen van? Het zijn wat dat betreft ook wel 2 koningen tegen elkaar natuurlijk!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 09-06-2010

Undecided <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=UIYdC4TX_G8">http://www.youtube.com/watch?v=UIYdC4TX_G8</a><!-- m -->


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 10-06-2010

Ik had er meer van verwacht. Koubek pakt Dani wel fijn bij 't strotje en wordt daarna gediskwalificeerd. Dani had hem wss uitgescholden. As usual. Wanneer was dit?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 10-06-2010

Deze week.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 10-06-2010

Koellerer verloor toch begin deze week van Navarro P op Queens?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 10-06-2010

Wel apart hoe rustig Koellerer blijft als Koubek hem grijpt. :-k


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Overdune - 10-06-2010

centre court Wrote:Koellerer verloor toch begin deze week van Navarro P op Queens?

Volgens mij was het een Oostenrijkse competitiewedstrijd of zo.