The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden (/showthread.php?tid=2493)



Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 24-01-2012

Quizvraagje: wie van de actieve spelers heeft de meeste WCs ooit ontvangen?
Top 3 is ook goed.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 24-01-2012

Dimitrov?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 24-01-2012

Of Haas, die is zovaak terug gekomen van een blessure...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 24-01-2012

Beiden niet. Haas wel 4e.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 24-01-2012

ginepri? clement?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 24-01-2012

Nee, kouder. Ginepri 10e en Clement 22e. Ginepri wel zo rond de 17 WCs.

De nummer 1 heeft in totaal 39 WCs gehad :eeeek:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 24-01-2012

blake


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 24-01-2012

Bam!

Nu de andere 2 van de top 3.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 24-01-2012

Hewitt?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 24-01-2012

fish en querrey hebben ook vast wel een flink aantal gehad...


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mitch - 24-01-2012

Donald Young


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 24-01-2012

Agassi


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 24-01-2012

Idd, Young en Fish zijn 2 en 3.
Als Amerikaan zit je dus goed.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - mindlight - 25-01-2012

Allen helden, dat scheelt, met de juiste man op nummer 1!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mac - 25-01-2012

Ad Wim Wrote:Idd, Young en Fish zijn 2 en 3.
Als Amerikaan zit je dus goed.

Is ook niet zo raar aangezien er heel veel toernooien in amerika zijn natuurlijk.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 25-01-2012

Is ook zo, maar 39 is echt wel leip veel. Stel dat je een carriere van 13 jaar hebt, krijg je er 3 per jaar!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - rhubarb - 25-01-2012

Ik meen mij te herinneren dat Donald Young 52 wildcards heeft gekregen. Dat zou meer dan de 39 van Blake zijn. Kan de informatie erover zo snel alleen niet vinden. Waar heb jij die informatie vandaan Ad Wim?


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 25-01-2012

waarschijnlijk zitten daar ook challengers bij.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 09-02-2012

Fernando gonzalez heeft zojuist gezegd niet meer terug te keren op de tour. Einde carriere van een geweldige sportman


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - centre court - 09-02-2012

:cry:


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Mist - 09-02-2012

Ontzettend jammer, wel mooi dat ie iig nog in Vina del Mar heeft kunnen spelen.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Genomico - 09-02-2012

Erg jammer! Sad


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Jansoe - 09-02-2012

:cry: Sad


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Ad Wim - 09-02-2012

Wel volledig zijn he, hij speelt nog sao paolo en buenos aires.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 09-02-2012

Fernando González is bezig aan de laatste weken van zijn tennisloopbaan. De 31-jarige Chileen heeft laten weten na het toernooi van Miami te stoppen. Dat evenement staat voor de laatste twee weken van maart op het programma.

González bereikte in 2007 zijn hoogtepunt met een finaleplaats op de Australian Open. In de eindstrijd was de Zwitser Roger Federer in drie sets te sterk. In totaal schreef de Zuid-Amerikaan elf toernooien op zijn naam.

González veroverde verder drie medailles op de Olympische Spelen, waaronder goud in het dubbelspel. Hij stond ooit vijfde op de wereldranglijst, maar is inmiddels mede door blessureleed afgegleden naar de 268e positie.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 09-02-2012

Ad Wim Wrote:Wel volledig zijn he, hij speelt nog sao paolo en buenos aires.

wees jij dan ook volledig.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Haggie - 09-02-2012

Wat zonde dat hij niet naar Rotterdam komt.

Gonzalez, held!


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - _Tampie - 11-02-2012

Jammer zeg. Ik zag hem nog wel terugkomen. Slecht voor m'n Zweeler teampjes ook.


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - Stille - 11-02-2012

Ja daar had ik hem ook geloof ik


Re: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden - buurs - 12-02-2012

WEBLOG: Breuk met Ancic doet pijn Normaal gesproken begin ik altijd met veel plezier aan het schrijven van mijn weblog, maar dit keer is dat niet het geval ondanks de zojuist behaalde zege van ons Daviscupteam op Finland. Ik heb namelijk vervelend nieuws te melden. Om maar direct met de deur in huis te vallen: ik heb de samenwerking met mijn coach Ivica Ancic stopgezet.

Het is nooit leuk om afscheid te nemen van mensen met wie je, al dan niet lang, nauw hebt samengewerkt. En als die samenwerking, zoals bij Ancic en mij het geval was, dan ook nog eens heel goed loopt, is het extra vervelend om er een punt achter te zetten.

De reden van de breuk zit ‘m dan ook niet in een verschil van inzicht over de te volgen weg, het ontbreken van de zogenoemde ‘klik’ of wat dan ook. Ancic en ik zijn uit elkaar, omdat we op het financiële vlak niet tot overeenstemming konden komen. Dat klinkt heel koel en zakelijk – dat is het in feite ook – maar een andere reden is er niet.

Voor alle duidelijkheid: natuurlijk ben ik bereid om flink te investeren in mijn tenniscarrière. Niet voor niets ben ik zo’n half jaar geleden met Ivo ‘op proef’ aan de slag gegaan en heb ik hem goed betaald. Maar met mijn huidige status op de proftour – ik sta op het ogenblik zelfs buiten de top-200 – moet ik wel ‘op de kleintjes’ letten.

Tijdens de Australië-trip begin dit jaar heeft mijn management gesprekken gevoerd met Ivo, maar ze zijn er simpelweg niet uitgekomen. Het verschil tussen vraag en aanbod was te groot en dus werd ik gedwongen deze heel vervelende beslissing te nemen.

Op de vraag ‘hoe nu verder?’ kan ik op dit moment nog geen goed antwoord geven. Natuurlijk ga ik op zoek naar een nieuwe coach – ik zie de noodzaak daarvan echt wel in – maar vooralsnog heb ik geen idee waar ik die zoektocht moet beginnen. Gelukkig kan ik voorlopig trainen bij het trainingscentrum van de KNLTB in Almere, dat zal de komende tijd mijn ‘tennis-thuis’ zijn.

De komende dagen staan voor mij vanzelfsprekend in het teken van het ABN AMRO-toernooi in Rotterdam, waar ik in de eerste ronde te maken krijg met de Serviër Viktor Troicki. Een mooie uitdaging en prima gelegenheid om mijn gedachten even te verzetten met – hopelijk – succesvolle actie op de baan. Dat kan ik wel gebruiken na het nemen van deze voor mij moeilijke beslissing.