The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 15-02-2011

Haha nee, die nog niet gezien. Wel deze waarin een gast schreeuwt tijdens mp voor Raonic en daardoor het hele gejuich verkloot.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=ue3yHyN81Ig">http://www.youtube.com/watch?v=ue3yHyN81Ig</a><!-- m -->


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 15-02-2011

Ad Wim Wrote:Haha nee, die nog niet gezien. Wel deze waarin een gast schreeuwt tijdens mp voor Raonic en daardoor het hele gejuich verkloot.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=ue3yHyN81Ig">http://www.youtube.com/watch?v=ue3yHyN81Ig</a><!-- m -->

Een spleetoog was de dader. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=OAld0jCCAeo&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=OAld0jCC ... re=related</a><!-- m -->


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 15-02-2011

centre court Wrote:Had iemand dit al meegekregen? Zag 't toevallig op sport 1 vandaag.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=UCeXZKoDH_M">http://www.youtube.com/watch?v=UCeXZKoDH_M</a><!-- m -->

Die partij heb ik live gezien.
Wat een climax op het eind.

Dodig gooide tot 2 keer toe zijn racket in het publiek.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 15-02-2011

Wat gebeurt er op t laatst dan?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 16-02-2011

Murray terug getrokken uit Dubai. Daar gaat ie weer na een verloren GS-finale...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 16-02-2011

Thiemo de Bakker heeft een paar weinig succesvolle maanden achter de rug. Toch denkt de 22-jarige tennisser dat hij in 2011 een flinke stap op de wereldranglijst kan maken.

"De top dertig lijkt mij een reëel doel voor dit jaar", zegt hij in het NUsport-magazine.

Vorige week op het ABN Amro-tennistoernooi won de nummer vijftig van de wereld pas zijn eerste wedstrijd van 2011. "Ook ik heb mindere periodes Zoals nu. Maar als ik de rest van het jaar goed presteer is er niets aan de hand."

Voor een plek in de top tien is De Bakker naar eigen zeggen lichamelijk nog niet sterk genoeg. "De gemiddelde leeftijd van de spelers uit de top tien is zo'n 26 jaar. Dat is niet voor niets. Het tennis wordt steeds meer fysiek."

"Daarom zeg ik ook: ik ben nu nog niet rijp voor de top tien. Maar ik werk er hard aan dat te worden."


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 16-02-2011

Heeft volgens mij tijdens gravelseizoen aardig wat punten te verdedigen. Als hij niet oppast staat ie zoweer rond plek 75


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Tripplexxx - 16-02-2011

Haggie Wrote:Thiemo de Bakker heeft een paar weinig succesvolle maanden achter de rug. Toch denkt de 22-jarige tennisser dat hij in 2011 een flinke stap op de wereldranglijst kan maken.

"De top dertig lijkt mij een reëel doel voor dit jaar", zegt hij in het NUsport-magazine.

Vorige week op het ABN Amro-tennistoernooi won de nummer vijftig van de wereld pas zijn eerste wedstrijd van 2011. "Ook ik heb mindere periodes Zoals nu. Maar als ik de rest van het jaar goed presteer is er niets aan de hand."

Voor een plek in de top tien is De Bakker naar eigen zeggen lichamelijk nog niet sterk genoeg. "De gemiddelde leeftijd van de spelers uit de top tien is zo'n 26 jaar. Dat is niet voor niets. Het tennis wordt steeds meer fysiek."

"Daarom zeg ik ook: ik ben nu nog niet rijp voor de top tien. Maar ik werk er hard aan dat te worden."

Ik denk dat het verstandig is dat Thiemo dit soort uitspraken niet meer doet. Deze zijn namelijk nergens op gebaseerd. Na een matig slot van het vorig seizoen, is de start van dit jaar gewoon niet best. Ik denk dat als hij eind van het jaar top 50 staat, hij een wereldprestatie geleverd heeft.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 17-02-2011

euer Coach für Richard Gasquet

Richard Gasquet will mit seinem neuen Coach durchstarten, Richard Gasquet nimmt Riccardo Piatti als neuen Coach unter Vertrag. Außerdem steht dem Franzosen der ehemalige Top-10-Spieler Sebastien Grosjean weiterhin als Berater zur Verfügung.

Bislang wurde Gasquet von Eric Deblicker betreut.

"Richard ist ein exzellenter Spieler", freut sich Piatti in "L'Equipe" auf seine neue Aufgabe. "Er hatte es nicht leicht, weil er früh mit großem Erwartungsdruck zu kämpfen hatte.

Der Italiener machte aus dem Kroaten Ivan Ljubicic die Nummer drei der Welt.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 17-02-2011

Haha grappig Oostenrijk-Frankrijk wordt op de luchthaven gespeeld

Österreich fiebert Davis-Cup-Hit entgegen

Jürgen Melzer freut sich auf das Heimspiel am FlughafenWien - Der Run auf die Tickets für den Davis-Cup-Knüller zwischen Österreich und Frankreich (4. bis 6. März) im Hangar 3 am Flughafen Wien ist groß.

Ein Großteil der insgesamt 5.000 aufgelegten Dreitageskarten wurde bereits abgesetzt. "Die Fans und der Heimvorteil werden ganz wichtige Faktoren sein."

