The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 28-07-2011

Er zit ook gewoon geen enkele bal rond de lijn of zelfs maar binnen een meter er van af.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 28-07-2011

Hahaha. Dat had ik nog niet eens gezien, de 1e game! Undecided


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 28-07-2011

Dit is er een voor de videoanalyse. 'Wanneer volg ik een aanvalsbal op naar het net'. Of 'Hoe neem ik met een tempowisseling het initiatief over in de rally'.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 28-07-2011

Dit is die rally waarover ik het vorige week had.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 28-07-2011

Monfils doet het gewoon express Undecided Normaal pakt hij die halfcourt ballen altijd wel aan en geeft de bal een zwieper


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 28-07-2011

Joh.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 28-07-2011

buurs Wrote:Dit is die rally waarover ik het vorige week had.

Ik zag er nog eentje 2 games later die ook tegen de 60 aan zat. Dit zijn de Tampie en CC van de ATP Tour :Big Grin


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 28-07-2011

Stille Wrote:
buurs Wrote:Dit is die rally waarover ik het vorige week had.

Ik zag er nog eentje 2 games later die ook tegen de 60 aan zat. Dit zijn de Tampie en CC van de ATP Tour :Big Grin

Was 't een video van Djoko en Federer dan?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 28-07-2011

Nee want Federer kan de bal niet zo lang in het spel houden. Die maakt om de 15 ballen wel een mishit met zijn backhand


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 28-07-2011

Stille Wrote:Nee want Federer kan de bal niet zo lang in het spel houden. Die maakt om de 15 ballen wel een mishit met zijn backhand

Omdat hij niet zo laf is, hij gaat tenminste voor mooi tennis!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 28-07-2011

Onkunde! :yeah:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 28-07-2011

Tijd voor je lunch!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 29-07-2011

Ik wist niet dat Ad kon zingen! Notworthy
Zijn vriendin als figurant :cheers:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81 ... re=related</a><!-- m -->


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 29-07-2011

Sjezus, je laat echt te veel je hond uit.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 29-07-2011

Geintje ad.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 02-08-2011

Tennisster vergist zich in stad SAN DIEGO - De Servische tennisster Bojana Jovanovski zal met gemengde gevoelens terugdenken aan haar optreden op het WTA-toernooi van San Diego. De 19-jarige kwam door een domme vergissing bijna te laat voor haar partij in de eerste ronde tegen de Italiaanse Roberta Vinci.

In plaats van het vliegtuig naar Carlsbad in Californië te nemen boekte ze per abuis een trip naar Carlsbad in Nieuw-Mexico. Tot haar schrik kwam ze daardoor uit in een woestijnstadje ruim 1500 kilometer van haar eigenlijke bestemming.

Jovanovski, de mondiale nummer 53, moest noodgedwongen de nacht doorbrengen in de woestijn en nam de dag daarop de eerste vlucht richting Californië. Ze arriveerde krap een half uur voor het begin van haar reeds uitgestelde partij. Tot overmaat van ramp bleek de als negende geplaatste Vinci ook nog eens in drie sets te sterk voor de Servische.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 02-08-2011

Haha dan ben je wel lomp zeg. Ik heb ook op mijn werk wel eens zoiets meegemaakt maar dan extremer. Klanten hadden een ticket geboekt naar Sydney in Canada ipv Australie. Een van de domste dingen die ik ooit ben tegen gekomen


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 03-08-2011

Tja, wat doe je dan? Ga je naar een Evening Session in Arthur Ashe, of neem je een Day Session ticket? Bij dat eerste heb je eigenlijk maar 2 partijen, maar wel de twee meest aantrekkelijke van de dag, en juist die Evening Sessions zijn zo uniek op de US Open.
Maar met zo'n Day Session zie je natuurlijk veel meer partijen, zeker als je ergens in het tussenweekend gaat. Maar die partijen kan ik in Nederland of op tv ook zien, het gaat toch meer om de sfeer. Plus, ik ga niet echt met de allergrootste tennisfan, dus ben bang dat hij ook geen zin heeft om constant van baan naar baan te lopen, omdat ik ergens Garcia-Lopez-Muller wil zien. Lastig...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 03-08-2011

Evening Session!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Bocaloca - 03-08-2011

Spelen de yankees dan thuis?!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 03-08-2011

Als je de eerste 5 dagen gaat ground pass aangezien de eerste 2 rondes daar over 5 dagen uitgesmeerd worden. Ga je vanaf zaterdag dan worden er op de buitenbanen bijna geen singles meer gespeeld. Deze gaan dan allemaal naar Ashe, Armstrong of Grandstand. In dat geval zou ik een evening session bijwonen


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 03-08-2011

Ik kom op de eerste woensdag aan, en ga de 2e woensdag weer weg, dus we zullen dan waarsch vrijdag, maandag of dinsdag gaan.
Zie dat de Day Sessions voor dat weekend al helemaal vol zitten namelijk.

Maar als ik op maandag zou gaan, zie je alsnog wel 4 herenpartijen uit de 4e ronde, verspreid over die stadions. Dat is altijd nog meer dan 1 tijdens zo'n Evening Session.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 03-08-2011

Ik weet niet hoe ze de kaarten daar verkopen. Is het Ashe + grounds, Armstrong + grounds, Grandstand + grounds of is het apart Ashe en de rest allemaal grounds. Dan zou ik voor de laatste optie gaan. Dan kan je hoppen van Lousi Armstrong naar Grandstand en de outside courts.

Schema wedstrijden per dag:
ma/di/wo 1e ronde
do 16 x 2e ronde
vr 16 x 2e ronde
za 8 x 3e ronde
zo 8 x 3e ronde

Op maandag wordt dus 4e ronde gespeeld maar dat zijn maar 4 wedstrijden waarvan er sowieso 1 singel in dag op Ashe staat en 's avonds 1 op Ashe staat

Lastig om een keuze te maken. Ik zou de vrijdag gaan en dan ground pass. Lekker schelden bij Sweeting-Lu


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 03-08-2011

Voor de Evening is het natuurlijk alleen maar Ashe.
Voor Day Sessions is het Ashe + alles daaronder, Armstrong + Grounds en alleen Grounds.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 03-08-2011

Ok net als op de andere Slams dus


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 03-08-2011

Maar als ik Day ga, doe ik sowieso Ashe. Kost $89, maar dan heb je ook wat.

Blijf het lastig vinden. Zou op zich ook kunnen berekenen wanneer op welke dag dan Nadal of Djokovic in de Evening Session speelt. Maar wil je op vrijdag naar 2 veegpartijen kijken van Djokovic en Serena?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 03-08-2011

Wel gaaf hoor! Ik wil in 2013 gaan. De donderdag voor het toernooi weg, vrijdag/zaterdag/zondag sight seeing en op maandag en dinsdag naar het tennis. Volgend jaar wil ik naar Roland Garros en sla ik Wimbledon een keertje over. Wil de eerste maandag en dinsdag gaan


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 03-08-2011

Grandstand lijkt mij fantastisch in de avond.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 05-08-2011

Na Ferrer hebben ook Soderling, Roddick, GGL en Malisse afgezegd voor Montreal


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 05-08-2011

Melzer ook.