"Der Davis Cup gegen Frankreich wird ein Tennis-Fest, wie es Niederösterreich noch nicht gesehen hat", freut sich Österreichs Nummer eins Jürgen Melzer auf sein Heimspiel.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 21-02-2011

Na Monfils heeft ook Tsonga zich afgemeldt voor de DC clash met Oostenrijk. Auf geht's Osterreich!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - kooltje - 21-02-2011

Dan komt Paire je land vertegenwoordigen...Arme Fransen...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Scholten! - 21-02-2011

LONDEN - Mario Ancic heeft zijn tennisloopbaan beëindigd. Dat heeft de 26-jarige Kroaat, ooit de nummer zeven van de wereld, verklaard tegenover een Kroatische krant. De chronisch geblesseerde Ancic wordt advocaat. Ancic bereikte in 2004 de halve finales op Wimbledon. Het servicekanon verdiende er de bijnaam 'Super Mario' mee.

In 2006 bereikte hij zijn hoogste positie op de wereldranglijst: zevende. Sindsdien werd hij gehinderd door rug- en knieklachten en de ziekte van Pfeiffer.''Ik kan er niet meer tegen, ik stop ermee'', zei Ancic maandag in de krant Jutarnji List.Zijn hoogtepunt beleefde Ancic in 2005, toen hij met zijn land ten koste van Slowakije de Daviscup won. Tussentijds rondde hij een studie rechten af, waarmee hij nu als advocaat aan de slag wil.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 21-02-2011

:cry:

Ancic. Notworthy


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 22-02-2011

TennisConnected Tennis Connected
Let's also gives some props to A. Roddick. The man has won a Tour title 11 years in a row--top 10 for how long? Come on.

Notworthy


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

:-&

RickEenink: Vanavond ff op de Baakermat kijken. Mss beetje lopen met de boys. Nog geen partijvorm en douchen ivm gelijmde wenkbrauw. Nu ff eten.
9 minutes ago


thaggeman: Heerlijk gesport vandaag, voelde weer goed en smaakt naar meer! periode tot 13mrt overbruggen! #duurloopje #spinning #krachttraining #stebaa
23 minutes ago


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 22-02-2011

Zegt degene die zelf een tijdje zijn bevindingen in 5-toernooitjes hier postte Undecided


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 22-02-2011

Moet je kotsen Den?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 22-02-2011

Ad Wim Wrote:Zegt degene die zelf een tijdje zijn bevindingen in 5-toernooitjes hier postte Undecided

En die op allerlei fora vroeg of aub iedereen op zijn hondje kon stemmen. [gay]


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

Ad Wim Wrote:Zegt degene die zelf een tijdje zijn bevindingen in 5-toernooitjes hier postte Undecided

zijn bevindingen?

Gewoon resultaten, waarvoor een apart topic was....

Zij posten op het web wat ze de hele dag aan het doen zijn :lol:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Zegt degene die zelf een tijdje zijn bevindingen in 5-toernooitjes hier postte Undecided

En die op allerlei fora vroeg of aub iedereen op zijn hondje kon stemmen. [gay]

dat was ik idd Flower


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

Dit is wel balen Heggie Icon_evil


thaggeman: Kom je extra 2 uur eerder op je werk voor iemand die niet op een ander tijdstip kan, komt diegene niet opdagen! #eenkeerhoudthetop


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 22-02-2011

buurs Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Zegt degene die zelf een tijdje zijn bevindingen in 5-toernooitjes hier postte Undecided

En die op allerlei fora vroeg of aub iedereen op zijn hondje kon stemmen. [gay]

dat was ik idd Flower

In de categorie ''hoe gay kan ik zijn''. En over op het web plaatsen wat je gaat doen gesproken.

Zomaar een willekeurige selectie uit de tweets van Dennis Buurs:

straks naar vrienden. We beginnen het nieuwe jaar met karaoke Smile [gay] Undecided
11:45 PM Dec 31st, 2010 via Mobile Web

@ninahiariej duet tussen duffy en ben was wel the best zeg! #tvoh [gay]
10:54 PM Jan 21st via Mobile Web in reply to ninahiariej

@ninahiariej adele was geweldig en ik ben benieuwd wat er vannacht nog gaat gebeuren tussen duffy en ben Smile [gay]
10:56 PM Jan 21st via Mobile Web in reply to ninahiariej

@jessehutagalung Gaat het spel sneller op hoogte en heb je problemen met ademhaling na een lange rally? Succes morgen. [gay]
8:02 PM Feb 1st via web in reply to jessehutagalung

@JanitaKooi Ga jij ondanks de ijzel wel naar Tineke Schouten vanavond in Groningen? [gay]
5:54 PM Feb 1st via web in reply to JanitaKooi

Reply Retweet . @ninahiariej de voorbereidingen waren minimaal. Was precies om 20.30 uur thuis na tennistraining. [gay]
11:03 PM Jan 21st via Mobile Web in reply to ninahiariej


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 22-02-2011

Haha, twittert ie zelf ook cry


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

ik tweet gemiddeld 1x per maand.

zij 1x per uur... Undecided


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Bocaloca - 22-02-2011

wat is jou definitie van 1 keer per maand?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

jouW is het...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 22-02-2011

Anders unfollow je ons toch Dannis?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

ik vind het wel interessant jullie te volgen :8:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 22-02-2011

ik heb gister een interessant interview met dolgopolov gelezen.
heb nu wel een beetje met hem te doen.
hij heeft een bloedziekte, waarvan hij de naam niet wil noemen.
hij moet bij het reizen naar een andere tijdzone eerst een bezoek brengen aan een dokter/ziekenhuis voor behandeling.
en zo ging het nog even door.

de reden dat hij vaak aanvallend en doelloos aanvalt, is dat de ziekte opspeelt en hij het maximaal 1,5 uur kan volhouden.
hij moet de rally's dus kort houden....